جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

پروفایلو برای جای جوش

پروفایلو برای جای جوش

کاهش برخی مواد مانند کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در پوست باعث بروز مشکلات بسیاری می‌شود که یکی از رایج‌ترین آن‌ها افتادگی و ایجاد چین و چروک در پوست می‌باشد. پوست انسان از سنین میانسالی با کاهش این مواد مواجه شده و مشکلات مختلفی در آن ایجاد می‌شود. این مشکلات به عنوان علائم و نشانه‌های پیری شناخته می‌شوند. با اینکه پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر است اما پزشکان توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای به تأخیر انداختن آن ایجاد کنند. یکی از روش‌های جوانسازی پوست تزریق مزوژل به پوست صورت می‌باشد. از میان مزوژل ها، پروفایلو یکی از محبوبترین ها در میان مردم محسوب می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این ژل و تزریق پروفایلو برای جای جوش ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ژل پروفایلو چیست؟

همانطور که گفته شد ژل پروفایلو یکی از محبوب‌ترین مزوژل ها در میان مردم است که به صورت طبیعی به جوانسازی پوست می‌پردازد. تزریق پروفایلو برای جای جوش و رفع مشکلات پوستی بسیار کارساز بوده و به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کند. ماده اصلی تشکیل دهنده پروفایلو هیالورونیک اسید می‌باشد. هیالورونیک اسید یک ماده در ساختار پوست است که باعث افزایش رطوبت و آبرسانی در آن می‌شود.

از این ژل برای فرم دهی و حجم دهی به نقاط مختلف صورت استفاده می‌شود. یکی از دلایل این کاربرد ویژگی کلاژنسازی این ژل می‌باشد. زمانی که هیالورونیک اسید در پوست افزایش پیدا می‌کند، افزایش آبرسانی و رطوبت باعث تحریک کلاژنسازی و حجم دهی به پوست می‌شود. ژل پروفایلو در واقع یک فیلر طبیعی است که دارای کاربردهای زیر می‌باشد:

  • افزایش آبرسانی و رطوبت پوست
  • جوانسازی و افزایش شفافیت چهره
  • فرم دهی و شکل دهی به نقاط مختلف صورت
  • رفع نقص‌های چهره در نواحی گونه، چانه و…
  • تحریک کلاژن سازی و لیفت صورت
  • برطرف کردن جای جوش، آکنه و اسکار
ژل پروفایلو چیست؟
پروفایلو برای جای جوش

 

بهترین کاندیدا برای استفاده از پروفایلو کیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که بهترین کاندیدا برای استفاده از پروفایلو چه افرادی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت مصرف این ژل دارای هیچگونه محدودیت سنی نبوده و شما در هر سنی می‌توانید از آن استفاده کنید. اما پزشکان به علت تاثیرگذاری بیشتر این ژل مصرف این ژل را زیر 30 سال توصیه نمی‌کنند. به گفته پزشکان متخصص بهتر است تا نمایان شدن اولین علائم پیری پوست در چهره از تزریق پروفایلو خودداری کنید. البته از آنجایی که این ژل دارای خاصیت حجم دهی و پرکنندگی می‌باشد، بسیاری از افراد از پروفایلو برای جای جوش نیز استفاده می‌کنند. برای بهره بردن از این کاربرد ژل پروفایلو شما محدودیت سنی نداشته و می‌تواند در سنین جوانی نیز از آن استفاده کنید. پروفایلو در واقع بیشتر با هدف رفع نقص‌های چهره و فرم دهی به نقاط مختلف صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بسیاری از افراد مسن نیز برای رفع چین و چروک‌های صورت خود به تزریق پروفایلو می‌پردازند. نتایج مثبت و رضایت بخش تزریق پروفایلو در تمام بازه‌های سنی باعث شده است تا این ژل پرکننده توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: پروفایلو بهتر است یا هایفو؟

تزر یق پروفایلو برای جای جوش

جوش‌های دوران بلوغ از شایع‌ترین و ناخوشایندترین مشکلات دوران نوجوانی هستند که در بسیاری از مواقع جای آن‌ها تا سنین بالا روی صورت باقی می‌ماند. این جوش‌ها که به علت تغییرات هورمونی ایجاد می‌شوند، به صورت لکه‌هایی تیره رنگ باقی مانده و در برخی مواقع چاله‌هایی را روی صورت ایجاد می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای رفع جای جوش استفاده از ژل پروفایلو می‌باشد. تزریق پروفایلو برای جای جوش معمولاً در سنین زیر 30 سال انجام شده و نتایج رضایت بخش آن باعث شده است تا بیشتر مردم به استفاده از آن روی آورند.

