جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک زیبایی در تهران

کلینیک زیبایی در تهران

انسان از زمان گذشته تا به امروز به زیبایی اهمیت بسیاری می‌دهد. در طول تاریخ روش‌های مختلفی برای زیباسازی ایجاد شده است که بیشتر این روش‌ها مربوط به پوست می‌باشد. می دانید که پوست یک ارگان بسیار وسیع در بدن است که ظاهر انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. متاسفانه پوست همیشه به زیبایی و شادابی دوران جوانی نیست و در سنین پیری با مشکلات مختلفی مواجه می‌شود. مهم‌ترین مشکل انسان در سنین پیری ایجاد چین و چروک و افتادگی در پوست به خصوص در ناحیه صورت است. جلوگیری از پیری همیشه یکی از دغدغه‌های انسان بوده است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای جوانسازی پوست ارائه دهند. این روش نمی‌تواند از پیری پوست جلوگیری کند اما می‌تواند پیری پوست را برای مدتی به تعویق بیاندازد. امروزه بیشتر این روش‌ها در مراکزی تحت عنوان کلینیک زیبایی ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره روش‌های زیبایی کلینیک زیبایی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پیشرفته ترین کلینیک زیبایی تهران

تهران، شهری پرجمعیت و پویا است که میزبان بسیاری از کلینیک‌های زیبایی پیشرفته است. اما در میان این همه گزینه، کلینیک زیبایی “بهدیس کلینیک” به عنوان یکی از پیشروترین مراکز زیبایی در تهران دستخوش توجه قرار می‌گیرد.

بهدیس کلینیک با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهره‌گیری از تیمی متخصص و مجرب ارائه دهنده خدمات پیشرفته در حوزه زیبایی می‌باشد. این کلینیک انواع خدمات پوستی و زیبایی را ارائه می‌دهد، از جمله لیفت صورت بدون جراحی، درمان‌های لیزری پوست، جوانسازی با بوتاکس و فیلر، رفع چین و چروک، لیزر موهای زائد، آرایش دائمی و طراحی ابرو.

همچنین، بهدیس کلینیک به علاوه ارائه خدمات پوستی و زیبایی، درمان های ترمیمی پس از عمل جراحی زیبایی نیز ارائه می‌دهد. با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد با کیفیت بالا، کلینیک آرا به شما کمک می‌کند تا به جوانی، شادابی و زیبایی دلخواه خود برسید.

کلینیک زیبایی چیست؟

پیش از آنکه به توضیح روش‌های زیبایی ارائه شده در کلینیک زیبایی در تهران بپردازیم، باید بدانید کلینیک زیبایی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک‌های زیبایی در واقع مراکزی درمانی هستند که دارای پزشکان و متخصصین بسیاری هستند. در این مراکز روش‌های مختلف زیبایی ارائه شده و افراد با مراجعه به این مراکز می‌توانند به رفع مشکلات خود بپردازند. در زمان گذشته افراد برای برطرف کردن مشکلات پوست و مو به مطب پزشکان متخصص پوست و مو مراجعه می‌کردند.

اما امروزه به علت تنوع روش‌های زیبایی، کلینیک‌های زیبایی ایجاد شده‌اند. بسیاری از افراد با مراجعه به این مراکز می‌توانند از روش‌های مختلف زیبایی بهره ببرند. از آنجایی که تهران پایتخت است، کلینیک‌های بسیاری در شهر تهران قرار دارند. بنابراین افراد مختلفی برای درمان به این شهر مراجعه می‌کنند. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره خدمات کلینیک‌های تهران می‌پردازیم.

کلینیک زیبایی چیست؟

خدمات کلینیک زیبایی در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که خدمات کلینیک زیبایی در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک‌های زیبایی معتبر تهران دارای خدمات مدرن و روش‌های جدید زیبایی هستند. به طور کلی این مراکز هر روش درمانی که باعث زیباسازی افراد می‌شود را پوشش می‌دهند. به طور کلی خدمات این کلینیک‌ها به 3 دسته زیر تقسیم می‌شوند:

بیشتر بخوانید : بلفاروپلاستی

خدمات پوست

از مهمترین خدمات زیبایی در کلینیک‌های زیبایی خدمات مربوط به پوست می‌باشد. پزشکان برای جلوگیری از پیری پوست در سنین پیری روش‌هایی را ابداع کرده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توان پیری پوست را تعویق انداخت. این روش‌ها به روش‌های جوانسازی پوست معروف هستند. با کمک این روش‌ها می‌توان باعث افزایش شادابی و رفع چین و چروک‌های پوست به خصوص در صورت شد.

خدمات مو

مشکل ریزش مو یکی از مهمترین مشکلاتی است که افراد در زندگی به آن مواجه می‌شوند. بسیاری از افراد در سنین پیری و یا حتی جوانی با مشکل ریزش موهای سر مواجه می‌شوند. این ریزش در مردان می‌تواند باعث طاسی و از دست رفتن زیبایی و اعتماد به نفس شود. پزشکان برای جلوگیری از این مشکل روش‌هایی را ابداع کرده‌اند که تحت عنوان خدمات مو در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود.

