جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

عوارض لیزر فوتونا

عوارض لیزر فوتونا

یکی از مشکلات پوست آلودگی‌های روی آن هستند که با توجه به زندگی امروز انسان بسیار طبیعی می‌باشد. در صورتی که برای برطرف کردن این آلودگی‌ها اقدام نکنید روی پوست باقی مانده و به مرور زمان ظاهر ناخوشایندی را برای شما ایجاد می‌کنند. همانطور که می دانید پوست در سنین پیری دچار کاهش مواد مغذی شده و توانایی‌ترمیم این لکه‌ها و آلودگی‌های پوستی را ندارد. بنابراین در سنین بالا رنگدانه های پوست پررنگ‌تر شده و احتمال بزرگتر شدن لکه‌های پوستی بسیار زیاد است. به طور کلی پیری پوست مشکلات بسیاری را به همراه دارد که باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد به خصوص در خانم‌ها می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره روش لیزر فوتونا به عنوان یک روش بی نظیر جوانسازی و رفع مشکلات پوست ارائه داده و به بررسی عوارض لیزر فوتونا بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیزر فوتونا چیست و چگونه عمل می‌کند؟

برای آنکه با عوارض لیزر فوتونا آشنایی پیدا کنید باید بدانید این روش جوانسازی پوستی چیست و چگونه به رفع مشکلات پوستی می‌پردازد؟ افزایش سن و پیر شدن افراد ابتدا در پوست صورت آن‌ها قابل مشاهده است. با اینکه بسیاری از پزشکان برای رفع و جلوگیری از پیری پوست استفاده از کرم‌های مختلف را توصیه می‌کنند اما اگر در سنین بالا دچار لکه‌های پوستی شدید، بهتر است از لیزردرمانی برای رفع این مشکل استفاده کنید.

لیزر فوتونا یکی از پرکاربردترین روش‌های لیزردرمانی برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است که توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. این روش را می‌توان یک روش غیرتهاجمی و بی خطر دانست. این روش بی نظیر جوانسازی پوست توسط دستگاه فوتونا انجام می‌شود. دستگاه فوتونا یک دستگاه لیزر است که اشعه لیزر را به سطح پوست می‌تابد. نحوه عملکرد این روش شباهت بسیاری به لیزر موهای زائد داشته که هم از طریق سطح خارجی و هم از طریق سطح داخلی پوست انجام می‌شود. از مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این روش یک روش غیرتهاجمی است که بدون برش و خونریزی به جوانسازی پوست می‌پردازد.
  • دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه است به طوری که نسبت به روش‌های جراحی، دوره نقاهت ندارد.
  • نتیجه این روش جوانسازی رضایتبخش بوده و یکی از روش‌های محبوب میان مردم محسوب می‌شود.
  • روش لیزر فوتونا در کاربرد دارای تنوع بسیار زیادی است.
  • با لیرز فوتونا می‌توانید با جوانسازی 4 بعدی به درمان در داخل دهان و از روی پوست بپردازید.
لیزر فوتونا چیست و چگونه عمل می‌کند؟
عوارض لیزر فوتونا

عوارض و کاربرد لیزر فوتونا

بدون شک هر روش جوانسازی پوست دارای عوارض و کاربردهای خاص خود می‌باشد. لیزر فوتونا نیز به عنوان یک روش جوانسازی پوست دارای کاربردها و عوارضی است که قصد داریم در این مطلب به آن‌ها اشاره کنیم. با اینکه این روش یک روش غیرتهاجمی است اما عوارض لیزر فوتونا در صورت عدم تجربه و تخصص پزشک، ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد. لیزر فوتونا یک روش بسیار حرفه‌ای در جوانسازی پوست محسوب می‌شود که دارای کاربردهای زیر می‌باشد:

