جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

هزینه لیزر فوتونا

هزینه لیزر فوتونا

هزینه لیزر فوتونا بعد از انتخاب این لیزر سوال اصلی کاندیداهای مناسب برای این امر است.پوست انسان در دنیای امروز بیش از پیش از معرض آلودگی‌ها قرار داشته و این موضوع باعث پیری زودرس پوست در بسیاری افراد شده است. پیری پوست تأثیر بسیاری در زیبایی افراد داشته و به همین دلیل بیشتر مردم سعی دارند از بروز این مشکل جلوگیری کنند. از علائم مشخص پیری پوست می‌توان به ایجاد چین و چروک در صورت و افتادگی و شلی پوست در نقاط مختلف بدن اشاره کرد. موضوع پیری پوست و جلوگیری از آن امروزه یکی از دغدغه‌های مردم می‌باشد. بنابراین پزشکان متخصص پوست روش‌های متنوعی را برای جلوگیری از این مشکل ایجاد کرده‌اند. یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی پوست استفاده از لیزردرمانی و لیزر فوتونا است. ما در این مقاله قصد داریم ضمن توضیح درباره این روش جوانسازی پوست به بررسی هزینه لیزر فوتونا بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

روش لیزر فوتونا چیست؟

برای آن که بتوانیم به بررسی هزینه لیزر فوتونا بپردازیم باید بدانید این روش چیست و چگونه انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش لیزر فوتونا یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است که بدون ایجاد برش و زخم به رفع چین و چروک‌ها و افتادگی پوست می‌پردازد. این روش یک روش لیزردرمانی است که در آن پزشکان اشعه لیزر را به سطح پوست می‌تابند. در روش لیزر فوتونا پزشکان یک اشعه با طول موج مشخصی را به سطح پوست تابیده و به درمان مشکلات پوستی می‌پردازند. زمانی که این لیزر به سطح پوست تابیده می‌شود، به لایه زیرین پوست نفوذ کرده و با انتقال گرما به این لایه، باعث تحریک سلول‌های سازنده کلاژن می‌پردازد. لیزر فوتونا را می‌توان پیشرفته‌ترین و موثرترین روش در جوانسازی پوست دانست که امروزه بسیاری از مردم به استفاده از آن روی آورده‌اند. از این روش بی نظیر بیشتر برای رفع مشکلات پوست صورت استفاده می‌شود اما باید بدانید لیزر فوتونا برای تمامی نقاط بدن قابل استفاده است. از مزایای لیزر فوتونا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این روش یک روش غیرتهاجمی و غیرجراحی است.
  • دوره نقاهت لیزر فوتونا بسیار کوتاه است.
  • درصد نتیجه بخشی این روش بسیار بالا است.
  • در کاربرد تنوع بسیاری دارد.
  • اولین روش جوانسازی چهاربعدی است که به درمان از داخل دهان و روی پوست می‌پردازد.
روش لیزر فوتونا چیست؟
هزینه لیزر فوتونا

تاثیر کاربرد در هزینه لیزر فوتونا

همانطور که در مزایای لیزر فوتونا گفته شد این روش یک روش پرکاربرد برای جوانسازی پوست است که در نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از عوامل بسیار مؤثر در هزینه لیزر فوتونا محل استفاده از آن می‌باشد. اینکه از کدامیک از کاربردهای این روش جوانسازی پوست استفاده کنید، تأثیر بسیاری در هزینه‌ها دارد. در ادامه مطلب به معرفی و توضیح برخی از کاربردهای این روش پیشرفته خواهیم پرداخت:

  1. شلی پوست: یکی از علائم مهم پیری پوست شلی و افتادگی پوست در نقاط مختلف به خصوص در صورت است که جلوه ناخوشایندی به چهره شما می‌دهد. لیزر فوتونا یک روش بی نظیر برای رفع این مشکل و افزایش خاصیت کشسانی پوست می‌باشد.
  2. رفع خطوط: می دانید که حرکت عضلات صورت باعث ایجاد برخی خطوط روی صورت مانند خط خنده می‌شوند. این خطوط به مرور زمان با کاهش کلاژن پوست عمیق شده و باعث کاهش زیبایی می‌شوند. با لیزر فوتونا می‌توان این مشکل را به راحتی برطرف کرد.
  3. چین و چروک: یکی از کاربردهای اصلی لیزر فوتونا رفع چین و چروک‌های صورت می‌باشد. با استفاده از این روش می‌توان چین و چروک‌های نواحی حساس مانند دور چشم را برطرف کرد.
  4. رفع اسکار: یکی از دلایل باقی ماندن جای زخم، بخیه و اسکار روی پوست کاهش کلاژن و حجم آن می‌باشد. با استفاده از لیزر فوتونا می‌توانید به راحتی به رفع این مشکل بپردازید.
  5. رفع خروپف: از کاربردهای بی نظیر این روش لیزردرمانی می‌توان به رفع خروپف در خواب اشاره کرد.
  6. تناسب اندام: بسیاری از افراد با استفاده از این روش به لاغری موضعی و تناسب اندام می‌پردازند.

