جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران

مشکل ریزش مو از مشکلات همیشگی در زندگی انسان است که از زمان گذشته تا امروز روش های مختلفی را برای برطرف کردن این مشکل ایجاد شده است. استفاده از قرص ها و داروهای مختلف مانند ماینوکسیدیل گرفته تا شامپوهای ضد ریزش مو از روش هایی هستند که انسان برای جلوگیری از ریزش مو ایجاد کرده است. یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از این مشکل کاشت مو می باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش ارائه داده و درباره بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران توضیحاتی دهیم. پس اگر به دنبال بهترین راه حل مشکل کم پشتی یا ریزش مو هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لازم به ذکر است که این مطلب دارای بخش های مختلفی است که در هر بخش به با توجه به عنوان آن به مطالب خاصی درخصوص کاشت مو پرداخته شده است. شما می توانید با توجه به نیاز خود و از روی عناوین مقاله بخش مورد نظر خود را مطالعه  کنید.

بیشتر بخوانید:انواع خدمات زیبایی پوست

مقدمه ای بر کاشت مو در کلینیک زیبایی 

کاشت مو یا پیوند مو از روش های مدرن برای جلوگیری از ریزش مو می باشد که امروزه بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند. همانطور که می دانید کوچکترین ارگانی که مو می سازد فولیکول است. فولیکول در لایه میانی پوست قرار گرفته است. در کاشت مو فولیکول ها از قسمت هایی مانند پشت سر و گردن برداشت شده و به قسمت هایی که دچار طاسی شده اند کاشته می شوند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که کاشت مو برای افرادی که در قسمت هایی از سر دچار طاسی شده اند بسیار مناسب می باشد. این روش پیشرفته جلوگیری از ریزش مو معمولا در مراکز پزشکی تحت عنوان کلینیک کاشت مو انجام می شود. بهترین کلینیک های کاشت مو معمولا از سه روش FUT، FIT، SUT استفاده می کنند. در این ادامه این مطلب به توضیح کامل این سه روش خواهیم پرداخت.

روش های کاشت مو

روش های مختلف کاشت مو معمولا با توجه به نوع برداشت فولیکول های مشخص می شوند. همانطور که گفته شد در بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران سه روش زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

روش FUT

یکی از روش های مورد استفاده در بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران روش FUT می باشد. با توجه به این که روش FUT یک روش قدیمی محسوب می شود اما هنوز هم بسیاری از کلینیک ها از آن استفاده می کنند. در این روش یک برش نواری در ناحیه اهدا ایجاد شده و فولیکول ها را برداشت می کنند. سپس ناحیه اهدا را بخیه زده و پانسمان می کنند. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برداشت سریع گرافت ها
  • کم هزینه بودن
  • کوتاه بودن زمان قرار گرفتن گرافت ها در بیرون
  • کاهش خطای ناشی از جراحی
  • امکان انتخاب قوی ترین فولیکول

روش های کاشت مو

معایب این روش نیز به شرح زیر هستند:

  • باقی ماندن اسکار در محل اهدا
  • تهاجمی بودن جراحی
  • دوره نقاهت طولانی
  • مراقبت های بیشتر
  • ممنوعیت فعالیت های ورزشی و سنگین تا 2 ماه
  • این روش برای افرادی که پوست سر سفتی دارند مناسب نیست.

روش FIT

یکی دیگر از روش هایی در بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران مورد استفاده قرار می گیرد روش FIT می باشد. این روش کاشت به آن روش FUE نیز گفته می شود به معنای برداشت فولیکول ها به صورت مجزا و واحد می باشد. در روش FIT فولیکول ها با استفاده از ابزار مخصوصی به نام پانچ برداشت شده و درون محلولی نگهداری می شوند. سپس ناحیه گیرنده با استفاده از بی حسی موضعی بی حس شده و سوراخ هایی ریزی در آن ایجاد می کنند. در مرحله بعد فولیکول ها را داخل این سوراخ های ریز کاشته می شوند. این روش معمولا بین 5 تا 7 ساعت زمان می برد. مزایای این روش به شرح زیر می باشند:

  • دوران نقاهت این روش کوتاه تر از روش FUT می باشد.
  • این روش درد و ناراحتی برای بیماران ایجاد نمی کند.
  • درد و خونریزی نداشته و نیازی به بخیه ندارد.
  • در این روش اسکار ایجاد نمی شود.
  • کسانی که پوست سر سفتی دارند نیز می توانند از این روش استفاده کنند.
  • در این روش می توان چند روز پس از عمل به فعالیت های ورزشی پرداخت.

معایب این روش زیر به شرح زیر هستند:

  • برداشت گرافت با سرعت کمتری انجام می شود.
  • برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بافت گرافت ها باید با دقت و مهارت بالا انجام شود.
  • گرافت ها زمان زیادی از بدن بیرون بوده و احتمال آسیب دیدن آن ها بالا می رود.
  • نیاز به بانک مویی با مساحت بیشتر دارد.

روش FIT

روش SUT

از روش های پیشرفته ای که در بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران از آن استفاده می شود می توان به روش SUT اشاره کرد. این روش کاشت شباهت بسیار زیادی به روش FIT دارد اما در این روش برداشت فولیکول ها به صورت اتوماتیک و با استفاده از یک دستگاه حرفه ای انجام می شود. نتیجه این روش کاشت بسیار طبیعی بوده و به همین دلیل بسیاری از مردم به استفاده از آن روی آورده اند. مزیت های روش SUT به صورت زیر هستند:

  • کمترین میزان آسیب به فولیکول ها را دارد.
  • اگر تراکم بانک مو نیز کم باشد امکان برداشت بیش از 14000 فولیکول را در اختیار جراح قرار می دهد.
  • این روش یک روش کم تهاجمی محسوب می شود.
  • دوره نقاهت آن بسیار کوتاه بوده و زخم های سر تقریبا 2 هفته بعد از بین می روند.
  • سرعت کاشت بسیار بالا می باشد.
  • امکان رسیدن به تراکم بالا و کاشت مو در این جلسه را فراهم می کند.
معایب روش SUT:
  • هزینه این روش کاشت بسیار بالاتر از روش های FIT و FUT می باشد.
  • کاشت مو با روش SUT به مهارت جراح بستگی دارد و در صورتی که جراح توانایی لازم را نداشته باشد احتمال آسیب دیدن گرافت ها بالا می رود.

بهترین کلینیک کاشت مو چه کلینیکی است؟

ما درباره روش های مختلف کاشت مو توضیحاتی را ارائه دادیم. اما یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که بهترین کلینیک کاشت مو چه کلینیکی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بهترین مرکز کاشت مو باید دارای بالاترین کیفیت باشد. ویژگی های بسیاری وجود دارد که می تواند در کیفیت یک مرکز کاشت تاثیرگذار باشد. با بررسی این ویژگی های شما می توانید درباره کیفیت آن مرکز اطلاعاتی را بدست آورید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که بهترین کلینیک برای افراد مختلف متفاوت است.  در ادامه این مطلب به توضیح یکی از مهم ترین ویژگی های یک مرکز حرفه ای خواهیم پرداخت.

مشاوره پیش از عمل در بهترین کلینیک کاشت مو

یکی از مهم ترین کارهایی که باید در بهترین کلینیک کاشت مو انجام شود مشاوره پیش از عمل می باشد. با اینکه بسیاری از شما اطلاعاتی کلی درباره کاشت مو دارید اما باید بدانید یک پزشک متخصص می تواند اطلاعات بسیاری را درباره این عمل در اختیار شما قرار دهد. بنابراین بیشتر کلینیک های حرفه ای یک جلسه مشاوره پیش از عمل برگزار می کنند. در این جلسه علاوه بر اطلاعات کافی درباره عمل، سابقه پزشکی بیمار را نیز مورد بررسی قرار می دهند. بسیاری از افراد به علت مشکلات و بیماری ها مجاز به استفاده از روش کاشت برای جلوگیری از ریزش موهای خود نیستند. بنابراین مراکز حرفه باید برای برگزاری این جلسه اقدام کنند تا از ایجاد آسیب های احتمالی جلوگیری کنند.

مشاوره پیش از عمل در بهترین کلینیک کاشت مو

یکی دیگر از مواردی که در جلسه مشاوره پیش از کاشت در بهترین کلینیک کاشت مو بررسی می شود علت ریزش مو می باشد. برخی از دلایل ریزش مو نیاز به کاشت نداشته و با مصرف دارو قابل حل می باشد. در صورتی که فرد نیاز به کاشت مو داشته باشد باید کیفیت بانک مو بررسی شود. اگر بانک مو دارای کیفیت کافی نباشد کاشت مو نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. جلسه مشاوره پیش از کاشت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

انتخاب بهترین روش در کلینیک کاشت مو

یکی دیگر از مواردی که می تواند یک کلینیک را به بهترین کلینیک کاشت مو تبدیل کند انتخاب بهترین روش کاشت می باشد. این انتخاب که معمولا در جلسه مشاوره پیش از عمل انجام می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پزشکان متخصص و جراحان در جلسه پیش از عمل که معمولا به صورت رایگان انجام می شود به بررسی بیمار می پردازند. انتخاب بهترین روش معمولا با بررسی مورادی مانند سلامت عمومی بیمار، آلرژی، مصرف دخانیات به صورت دائمی، مشکلات پوستی و عصبی و… انجام می شود. پزشکان بر این باورند افرادی که آلرژی های شدید نداشته، از سلامت عمومی خوبی برخودار هستند، به صورت دائمی سیگار نکشیده و مشکلات پوستی و عصبی ندارند می توانند از روش FIT بهترین نتیجه را دریافت کنند. البته باید در نظر داشته باشید که بودجه شما نیز در انتخاب این روش ها موثر است. اما بهتر است از روش FUT به علت احتمال ایجاد اسکار روی محل اهدا استفاده نکنید.

هزینه در بهترین کلینیک کاشت مو

بسیاری از افراد تصور می کنند بهترین کلینیک کاشت مو باید هزینه بسیار زیادی داشته باشد اما این تصور کاملا اشتباه است. هزینه کاشت مو به موارد بسیاری وابسته است که در ادامه به توضیح دو مورد از مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت:

  1. تکنیک جراحی: روش جراحی از اهمیت بسیاری برخودار است. زیرا در هر روش از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود.
  2. میزان گرافت ها: یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در هزینه میزان گرافت های کاشته شده می باشد. هر چه وسعت ریزش مو بیشتر باشد مطمئنا به گرافت های بیشتر نیاز می باشد.

بهترین کلینیک مو در تهران

انتخاب کلینیک کاشت مو از مسائلی است که یکی از دغدغه های مهم بیماران می باشد. افرادی که دچار ریزش مو می شوند در بسیاری از مواقع برای درمان به کلینیک ها مراجعه نمی کنند. یکی از مهم ترین دلایل این مشکل عدم توانایی انتخاب یک کلینیک در میان کلینیک های مختلف می باشد. امروزه در شهر تهران کلینیک های کاشت مو بسیاری ایجاد شده است. انتخاب یک کلینیک معتبر در میان این کلینیک ها از جمله معضلات بیماران است. در صورتی که به دنبال بهترین کلینیک مو در تهران هستید باید با ویژگی های یک کلینیک معتبر آشنایی کامل داشته باشید. در ادامه این مطلب به توضیح کامل ویژگی های یک کلینیک معتبر خواهیم پرداخت.

بهترین کلینیک مو در تهران

داشتن مجوز از وزارت بهداشت

اگر قصد دارید بهترین کلینیک مو در تهران را پیدا کنید باید در میان کلینیک های مجوزدار به دنبال آن باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های یک کلینیک معتبر و حرفه ای داشتن مجوز از وزارت بهداشت است. اما چگونه می توان متوجه مجوز داشتن یک مرکز درمانی شد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت نباید در اینباره احساس نگرانی داشته باشید. زیرا طبق قانون مراکزی که دارای مجوز هستند باید مجوز خود را در معرض دید عموم قرار دهند. همچنین وزارت بهداشت قوانین سختی را برای این مراکز درمانی وضع کرده است تا بتواند حمایت خود را از بیماران به حداکثر برساند. برخی از این قوانین به شرح زیر می باشند:

  • یکی از مهم ترین قوانین وزارت بهداشت این است که تمامی کادر پزشکی کلینیک باید دارای مدرک تخصصی پوست و مو باشند. پزشکانی که در کلینیک هستند باید تخصص و مهارت کافی را درباره پوست و مو داشته باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای یک سیستم تهویه مناسب باشد تا مشکلی برای مراجعین ایجاد نشود.
  • کلینیک باید از لحاظ ایمنی در بهترین وضعیت باشد.
  • اتاق های کلینیک از جمله اتاق جراحی و اتاق معاینه باید از هم جدا باشد.
  • سالن انتظار باید طوری طراحی شده باشد که باعث ناراحتی مراجعین نشود.
  • اتاق جراحی باید تجهیزات مناسبی داشته باشد.

وزارت بهداشت موارد بسیاری را برای کلینیک ها در نظر می گیرد که تاثیر بسیاری در کیفیت آن دارد. ساده ترین و شاید مهم ترین خصوصیت بهترین کلینیک مو در تهران داشتن مجوز می باشد.

