جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

لیست خدمات کلینیک زیبایی

لیست خدمات کلینیک زیبایی

زیبایی یکی از دغدغه های انسان از زمان گذشته تا به امروز بوده است. حفظ جوانی و شادابی صورت در سنین پیری از جمله مواردی است که مردم به آن توجه زیادی دارند. همانطور که می دانید در سنین پیری پوست دچار مشکلاتی شده که این مشکلات باعث کاهش زیبایی افراد می شوند. متخصصین پوست روش های مختلفی را برای جلوگیری از پیری و زیباسازی پوست ایجاد کرده اند. این روش ها امروزه مورد استفاده بیشتر مردم دنیا قرار می گیرند. افرادی که قصد دارند از این روش ها استفاده کنند باید به کلینیک های زیبایی مراجعه نمایند. ما در این مقاله قصد داریم لیست خدمات کلینیک زیبایی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک زیبایی چه مکانی است؟

در زمان گذشته شما برای درمان مشکلات پوستی باید به مطب پزشک متخصص پوست مراجعه می کردید. اما امروزه با بیشتر شدن روش های زیباسازی و جوان سازی کلینیک هایی تحت عنوان کلینیک زیبایی ایجاد شده اند. این کلینیک ها دارای پزشکان و متخصصین مختلف در زمینه پوست و مو هستند. انجام خدمات در مطب پزشکان متخصص بسیار محدود است در صورتی که شما با مراجعه به کلینیک زیبایی می توانید از انواع روش های زیباسازی بهره ببرید. این کلینیک ها با بررسی و انجام آزمایشات مختلف مناسب ترین روش جوانسازی را برای شما انتخاب کرده و انجام آن می پردازند. در ادامه مطلب به توضیح لیست خدمات کلینیک زیبایی خواهیم پرداخت.

خدمات جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی

همانطور که می دانید پوست انسان در سنین پیری با کمبود کلاژن مواجه می شود. کاهش کلاژن در پوست باعث کاهش خاصیت کشسانی پوست و در نهایت منجر به افتادگی و شل شدن پوست می شود. این افتادگی بیشتر در صورت قابل مشاهده است به طوری که خطوط صورت تبدیل به چین و چروک های عمیقی می شوند. با اینکه پیری انسان امری اجتناب ناپذیر است اما می‌توان با انجام کارهایی آن را به تعویق انداخت. امروزه در لیست خدمات کلینیک زیبایی روش‌های مختلفی برای حفظ جوانی و شادابی پوست ایجاد شده‌است که در ادامه به توضیح برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

خدمات جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی

  1. هایفوتراپی:

    یکی از روش های غیر تهاجمی جوانسازی پوست روش هایفوتراپی است. در این روش امواج فراصوت وارد لایه میانی پوست و باعث گرم شدن آن می‌شوند. گرم شدن سلول‌های لایه میانی منجر به تحریک کلاژن سازی می‌شود. در این روش چین و چروک‌های صورت از بین رفته و پوست جوان می‌شود. افرادی که در محدوده سنی 30 تا 70 سال هستند می‌توانند از این روش بهره‌ببرند.

  2. تزریق بوتاکس:

    تزریق بوتاکس معمولا به صورت انجام می شود. بوتاکس یک ماده بدست آمده از سم بوتولونیوم است که به محض تزریق باعث فلج شدن عضلات می‌شود. همانطور که می‌دانید خطوط روی صورت ناشی از حرکت عضلات هستند. در این روش با فلج کردن عضلات موردنظر باعث کاهش حرکت و در نتیجه کاهش خطوط صورت می‌شوند. این روش برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در صورت بسیار مناسب می‌باشد.

  3. تزریق فیلر:

    زمانی که چین و چروک ها عمیق تر می شوند دیگر بوتاکس نمی تواند برای از بین بردن آن ها موثر باشد. برای برطرف کردن چین و چروک های عمیق تر باید از فیلر یا پرکننده استفاده کنید. در این روش پزشکان با تزریق فیلر به پوست باعث حجم دهی، رفع افتادگی و کاهش چین و چروک ها در ناحیه درمان می شوند.