  1. رفع شلی پوست: با افزایش سن پوست صورت خاصیت کشسانی خود را از دست داده و دچار افتادگی می‌شود. البته این مشکل ممکن است به علت تغییرات ناگهانی وزن نیز ایجاد شود. با استفاده از لیزر فوتونا می‌توانید به راحتی به رفع مشکل افتادگی و شلی پوست بپردازید.
  2. خط خنده: خط خنده از خطوط روی صورت است که با افزایش سن عمیق شده و باعث کاهش زیبایی و ایجاد ظاهری ناخوشایند می‌شود. لیزر فوتونا یک روش بی نظیر برای رفع خط خنده است که نسبت به روش‌های دیگر مانند تزریق ژل به صرفه می‌باشد.
  3. رفع چروک: چین و چروک‌ها از شایع‌ترین علائم پیری پوست هستند که امروزه روش‌های متنوعی برای رفع آن‌ها ایجاد شده است. یکی از بهترین روش‌ها برای رفع این مشکل لیزر فوتونا می‌باشد. لیزر فوتونا برای رفع این چروک‌ها به خصوص چروک‌های دور چشم بسیار مناسب است.
  4. رفع جای زخم: جای زخم، جای جوش و جای بخیه از مشکلاتی هستند که تا سالها همراه انسان باقی می‌مانند. این مشکلات در صورتی که روی پوست صورت باشند تأثیر بسیاری در زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارند. یکی از کاربردهای بی نظیر روش لیزر فوتونا محو کردن این مشکلات از روی پوست می‌باشد.
  5. رفع ترک‌های پوستی: یکی از شایع‌ترین مشکلات در خانم‌های باردار ترک‌های پوستی است که به علت کشیدگی بیش از حد لایه میانی پوست اتفاق می افتد. این کشیدگی بیش از حد باعث پاره شدن بافت کلاژن شده و در نتیجه ظاهری ناخوشایند در پوست ایجاد می‌کند. لیزر فوتونا توانایی بسیاری در رفع این ترک‌های پوستی دارد.
  6. لیفت پلک بالا: پلک بالایی در سنین بالا به علت شلی پوست و تجمع چربی دچار افتادگی می‌شود. یکی از امن‌ترین روش‌ها برای رفع این افتادگی استفاده از لیزر فوتونا می‌باشد. لیزر فوتونا با برطرف کردن این مشکل باعث افزایش طراوت در صورت و زیبایی در افراد می‌شود. لیفت پلک بالا همچنین می‌تواند اختلالات بینایی ناشی از افتادگی پلک را نیز برطرف کند.
عوارض و کاربرد لیزر فوتونا
عوارض لیزر فوتونا

عوارض لیزر فوتونا به چه صورت است؟

روش لیزر فوتونا یک روش غیرتهاجمی و بسیار ایمن برای برطرف کردن مشکلات پوستی و جوانسازی صورت می‌باشد. با اینکه این روش یک روش غیرتهاجمی است اما این روش نیز دارای عوارضی است که در صورت عدم تجربه پزشک مشکلاتی را برای بیمار ایجاد می‌کند. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که عوارض لیزر فوتونا به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش لیزر فوتونا دارای عوارض بسیار محدودی است که با گذشت چند روز از لیزردرمانی برطرف می‌شوند. از عوارض این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرمزی پوست یکی از عوارض این روش بی نظیر می‌باشد. از آنجایی که لیزر فوتونا یک روش لیزر درمانی است، تابیدن اشعه لیزر باعث ایجاد گرما در پوست می‌شود. این گرما باعث ایجاد قرمزی در پوست می‌شود که بسیار طبیعی است.
  • خشکی پوست به علت تابیدن اشعه لیزر به پوست یکی دیگر از عوارض طبیعی روش لیزر فوتونا می‌باشد.
  • شاید یکی از عوارض ناخوشایند این روش استفاده از داروهای مختلف پس از انجام لیزردرمانی می‌باشد.
  • افرادی که از این روش استفاده می‌کنند ممکن است درد خفیفی را تجربه کنند که میزان آن به آستانه دردناکی افراد بستگی دارد.

توجه داشته باشید که عوارض نام برده در افراد مختلف متفاوت بوده و برخی افراد ممکن است عوارض بیشتر و برخی عوارض کمتری را تجربه کنند. یکی از معایب روش لیزر فوتونا هزینه‌های بالای آن می‌باشد. بسیاری از افراد به دلیل هزینه‌های بالای این روش ترجیح می‌دهند از آن استفاده نکنند.

عوارض لیزر فوتونا به چه صورت است؟
عوارض لیزر فوتونا

برای کاهش عوارض لیزر فوتونا چه مراقبت‌هایی لازم است؟

برای آن که بتوانید از عوارض لیزر فوتونا بکاهید باید به انجام مراقبت‌هایی بپردازید. انجام این مراقبت‌ها باعث می‌شود تا سریع‌تر به نتیجه دلخواه رسیده و همچنین دوره نقاهت کوتاه‌تری را بگذارنید. مراقبت‌های بعد از لیزر فوتونا به شرح زیر هستند:

  • سعی کنید یک رژیم غذایی از مرکبات داشته باشید. امگا 3 موجود در مرکبات به خصوص در پرتقال تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست شما و شادابی آن دارد.
  • بعد از لیزر فوتونا سعی کنید به مدت یک هفته خواب کافی داشته باشید. خواب کافی باعث افزایش شادابی و طراوت پوست می‌شود.
  • ورزش کردن یکی از کارهایی است که تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست شما داشته و می‌تواند باعث سریع برطرف شدن عوارض پس از لیزردرمانی شود.
  • نوشیدن 8 لیوان آب در طول شبانه روز باعث شادابی، طراوت و آبرسانی بهتر پوست شما پس از لیزردرمانی می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.