اهمیت معاینات در بهترین کلینیک مو در تهران

در صورتی که در جستجوی بهترین کلینیک مو در تهران هستید باید به موارد بسیاری توجه داشته باشید. یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید معاینات پیش از عمل می باشد. پس از آن که از مجوز داشتن یک مرکز آگاه شدید، توجه داشته باشید که مرکز باید یک جلسه مشاوره رایگان برای شما برگزار کند .همانطور که می دانید در این جلسه باید موارد بسیاری مورد بررسی قرار گرفته شود که یکی از آن ها معاینات لازم می باشد. پزشکان متخصص باید آزمایشات و معاینات لازم را روی شما انجام دهند تا بتوانند از انجام روش های مختلف کاشت مو اطمینان حاصل کنند. در صورتی که پوست شما حساسیت داشته باشد انجام کاشت ممکن است نتیجه مطلوب را به همراه نداشته باشد.

بهترین مراکز کاشت مو

مراکز کاشت مو در واقع همان کلینیک های کاشت مو هستند. در این مراکز درمانی انواع روش های کاشت مو ارائه شده و پزشکان متخصص با انجام آزمایشات و معاینات مختلف به درمان ریزش مو شما می پردازند. امروزه با توجه به درآمد این کار مراکز کاشت مو بسیاری در ایران ایجاد شده که تعداد کمی از آن ها دارای اعتبار و کیفیت کافی می باشند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب یک مرکز معتبر برای کاشت مو می باشد. کاشت را باید در بهترین مراکز کاشت مو انجام داد تا از عوارض و مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. در صورتی که کاشت مو به درستی انجام نشود می تواند مشکلات بسیاری از جمله ایجاد اسکار، عفونت، عدم نتیجه رضایت بخش و… را برای شما ایجاد خواهد کرد. مراکز کاشت مو معتبر باید ویژگی هایی داشته باشند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

بهترین مراکز کاشت مو

تجهیزات در بهترین مراکز کاشت مو

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین مراکز کاشت مو تجهیزات می باشد. داشتن تجهیزات حرفه ای باعث می شود تا عمل کاشت مو با کیفیت بسیار بالاتری انجام شود. همانطور که پیش از این توضیح داده شد بیشتر روش های کاشت مو با استفاده از دستگاه های تخصصی قابل انجام است. بنابراین بسیاری یک مرکز کاشت مو معتبر باید به مدرن ترین و حرفه ای ترین تجهیزات و دستگاه ها مجهز باشد. شاید تصور کنید که تجهیزات چگونه می تواند در نتیجه درمان موثر باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت مجهز بودن یک کلینیک باعث می شود تا در آن مرکز انواع روش های کاشت مو انجام شود. در این صورت پزشکان می توانند بهترین روش کاشت را پس از انجام آزمایش ها و معاینات لازم انتخاب کرده و در نتیجه درمان موثرتر خواهد بود.

پزشکان متخصص در بهترین مراکز کاشت مو

توجه داشته باشید که تجهیزات به تنهایی نمی تواند باعث نتیجه بخشی عمل شود. هر دستگاهی نیازمند اوپراتور است و در صورتی که پزشکان یک مرکز از مهارت و تجربه کافی برخوردار نباشند کاشت مو نتیجه بخش نخواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های بهترین مراکز کاشت مو داشتن پزشکان متخصص است. البته باید در نظر داشته باشید که یکی از قوانین وزارت بهداشت برای کلینیک های کاشت مو داشتن پزشکان متخصص پوست و مو می باشد. اما داشتن مدرک کافی نیست و پزشکان باید از تجربه و مهارت لازم نیز برخوردار باشند. کاشت مو تحت نظر پزشکان مبتدی باعث افزایش عوارض و مشکلات برای بیمار می شود. بنابراین سعی کنید هنگام انتخاب یک مرکز برای کاشت مو، پزشکان و کادر درمان آن را بررسی نمایید. برای این کار می توانید داشتن مجوز، سابقه کلینیک و مسائلی از این دست را مورد بررسی قرار دهید.

اگر قصد دارید در میان کلینیک ها بهترین مراکز کاشت مو را انتخاب کنید بهتر است نظرات بیماران را بررسی نمایید. اگر کسانی که در کلینیک مورد نظر شما درمان شده اند از کاشت مو خود راضی هستند شما می توانید به این مرکز برای کاشت مو اعتماد کنید.

بهترین مراکز کاشت مو تهران

همیشه بهترین مراکز درمانی، تفریحی و… در پایتخت تاسیس می شوند. تهران نیز به عنوان پایتخت کشورمان به همین صورت است. بسیاری از مردم از شهرهای مختلف برای درمان به تهران مراجعه می کنند. برای کسی که اطلاعات کافی درباره کاشت مو نداشته باشد انتخاب یک مرکز برای درمان کار بسیار دشواری به نظر می رسد اما شما می توانید با توجه به ویژگی هایی که ذکر شد به انتخاب یک مرکز برای درمان بپردازید. همانطور که می دانید امروز در تهران کلینیک های کاشت مو بسیاری تاسیس شده است که انتخاب در میان آن ها بسیار سخت است. شما می توانید با در نظر داشتن مواردی مانند داشتن مجوز، تجهیزات مناسب و پزشکان متخصص به انتخاب بهترین مراکز کاشت مو تهران بپردازید. یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های کاشت مو در تهران کلینیک تخصصی پوست و مو بهدیس است که در ادامه به معرفی ویژگی های این مرکز می پردازیم.

بهترین مراکز کاشت مو تهران

ویژگی های بهترین مراکز کاشت مو تهران

پیدا کردن بهترین مراکز کاشت مو تهران همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده است. تهران شهر بسیار بزرگی است و کلینیک های کاشت مو بسیاری در این شهر وجود دارد. بسیاری از مردم بر این باورند که برای انتخاب یک کلینیک باید به سابقه آن توجه داشت و هرچه سال های بیشتری از تاسیس آن گذشته باشد می توان به کلینیک مورد نظر اعتماد بیشتری داشت اما باید بدانید این تمام ماجرا نیست. ویژگی های بسیاری وجود دارد که می تواند در انتخاب یک کلینیک معتبر تاثیرگذار باشد. در ادامه به توضیح مختصر تعدادی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

  • یک کلینیک معتبر ابتدا باید دارای جواز از وزارت بهداشت و درمان باشد.
  • یک کلینیک حرفه ای باید از تجهیزات حرفه ای نیز برخوردار باشد.
  • مرکز کاشت مو باید پزشکان متخصص پوست و مو داشته باشد.
  • بسیاری از مراکز دارای سایت یا صفحه در شبکه های اجتماعی هستند. شما می توانید سابقه آن ها در فضای مجازی بررسی کنید.
  • شما می توانید به صورت حضوری به مرکز مراجعه کنید و از مراجعین درباره عمل و نتیجه آن سوال کنید. در صورتی که بیشتر مراجعین از نتیجه عمل خود راضی بودند می توانید به مرکز برای کاشت مو اطمینان کنید.

توجه داشته باشید که بهترین مراکز کاشت مو تهران به سلامت بیمار اهمیت بسیاری می دهند. بهتر است کاشت مو را در مراکزی که بدون انجام معاینات و آزمایشات لازم به کاشت مو می پردازد، انجام ندهید. زیرا این مراکز بدون در نظر گرفتن سلامتی بیمار به عمل می پردازند.

حساسیت های پوستی و کاشت مو

بسیاری از مراکز کاشت مو بدون در نظر داشتن وضعیت سلامت عمومی بیمار به کاشت مو می پردازند که این موضوع می تواند بسیار خطرناک باشد. یکی از مواردی که در هنگام کاشت مو باید به آن توجه داشته باشید حساسیت های پوستی می باشد. بسیاری از افراد پوست ها حساسی دارند و کاشت مو می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی برای پوست آن ها شود. در بهترین مراکز کاشت مو تهران پیش از آن که به کاشت بپردازند، یک جلسه را برای انجام آزمایشات و معاینات لازم اختصاص می دهند تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنند. انجام این آزمایش ها در مواردی حیاتی بوده و در صورتی که به آن توجه کافی نشود باعث بروز مشکلات جدی خواهد شد.

بهترین مراکز کاشت مو در تهران

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که بهترین مراکز کاشت مو در تهران دارای چه ویژگی هایی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت یکی از مهم ترین ویژگی ها در این خصوص موقعیت مکانی مرکز می باشد. معمولا بهترین کلینیک های کاشت مو در شهر تهران در نواحی بالای شهر قرار دارند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این به این معنا نیست که نمی توان یک مرکز حرفه ای را مرکز شهر پیدا کرد. ویژگی موقعیت مکانی تنها یکی از ویژگی های تاثیرگذار در این خصوص است اما باید بدانید تعداد بسیاری کلینیک کاشت مو در بالای شهر تهران وجود دارد که از اعتبار کافی برخوردار نمی باشد.

بهترین مراکز کاشت مو در تهران

ویژگی تنوع در خدمات درمانی

همانطور که پیش از این گفته شد کاشت مو معمولا به سه روش FUT، FIT، SUT انجام می شود. همه روزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های جدیدی برای کاشت مو ایجاد می شود که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشد. یکی از ویژگی های مهم بهترین مراکز کاشت مو در تهران تنوع در خدمات درمانی می باشد. بیشتر کلینیک های حرفه ای تهران انواع روش های کاشت مو را انجام داده و تجهیزات لازم برای انجام آن را نیز دارا می باشند. در ادامه به توضیح تعدادی از این روش های کاشت خواهیم پرداخت:

  1. روش میکروگرافت: یکی از روش های جدید کاشت مو روش میکروگرافت می باشد. در این روش فولیکول های مو را استفاده از هولدرهای الکترویکی و مخصوص برداشت می کنند. این روش که بسیاری از متخصصین آن را دقیق ترین روش کاشت مو می دانند میزان خطای انسانی را کاهش داده و امکان برداشت بدون دردسر گرافت های تک تا 5 تار مویی را در اختیار شما قرار می دهد. از مزایای این روش می توان به امکان برداشت گرافت های بیشتر در یک جلسه، امکان برداشت گرافت های تک یا دو تار موی برای خط رویش، تراکم بالای موها به دلیل استفاده از میکروموتورها، کاهش آسیب به گرافت ها و… اشاره کرد.
  2. روش Micro FIT: این روش کاشت که در بهترین مراکز کاشت مو در تهران انجام می شود بر پایه روش FIT می باشد. در این روش نیز فولیکول ها را به صورت واحد و مجزا از بانک مو برداشت می کنند. این روش شباهت بسیاری به روش FIT دارد. تنها تفاوت این دو روش ابزارهایی است که در طول جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش ابزارهای دقیقی مانند ایمپلنترهای مینیاتوری استفاده می شود و پزشکان با برداشت گرافت های ظریف و تک تار مویی باعث طبیعی تر شدن خط رویش می شوند. همچنین در این روش می توان موهای بدن را نیز به عنوان بانک مو در نظر گرفت و برای افرادی که دچار ریزش های منطقه ای و جزئی هستند بسیار مناسب می باشد.
  3. روش ترکیبی: این روش کاشت در واقع ترکیبی از روش FIT و FUT می باشد. اگر بانک موی خوبی داشته و ناحیه گیرنده شما نیز خالی است می توانید از این روش بی نظیر استفاده کنید. میزان تراکم موهای کاشته شده در این روش بسیار بالا می باشد. بنابراین روش ترکیبی می تواند یک روش خوب برای افرادی که بیشتر موهای سر خود را دست داده اند باشد. یکی از نکاتی که هنگام استفاده از این روش باید در نظر بگیرید این است که در روش ترکیبی بسیاری از گرافت ها با استفاده از روش FUT برداشته می شوند. بنابراین ممکن است در ناحیه بانک مو اسکار ایجاد شود که امکان برطرف شدن آن وجود دارد. در این روش گرافت های برداشت شده دارای کیفیت بالایی بوده و می تواند تراکم بالایی از مو روی سر ایجاد کرد. توجه داشته باشید افرادی که قبلا کاشت مو انجام داده باشند امکان استفاده از این روش را ندارند.
  4. روش BHT: این روش کاشت که مخصوصا آقایان است در بهترین مراکز کاشت مو در تهران انجام می شود. در روش BHT برداشت گرافت ها به روش FUE انجام می شود و این روش امکان برداشت گرافت از کمر، سینه و ریش را نیز فراهم می کند. البته باید در نظر داشته باشید که گرافت های موهای سر و بدن متفاوت هستند. بنابراین نمی توان این گرافت ها را به عنوان گرافت های اصلی در نظر گرفت اما می توان از آن ها برای تراکم بیشتر در موهای سر استفاده کرد. روش BHT امکان ترکیب به روش های دیگر کاشت را داشته و می توان از این روش برای بهبود تراکم موهای کاشته شده استفاده کرد. این روش کاشت برای افرادی که بانک مو ضعیفی دارند بسیار مناسب می باشد. البته این روش معایبی نیز دارد که یکی از مهم ترین آن ها یکدست نبودن موها به علت تفاوت موهای سر و بدن می باشد. همچنین اگر موها در فاز درستی نباشند ممکن است بعد از کاشت رشد نرسند.