لیزردرمانی از مهم ترین خدمات کلینیک زیبایی

در میان لیست خدمات کلینیک زیبایی یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست لیزرتراپی یا لیزردرمانی می باشد. در این روش پزشکان با استفاده از امواج متمرکز نوری، به درمان پوست می پردازند. این امواج با تحریک پوست و سلول های آن باعث بهبود مشکلات پوستی می شوند. زمانی که اشعه لیزر به پوست تابیده می شود میزان گردش خون در ناحیه درمان بیشتر شده و همین موضوع باعث بهبود جای زخم و اسکار می شود. از این روش بی نظیر می توان برای از بین بردن تتو، جای زخم و آکنه، ماه گرفتگی، برطرف کردن افتادگی پلک، برطرف کردن تیرگی زیر چشم، از بین بردن خال ها و… استفاده کرد. به طور کلی دو نوع لیزر وجود دارد:

  1. لیزر ابلاتیو: این لیزر به صورت یک لایه بردار عمل کرده و با حذف لایه سطحی پوست باعث تحریک سلول های آن می شود. در این روش لیزر به سطح پوست تابیده و با ایجاد زخم باعث تولید کلاژن و سلول های جدید می شود. دو روش کربوکسی تراپی و لیزر اربویم از روش های معمول این نوع لیزردرمانی هستند.
  2. لیزر غیرابلاتیو: این لیزر بدون ایجاد زخم باعث جوانسازی پوست می شود. در این نوع از لیزردرمانی اشعه لیزر به لایه میانی پوست نفوذ کرده و باعث تحریک سلول های کلاژن ساز پوست می شود. زمانی که این سلول ها تحریک شوند پوست نیز جوان و شاداب می شود.

لیزردرمانی از مهم ترین خدمات کلینیک زیبایی

لیفت صورت در کلینیک زیبایی

یکی دیگر از موارد لیست خدمات کلینیک زیبایی لیفت صورت می باشد. لیفت صورت در دسته جوانسازی پوست قرار می گیرد. این روش بی نظیر که امروزه بسیاری از مردم از آن استفاده می‌کنند دارای انواع مختلفی است. در زمان گذشته مردم برای لیفت صورت باید از جراحی استفاده می کردند که دوره نقاهت بسیار طولانی و خطرات زیادی را به همراه داشت. اما امروزه روش های نوینی برای لیفت صورت ایجاد شده است که یکی از بهترین آن ها روش لیفت با نخ است. در این روش پزشکان نخ های قابل جذب را وارد لایه زیرین پوست کرده با کشیدن آن باعث رفع افتادگی می شوند. لیفت با نخ معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود و مدت زمان انجام آن بین 60 تا 90 دقیقه طول می کشد.

نخ های لیفت شفاف هستند و در پوست‌های تیره و روشن قابل مشاهده نیستند. از آن جایی که این نخ‌ها قابل جذب هستند پس از مدتی به پوست جذب شده و از بین می‌روند. توجه داشته‌باشید وارد شدن نخ به لایه زیرین پوست باعث تحریک سلول‌ها و افزایش کلاژن سازی می‌شود.

لیزر موهای زائد از خدمات زیبایی

بسیاری از افراد تصور می کنند که لیست خدمات کلینیک زیبایی تنها شامل مواردی است که به پوست مربوط است. اما باید بدانید یک کلینیک زیبایی علاوه بر خدمات پوستی به  خدمات مربوط به مو نیز می‌پردازد. یکی از مهم‌ترین خدمات کلینیک زیبایی لیزر موهای زائد بدن می باشد. موهای زائد در واقع موهای تیره رنگ و ضخیمی هستند که ممکن است هر نقطه از بدن رشد کنند. در لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر که دارای ویژگی‌های خاصی مانند تک رنگ بودن و انرژی بالا می‌باشد به حذف موهای زائد بدن می پردازند. اما اشعه لیزر چگونه به حذف موهای زائد می‌پردازد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت زمانی که اشعه لیزر به سطح پوست تابیده می شود. انرژی اشعه توسط رنگدانه های ملانینی پوست جذب می‌شود و آن را به جایی که سلول های تولید کننده مو قرار دارند، می‌رسانند. سلول‌هایی که به تولید مو می‌پردازند فولیکول نامیده می‌شوند. پس از برخورد اشعه به فولیکول ها، این سلول ها تخریب می‌شوند. لیزر موهای زائد بدن که از لیست خدمات کلینیک زیبایی می‌باشد، یکی از موثرترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن به‌صورت دائم می‌باشد.

لیزر موهای زائد از خدمات زیبایی

سخن نهایی

بطور کلی خدمات بسیاری را از جمله مزوتراپی، تزریق پر کننده ها، کاشت مو و.. در کلینیک ها زیبایی انجام می شود. در حقیقت ممکن است که یک کلینیک همه خدمات را باهم ارائه کند و یا فقط تعدادی از خدمات مختص به پوست یا مو را به مشتریان ارائه دهد. شما با توجه به نیاز خود می بایست یک کلینیک را انتخاب نمایید و پیش از انجام هرگونه عمل زیبایی دراین باره با پزشکان مرکز مورد نظر مشورت کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.