جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک زیبایی شامل چیست؟

کلینیک زیبایی شامل چیست؟

یکی از معضلات مردم در جوانی و سنین پیری زیباسازی هرچه بیشتر است. به همین دلیل است که روزانه عمل های زیبایی بسیاری در سراسر دنیا انجام می شود. از آنجایی که پوست از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در زیبایی انسان است، بیشتر روش های زیباسازی مربوط به پوست می باشند. می دانید که پوست در سنین پیری دچار کمبود کلاژن و الاستین می شود. این دو ماده باعث عدم افتادگی، شادابی و طراوت پوست در زمان جوانی هستند. با کاهش این دو ماده پوست دچار مشکلات بسیاری شده و خطوط سطحی روی پوست تبدیل به چین و چروک های عمیقی می شوند. امروزه بیشتر روش های زیباسازی در کلینیک زیبایی انجام می شود. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال کلینیک زیبایی شامل چیست؟ بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک زیبایی چه مرکزی است؟

پیش از آن که به پاسخ سوال کلینیک زیبایی شامل چیست؟ بپردازیم باید بدانید به چه مراکزی کلینیک زیبایی گفته می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در زمان گذشته مردم برای استفاده از روش های زیباسازی به مطب پزشکان مراجعه می کردند اما امروزه مراکزی تحت عنوان کلینیک زیبایی ایجاد شده است که با مراجعه به آن ها می توانید از انواع روش های زیباسازی بهره ببرید. در این مراکز انواع پزشکان متخصص پوست و مو حضور داشته و پس از آزمایش ها و معاینات لازم، مناسب ترین روش را برای زیباسازی انتخاب می کنند. یک کلینیک زیبایی باید دارای خصوصیاتی باشد که در ادامه مطلب به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلینیک زیبایی

زمانی که با سوال کلینیک زیبایی شامل چیست؟ مواجه می شوید، اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، ویژگی های یک کلینیک حرفه ای است. ویژگی های کلینیک زیبایی به شرح زیر هستند:

  1. مجوز وزرات بهداشت: یک کلینیک زیبایی خوب باید دارای مجوز از وزارت بهداشت باشد. در صورت مجوز داشتن یک کلینیک شما می توانید اعتماد بیشتری به آن داشته باشید. زیرا وزارت بهداشت قوانین و استانداردهایی را برای آن نظر گرفته است که در صورت عدم رعایت این قوانین مجوز کلینیک باطل می شود.
  2. متخصصین پوست و مو: یک کلینیک زیبایی باید شامل متخصصین پوست و مو باشد. یکی از قوانینی که وزرات بهداشت برای کلینیک های زیبایی در نظر گرفته است، فعالیت کلینیک زیر نظر متخصصین پوست و مو می باشد. کلینیک به هیچ عنوان نباید زیر نظر پزشک عمومی فعالیت داشته باشد.
  3. دستگاه های مدرن: همانطور که می دانید کلینیک ها باید شامل انواع روش های زیباسازی و جوانسازی باشند. بنابراین استفاده از دستگاه های حرفه ای و مدرن یکی از مهم ترین ویژگی های کلینیک زیبایی است.
  4. انجام انواع خدمات: یک کلینیک زیبایی باید بتواند تمامی خدمات زیبایی را پشتیبانی کند. زمانی که افراد وارد یک کلینیک می شوند باید حق انتخاب داشته باشند و بتوانند در میان روش های موجود یکی از آن ها را انتخاب نمایند. به همین دلیل کلینیک های زیبایی باید به انجام انواع خدمات زیبایی بپردازند.

ویژگی های کلینیک زیبایی

اگر مایل هستید تا بدانید که کلینیک زیبایی شامل چیست؟ در ادامه مطلب به توضیح برخی خدمات زیبایی این کلینیک‌ها می‌پردازیم.

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست یکی از انواع خدماتی است که در یک کلینیک زیبایی به انجام آن می پردازند. همانطور که گفته شد پوست در سنین پیری دچار چین و چروک‌هایی می‌شود که تاثیر بسیاری در زیبایی دارد. اما برای جوانسازی پوست کلینیک زیبایی شامل چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت روش‌های بسیاری در کلینیک زیبایی برای جوانسازی پوست وجود دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  1. تزریق بوتاکس:

    یکی از روش‌هایی که برای جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی انجام می شود تزریق بوتاکس می‌باشد. تزریق بوتاکس در واقع تزریق یک سم فلج کننده عضلات به زیر پوست می باشد. یکی از مهم ترین دلایل ایجاد چین و چروک در پوست حرکت عضلات است. پزشکان متخصص برای جلوگیری از این مشکل با فلج کردن موقتی عضلات صورت باعث کاهش چین و چروک‌ها می‌شوند. این روش به صورت موقتی بوده و تقریبا 6 ماه ماندگاری دارد. از تزریق بوتاکس می‌توانید برای جلوگیری از چین و چروک ها استفاده نمایید.