ویژگی تنوع در خدمات درمانی

بهترین مراکز کاشت مو در تهران کجاست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که بهترین مراکز کاشت مو در تهران کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت درست است که موقعیت مکانی مراکز کاشت می تواند تاثیر بسیاری در نظر مردم نسبت به آن مرکز داشته باشد اما اگر به دنبال بهترین کلینیک های کاشت مو در شهر تهران هستید نباید در نقطه خاصی به دنبال آن باشید. برخی از کلینیک های معتبر در قسمت مرکز شهر، برخی در پایین شهر و برخی نیز در قسمت بالای شهر هستند. البته بیشتر کلینیک های حرفه ای کاشت مو در بالای شهر تهران قرار گرفته اند. اما باید توجه داشته باشید که اگر موقعیت مکانی یک کلینیک در بالای شهر باشد به معنای معتبر بودن آن نیست. بنابراین شما باید کلینیک را با توجه به ویژگی هایی که توضیح داده شد بررسی کرده و از جواز داشتن آن مطمئن شوید. سعی کنید پیش از مراجعه حضوری به مرکز از طریق سایت یا شبکه های مجازی به تحقیق درباره مرکز مورد نظر بپردازید. انجام این تحقیقات می تواند شما را در انتخاب یک مرکز مناسب برای کاشت مو کمک کرده و باعث شود تا نتیجه کاشت راضی کننده باشد.

بهترین شیوه کاشت مو

همانطور که می دانید کاشت مو از روش های بی نظیر برای جلوگیری از ریزش مو و بازگشت موهای از دست رفته می باشد. با این که امروزه روش های بسیاری برای جلوگیری از ریزش مو ایجاد شده است اما هیچ یک از آن ها نمی تواند طاسی را برطرف کند. کاشت مو می تواند با پیوند فولیکول ها از به قسمت هایی که دچار طاسی شده است به راحتی باعث رشد مجدد موهای سر شود. کاشت مو در گذشته تهاجمی بوده و دوره نقاهت آن طولانی بود اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی کاشت بدون درد و خونریزی انجام شده و دوره نقاهت آن نیز تا حد زیادی کاهش یافته است. بسیاری از مردم به دنبال بهترین کاشت مو می باشند. در ادامه به توضیح بیشتر در اینباره خواهیم پرداخت.

مراحل کاشت مو

برای آن که بتوانید بهترین کاشت مو را داشته باشید باید به بهترین کلینیک های کاشت مراجعه کرده و مراحل کاشت مو را به دست پزشکان متخصص در این حوزه بسپارید. توجه داشته باشید که مراحل کاشت مو به شرح زیر می باشد:

  1. برداشت فولیکول ها: همانطور که می دانید فولیکول ها کوچکترین ارگان مو هستند که به تولید مو می پردازند. در مرحله اول کاشت مو پزشکان این موها را برداشت می کنند. در این مرحله به ناحیه اهدا بی حسی موضعی تزریق کرده و پس از اثر کردن بی حسی فولیکول های سالم را از ناحیه پشت سر برداشت می کنند. برداشت این فولیکول ها با توجه به روش کاشت می تواند به صورت دستی و یا با استفاده از ابزارهای مخصوص این کار انجام شود.
  2. نگهداری فولیکول ها: در این مرحله از کاشت مو پس از آن که فولیکول ها را برداشت کردند به نگهداری و آماده سازی آن ها می پردازند. بعد از آن که فولیکول ها را از ناحیه اهدا جدا کردند برای نگهداری و آماده سازی در محلول مخصوصی قرار بگیرند. این کار باعث می شود تا فولیکول ها تا زمان کاشت سالم باقی بمانند و بافت های اضافی از آن ها جدا شود. در این مرحله فولیکول ها برای پیوند به ناحیه مورد نظر آماده می شوند.
  3. کاشت گرافت ها: اگر به دنبال بهترین کاشت مو هستید باید به این مرحله اهمیت بسیاری دهید. این مرحله از کاشت مو روی ناحیه مورد نظر سوراخ های ریزی ایجاد می کنند. این کار معمولا با استفاده از دستگاه های مخصوص ایجاد می شود. قطر این سوراخ ها باید بسیار کم باشد تا هیچ گونه زخمی ایجاد نشود. سپس گرافت ها درون این سوراخ ها کاشته می شوند. پس از کاشت گرافت ها برش ها بخیه زده می شود و پانسمانی روی سر قرار می گیرد. این پانسمان از بخیه و جای سوراخ های روی سر محافظت می کند. در آخر پزشک یک برگه حاوی مراقبت ها و نکات پس از عمل را در اختیار شما قرار می دهد.

مراحل کاشت مو

توجه داشته باشید که بهترین کاشت مو تحت نظر بهترین پزشکان پوست و مو انجام می شود. برای آن که بتوانید یک کاشت موفق داشته باشید بهتر است به کلینیک های معتبر کاشت مو مراجعه کنید.

بهترین پزشکان کاشت مو

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که نحوه تشخیص بهترین پزشکان کاشت مو چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت شما نیازی به مطالعه مدرک پزشکی یک پزشک و یا داشتن دانش کافی درباره پزشکی ندارید. برای این که بتوانید به یک مرکز برای کاشت مو اعتماد کنید باید اطلاعاتی را درباره افرادی که در آن مرکز به کاشت مو پرداخته بدست آورید. برای این کار کافیست به مرکز مراجعه کرده و به صورت حضوری از افرادی که به کاشت مو پرداخته اند سوال کرده و نتیجه کاشت آن ها را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که بهترین کاشت مو برای هر فرد متفاوت است و توقع هر فرد از کاشت با دیگری متفاوت است. برای بررسی طبیعی بودن بودن کاشت باید خط رویش را بررسی نمایید.

بهترین کاشت مو در تهران

همانطور که پیش از این گفته شد تهران به عنوان پایتخت همیشه از مراکز درمانی بهتر و بیشتری نسبت به دیگر شهرها برخوردار بوده است. افراد بسیاری از شهرهای مختلف برای درمان به تهران مراجعه کرده و درمان خود را در بیمارستان های تهران انجام می دهند. درباره کاشت مو نیز بدون شک مراکزی که در تهران هستند همیشه مورد توجه مردم قرار گرفته اند. بیشتر مردم به دنبال بهترین کاشت مو در تهران هستند. برای رسیدن به این خواسته باید بدانید بهترین مراکز کاشت مو در تهران چه ویژگی هایی دارند. شما می توانید به راحتی با بررسی این ویژگی ها به معتبر بودن کلینیک پی برده و کاشت مو را در آن کلینیک انجام دهید.

بهترین روش کاشت مو در تهران

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های مختلفی برای کاشت مو ایجاد شده است که این روش ها نیازمند دستگاه ها و مهارت های خاصی می باشد. برای انجام بهترین کاشت مو در تهران باید بدانید بهترین روش کاشت چه روشی می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که انتخاب روش کاشت به عهده پزشک متخصص بوده و این انتخاب با توجه به نوع و شدت ریزش موهای شما انجام می شود. برای مثال افرادی که بانک موهای قدرتمندی دارند می توانند از هر یک از روش های FUT و FIT استفاده کنند. اگر بانک موهای شما قوی نیست می توانید از روش SUT برای استفاده کنید. در صورتی که ریزش موهای شما به صورت منطقه ای و محدود بوده و بانک موهای شما نیز قوی نیست می توانید از روش Micro FIT استفاده کنید. در این روش از موهای بدن به عنوان بانک مو استفاده می شود. به طور کلی برای بهترین روش کاشت مو برای هر فرد متفاوت بوده و وظیفه تشخیص آن به عهده متخصصین پوست و مو می باشد. انتخاب روش کاشت در جلسه مشاوره پیش از عمل انجام می شود.

بهترین روش کاشت مو در تهران

سن مناسب کاشت مو

در صورتی که قصد دارید بهترین کاشت مو در تهران را انجام دهید علاوه بر کلینیک و پزشکان حرفه ای باید به سن کاشت نیز توجه ویژه ای داشته باشید. با این که بسیاری از پزشکان معتقدند کاشت مو محدودیت سنی ندارد اما بهتر است این روش جلوگیری از ریزش مو را از 30 سالگی به بعد انجام دهید. بسیاری از افرادی که برای کاشت مو به مراکز مراجعه می کنند از ریزش مو به دلایل ژنتیکی رنج می برند. این علت ریزش مو معمولا از 20 سالگی آغاز شده و نهایتا تا 30 سالگی ادامه پیدا می کند. بنابراین بهتر است کاشت مو را پس از 30 سالگی انجام دهید تا با مشکل مواجه نشوید.

البته این نکته به این معنا نیست که شما به هیچ عنوان نمی توانید در سنین پایین به کاشت مو بپردازید. اما اگر قصد دارید بهترین کاشت مو در تهران را انجام داده و به نتایج ایده آل تری از کاشت برسید توصیه می شود این کار را پس از 30 سالگی انجام دهید. این کار باعث می شود تا ریزش مو شما به طور کامل متوقف شده باشد و تراکم موهای شما طبیعی تر و زیباتر به نظر برسد.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

مشکل ریزش مو یکی از مشکلات همیشگی انسان از زمان گذشته تا امروز بوده است. بسیاری از متخصصین روش های مختلفی را برای جلوگیری از این مشکل ارائه کرده اند اما هیچ یک از آن ها نمی تواند به صورت دائمی از ریزش مو جلوگیری کند. امروزه پزشکان پوست و مو توانسته اند با ابداع روشی مشکل ریزش مو را برای همیشه حل کرده و حتی باعث رشد مجدد موهای از دست رفته شوند. کاشت مو از روش هایی است که امروزه بیشتر مردم خصوصا مردان به آن روی آورده اند. شهر تهران به عنوان پایتخت دارای کلینیک های کاشت مو بسیاری می باشد. همه روزه بسیاری از مردم برای برای کاشت مو به شهر تهران می آیند و بدون شک تمام آن ها به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می باشند.

کادر اداری و خدمات در کلینیک کاشت مو

پیش از این گفته شد که بهترین کلینیک کاشت مو در تهران دارای ویژگی های خاص خود می باشد. یکی از ویژگی های مهم یک کلینیک حرفه ای برخورد کادر اداری و خدمات با مراجعین و بیماران می باشد. همانمطور که می دانید بیماران بیشتر زمان خود را در کنار کادر اداری و خدمات یک مرکز درمانی به سر می برند. بنابراین برخورد این پرسنل با مراجعین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یک مرکز کاشت مو علاوه بر پزشکان ماهر و متخصص باید پرسنلی صبور و با احترام نیز داشته باشد. همچنین کادر خدماتی باید بتوانند بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهند تا مراجعین با مشکل مواجه نشوند. پرسنل یک مجموعه به صورت زنجیره ای به هم متصل بوده و روی هم اثرگذار هستند. اگر شخصی در این زنجیره اشتباه کند ممکن است تمام مرکز درمان با مشکل مواجه شود.

کادر اداری و خدمات در کلینیک کاشت مو

یکی از مهم ترین نکات درباره این ویژگی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران پاسخگو بودن کادر اداری می باشد. کادر اداری باید با نهایت صبوری و احترام به پاسخ سوال های مراجعین بپردازد تا آرامش کلینیک حفظ شود. همچنین این کار باعث می شود تا روند درمان نیز با آرامش بیشتری انجام شود.

اقامتگاه کلینیک کاشت مو

یکی از مهم ترین مواردی که بهترین کلینیک کاشت مو در تهران باید به آن توجه داشته باشد در نظر گرفتن سوئیت های برای اقامت مراجعین می باشد. همانطور که پیش از این گفته شد امروزه بسیاری از مردم به شهر تهران آمده و کاشت مو را در کلینیک های حرفه ای این شهر انجام می دهند. بیشتر کسانی که برای کاشت مو به تهران سفر می کنند به دنبال یک اقامتگاه موقت نیز می باشند. کلینیک های حرفه ای باید اقامتگاه هایی را نزدیک به مرکز درمان در نظر گرفته باشد تا مراجعین بتوانند تا انجام عمل خود در آن اقامتگاه ها ساکن شوند. این کار می تواند باعث آرامش خاطر مراجعین شده و بیماران دغدغه ای به جز کاشت موهای خود نداشته باشند. البته در نظر داشته باشید که این اقامتگاه ها باید دارای قیمت مناسبی باشند تا مراجعین مشتاق به استفاده از این امکانات کلینیک شوند.

بهترین کلینیک کاشت مو تهران

به مرکز درمانی که دارای پزشکان متخصص پوست و مو بوده و انواع روش های کاشت مو در آن انجام می شود کلینیک کاشت مو می گویند. در زمان گذشته افراد برای کاشت مو به مطب پزشکان پوست و مو مراجعه می کردند اما امروزه مراکزی تحت عنوان کلینیک های کاشت مو ایجاد شده است که تمامی مراحل کاشت در آن ها انجام می شود. در شهرهای مختلف ایران کلینیک های بسیاری ایجاد شده است که تعداد بسیاری از آن ها در شهر شیراز و تهران قرار دارد. با اینکه همه روزه تعداد زیادی کلینیک کاشت مو در شهر تهران ایجاد می شود اما همچنان پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مو تهران کار سختی نیست و شما می توانید با بررسی ویژگی هایی که پیش از این توضیح داده شد به انتخاب این مرکز بپردازید.

موهای مناسب برای کاشت

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که در بهترین کلینیک کاشت مو تهران چه موهایی برای کاشت استفاده می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت موهایی برای کاشت مو مناسب هستند که به طور دائمی در محل رشد باقی بمانند. موهای بدن به طور کلی در دو فاز رشد و استراحت قرار می گیرند اما موهای سر به طور دائمی در حال رشد می باشند. بنابراین بهترین موها برای کاشت یک ناحیه 25 تا 30 سانتیمتری به عرض 7 سانتیمتر بین دو گوش در پشت سر می باشد. موهای پشت سر دارای حساسیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ریزش هستند و به همین دلیل بیشتر مردان در این محل دچار طاسی نمی شوند. این ناحیه از سر در برابر اثرات مخرب هورمون تستسترون مقاوم بوده و ریزش موی ژنتیکی روی آن اثر ندارد.