زمانی که پروفایلو به زیر پوست صورت تزریق می‌شود، به سرعت با بافت پوست ترکیب می‌شود. پروفایلو دارای مقدار زیادی هیالورونیک اسید بوده و این ماده طبیعی پس از ترکیب با بافت پوست به تحریک کلاژنسازی در لایه میانی پوست می‌پردازد. افزایش کلاژن در لایه میانی باعث افزایش حجم پوست در لایه سطحی شده و در نهایت رفع جای جوش، آکنه و اسکار را رقم می زند.

تزر یق پروفایلو برای جای جوش
پروفایلو برای جای جوش

تزریق پروفایلو در نواحی مختلف به چه صورت است؟

علاوه بر تزریق پروفایلو برای جای جوش، این ژل دارای کاربردهای دیگر نیز می‌باشد. بسیاری از افراد از پروفایلو برای فرم دهی و زیباسازی صورت خود استفاده می‌کنند. یکی از سوالاتی که برای بسیاری شما پیش می‌آید این است که ژل پرفایلو برای تزریق در کدام نواحی مناسب است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این ژل به طور کلی برای رفع چین و چروک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما از نظر پزشکان متخصص 5 نقطه اساسی در صورت، بهترین نقاط برای تزریق پروفایلو می‌باشند. این نقاط که به عنوان نقاط زیبایی زیستی شناخته می‌شوند، از رگ‌های اعصاب دور بوده و همچنین تزریق پروفایلو در این نقاط باعث زیبایی چهره می‌شود. نقاط زیبایی زیستی به شرح زیر می‌باشند:

  1. قسمت برآمدگی گونه
  2. پایه بینی
  3. تراگوس یا کمی پایین‌تر و جلوتر از لاله گوش
  4. چانه
  5. زاویه ماندیبولار یا زاویه فک پایین

تزریق پروفایلو در این نقاط از صورت تأثیر بسیاری در کند کردن روند پیری داشته و همچنین با حجم دهی به این نقاط می‌توان به زیباسازی و جوانسازی چهره پرداخت. شما می‌توانید با تزریق ژل پروفایلو باعث کاهش و رفع علائم پیری پوست در صورت خود شده و صاحب پوستی شفاف و درخشان شوید.

بیشتر بخوانید: پروفایلو بهتر است یا جالپرو؟

مزایای تزریق پروفایلو برای جای جوش

می دانید که هر روش جوانسازی دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشد. روش تزریق پروفایلو برای جای جوش نیز دارای مزایایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • از مهمترین مزایای این روش می‌توان به اثرگذاری سریع آن اشاره کرد. شما می‌توانید نتایج این روش را بلافاصله پس از تزریق مشاهده کنید.
  • این روش یک روش کم تهاجمی محسوب شده و افراد پس از تزریق نیاز به مراقبت خاصی ندارند. دوران نقاهت این روش کوتاه بوده و پس از تزریق می‌توان به زندگی روزمره بازگشت.
  • ژل پرفایلو یک فیلر کاملاً بی خطر است که از مواد طبیعی ساخته شده است. تزریق این ماده زیر پوست باعث واکنش منفی بدن نشده و شما می‌توانید با اطمینان از این روش بهره ببرید.
  • تزریق این ژل نسبت به دیگر روش‌ها نیاز به تعداد جلسات کمتری داشته و برای رفع پیری پوست مناسب است.
مزایای تزریق پروفایلو برای جای جوش
پروفایلو برای جای جوش

نکات مهم بعد از تزریق پروفایلو برای جای جوش

پس از تزریق پروفایلو برای جای جوش پزشکان نکات مهمی را بیان می‌کنند که در صورت عدم رعایت آن‌ها ممکن است عوارض زیادی را تجربه کرده و تزریق را بی اثر کنید. در ادامه مطلب به توضیح این مراقبت‌ها خواهیم پرداخت:

  • از لمس، فشار دادن و یا ماساژ دادن محل تزریق به شدت خودداری کنید. این کار باعث حرکت ژل زیر پوست و بروز عوارض می‌شود.
  • به مدت چند روز پس از تزریق از کرم‌های آرایشی استفاده نکنید.
  • سعی کنید برای مدت چند روز روی صورت خود نخوابید.
  • تا یک هفته بعد از تزریق مصرف نوشیدنی‌های الکی و دخانیات ممنوع است. این کار باعث افزایش التهابات می‌شود.
  • تا سه روز بعد از تزریق پروفایلو از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری نمایید. این کار باعث احتمال بروز خونریزی در محل تزریق می‌شود.
  • برای کاهش قرمزی و التهابات از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • به مدت چند روز از رفتن به سونا و استخر و دوش آبگرم خودداری کنید.
  • از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزشی تا چند روز پرهیز کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.