جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مزوتراپی مو در تهران

مزوتراپی مو

مشکل ریزش مو را می‌توان از مهمترین مشکلات در زندگی انسان دانست. بسیاری از افراد در سنین جوانی و پیری دچار ریزش مو می‌شوند. ریزش موهای سر در آقایان باعث ایجاد طاسی و از دست رفتن زیبایی و اعتماد به نفس آنان می‌شود. دلایل ریزش موهای سر متفاوت است اما مهمترین علت ریزش مو را می‌توان اختلالات ژنتیکی و هورمونی دانست. با اینکه اطلاع دقیقی از مکانیزم ریزش مو در دسترس نیست اما امروزه پزشکان و متخصصین با ابداع روش‌هایی توانسته‌اند به رفع این مشکل بپردازند. یکی از بهترین روش‌های رفع ریزش مو روش مزوتراپی مو می‌باشد. این روش جدید تأثیر بسیاری در رفع ریزش و رشد بهتر موهای سر دارد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مزوتراپی مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مزوتراپی مو

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که مزوتراپی چیست و مزوتراپی مو در تهران به چه صورت انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت به صورت کلی مزوتراپی مو یک روش غیرتهاجمی است که با تزریق داروهای مختلف به صورت مستقیم در سر به درمان ریزش مو می‌پردازد. مزوتراپی از دو واژه مزو و تراپی تشکیل شده است. مزو در واقع به لایه میانی پوست گفته می‌شود که در دوران جنینی تشکیل می‌شود. در روش مزوتراپی مو پزشکان ابتدا از بیمار آزمایش‌هایی را دریافت می‌کنند.

پس از دریافت آزمایش و بررسی‌های لازم، کم و کاستی‌های بدن بیمار برای رشد مو مشخص می‌شود. در آزمایش خون دریافت شده از بدن بیمار، پزشکان به بررسی مواد لازم برای رشد مو می‌پردازند. سپس پزشکان داروهای لازم برای رشد مو را تجویز می‌کنند. این داروها به صورت محلول درون سرنگ‌های مخصوصی قرار می‌گیرند. پزشکان داروهای تجویز شده را به صورت مستقیم به لایه میانی پوست سر تزریق می‌کنند. این تزریق باعث برطرف شدن مشکلات مو، رشد مجدد موهای سر می‌شود.

مزوتراپی مو

کاندیدای مزوتراپی مو در تهران

می دانید که روش‌های مختلفی زیبایی دارای کاندیدای مخصوص خود هستند. روش مزوتراپی نیز کاندیدای مناسب خود را دارد. به طور کلی اگر قصد مزوتراپی مو در تهران را دارید، نباید دچار طاسی شده باشید. همانطور که گفته شد داروهای مزوتراپی مو به پوست سر تزریق می‌شوند. در لایه میانی پوست، فولیکول‌ها قرار دارند. فولیکول‌ها ارگان‌های کوچک و حیاتی رشد مو در نقاط مختلف بدن هستند.

در صورتی که فولیکول‌ها از بین رفته باشند، مزوتراپی نیز بی تأثیر است. اما اگر فولیکول‌ها سالم باشند، می‌توانید از مزوتراپی نتایج مناسبی دریافت کنید. به طور کلی افراد زیر کاندیدای مناسبی برای استفاده از مزوتراپی مو هستند:

ریزش مو استرس و تلوژن افلوویوم:

یکی از مهمترین دلایل ریزش مو در بسیاری از افراد، ریزش مو ناشی از استرس می‌باشد. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات روحی و فشارهای روانی، دچار ریزش مو می‌شوند. همچنین این ریزش مو می‌تواند به علت استرس‌های کاری نیز ایجاد شود. از دیگر دلایل ریزش مو تلوژن افلوویوم می‌باشد. یکی از مثال‌های این اختلال که باعث ریزش مو می‌شود، ریزش مو بعد از دوران بارداری می‌باشد. افرادی که به این دو اختلال مبتلا هستند می‌توانند به راحتی از روش مزوتراپی مو استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: کلینیک مزوتراپی مو در تهران

ضعف ساقه مو:

در بسیاری از موارد علت ریزش مو، آسیب دیدن و یا ضعیف شدن ساقه مو می‌باشد. در صورتی که ساقه موهای شما دچار مشکل شده باشد، می‌توانید با استفاده از مزوتراپی مو به درمان این مشکل بپردازید. روش مزوتراپی مو با تقویت فولیکول و ساقه مو باعث رشد مجدد موهای سر و رفع ریزش می‌شود.

آلوپسی آره آتا:

ریزش موی سکه‌ای یا آلوپسی آره آتا، یکی دیگر از دلایل ریزش مو است که باعث ریزش بخشی از موهای سر به صورت سکه می‌شود. این ریزش مو باعث از بین رفتن زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌شود. در صورتی که دچار این مشکل هستید، می‌توانید از مزوتراپی مو برای درمان آن استفاده کنید.