موهای مناسب برای کاشت

بهترین سن برای کاشت مو زنان  

پیش از این درباره سن مناسب کاشت مو مردان توضیحاتی داده شد اما بهترین سن برای کاشت مو زنان چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که پزشکان سن مجاز برای کاشت مو در زنان را 18 سالگی می دانند اما بهتر است تا 25 سالگی به کاشت مو نپردازند. حدود 80 درصد زنان در سن بلوغ و رشد شاهد عقب رفتن خط رویش موهای خود و ریزش های این چنینی مو هستند. بنابراین توصیه می شود خانم ها تا سن 25 سالگی اقدام به کاشت نکنند تا به الگوی ریزش آن ها به طور کامل مشخص شود. تشخیص الگوی ریزش از موارد مهمی است که بهترین کلینیک کاشت مو تهران اهمیت زیادی به آن می دهد. عدم تشخیص درست الگوی ریزش می تواند باعث بروز مشکلات بسیاری شده و در نهایت عدم رضایت بیمار از کاشت را به همراه خواهد داشت.

بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران

شاید تصور کنید پیوند مو مخصوص موهای سر است اما باید بدانید این تصور کاملا اشتباه است. شاید پیوند مو با کاشت مو شروع شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان به کاشت ابرو نیز پرداخت. بسیاری از مردم در سنین بالا و یا حتی در جوانی به علت مصرف داروهای مختلف دچار ریزش ابرو می شوند. یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از این مشکل کاشت ابرو می باشد. کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو در مراکز کاشت ابرو انجام می شود و همچنین بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران قرار گرفته است. شما می توانید به مراجعه به این مراکز معتبر به کاشت ابرو بپردازید.

کاشت ابرو چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شده باشید این است که کاشت ابرو چیست؟ کاشت ابرو در واقع برداشت فولیکول های مو از نواحی مختلف مانند پشت گوش و پشت گردن و پیوند آن به قسمت ابروها می باشد. بسیاری از خانم ها که اطلاعات کافی را درباره روش های مختلف زیباسازی صورت ندارند تصور می کنند روش هاشور زدن و تاتو زدن ابرو بهترین روش برای فرم دهی و پر کردن ابرو می باشد اما باید بدانید این روش ها طبیعی نبوده و همچنین نمی توان آن ها را دائمی دانست. کاشت ابرو از روش های بی نظیر فرم دهی و پر کردن ابروها می باشد که امروزه بسیاری از مردم به آن روی آورده اند. بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران به صورت زیر به کاشت ابرو می پردازند:

طراحی ابرو

ابروها از اعضای تاثیرگذار در زیبایی صورت انسان هستند. بنابراین طراحی آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران پیش از آن که به کاشت ابرو بپردازند شروع به طراحی آن می کنند. این طراحی با توجه به طرحی که بیمار درخواست کرده و در نظر گرفتن اصول زیبایی شناختی انجام می شود. طراحی ابرو به تقارن و فاصله بین دو ابرو توجه بسیاری دارد. در این مرحله شما می توانید از طرح های آماده نیز استفاده کنید که این کار به علت غیر طبیعی بودن معمولا پیشنهاد نمی شود.

طراحی ابرو

برداشت گرافت ها

در این مرحله از کاشت ابرو در بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران به برداشت گرافت ها می پردازند. بانک مو در کاشت ابرو معمولا پشت گوش و یا پایین گردن می باشد. موهای پشت گردن معمولا دارای ضخامت بیشتر بوده و بلند هستند. بیشتر فولیکول های موجود در این ناحیه چندتایی هستند بنابراین بهتر است این ناحیه برای برداشت فولیکول استفاده نشود. موهای پشت گوش و پایین گردن معمولا ظریف تر بوده و واحدهای فولیکولی آن ها تک تارمویی می باشد. در کاشت ابرو برای خانم ها بیشتر از موهای پشت گوش و پایین گردن استفاده می شود. زیرا موهای این ناحیه ظریف تر و نازک تر می باشند.

کاشت گرافت ها

پس از آن که گرافت ها از نواحی مناسب برداشته شد باید در یک محلول مخصوص نگهداری شود و پزشکان و متخصصین شروع به آماده سازی گرافت ها برای کاشت می کنند. پس از آماده سازی گرافت ها جراح با استفاده از بی حسی موضعی ناحیه ابروها را بی حس می کند. در این مرحله از کاشت در بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران جراح با استفاده از تیغ های مخصوص شروع به ایجاد سوراخ های ریزی روی ابرو می کند. پس از ایجاد این سوراخ ها گرافت ها درون آن ها کاشته می شوند.

دلایل مختلف ریزش ابرو چیست؟

مهم ترین نکته پیش از کاشت ابرو یافتن علت ریزش ابروها می باشد. زمانی که شما به بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران مراجعه می کنید پزشکان متخصص در جلسه پیش از عمل شروع به انجام آزمایش های لازم کرده و به علت ریزش ابرهای شما پی می برند. در ادامه به توضیح چند علت ریزش ابرو خواهیم پرداخت:

  • اصلی ترین علت ریزش ابرو افزایش سن می باشد. افراد در سنین بالا دچار ریزش ابرو می شوند. همراه با بالا رفتن سن مواد مغذی بدن نیز کاهش یافته و در نتیجه خون رسانی و اکسیژن رسانی به نواحی مختلف بدن به درستی انجام نمی شود و این موضوع باعث ریزش ابروها می شود.
  • بعضی از افراد در سنین جوانی به دلایل ژنتیکی و خانوادگی دچار ریزش ابرو می شوند. البته بعضی از افراد نیز به صورت مادرزاد دارای ابروهای کم پشتی هستند.
  • بیماری های مختلف مانند تیروئید، اختلالات سیستم ایمنی بدن، سرطان و دیگر بیماری های نیز می تواند باعث ریزش ابروها شود.
  • اصلاح بیش از حد ابروها نیز می تواند باعث از بین رفتن فولیکول های مو در این ناحیه و کم پشتی ابروها شود.
  • مواد شیمیایی موجود در تاتو و هاشور زدن نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در ریزش ابروها داشته باشد.

روش های کاشت ابرو

در بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران روش های مختلف کاشت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. این روش ها که شباهت بسیاری به روش های کاشت مو دارند به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  1. FUT: این روش کاشت ابرو شباهت بسیار زیادی به روش FUT در کاشت موهای سر دارد. در این روش یک برش نواری پشت گوش ها و در محل اهدا ایجاد می شود که گرافت ها از آن برداشته می شوند. با اینکه روش FUT یک روش کاشت قدیمی محسوب می شود اما امروزه نیز در مراکز مختلف کاشت مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. FUE: این روش کاشت ابرو یک روش غیرجراحی محسوب می شود. در این روش فولیکول ها بدون درد و خونریزی برداشت شده و به قسمت ابرو پیوند زده می شوند. توجه داشته باشید که این روش یکی از کم دردرسرترین روش های کاشت ابرو می باشد که در بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. SUT: روش SUT در واقع یک روش پایه برای روش های دیگری است که استخراج فولیکول را اساس کاشت ابرو در نظر می گیرند. این روش کاشت ابرو از روش های بسیار پرکاربرد در مراکز کاشت ابرو بوده و امروزه بیشتر مردم به استفاده از آن روی آورده اند.

روش های کاشت ابرو

جلسه مشاوره کاشت ابرو

با اینکه کلیت کاشت ابرو و کاشت مو تقریبا مشابه است اما این دو تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. جلسه مشاوره کاشت ابرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و معاینات دقیقی در این جلسه انجام می شود. بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران در جلسه مشاوره خود به طراحی دقیق و زیبایی از ابرو می رسند. تفاوت های موهای ابرو و کاشت آن با موی سر به شرح زیر می باشند:

  • جهت رشد موهای ابرو بسیار متفاوت است. موهای ابرو در نواحی مختلف تنه، دم و سر ابروها در جهت مختلفی رشد می کنند. بنابراین برداشت فولیکول های مناسب برای این نواحی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • همانطور که می دانید موهای ابرو به صورت خوابیده به صورت رشد می کنند. در صورتی که موهای سر به صورت عمودی رشد می کنند. بنابراین در جلسه مشاوره باید محل مناسب برداشت فولیکول ها انتخاب شود. زاویه رشد ابروها با فولیکول اصلی بسیار متفاوت می باشد.
  • یکی از نکاتی که در کاشت ابرو از اهمیت بسیاری برخوردار است تک تار مویی بودن ابروها می باشد. ابروها بر خلاف موهای سر تک تارمویی هستند و از هر فولیکول تنها یک تار مو رشد می کند. بنابراین روش استخراج فولیکول ها در کاشت ابرو تفاوت بسیاری با روش استخراج آن ها برای کاشت مو دارد.
  • یکی از موضوعاتی که بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران اهمیت زیادی به آن می دهند تفاوت چرخه رشد ابروها با موهای سر می باشد. ابروها بر خلاف موهای سر از یک اندازه ای بزرگتر نمی شوند. بنابراین پزشکان باید دقت بسیاری در برداشت فولیکول های مناسب برای کاشت ابرو داشته باشند.

بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو

به طور کلی اگر قصد دارید برای کاشت ابرو به بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران مراجعه کنید باید در نظر داشته باشید که آیا کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستید یا خیر؟ بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو به شرح زیر می باشد:

  • در صورتی که به طور ژنتیکی دچار ریزش ابرو شده باشید.
  • اگر به صورت مادرزادی ابروهای کم پشتی دارید می توانید از کاشت ابرو استفاده کنید.
  • در صورت عدم رضایت از شکل، فرم و حالت ابروها می توانید به کاشت ابرو بپردازید.
  • در صورتی که به علت سوختگی، زخم و یا بخیه ابرو شما از بین رفته باشد.
  • اگر به علت بیماری هایی مانند تیروئید و یا بیماری های پوستی دچار ریزش ابرو شده اید کاشت ابرو بهترین راه درمان است.
  • خانم هایی که به علت برداشتن بیش از حد ابروها دچار کم پشتی ابرو شده اند بهترین کاندیدا هستند.
  • کسانی که ابروهای خود را هاشور یا تاتو زده اند می توانند از این روش استفاده کنند.

بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو

کاشت ابرو و تاتو زدن

همانطور که پیش از این گفته شد کاشت ابرو می تواند یک روش مکمل برای تاتو زدن باشد. بسیاری از افراد بر این باورند که باید تنها از یک روش زیباسازی ابروها استفاده کرد در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. شما می توانید پس از تاتو زدن به بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران مراجعه کرده و به کاشت ابرو نیز بپردازید. بسیاری از پزشکان توصیه می کنند برای طبیعی تر کردن کاشت ابروها از تاتو نیز استفاده کنید. زمانی که گرافت ها در ابروها کاشته می شوند ممکن است به علت کاهش خون رسانی تعدادی از آن ها از بین بروند و این موضوع باعث ایجاد فواصلی بین ابروها شود. بنابراین بهتر است برای پر کردن این فاصله از تاتو کمک بگیرید. تاتو زدن روی ابروهای کاشت شده می تواند باعث زیباتر شدن و طبیعی تر شدن ابروها شود.

مراقبت های پس از کاشت ابرو

پس از آن که کاشت ابرو با موفقیت در بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران انجام شد باید مراقبت هایی را انجام دهید. این مراقبت ها به اندازه مهارت پزشکان و حرفه ای بودن کلینیک پراهمیت بوده و در صورت عدم رعایت آن ها ممکن است مشکلات و عوارض زیادی برای شما ایجاد شود. این مراقبت ها به شرح زیر می باشند:

  • پس از انجام عمل پانسمان روی ابروها و محل اهدا باید به مدت دو روز باقی بماند. در این مدت باید به تعویض پانسمان آن بپردازید.
  • بعداز بازکردن پانسمان،سعی کنید محل کاشت را با دقت بسیار شستشو دهید.
  • مایع مخصوصی را که پزشک داده، هر 2 ساعت یکبار روی ابروهای خود اسپری کنید. سعی کنید این کار را طبق دستورالعمل پزشک انجام دهید.
  • سعی کنید پوسته و لخته هایی که پس از عمل روی ابروها تشکیل می شوند را دستکاری نکنید.
  • پس از عمل ممکن است محل درمان ملتهب شود. در این صورت بهتر است از کمپرس یخ برای کاهش التهاب محل درمان استفاده نمایید.

عوارض احتمالی کاشت ابرو

همانطور که می دانید حتی روش های غیرتهاجمی زیباسازی نیز دارای عوارض خاص خود می باشند. کاشت ابرو نیز ممکن است با عوارض مانند تورم، قرمزی و التهاب همراه باشد. این عوارض خطرناک نبوده و مدتی پس از عمل از بین خواهند رفت. سعی کنید برای کاهش این عوارض محل درمان را دستکاری نکرده و در صورت احساس خارش به آن دست نزنید. سعی کنید کاشت ابرو را در بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران انجام دهید. این کار باعث می شود تا عوارض تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و نتیجه کاشت طبیعی تر شود. در بسیاری از مواقع مردم با مراجعه به مراکز نامعتبر پس از کاشت با ابروهای نامتقارن و فرم های غیرطبیعی مواجه می شوند.