لیزر موهای زائد

موهای زائد و رشد دائم آن‌ها باعث نارضایتی بسیاری از افراد هستند. در کلینیک‌های زیبایی خدماتی تحت عنوان لیزر موهای زائد وجود دارد. در این خدمات پزشکان با استفاده از اشعه لیزر به حذف دائم موهای زائد می‌پردازند. اشعه لیزر یک پرتوی نوری با طول موج مشخص است که پس از تابیدن به سطح پوست فولیکول‌ها را هدف گرفته و از بین می‌برد. از آنجایی که فولیکول‌ها کوچک‌ترین ارگان‌های رشد مو در پوست هستند، تخریب آن‌ها باعث عدم رشد مو در این ناحیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی خوب در تهران

هایفوتراپی کلینیک زیبایی در تهران

یکی از روش‌های جوانسازی پوست که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می‌شود، روش هایفوتراپی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان بدون هیچگونه تهاجم و جراحی به جوانسازی پوست می‌پردازند. در طول این روش پزشکان با استفاده از دستگاهی امواج فراصوت را روی پوست منتشر می‌کنند. این امواج به صورت متمرکز روی پوست منتشر شده و وارد لایه میانی پوست می‌شود. این روش شباهت بسیاری به سونوگرافی دارد.

هایفوتراپی کلینیک زیبایی در تهران

پس از انتشار امواج، لایه میانی پوست گرم شده و این گرما باعث تحریک سلول‌های کلاژن ساز می‌شود. کلاژن یک ماده بسیار مهم برای شادابی و جوانی پوست می‌باشد. تحریک این سلول‌ها باعث تولید کلاژن و جوانسازی پوست می‌شود. نتایج این روش بسیار مناسب بوده و به همین دلیل توانسته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. این روش برای افرادی که دارای عفونت و زخم باز در محل درمان هستند، مناسب نمی‌باشد.

کربوکسی تراپی کلینیک زیبایی در تهران

یکی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می‌شود، کربوکسی تراپی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با تزریق گاز کربن دی اکسید به زیر پوست باعث واکنش بدن می‌شوند. از آنجایی که این گاز به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، تزریق آن مشکلی ایجاد نکرده و بدن واکنش بدی به آن نشان نمی‌دهد. پس از تزریق بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته، شروع به افزایش خونرسانی به بافت تحت درمان می‌کند. این افزایش خونرسانی باعث افزایش مواد مغذی و در نهایت درمان بافت‌های آسیب دیده می‌شود. روش کربوکسی تراپی یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است که امروزه در کلینیک‌های معتبر تهران ارائه می‌شود. این روش برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند، مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: کلینیک پوست سیدخندان

خدمات تزریقی کلینیک زیبایی در تهران

در بهترین کلینیک زیبایی در تهران روش‌هایی هستند که به روش‌های تزریقی معروف هستند. این روش‌های جوانسازی پوست با تزریق مواد مختلفی به لایه میانی پوست باعث جوانسازی پوست می‌شوند. این روش‌ها به شرح زیر هستند:

بوتاکس

از رایج‌ترین روش‌های جوانسازی پوست روش تزریق بوتاکس می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از ماده‌ای به فلج کردن موقت عضلات صورت می‌پردازند. تزریق بوتاکس در واقع یک روش پیشگیری از پیری پوست است. می دانید که مهمترین عامل ایجاد خطوط روی صورت، حرکت عضلات هستند. در این روش با تزریق سم بوتولونیوم ضعیف شده به لایه میانی پوست، باعث فلج شدن موقت عضلات به مدت حداکثر 6 ماه می‌شوند.

تزریق ژل و چربی

ژل‌های فیلر به دو دسته دائم و موقت تقسیم می‌شوند. این ژل‌ها برای پر کردن مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند. زمانی که چین و چروک‌ها عمیق باشد، می‌تواند از این ژل‌ها استفاده کرد. ژل‌های فیلر موقت معمولاً با ساختار پوست ترکیب شده و باعث جوانسازی می‌شوند. تزریق ژل همچنین برای حجم دهی به پوست نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مواقعی از چربی بدن بیمار به عنوان فیلر استفاده می‌شوند که به آن تزریق چربی گفته می‌شود.

خدمات تزریقی کلینیک زیبایی در تهران

کاشت مو کلینیک زیبایی در تهران

از روش‌های حرفه‌ای برای رفع ریزش موهای سر که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می‌شود، می‌توان به کاشت مو اشاره کرد. در کاشت مو پزشکان با پیوند فولیکول‌ها به زیباسازی موهای سر می‌پردازند. کاشت مو از روش‌های بسیار پرکاربرد برای رفع ریزش و برطرف کردن طاسی سر در مردان است. در این روش پزشکان ابتدا فولیکول‌ها را مورد نیاز را از محل اهدا برداشت می‌کنند.

این فولیکول‌ها معمولاً از پشت سر و گردن برداشت می‌شوند. هرچه ناحیه بانک مو مناسب‌تر باشد، کاشت مو نیز متراکم‌تر خواهد بود. پس از برداشت فولیکول‌ها، پزشکان این گرافت ها را در نواحی مناسب روی سر می‌کارند. کاشت مو یک درمان بی نظیر برای طاسی و کم پشتی موهای سر است.

 

سوالات متداول

 

1.کلینیک زیبایی چیست؟

لینیک‌های زیبایی در واقع مراکزی درمانی هستند که دارای پزشکان و متخصصین بسیاری هستند. در این مراکز روش‌های مختلف زیبایی ارائه شده و افراد با مراجعه به این مراکز می‌توانند به رفع مشکلات خود بپردازند.

2.از مهمترین خدمات زیبایی در کلینیک‌های زیبایی چیست؟

از مهمترین خدمات زیبایی در کلینیک‌های زیبایی خدمات مربوط به پوست می‌باشد. پزشکان برای جلوگیری از پیری پوست در سنین پیری روش‌هایی را ابداع کرده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توان پیری پوست را تعویق انداخت.

3. لیزر موهای زائد چگونه صورت میگیرد؟

در این خدمات پزشکان با استفاده از اشعه لیزر به حذف دائم موهای زائد می‌پردازند. اشعه لیزر یک پرتوی نوری با طول موج مشخص است که پس از تابیدن به سطح پوست فولیکول‌ها را هدف گرفته و از بین می‌برد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.