با توجه به کاربردهای توضیح داده شده، برای آن که بتوانید به محاسبه هزینه لیزر فوتونا بپردازید باید هزینه‌های روش‌ها را در نظر بگیرید.

تاثیر کاربرد در هزینه لیزر فوتونا
هزینه لیزر فوتونا

کلینیک و هزینه لیزر فوتونا

یکی دیگر از عوامل مؤثر در هزینه لیزر فوتونا کلینیکی است که برای لیزردرمانی انتخاب می‌کنید. اعتبار و حرفه بودن کلینیک تأثیر بسیاری در محاسبه هزینه‌ها داشته و بدون شک یک کلینیک غیرحرفه‌ای هزینه کمتری را برای درمان دریافت می‌کند. با اینکه بسیاری از افراد سعی دارند با انتخاب یک کلینیک نامعتبر در هزینه‌ها صرفه جویی کنند اما بهتر است از این روش برای صرفه جویی استفاده نکنید. انتخاب یک کلینیک معتبر شاید باعث افزایش هزینه‌های شما شود اما در نهایت تأثیر بسیاری در نتیجه درمان داشته و باعث رضایت شما از درمان می‌شود. عوامل مربوط به کلینیک که در هزینه این روش جوانسازی پوست مؤثر است به شرح زیر می‌باشند:

  • موقعیت مکانی کلینیک زیبایی
  • مجوز داشتن و یا نداشتن کلینیک
  • کادر درمان حرفه‌ای

بیشتر بخوانید: عوارض لیزر فوتونا

هزینه لیزر فوتونا برای لک صورت

یکی از کاربردهای رایج لیزر فوتونا استفاده از آن برای از بین بردن لک‌های صورت می‌باشد. لک‌های صورت یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی هستند که باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد می‌شوند. از زمان گذشته تا امروز روش‌های متنوعی برای از بین بردن این مشکل پوستی ایجاد شده است که یکی از مدرن‌ترین آن‌ها روش لیزر فوتونا می‌باشد. لیزر فوتونا با تابیدن به سطح پوست و از بین بردن لایه سطحی آن باعث تحریک سلول‌های کلاژن ساز شده و ترمیم بافت‌های آسیب دیده را رقم می زند. روش لیزر فوتونا یک روش لایه بردار غیرتهاجمی بوده و امروزه توجه بسیاری از مردم به آن جلب شده است. هزینه لیزر فوتونا برای لک صورت به عوامل بسیاری از جمله کلینیک، تخصص پزشک، نوع دستگاه و… دارد.

هزینه لیزر فوتونا برای جای جوش

جوش‌ها از مهم‌ترین مشکلات پوستی هستند که در سنین بلوغ روی صورت نمایان شده و پس از مدتی از بین می‌روند. با اینکه جوش‌های دوران بلوغ از بین می‌روند اما جای آن‌ها سال‌های زیادی روی پوست باقی مانده و باعث کاهش زیبایی در افراد می‌شوند. یکی از دغدغه‌های مهم مردم به خصوص خانم‌ها رفع جای این جوش‌ها از روی صورت می‌باشد. از کاربردهای بی نظیر لیزر فوتونا می‌توان به از بین بردن جای جوش‌ها اشاره کرد. هزینه لیزر فوتونا برای جای جوش کمی بالا بوده و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از روش‌های دیگر برای رفع این مشکل استفاده کنند. در صورتی که هزینه‌ها برای شما اهمیتی ندارد لیزر فوتونا بهترین روش برای رفع جای جوش می‌باشد.

هزینه لیزر فوتونا برای جای جوش 
هزینه لیزر فوتونا

هزینه و مراقبت بعد از لیزر فوتونا

علاوه بر هزینه‌هایی که مربوط به روش لیزر فوتونا می‌باشد، شما باید هزینه‌هایی را برای مراقبت‌های بعد از انجام این روش نیز پرداخت کنید. با اینکه این هزینه‌ها در مقابل هزینه لیزر فوتونا ناچیز به نظر می‌رسند اما بدون این مراقبت‌ها و هزینه‌ها، ممکن است نتیجه لیزردرمانی نتیجه بخش نباشد. این مراقبت‌ها به شرح زیر هستند:

  • مصرف مرکبات، میوه و سبزیجات تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست دارد. مرکبات دارای امگا 3 می‌باشند. این ماده در جوانسازی پوست مؤثر است.
  • اگر قصد دارید به نتیجه بهتری از درمان برسید باید خواب کافی داشته باشید. افرادی که خواب کافی ندارند دچار پیری زودرس پوست می‌شوند. چرت‌های کوتاه در طول روز باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.
  • ورزش‌های سبک و درست تأثیر بسیاری در شادابی و طراوت پوست دارد. انجام برخی از ورزش‌ها گردش خون را افزایش داده و باعث خونرسانی و اکسیژن رسانی بهتر پوست می‌شود.
  • مصرف آب کافی در طول روز باعث شادابی پوست می‌شود. حفظ رطوبت پوست باعث بهبود نتیجه درمان با لیزر فوتونا می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.