عوارض احتمالی کاشت ابرو

بهترین مرکز کاشت مو

همانطور که در قسمت های قبلی این مطلب گفته شد کاشت مو یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ریزش و بازگشت موهای از دست رفته می باشد. کاشت مو می تواند یک درمان قطعی و دائمی برای رفع طاسی در نواحی مختلف سر محسوب شود. کاشت مو را باید در کلینیک های معتبر انجام داد و سعی کنید از انجام این عمل حساس در مراکز نامعتبر دوری کنید. ما در مطالب قبلی توضیحاتی را درباره بهترین مرکز کاشت مو ارائه دادیم. در ادامه مطلب به توضیحات بیشتر درباره کاشت مو مراکز معتبر کاشت مو خواهیم پرداخت.

آیا کاشت مو دائمی است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که آیا کاشت مو دائمی است یا نیازمند ترمیم می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر کاشت مو را در بهترین مرکز کاشت مو انجام دهید مطمئنا می توانید برای همیشه از ریزش مو خلاص شده و دوباره موهای پرپشت و زیبایی داشته باشید. اما اگر کاشت مو را در یک مرکز نامعتبر انجام دهید ممکن است مشکلات بسیاری برای موهای شما ایجاد شود که برخی از آن ها قابل بازگشت نمی باشد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که شما می توانید پس از کاشت مو به انجام مزوتراپی نیز بپردازید. این کار باعث می شود تا موهای کاشته شده رشد بهتری داشته باشند.

اما مزوتراپی چیست؟ مزوتراپی در واقع یک روش جلوگیری از ریزش مو می باشد که در آن با استفاده از سوزن های ظریفی مواد مورد نیاز مو را وارد لایه میانی سر می کنند. در این روش مواد مورد نیاز مو به صورت مستقیم به مو رسیده و این موضوع باعث رشد بهتر آن ها و کاهش ریزش مو می شود. انجام مزوتراپی می تواند برای کسانی که کاشت مو را در بهترین مرکز کاشت مو انجام داده اند نیز تا حد بسیار زیادی مفید باشد.

 ریزش موهای کاشته شده در بهترین مرکز کاشت مو

حتی اگر کاشت مو را در بهترین مرکز کاشت مو انجام دهید فولیکول های کاشته شده چند هفته پس از جراحی شروع به ریزش می کنند. اما باید بدانید این در واقع جزئی از مراحل کاشت بوده و این ریزش موقتی می باشد. بسیاری از افراد پس از کاشت با مشاهده این ریزش دچار نگرانی می شوند اما باید بدانید جای نگرانی وجود ندارد. زمانی‌که این ریزش ایجاد می شود باید بدانید در واقع موهای ریخته شده از ساقه جدا می شوند و فولیکول هایی که درون پوست سر کاشته شده اند زنده می باشند. بنابراین این فولیکول‌ها همچنان فعالیت کرده و پس از ریزش دوباره موهای جدیدی رشد می کنند.
علت این ریزش در واقع تغییر بستر فولیکول می باشد که پس از یکبار ریزش و رشد مجدد موها این مشکل برای همیشه برطرف خواهدشد. موهای کاشته شده به هیچ عنوان دچار ریزش نمی شوند اما بهتر است برای اطمینان توصیه می شود آقایان تا سن 30 سالگی و خانم ها تا سن 25 سالگی برای کاشت مو اقدام نکنند. این کار باعث می‌شود تا الگوی ریزش موهای آن ها به طور کامل معلوم شده و مناطقی که نیاز به کاشت دارند مشخص شوند.

 ریزش موهای کاشته شده در بهترین مرکز کاشت مو

بهترین مرکز کاشت مو تهران

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که بهترین مرکز کاشت مو تهران کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت مراکز بسیاری در تهران هستند که به صورت حرفه ای به کاشت مو می پردازند. در صورتی که به دنبال این مراکز هستید باید ویژگی های یک مرکز معتبر را در نظر داشته باشید. برای این کار باید ابتدا به صفحات مجازی کلینیک مورد نظر مراجعه کرده و نمونه کارهای آن را بررسی کنید. سپس به صورت حضوری به کلینیک مورد نظر رفته ویژگی هایی مانند داشتن مجوز، پزشکان حرفه ای، مشاوره لازم پیش از عمل، دستگاه ها و تجهیزات و… را بررسی نمایید. در صورتی که مرکز ویژگی های لازم را داشت می توانید برای کاشت مو به آن مراجعه کنید.

کاشت مو برای چه افرادی ممنوع است؟

یکی از نکاتی که یک مرکز را به بهترین مرکز کاشت مو تهران تبدیل می کند این است که کاندیدای مناسب کاشت مو را تشخیص دهند. با اینکه تقریبا تمام افرادی که دچار ریزش مو شده اند می توانند از کاشت مو بهره ببرند اما افرادی هستند که انجام این کار برای آن ها ممنوع است. همانطور که می دانید بهتر است پس از 25 سالگی به کاشت مو بپردازید. افرادی که زیر 25 سال هستند نباید مو بکارند زیرا هنوز طرح و الگوی ریزش آن ها کاملا مشخص نشده و ممکن است دوباره نیاز به کاشت پیدا کنند. همچنین افرادی که دارای مشکلات التهابی در سر هستند نیز نباید به کاشت مو بپردازند. افرادی که مشکلات و بیماری های خود ایمنی دارند بهتر است کاشت مو را انجام ندهند. زیرا این کار باعث عود مجدد بیماری شده و مشکلات بسیاری برای آن ها ایجاد می شود.

تفاوت کاشت مو زنان و مردان

یکی دیگر از مواردی که بهترین مرکز کاشت مو تهران باید به آن توجه بسیاری داشته باشد تفاوت کاشت مو زنان و مردان می باشد. شاید تصور کنید که کاشت مو در زنان و مردان یکسان است اما باید بدانید روش های متفاوتی برای هر یک استفاده می شود. برای مثال مردان معمولا موهای ناحیه اهدا را کوتاه نگه می دارند بنابراین روش FUT به علت ایجاد اسکار پشت سر و گردن، روش مناسبی برای مردان نمی باشد. در صورتی که زنان به ندرت موهای خود را کوتاه نگه می دارند. بنابراین روش FUT می تواند روش مناسبی برای زنان باشد. زیرا موهای بلند از دیده شدن اسکار جلوگیری می کند. همچنین الگوی ریزش مردان و زنان متفاوت است و زنان دچار طاسی نمی شوند. بنابراین برای زنان ناحیه اهدای بزرگتری داشته و موهای بالای سر و تاج سر آن ها در خطر ریزش نمی باشد.

بهترین مرکز کاشت مو تهران باید به این موضوع اهمیت ویژه بدهد و روش های مناسبی را برای کاشت مو زنان و مردان در نظر بگیرد. روش های کاشت مردانه برای زنان مناسب نبوده و پزشکان متخصص در جلسه مشاوره باید تمامی نکات مربوط به این موضوع را در نظر داشته باشند. البته مراحل کاشت مو برای زنان و مردان تفاوت بسیاری نداشته و در تمام آن ها فولیکول ها استخراج شده و به محل اهدا پیوند داده می شوند.

تفاوت کاشت مو زنان و مردان

خانه کاشت مو

کاشت مو از روش های پیشرفته جلوگیری از ریزش مو می باشد که امروزه تقریبا تمام کسانی که دچار مشکل ریزش هستند به آن روی آورده اند. مشکل ریزش مو ژنتیکی مشکلی است که بیشتر مردان به آن دچار شده و در زمان گذشته هیچ روشی برای برطرف کردن آن وجود نداشت. امروزه روش های بسیاری هستند که به رفع این مشکل می پردازند که یکی از بهترین آن ها کاشت مو می باشد. کاشت مو در مراکز درمانی انجام می شود که به آن کلینیک کاشت مو گفته می شود. کلینیک کاشت مو که به آن خانه کاشت مو نیز گفته می شود دارای پزشکان متخصص در حوزه پوست و مو بوده و پس از معاینات و آزمایش های لازم بهترین روش کاشت مو را برای بیماران انتخاب می کنند. پس از انتخاب روش کاشت به کمک دستگاه ها و پزشکان ماهر به کاشت مو می پردازند.

ویژگی های خانه کاشت مو

مهم ترین نکته در مراکز کاشت مو کیفیت آن ها می باشد. تمام کسانی که قصد کاشت مو دارند به دنبال یک مرکز کاشت مو با کیفیت هستند اما کیفیت به چه معنا می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت این کیفیت به معنای ویژگی هایی است که یک مرکز را به بهترین کلینیک تبدیل می کند. ویژگی های خانه کاشت مو به شرح زیر می باشد:

  • این مرکز باید دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان باشد. داشتن مجوز باعث می شود تا این کلینیک تمامی استانداردهای لازم برای درمان نتیجه بخش را داشته باشد.
  • یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این مرکز متخصصین پوست و مو می باشند. در یک مطب پوست مو تنها یک پزشک متخصص پوست و مو وجود دارد. در صورتی که در این مرکز چندین پزشک پوست و مو در کنار هم به بررسی بیماران می پردازند.
  • بدون شک تجهیزاتی که در یک مطب به کار رفته است نمی تواند با تجهیزات یک خانه کاشت مو قابل مقایسه باشد. یکی دیگر از ویژگی های مهم یک کلینیک مجهز بودن به دستگاه های حرفه ای است.
  • کادر اداری و خدماتی یک مطب بیشتر از 3 نفر نیستند در صورتی که در کلینیک کاشت مو پرسنل زیادی هستند که کارهای اداری و خدماتی را انجام می دهند. همچنین رفتار این کادر باید نسبت به بیماران با احترام باشد.
  • یک مطب شاید تنها چند روش محدود کاشت مو را انجام دهد اما یک کلینیک حرفه ای کاشت مو شامل روش های متنوعی برای کاشت مو می باشد.

یافتن بهترین خانه کاشت مو

همانطور که می دانید بسیاری از مردم دچار ریزش مو ژنتیکی هستند و تنها روش درمان و بازگشت موهای از دست رفته آن ها کاشت مو می باشد. کاشت مو از درآمد قابل توجهی برخوردار است و به همین دلیل همه روزه کلینیک های بسیاری در سراسر ایران ایجاد می شوند که تعداد بسیاری از آن ها در شهر تهران می باشند. اگر قصد دارید در میان این کلینیک ها بهترین خانه کاشت مو پیدا کنید ابتدا باید از دوستان و آشنایانی که کاشت مو انجام داده اند سوال کنید. در صورتی که آن ها از کاشت مو خود راضی بودند می توانید برای مشاوره به مراکز مورد نظر مراجعه کرده و یکی از آن ها را برای کاشت مو انتخاب نمایید.

یافتن بهترین خانه کاشت مو

روش کاشت مو

مشکل ریزش مو از مشکلات همیشگی در زندگی انسان بوده است که از زمان گذشته تا به امروز روش های مختلفی را برای برطرف کردن آن ایجاد کرده اند. از شامپوهای ضد ریزش مو گرفته تا محلول هایی مانند ماینوکسیدیل همگی از روش هایی است که سعی دارد از ریزش مو جلوگیری کند. برای ریزش موهای ژنتیکی نیز روش هایی ابداع شده است که یکی از آن ها مصرف قرص هایی مانند فیناستراید می باشد. اما هیچ یک از این روش ها دائمی نبوده و نمی تواند موهای از دست رفته را به سر شما بازگرداند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی یک روش بی نظیر برای جلوگیری از ریزش مو ایجاد شده است که علاوه بر دائمی بودن، موهای از دست رفته شما را نیز بازمی گرداند و مشکل طاسی را برطرف می کند. روش کاشت مو را می توان بهترین روش برای رفع مشکلات ریزش مو دانست. در ادامه به توضیح بیشتر در اینباره خواهیم پرداخت.

دلایل ریزش مو

همانطور که گفته شد دلایل مختلفی برای ریزش مو وجود دارد که هر یک از آن ها راه درمان مخصوص به خود را دارد. روش کاشت مو روشی است که در بیشتر موارد نیز قابل استفاده می باشد:

آسیب های جسمی

دلایل مختلفی مانند جراحی، تصادفات رانندگی و حتی بیماری های شدید مانند آنفولانزا می تواند باعث ریزش مو شود. مو انسان به طور طبیعی در سه چرخه رشد، استراحت و ریزش قرار دارد اما مشکلات مختلف ممکن است باعث وارد شدن شوک به این چرخه شده و مو در حالت ریزش باقی بماند. برای برطرف کردن این مشکل نیازی به روش کاشت مو نبوده و بدن شما پس از مدتی به حالت عادی برگشته و موهای از دست رفته دوباره برمی گردند.

بارداری یک علت مهم ریزش مو

یکی دیگر از دلایل مهم ریزش مو تاثیرات بارداری می باشد. با این که تاثیرات بارداری در هر فرد متفاوت بوده اما در موارد خاصی ممکن است شخص به علت عدم تعادل هورمونی دچار مشکل ریزش مو شود. بهم ریختن تعادل هورمونی بدن می تواند باعث شوک به چرخه مو شده و ریزش موهای فرد افزایش پیدا کند. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید به هیچ عنوان از داروهای ضد ریزش مو استفاده نکنید. پس از اتمام بارداری موهای شما دوباره شروع به رشد کرده و نیازی به استفاده از روش کاشت مو نیست.

مصرف بیش از حد ویتامین A

بسیاری از پزشکان بر این باورند مصرف بیش از حد برخی از ویتامین ها مانند ویتامین A می تواند باعث ریزش مو شود. بنابراین سعی کنید از وارد کردن بیش از حد ویتامین A به بدن خودداری کنید. در صورتی که ریزش مو شما به علت مصرف بیش از حد این ویتامین باشد برای رفع آن باید مصرف این ویتامین را برای مدتی قطع کنید. اگر موهای ریخته شده پس از مدتی برنگشت می توانید از روش کاشت مو برای رفع مشکل ایجاد شده استفاده نمایید.