  2. تزریق فیلر:

    زمانی که چین و چروک ها عمیق می شوند نمی توان از بوتاکس برای کنترل آن ها استفاده کرد. در این مواقع شما باید با تزریق فیلر یا پرکننده خطوط روی پوست را پر کنید. از روش تزریق فیلر همچنین برای فرم دهی و حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها و اعضای مختلف بدن استفاده می‌شود.

  3. میکرونیدلینگ:

    یکی دیگر از روش هایی که کلینیک زیبایی شامل آن می شود روش میکرونیدلینگ می باشد. این روش بی‌نظیر بر پایه تحریک کلاژن سازی پوست و سفت شدن آن ایجاد شده‌است. در این روش یک دستگاه به نام درمارولر که دارای سوزن های ظریف و نازکی است، به روی پوست کشیده می‌شود. درمارولر حالت غلتکی داشته و با حرکت سوزن‌ها باعث تحریک کلاژن سازی در لایه میانی پوست می شود.

مزوتراپی پوست

یکی دیگر از روش های پرکاربرد برای زیباسازی مزوتراپی پوست می باشد. پوست انسان برای شفافیت و طراوت نیازمند مواد خاصی است. در این روش پزشکان با انجام آزمایش ها و پس از تشخیص کمبود پوست، مواد لازم را از طریق سوزن های ظریفی به پوست وارد می کنند. این مواد که می توانند شامل مواد گیاهی، آنزیم ها، ویتامین ها، پروتئین ها و… باشند، کاملا نسبت به هدف شما از مزوتراپی به پوست تزریق می‌شوند. توجه داشته‌باشید که انجام این روش علاوه بر تغذیه پوست، باعث تحریک سلول های آن نیز می‌شود. زیرا سوزن‌های نازکی که به پوست وارد می شوند باعث تحریک سلول ها و افزایش خونرسانی در ناحیه درمان می شوند.

مزوتراپی پوست

هایفوتراپی پوست برای زیبایی

بسیاری از روش های زیباسازی به نوعی روش های درمانی محسوب می شوند و بیشتر مردم از آن ها برای رفع مشکلات پوستی استفاده می کنند. اما در این زمینه کلینیک زیبایی شامل چیست؟ یکی از روش‌های بسیار پرکاربرد چه در درمان و چه در زیبایی روش هایفوتراپی می‌باشد. این روش بی نظیر یک روش غیرتهاجمی محسوب شده و دوره نقاهت ندارد. در هایفوتراپی با استفاده از دستگاه مخصوصی امواج فراصوت را به پوست شما وارد می‌کنند. پس از متمرکز شدن این امواج توسط دستگاهی که روی پوست شما قرار دارد، پوست در لایه های زیرین دچار افزایش دما شده و سلول‌ها آسیب می بینند. توجه داشته‌باشید که این آسیب ها نگران کننده نیستند زیرا باعث افزایش کلاژن سازی و ترمیم در ناحیه درمان خواهندشد. تولید کلاژن باعث سفت شدن و شفافیت پوست شده و در نهایت می تواند مشکلات پوستی را نیز درمان کند.

کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد

یکی از مهم ترین مسائلی که تاثیر بسیاری در زیبایی دارد رشد موهای زائد بدن می‌باشد. در زمان گذشته روشی برای حذف دائمی آن وجود نداشت اما امروزه بسیاری از کلینیک های زیبایی برای همیشه به رفع موهای زائد شما می‌پردازند. شاید با این سوال مواجه شوید برای این کار کلینیک زیبایی شامل چیست؟ بهترین روش برای حذف موهای زائد استفاده از لیزر می‌باشد. در این روش متخصصین با استفاده از اشعه لیزر فولیکول‌مو که کوچکترین ارگان‌مو است، هدف گرفته و با تخریب آن باعث عدم رشد مو در ناحیه درمان می‌شوند. لیزر موهای زائد در واقع بهترین و امن ترین روش برای حذف دائمی موهای زائد می‌باشد.

شما برای انجام انواع روش‌های زیبایی گفته‌شده می‌توانید به بهدیس مراجعه کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.