کاهش رشد مو:

اگر سرعت رشد موهای شما کم شده است، می‌توانید از مزوتراپی استفاده کنید. در بسیاری از موارد رشد موهای سر افراد دچار اختلال شده و سرعت آن کاهش پیدا می‌کند. در این موارد می‌توانید از مزوتراپی مو بهره ببرید.

ریزش مو استرس و تلوژن افلوویوم:

موارد منع مزوتراپی مو در تهران

طبق نظر متخصصین و کارشناسان در زمینه ریزش مو، با اینکه مزوتراپی مو در تهران هیچگونه خطری برای بیمار ندارد اما برخی از افراد نباید از این روش استفاده کنند. روش مزوتراپی روی برخی از افراد تاثیرگذار نبوده و این موضوع باعث عدم دریافت نتیجه از درمان می‌شود. موارد منع مزوتراپی به شرح زیر می‌باشد:

  • در صورتی که ریزش موهای سر شما به علت بیماری‌های زمینه‌ای از جمله سفلیس باشد، نباید از مزوتراپی استفاده کنید.
  • کسانی که از بیماری‌هایی مانند ایدز و هپاتیت رنج می‌برند، کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی مو نیستند.
  • اگر به علت شیمی درمانی دچار ریزش مو شده‌اید، باید پس از اتمام درمان به انجام مزوتراپی مو بپردازید.
  • مردان بالای 40 سال که به علت طاسی آندروژنی شدید دچار ریزش مو شده‌اند، نتایج کمتری را از این روش دریافت می‌کنند.
  • خانم‌های بالای 60 سال مبتلا به طاسی آندروژنی گزینه مناسبی برای مزوتراپی نیستند.
  • اگر به علت ژنتیکی جنس موهای شما خوب نیست، مزوتراپی بی تأثیر است.
  • خانم‌هایی که در دوران بارداری هستند، نباید از مزوتراپی مو استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران

فواید مزوتراپی مو در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد ایجاد می‌شود این است که فواید مزوتراپی مو در تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت انجام مزوتراپی در کلینیک‌های معتبر باعث دریافت نتایج مناسب از درمان می‌شود. پزشکان و متخصصین مو مزوتراپی مو را یکی از بهترین روش‌های رفع ریزش مو می‌دانند که دارای فواید زیر است:

  • داروهایی که در روش مزوتراپی به پوست سر تزریق می‌شوند، باعث بهبود خونرسانی به فولیکول‌ها می‌شوند.
  • بهبود خونرسانی به فولیکول‌ها باعث بهبود غذارسانی به این ارگان‌ها می‌شود. مواد تزریق شده در مزوتراپی مو شامل مواد معدنی، ویتامین‌ها و آمینواسیدها هستند که مناسب برای رشد مو هستند.
  • یکی از مهمترین مزایای روش مزوتراپی مو، بهبود مقاومت و قدرت فولیکول‌ها در نقاط مختلف سر می‌باشد.
  • می دانید که یکی از دلایل ریزش مو، چرب شدن پوست سر است. در مزوتراپی پزشکان با تزریق داروهای لازم، چربی پوست سر را کنترل می‌کنند.
  • از روش مزوتراپی مو می‌توان به عنوان یک روش مکمل برای روش کاشت مو استفاده کرد.

فواید مزوتراپی مو در تهران

بهبود نتایج کاشت با مزوتراپی مو

به طور کلی مزوتراپی مو در تهران دارای مزایای بسیاری است. از مهمترین مزایای این روش می‌توان به استفاده از آن به عنوان یک روش مکمل برای کاشت مو اشاره کرد. شما می‌توانید قبل از کاشت مو از روش مزوتراپی برای بهبود خونرسانی استفاده کنید. بهبود خونرسانی به فولیکول‌ها باعث تقویت آن‌ها می‌شود. همچنین بلافاصله پس از کاشت مو، می‌توان از روش مزوتراپی استفاده کرد. روش مزوتراپی تأثیر بسیاری در درمان آدم یا ورم ناشی از کاشت دارد.

در آخر مزوتراپی یک روش مکمل برای کاشت مو برای مدتی پس از کاشت می‌باشد. از روش مزوتراپی می‌توان برای تقویت فولیکول‌های کاشته شده استفاده کرد. پزشکان توصیه می‌کنند برای رشد بهتر موهای کاشته شده، از مزوتراپی مو استفاده نمایید. مزوتراپی مو از روش‌های بسیار حرفه‌ای برای رفع ریزش موهای سر است که بدون برش و جراحی انجام می‌شود. این روش یک روش غیرتهاجمی است که دارای دوران نقاهت بسیار کوتاهی است. عوارض جانبی مزوتراپی بسیار محدود بوده و به همین دلیل افراد می‌توانند بدون نگرانی به استفاده از آن بپردازند. هزینه مزوتراپی نسبت به دیگر روش‌های رفع ریزش مو مناسب‌تر می‌باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.