طاسی با الگوی مردانه و زنانه

یکی از مهم ترین و شاید شایع ترین دلایل ریزش مو ژنتیکی می باشد. بسیاری از مردم دنیا دچار این ریزش مو می شوند و روش های مختلفی برای درمان آن ایجاد شده است. طاسی با الگوی مردانه معمولا به علت بالا رفتن برخی هورمون های مردانه و دلایل ژنتیکی می باشد که در نهایت موجب طاس شدن سر می شود. در مشکل طاسی با الگوی زنانه نیز بیشتر دلایل ژنتیکی موثر بوده و در نهایت موجب طاس شدن خط فرق سر می شود. استفاده از قرص هایی مانند فیناستراید می تواند تا حدودی در برطرف کردن این مشکل موثر باشد اما برای رفع دائمی آن بهتر است از روش کاشت مو استفاده کنید.

طاسی با الگوی مردانه و زنانه

بهترین روش کاشت مو

همانطور که پیش از این گفته شد کاشت مو یکی از بهترین روش های برطرف کردن ریزش مو می باشد. در گذشته تنها یک روش برای کاشت مو وجود داشت اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بسیاری برای این کار ایجاد شده است. یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که بهترین روش کاشت مو چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت هر کدام از روش های کاشت مو دارای مزایا و معایب خاص خود است و پزشکان با توجه به میزان ریزش و بررسی بانک موی افراد به انتخاب یک روش در میان روش های کاشت مو می پردازند.

روش SUT بهترین روش کاشت مو

اگر به دنبال بهترین روش کاشت مو هستید می توانید از روش SUT استفاده کنید. روش SUT از جمله روش هایی است که در بیشتر کلینیک های کاشت مو معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در مطالب قبل گفته شد روش SUT یک روش شباهت بسیار زیادی به روش FIT دارد با این تفاوت که فولیکول ها در این روش با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته برداشت می شوند. این روش در صورتی که بانک مو خوب و کافی باشد امکان برداشت 14000 فولیکول برای پیوند را در اختیار شما قرار می دهد. البته روش SUT نیز دارای مزایا و معایب خاص خود است که به شرح زیر می باشند:

  • از مزیت های این روش می توان به دوران نقاهت کوتاه آن اشاره کرد.
  • این روش کم تهاجمی بوده و درد و خونریزی ندارد.
  • برای افرادی که سابقه زخم های گوشتی دارند نیز مناسب می باشد.
  • امکان برداشت از موهای بدن را در اختیار پزشکان قرار می دهد.
  • یکی دیگر از مزیت های این روش امکان کاشت در یک جلسه و رسیدن به تراکم بالا می باشد.
  • از معایب این روش می توان به هزینه بالای آن نسبت به دیگر روش ها اشاره کرد.
  • این روش کاشت مو وابستگی زیادی به جراح و مهارت او داشته و در صورتی که جراح مهارت کافی را نداشته باشد ممکن است مشکلات زیادی برای بیمار ایجاد شود.

کلینیک کاشت مو تهران

بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو می شوند و قصد دارند به کاشت مو بپردازند به تهران مراجعه می کنند. همانطور که می دانید تهران به عنوان پایتخت دارای کلینیک های کاشت مو زیادی است و همه روزه افراد بسیاری به این کلینیک ها مراجعه می کنند. پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مو تهران کار بسیار دشواری به نظر می رسد اما شما می توانید با در نظر گرفتن برخی نکات به راحتی کلینیک مورد نظر خود را برای کاشت پیدا کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

  1. سابقه کار:

    بیشتر کلینیک ها دارای صفحه در فضای مجازی هستند. شما می توانید با بررسی صفحات مجازی کلینیک مورد نظر به میزان اعتبار و کیفیت آن پی ببرید.

  2. نظرات مردم:

    در همان صفحات و سایت ها قسمتی به عنوان دیدگاه در نظر گرفته شده است که مردم نظرات خود را در آن می نویسند. شما می توانید به مطالعه نظرات مردم به میزان رضایت آن ها از کلینیک پی ببرید.

  3. موقعیت مکانی:

    بیشتر کلینیک های معتبر و حرفه ای در بالای شهر تهران قرار گرفته اند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو تهران هستید بهتر است کلینیک های بالای شهر را بررسی کنید.

  4. هزینه:

    یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب یک کلینیک باید به آن اهمیت دهید هزینه می باشد. بسیاری از مردم بر این باورند که هرچه هزینه های یک مرکز بالاتر باشد کیفیت آن نیز به مراتب بیشتر است اما این تصور کاملا اشتباه است. همچنین پایین بودن بیش از حد هزینه کاشت مو در یک مرکز نیز می تواند شک برانگیز باشد. سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که هزینه های طق تعرفه و معقول باشد.

کلینیک کاشت مو تهران

عوامل موثر در هزینه کاشت مو

همانطور که می دانید هر روش جلوگیری از ریزش مو دارای هزینه های مخصوص به خود است. روش کاشت مو نیز دارای هزینه هایی است که این هزینه ها متفاوت است. اگر شما قصد دارید کاشت را در بهترین کلینیک کاشت مو تهران انجام دهید باید هزینه آن را نیز در نظر داشته باشید. عواملی که در هزینه کاشت مو موثر هستند به شرح زیر می باشند:

  1. مقدار طاسی سر:

    هزینه کاشت مو به طور مستقیم با میزان طاسی سر در ارتباط است. هرچه میزان موهای از دست رفته بیشتر باشد هزینه کاشت نیز بالاتر می رود.

  2. تعداد پیوندها:

    در صورتی که حجم موهای از دست رفته زیاد باشد تعداد بیشتر پیوند نیاز است. بنابراین این موضوع می تواند تاثیر بسیاری روی هزینه کاشت مو داشته باشد.

  3. روش کاشت:

    روش های مختلف کاشت مو دارای هزینه های متفاوتی هستند. برای مثال روش FUT به مراتب ارزان تر از روش SUT می باشد. بنابراین روشی که در کلینیک کاشت مو تهران انتخاب می کنید نیز در هزینه تاثیر دارد.

  4. تعداد عمل ها:

    همانطور که می دانید بیشتر جراحی های کاشت مو در یک جلسه انجام می شود اما در برخی از موارد که طاسی سر زیاد باشد فرد نیازمند دو جلسه برای کاشت مو می باشد. بدون شک در این موارد هزینه کاشت مو نیز بیشتر می شود.

  5. صلاحیت و تجربه جراح:

    یکی از مواردی که تا حد زیادی روی قیمت و هزینه کاشت مو تاثیر گذار است موضوع صلاحیت و تجربه جراح می باشد. مطمئنا جراحان حرفه ای و با تجربه مهارت بیشتری در کاشت مو داشته و همچنین تیم جراحی آن ها نیز به صورت حرفه ای کار می کنند. در صورتی که در بهترین کلینیک کاشت مو تهران بهترین جراح را انتخاب می کنید باید بدانید هزینه آن نیز نسبت به دیگر جراحان بیشتر خواهد بود.

  6. منطقه اهدا کننده:

    اگر برداشت فولیکول ها از ناحیه پشت سر باشد هزینه آن مشخص است اما در برخی از مواقع پزشکان به علت تراکم کم مو در این نواحی باید از نواحی دیگر بدن مانند سینه و ریش فولیکول برداشت کنند. برداشت فولیکول از این مناطق بسیار دشوارتر از پشت سر و گردن است. بنابراین هزینه آن نیز متفاوت خواهد بود.

البته موقعیت مکانی نیز می تواند تاثیر بسیاری در هزینه جراحی داشته باشد. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو تهران هستید بهتر است هزینه های آن را نیز در نظر گرفته باشید.

کاشت مو

در زمان های گذشته بسیاری از افراد دچار ریزش مو و طاسی سر می شدند. گرچه روش های بسیاری برای برطرف کردن آن وجود داشت اما هیچ یک از آن روش ها نمی توانست افراد را برای همیشه از ریزش مو خلاص کند. همچنین پزشکان هیچ راه درمان برای بازگشت موهای قسمت های طاس شده سر نداشتند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی پزشکان به روشی دست پیدا کرده اند که به کمک آن می توانند موی سر را پیوند بزنند. به جراحی پیوند موی سر کاشت مو گفته می شود. امروزه بسیاری از مردان که از ریزش مو با الگوی مردانه رنج می برند به استفاده از این روش بی نظیر روی آورده اند.

جراحی کاشت مو چیست؟

پیوند مو باعث شده است تا بسیاری از مردم از مشکل ریزش مو رهایی یابند. در این جراحی که به آن جراحی کاشت مو گفته می شود پزشکان فولیکول های مو را با استفاده از ابزار و دستگاه های مخصوص از قسمت های پرتراکم سر و یا بدن برداشت می کنند. زمانی که این فولیکول ها برداشت شدند در یک محلول خاص نگهداری شده و پس از آماده سازی به قسمت هایی از سر که دچار طاسی و کم پشتی شده اند پیوند زده می شود. از مهم ترین نکات در این جراحی طبیعی بودن خط رویش و انتخاب فولیکول های سالم برای پیوند می باشد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب از جراحی بهتر است پیوند مو تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام شود.

جراحی کاشت مو چیست؟

سوالات پیش از جراحی کاشت مو

یکی از مهم ترین مواردی که پیش از جراحی کاشت مو انجام می شود جلسات مشاوره می باشد. در این جلسات شما می توانید سوالات خود را با پزشک خود در میان گذاشته و به دانش کافی درباره نحوه انجام این جراحی برسید. در جلسات مشاوره پزشک ابتدا سلامت عمومی شما را مورد بررسی قرار می دهد. سپس با در نظر گرفتن الگوی ریزش، دلیل ریزش، کیفیت بانک مو و انتظارات بیمار به انتخاب یک روش کاشت متناسب با موارد بررسی شده می پردازد. در بسیاری از موارد نیازی به جلسه دوم مشاوره نیست اما اگر نیاز به این موضوع باشد کلینیک این شرایط را فراهم می کند. شما می توانید در این جلسات به درک کافی از مطالب زیر برسید:

  • منطقی بودن نتایج دلخواه
  • راه حل مناسب در صورت نرسیدن به نتایج دلخواه
  • انتخاب بهترین روش کاشت مو
  • برآورد هزینه
  • بررسی عوارض جراحی
  • میزان دوره نقاهت و مراقبت های لازم

مراقبت های پیش از کاشت مو

یکی از مهم ترین مسائلی که در کاشت مو باید به آن اهمیت داد مراقبت هایی است که پیش از جراحی باید به انجام آن ها بپردازید. توجه داشته باشید که رعایت نکردن این مراقبت ها می تواند باعث بروز مشکلات بسیاری مانند افزایش عوارض و یا نرسیدن به نتیجه دلخواه از جراحی شود. بنابراین بهتر است پیش از جراحی به موارد زیر توجه کافی را داشته باشید:

  • به مدت 10 روز قبل از جراحی از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین، ژلوفن و داروهایی از این دست به شدت خودداری کنید. مصرف این داروها باعث می شود تا احتمال خونریزی در طول جراحی و یا پس از آن افزایش یابد.
  • دو هفته قبل از جراحی مصرف دخانیات و الکل را قطع کنید.
  • روز جراحی به حمام رفته و موهای خود را به خوبی بشویید. روز جراحی به هیچ عنوان از مواد حالت دهنده مو استفاده نکنید.
  • آزمایش هایی که پزشکان در جلسه قبل از کاشت مو تجویز کرده اند را جدی بگیرید. این آزمایش ها باعث می شود تا سلامت شخصی شما به صورت کامل مشخص شود.
  • سعی کنید شب پیش از جراحی یک وعده غذایی سبک و مفید را میل کنید. در صورتی که روز عمل نیازی به آزمایش نبود حتما صبحانه میل کنید.

تاریخچه کاشت مو

در طول صد سال اخیر علم پزشکی پیشرفت بسیاری داشته است با پیوند اعضا توانسته جان بسیاری از افراد را نجات دهد. در سال 1939 در ژاپن اولین پیوند مو اتفاق افتاد. پس از گذشت سال ها پزشکان توانستند گرافت های بزرگتری را پیوند بزنند که البته ضخامت بالایی داشتند و به علت زیاد بودن ضخامت گرافت ها پیوند نتیجه زیبایی را به همراه نداشت. پزشکان سال ها روی پیوند مو کار کردند تا در سال 1995 روشی تحت عنوان FUT ایجاد شد. در این روش فولیکول های مو با استفاده از یک برش نواری در ناحیه اهداکننده که معمولا پشت سر بود انجام می شد. این روش کاشت مو سال های زیادی یکی از روش های محبوب کاشت محسوب می شد اما به مرور زمان روش های دیگر مانند روش FUE توانست جایگزین روش FUT شود. در این روش فولیکول ها به صورت واحد و مجزا برداشت شده و نیازی به برش نواری نبود. رفته رفته روش های پیشرفته دیگری ایجاد شدند که امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

تاریخچه کاشت مو

بهترین فصل کاشت مو

یکی موضوعاتی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است این است که بهترین فصل کاشت مو  چه زمانی می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کاشت فصل مناسبی ندارد و فصلی که در آن اقدام به کاشت می کنید هیچ تاثیری در نتیجه جراحی نخواهد داشت. متاسفانه برخی از کلینیک ها برای جذب مشتری در برخی از فصول سال (که معمولا این فصل بهار می باشد) این باور را در ذهن مردم جا انداخته اند که نتیجه جراحی در فصول مختلف متفاوت است. باید بدانید این باور کاملا اشتباه بوده و هیچ پایه و اساس علمی ندارد. مواردی که در نتیجه کاشت موثر هستند نوع تکنیک به کار رفته، مراقبت های پیش از جراحی و مراقبت های پس از جراحی می باشند.

آیا کاشت مو دردناک است؟

شاید با این سوال مواجه شده باشید که آیا کاشت مو دردناک است؟ ممکن است با مشاهده تصاویری از جراحی و یا نقاط قرمز رنگی روی سر فرد ایجاد می شود احساس کنید این جراحی دردناک است اما گفت این جراحی به هیچ عنوان دردناک نیست. همانطور که در قسمت مراحل این جراحی توضیح داده شد زمانی که شما به اتاق عمل می روید ناحیه بانک مو و ناحیه گیرند با استفاده از بی حسی موضعی بی حس شده و شما هیچ گونه دردی در طول جراحی احساس نخواهید کرد. همچنین پس از انجام جراحی پزشک داروهایی را تجویز می کند که با مصرف آن ها درد جراحی تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

مصرف سیر و کاشت مو

یکی از مورادی که بیشتر پزشکان پس از انجام کاشت مو به مصرف آن توصیه می کنند سیر است. همانطور که می دانید پس از آن که موهای خود را کاشتید باید به تغذیه خود اهمیت ویژه ای بدهید. یکی از مواردی که پس از کاشت از اهمیت بسیاری برخوردار است عدم مصرف غذاهای چرب و سرخ کردنی مضر می باشد. رعایت تغذیه باعث می شود تا دوران نقاهت کاهش پیدا کرده و همچنین نتیجه جراحی بهتر شود. یکی از موادی که می تواند به تغذیه شما کمک بسیاری کند سیر می باشد. سیر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و مصرف آن تاثیر بسیاری روی مو دارد. سیر دارای مقدار قابل توجهی ویتامین B6، روی، آهن و… می باشد. مصرف این مواد می تواند باعث رشد بهتر موها شود.

عوارض کاشت مو

می دانید که هر یک از روش های زیباسازی دارای عوارض خاص خود می باشد. کاشت مو نیز به عنوان یک روش زیباسازی دارای عوارض خاص خود می باشد. این عوارض به شرح زیر می باشند:

  • یکی از عوارض این روش خونریزی در زمان جراحی است که برای جلوگیری از آن بهتر است پیش از جراحی از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.
  • در برخی از مواقع دوران نقاهت طولانی می شود.
  • بعضی از افراد پس از کاشت دچار ورم و عفونت در زیر چشم ها و صورت می شوند که در صورت مشاهده باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.
  • یکی از شایع ترین عوارض کاشت نکروز پوست می باشد. در صورتی که جراحی را در کلینیک های نامعتبر انجام دهید احتما بروز این عارضه افزایش می یابد. در این عارضه دلمه های سیاه رنگی روی پوست سر ایجاد می شود.
  • یکی دیگر از عوارض کاشت مو احساس درد و خارش پس از جراحی می باشد.
  • در بعضی از مواقع در ناحیه گیرنده احساس بی حسی ایجاد می شود که در این مورد نیازی به نگرانی نیست.

بیشتر عوارض کاشت مو مدتی پس از جراحی از بین می روند اما در صورت از بین نرفتن این عوارض بهتر است سریعا با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض کاشت مو

مراحل پیش از کاشت مو

از آنجایی که کاشت مو یک پروسه مهم و حساس به شمار می رود، باید پیش از آن که به کاشت مو بپردازید باید مراحلی را انجام دهید که در ادامه مطلب به توضیح آن ها خواهیم پرداخت:

قدم اول انتخاب کلینیک مناسب

اولین قدم در کاشت مو انتخاب یک کلینیک مناسب برای کاشت می باشد. برای آن که بتوانید یک کلینیک معتبر را انتخاب کنید باید با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید. به طور کلی ویژگی های یک کلینیک معتبر به شرح زیر می باشد:

  • دارای مجوز باشد.
  • با پزشکان و متخصصین پوست و مو حرفه ای همکاری کند.
  • دارای کادر درمان و تیم درمانی زبردست و با تجربه باشد.
  • از تجهیزات حرفه ای برخوردار باشد.
  • پرسنل با احترام و دلسوز بوده و محیطی مناسب همراه با امکانات رفاهی برای مراجعین داشته باشد.

قدم دوم مشاوره غیر حضوری و رایگان

پس از آن که یک کلینیک معتبر کاشت مو را انتخاب کردید در قدم دوم باید یک جلسه مشاوره غیر حضوری داشته باشید. شما می توانید پیش از آن که به کاشت مو بپردازید با مرکز مورد نظر تماس گرفته و تمامی سوالات خود را از کارشناس کلینیک بپرسید. در این قدم شما می توانید به صورت آنلاین نیز با مشاورین صحبت کرده و سوالات خود را با آن ها مطرح کنید. مهم ترین نکته درباره این جلسه مشاوره رایگان بودن آن می باشد.

قدم سوم مشاوره حضوری و رایگان

در این مرحله از کاشت مو شما می توانید به صورت حضوری در کلینیک مورد نظر حاضر شده و سوالات خود را در یک جلسه حضوری از پزشکان متخصص بپرسید. شما می توانید در این جلسه انتظارات خود از کاشت را مطرح کرده و به میزان منطقی بودن آن ها پی ببرید. همچنین در این جلسه پزشکان به بررسی موهای شما پرداخته و آزمایش های لازم انجام می دهند. همانطور که پیش از این گفته شد این جلسه مشاوره از مهم ترین مراحل جراحی بوده و پزشکان در این مرحله می توانند از سلامت عمومی شما آگاه شوند.

قدم سوم مشاوره حضوری و رایگان

افرادی که مشکلات پوستی داشته و یا به هر دلیلی نمی توانند به کاشت مو بپردازند در جلسه مشاوره حضوری تحت آزمایش های پزشک قرار گرفته و امکان استفاده و یا عدم استفاده از این روش زیبایی برای آن ها مشخص می شود. در این جلسه هزینه جراحی نیز تا حدودی تخمین زده شده و به شما اعلام می شود.

کاشت مو تهران

اگر قصد دارید از یک روش مطمئن و دائمی برای جلوگیری از ریزش مو و حتی بازگشت موهای از دست رفته استفاده کنید می توانید از روش کاشت مو استفاده کنید. این روش بی نظیر دارای سه مرحله برداشت، آماده سازی و پیوند می باشد. در این سه مرحله فولیکول های مو را از قسمت های پرتراکم سر و یا بدن برداشت کرده و پس از آماده سازی به قسمت های گیرنده پیوند می زنند. در خصوص کاشت مو تهران، می توان گفت که یکی از شهرهایی است که بیشتر کلینیک های زیبایی در آن قرار دارند، شهر تهران است. بیشتر مردم از سراسر ایران به تهران آمده و به کلینیک های مختلف برای کاشت مو مراجعه می کنند. یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران کلینیک پوست و موی بهدیس است.

آیا برای موهای درحال ریزش کاشت مو ممکن است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آید این است که آیا برای موهای در حال ریزش کاشت مو امکان پذیر است؟ پیش از این درباره سن کاشت مو توضیحاتی داده شد. در این توضیحات گفته شد بهتر از پیش از 25 سالگی برای کاشت مو اقدام نکنید. اما این به این معنا نیست که شما نمی توانید در زمان ریزش به کاشت مو بپردازید. افرادی بسیاری همه روزه در کلینیک های کاشت مو تهران در زمان ریزش موها به کاشت می پردازند. موهای کاشته شده پس از کاشت به هیچ عنوان ریزش نخواهند داشت اما بهتر است تا مشخص نشدن الگوی ریزش به کاشت مو نپردازید.

بیهوشی در جراحی کاشت مو

زمانی که صحبت از جراحی می شود بسیاری از افراد تصور می کنند جراحی با بیهوشی عمومی همراه است در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. در کاشت مو بی هیچ عنوان از بیهوشی عمومی استفاده نمی شود بلکه این روش زیباسازی یک روش کم تهاجمی محسوب می شود. حتی در روش هایی مانند FUT که یک برش نواری روی سر ایجاد می شود بیمار را بیهوش نمی کنند. در کلینیک های معتبر کاشت مو تهران از بی حسی های موضعی برای جلوگیری از درد استفاده می شود. بیهوشی این جراحی به هیچ عنوان عمومی نیست و شما می توانید بدون نگرانی به کاشت مو بپردازید.

زمان رویش موها پس از کاشت

یکی از دغدغه های مردم در کاشت مو مدت زمانی است که موها مجددا شروع به رویش می کنند. همانطور که می دانید موهای انسان در طول زندگی در چرخه رشد، استراحت و ریزش قرار می گیرد. به طور کلی 80 درصد موهای بدن در فاز استراحت قرار دارند و تنها درصد کمی از موها رشد می کنند. زمانی که شما در یک کلینیک کاشت مو تهران به کاشت می پردازید، موهای کاشته شده به مدت 1 تا 3 ماه در فاز استراحت هستند و پس از گذشت 4 ماه شما می توانید شاهد رویش و رشد موهای کاشته شده باشید. البته این نکته را در نظر داشته باشید تغذیه نامناسب و مصرف دخانیات می تواند کاهش سرعت رشد موهای کاشته شده شود.

زمان رویش موها پس از کاشت

مدت زمان جراحی کاشت مو

جراحی کاشت مو یک روش زیباسازی کم تهاجمی است که تقریبا زمان زیادی می برد. اگر قصد دارید کاشت مو را به روش های جدید و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام دهید باید بدانید زمان زیادی در کلینیک معطل نخواهید شد و کاشت مو سریع تر انجام می شود. البته باید در نظر داشته باشید که میزان طاسی سر و گرافت های مورد نیاز برای کاشت نیز در این خصوص تاثیر قابل توجهی دارد. در صورتی که از روش های سنتی کاشت مانند FUT استفاده کنید ممکن است جراحی شما تا 10 ساعت نیز طول بکشد. البته در صورت طولانی شدن زمان جراحی، کاشت مو در چندین جلسه انجام می شود. کلینیک های کاشت مو تهران دارای دستگاه های پیشرفته ای هستند که می توانند زمان انجام جراحی را تا حد زیادی کاهش دهند.

کاشت مو در تهران و تضمین ماندگاری موها

یکی از موضوعاتی که دغدغه بسیاری از مردم می باشد این است که آیا تضمینی برای ماندگاری موهای کاشته شده وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت گذشته از این که کاشت مو یک روش دائمی جلوگیری از ریزش مو می باشد باید بدانید تمام کلینیک های معتبر کاشت مو در تهران و دیگر شهرهای ایران یک تضمین نامه کتبی به شما می دهند که در آن این موضوع ذکر شده است. این تضمین نامه به شما این اطمینان را می دهد در صورت ریزش موهای کاشته شده شما می توانید مبلغ پرداخت شده را از کلینیک دریافت کنید.

بیشتر مردم برای کاشت مو به شهر تهران مراجعه می کنند. با اینکه تهران به عنوان پایتخت دارای کلینیک های معتبری است اما کاشت مو در تهران ممکن است با مشکلاتی نیز همراه باشد. در تهران کلینیک های بسیاری هستند که به کاشت می پردازند اما تنها تعداد کمی از آن ها دارای کیفیت و اعتبار کافی می باشند. برای آن که بتوانید یک کاشت موفق با نتیجه دلخواه را داشته باشید بهتر است به کلینیک های معتبر برای این کار مراجعه کنید.

پیدا کردن جراح مناسب برای کاشت مو

یکی از مهم ترین موضوعات برای کاشت مو در تهران پیدا کردن یک جراح مناسب و حرفه ای برای این کار می باشد. همانطور که می دانید توانایی جراح در روش های جدید کاشت مو مانند SUT یکی از مهم ترین مسائل است. بنابراین مردم امروزه بیشتر از تجهیزات یک کلینیک به تجربه جراحان آن توجه کرده و مهارت آن ها را مورد بررسی قرار می دهد. مهارت جراح می تواند تاثیر بسیاری زیادی در طبیعی بودن کاشت و میزان تراکم موها داشته باشد. جراحان باید فولیکول های سالم انتخاب کرده و در محل های مناسب پیوند بزنند. شما می توانید برای آن که از مهارت یک جراح اطمینان حاصل کنید بیمارانی که تحت نظر این جراح درمان شده اند را بررسی کنید. برای این کار باید به بیماران مراجعه کرده و از آن ها سوال های لازم را درباره جراحی بپرسید. همچنین شما می توانید به صفحات مجازی کلینیک مورد نظر رفته و نمونه کارهای آن را مشاهده کنید.

کاشت مو در تهران باید تحت نظر بهترین جراح انجام شود تا از نتیجه رضایت کافی را داشته باشید. برای این کار سعی کنید تحقیقات لازم را به عمل بیاورید.

پیدا کردن جراح مناسب برای کاشت مو

کوتاهی یا تراشیدن مو پیش از کاشت

یکی از مهم ترین نکاتی که پیش از کاشت مو باید به آن توجه داشته باشید کوتاهی و تراشیدن موها می باشد. بسیاری از کلینیک های کاشت مو در تهران در جلسه مشاوره خود ذکر می کنند که پیش از جراحی حتما موهای خود را کوتاه کرده و یا بتراشید. اما علت این کار چیست؟ مهم ترین علت این کار کاهش خطر عفونت می باشد. زمانی که موها در زمان جراحی کوتاه باشند شما می توانید به راحتی به دستورات پزشک عمل کرده و سر خود را با دقت شستشو دهید. اما اگر موها بلند باشد انجام دستورات پزشک کمی سخت می شود. همچنین کوتاهی موها باعث می شود تا فولیکول ها به راحتی برداشت شده و به نقاط مورد نظر پیوند داده شوند.

روز عمل کاشت مو چگونه است؟

زمانی که تمامی آزمایش های لازم انجام شده و شما می توانید از یکی از روش های کاشت مو استفاده کنید شما باید برای عمل آماده شوید. در بیشتر کلینیک های معتبر کاشت مو در تهران روز جراحی به شرح زیر می باشد:

  1. آماده سازی بیمار برای جراحی:

    در این مرحله از کاشت مو تمامی تجهیزات و لباس های لازم برای جراحی به فرد داده می شود. پس از آن که بیمار لباس را پوشید فشار خون او را چک کرده و طرح خط رویش روی سر بیمار کشیده می شود. این طرح برای آن کشیده می شود تا خط رویش طبیعی شده و موها در جای درست خود کاشته شوند. البته این طرح از قبل در جلسات مشاوره طبق نظرات پزشک و بیمار مشخص شده است.

  2. برداشت و معاینه فولیکول ها:

    پس از آن که بیمار وارد اتاق جراحی می شود پزشکان برداشت فولیکول ها را از بانک مو بیمار برداشت می کنند. در کلینیک های حرفه ای کاشت مو در تهران پزشکان پس از برداشت فولیکول ها آن ها را آزمایش و معاینه می کنند. در این مرحله از کاشت فولیکول های سالم و آزمایش شده گلچین شده و در یک ظرف حاوی مایع قرار می گیرد. این فولیکول ها درون یک ظرف حاوی مایع قرار می گیرند تا سالم بمانند. زیرا زمان کاشت طولانی بوده و احتمال آسیب دیدن آن ها بسیار زیاد است.

  3. کاشت:

    در این مرحله پزشکان پس از آماده سازی فولیکول ها آن ها را در قسمت های کم پشت سر می کارند. آن ها با استفاده از ابزارهای مخصوص سوراخ هایی روی محل دریافت ایجاد کرده و سپس فولیکول ها را با دقت در این سوراخ ها قرار می دهند. به طور معمول کاشت حدود 5 تا 7 ساعت طول می کشد. کاشت مو در تهران تحت نظر پزشکان حرفه ای انجام شده و شما نباید نگران درد باشید. زیرا در این جراحی از بی حسی موضعی استفاده می شود.

  4. معاینه فرد در حین عمل:

    با توجه به طولانی بودن عمل در طول جراحی به بیمار سرم قندی وصل شده تا از افت فشار جلوگیری شود. در برخی از موارد در صورت نگرانی بیش از حد بیمار به او آرامبخش تزریق می شود. پزشکان همواره در حین کاشت ضربان قلب و فشار خون بیمار را مورد بررسی قرار می دهند.

همه چیز درباره کلینیک کاشت مو

امروزه روش های بسیاری برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. از مراقبت های مختلف و تغذیه گرفته تا مصرف قرص هایی مانند فیناستراید و مصرف محلول مایندوکسیدیل همگی از روش هایی است که می توان برای ریزش مو استفاده کرد. در بین روش های جلوگیری از ریزش مو روش کاشت مو یکی از بهترین روش ها است. کاشت مو را باید تحت نظر پزشکان متخصص پوست و مو و پس از معاینات و آزمایش های لازم انجام داد. در گذشته کاشت مو در مطب های پزشکان پوست و مو انجام می شد اما امروزه بسیاری از افراد برای انجام این کار به کلینیک کاشت مو مراجعه می کنند.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که کلینیک کاشت مو چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت این کلینیک در واقع یک مرکز درمانی است که به صورت تخصصی به کاشت مو می پردازد. در این کلینیک پزشکان و متخصصین کاشت مو حضور داشته و شما می توانید برای مشاوره به آن ها مراجعه کنید. همچنین این کلینیک ها به صورت تلفنی نیز به مشاوره می پردازند. در این مراکز انواع آزمایش های لازم برای کاشت مو انجام شده و بهترین روش کاشت برای هر بیمار مشخص می شود. یکی دیگر از ویژگی های این مراکز جدا بودن اتاق انتظار، اتاق معاینه و اتاق جراحی از یکدیگر است.

همه چیز درباره کلینیک کاشت مو

همه روزه افراد مختلفی برای کاشت مو به کلینیک کاشت مو مراجعه کرده و پس از جلسات مشاوره و انجام آزمایش ها به کاشت مو می پردازند. یکی از مهم ترین نکات مراکز کاشت مو تنوع در روش های کاشت می باشد. بیشتر کلینیک های معتبر سعی دارند از به روزترین روش های کاشت استفاده کنند.

تفاوت کلینیک تخصصی پوست و مو با کلینیک کاشت مو

همانطور که می دانید کاشت مو از روش های جلوگیری از ریزش مو تهاجمی و کم تهاجمی محسوب می شود اما این به این معنا نیست که برای کاشت مو باید کلینیک تخصصی پوست و مو مراجعه کنید. با اینکه امروزه بسیاری از کلینیک های تخصصی پوست و مو به کاشت مو نیز می پردازند اما باید بدانید کلینیک تخصصی پوست و مو با کلینیک کاشت مو تفاوت های بسیاری دارد. یکی از مهم ترین این تفاوت ها این است که مراکز کاشت مو به طور تخصصی به کاشت مو می پردازند اما کلینیک های تخصصی پوست و مو به درمان بیماری های پوست و مو می پردازند. زمانی‌که شما وارد یک مرکز کاشت مو می‌شوید بهترین راه حل برای جلوگیری از ریزش موی شما کاشت می باشد. اما درکلینیک تخصصی پوست و مو پس از انجام معاینات لازم به مشکلات ریشه ای طاسی و ریزش مو پی برده و درمان های مخصوصی را ارائه می‌دهند. با اینکه بسیاری از روش‌های جلوگیری از ریزش‌مو مورد توجه مردم قرار گرفته است. اما همچنان بهترین روش برای رفع ریزش و رشد مجدد موها کاشت مو می‌باشد.

مرکز کاشت مو تهران

به‌طورکلی به کلینیک کاشت‌مو مرکز کاشت مو نیز گفته می‌شود. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، کاشت‌مو از روش های جراحی به روش‌های غیر جراحی تغییر کرده و دوره نقاهت آن تا حد زیادی کوتاه شده‌است. به همین دلیل بسیاری از مردم پس از اتمام دوره ریزش و مشخص شدن الگوی ریزش در سنین 25 تا 30 سالگی به کلینیک های کاشت مو مراجعه می کنند. این روش از محبوبیت بسیاری برخوردار است. تا جایی که در شهر تهران کلینیک های مختلفی ایجاد شده است و به کسب درآمد می پردازد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که هرکلینیک کاشت‌مو در تهران بهترین مرکز کاشت مو تهران نیست. برای تشخیص این موضوع باید بررسی های لازم را انجام دهید.

هزینه کاشت مو در تهران

همانطور که گفته شد در شهر تهران به عنوان پایتخت کلینیک های کاشت مو بسیاری وجود دارد که مطمئنا تمام آن ها از کیفیت لازم برخوردار نیستند. یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که هزینه کاشت مو در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر قصد دارید در بهترین مرکز کاشت مو تهران به کاشت مو بپردازید باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. اما به طور کلی هزینه کاشت مو به بستگی زیادی روش کاشت مو دارد. هزینه کاشت مو به روش های مختلف به شرح زیر می باشند:

هزینه کاشت مو در تهران

  1. ارزان ترین روش کاشت مو:

    اگر قصد دارید هزینه زیادی برای کاشت مو پرداخت نکنید بهتر است از روش FUT استفاده کنید. این روش کاشت مو حتی در بهترین مرکز کاشت مو تهران نیز بسیار ارزان تر از دیگر روش ها می باشد. در این روش یک برش نواری روی منطقه اهدا ایجاد شده و فولیکول ها از آن برداشت می شوند.

  2. هزینه روش FIT:

    روش FIT یکی دیگر از روش هایی است که می توانید برای کاشت مو از آن استفاده کنید. این روش کمی از روش FUT گرانتر است اما هزینه آن در معتبرترین مرکز کاشت مو تهران نیز به صرفه می باشد. در این روش فولیکول‌های به صورت تکی از بانک مو برداشته‌شده و به علت حساسیت زیادی که دارد زمان بیشتر می برد. البته نتیجه کاشت آن نیز از روش FUT طبیعی تر بوده و به همین دلیل بسیاری از مردم به استفاده از آن روی آورده اند.

  3. هزینه روش SUT:

    بدون شک بهترین روش کاشت مو روش SUT می باشد. بسیاری از کلینیک های معتبر ایران به استفاده از آن روی آورده اند. این روش شباهت بسیار زیادی به روش FIT دارد اما به علت استفاده از دستگاه‌های حرفه‌ای هزینه بیشتری دارد. اگر قصد دارید به بهترین مرکز کاشت مو تهران مراجعه کنید بهتر است از روش SUT برای کاشت مو استفاده کنید. این روش بی‌نظیر فولیکول‌ها را با استفاده از دستگاه برداشت می‌کند. این موضوع زمان جراحی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

  4. هزینه کاشت روش MFIT:

    روش MFIT یکی از روش های مدرن کاشت مو می باشد. بسیاری آن را کاشت مو بدون تراشیدن سر می دانند. با این که این روش کاملا به روش FIT انجام می شود اما هزینه آن در بهترین مرکز کاشت مو تهران تفاوت بسیار زیادی با روش FIT دارد. روش MFIT که با نام UFIT نیز شناخته می شود با دقت و ظرافت بسیار بیشتری انجام می شود.

مرکز کاشت مو در تهران

امروزه تمام شهرهای ایران دارای مراکز کاشت مو هستند اما همچنان بیشتر مردم به دنبال مرکز کاشت مو در تهران می باشند. با این که شهرهای مختلفی مانند شیراز دارای مراکز کاشت مو پیشرفته ای بوده و حتی عده زیادی از تهران به این شهر برای کاشت مو سفر می کنند اما همچنان بهترین کلینیک های کاشت کشور در تهران قرار گرفته اند. اگر قصد دارید به کاشت مو بپردازید باید در صفحات مجازی کلینیک های مختلف را دنبال کرده و با توجه به نمونه کارها و قیمت آن ها به انتخاب یکی از آن بپردازید. توجه داشته باشید که بیشتر مراکز معتبر در قسمت بالای شهر تهران قرار دارند.

دلایل کاشت مو 

همانطور که می دانید هیچ روشی به اندازه کاشت مو در جلوگیری از ریزش مو تاثیرگذار نمی باشد. اما چرا افراد مختلف به کاشت مو می پردازند و یا دلایل کاشت مو چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت روش های مختلف جلوگیری از ریزش مو تنها در موارد خاصی اثرگذار هستند در صورتی که بیشتر مردان دچار بیمار ریزش مو ژنتیکی می شوند. درست است که استفاده از قرص فیناستراید و یا محلول ماینوکسیدیل می تواند تا حدودی از ریزش مو جلوگیری کند اما نمی توان این داروها را راه حلی دائمی دانست. همچنین این روش ها دارای عوارضی هستند که بسیاری از افراد آن ها را نمی پذیرند. اما کاشت مو یک روش دائمی برای رفع ریزش مو ژنتیکی بوده و عوارض قرص ها و محلول ها را نیز ندارد.  به همین دلیل است که مردم به مرکز کاشت مو در تهران مراجعه کرده و به کاشت مو می پردازند.

دلایل کاشت مو 

نکات مهم بعد از کاشت مو

پس از آن که کاشت مو را در یک مرکز کاشت مو در تهران انجام دادید باید مراقبت های لازم پس از جراحی را رعایت کنید. موهای کاشته شده بسیار شکننده و حساس هستند و در صورتی که نکات مهم پس از کاشت مو را رعایت نکنید نمی‌توانید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. این نکات به شرح زیر می باشند:

  • سعی کنید پس جراحی رانندگی نکنید زیرا ممکن است به علت اثرات آرامبخش‌ها تصادف کنید.
  • به مدت یک هفته هنگام خواب سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید.
  • بهتر با گذاشتن یخ روی ابروها از ورم سر جلوگیری کنید.
  • سر خود را پس از سه روز شستشو دهید و سعی کنید از برخورد مستقیم جریان آب به سر جلوگیری کنید. در هنگام شستشو سر خود را به آرامی ماساژ دهید.
  • پوست سر خود را با یک فنجان آب شستشو دهید.
  • ریزش موها از دو تا چهار هفته طبیعی می‌باشد. شما نباید بابت آن احساس نگرانی داشته‌باشید.
  • با کندن دلمه های سر مانع بهبودی خود نشوید.
  • به مدت سه روز پس از جراحی از پوشیدن کلاه خودداری کنید.
  • به مدت دو هفته پس از عمل سر خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • تا یک ماه پس از کاشت از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین به شدت خودداری کنید.
  • به مدت یک ماه از مصرف الکل و استعمال دخانیات خودداری کنید. زیرا این کار باعث کاهش جریان خون در سر می شود.

پس از انجام جراحی در بهترین مرکز کاشت مو در تهران با رعایت این نکات می توانید به نتیجه دلخواه کاشت مو برسید.

سخن پایانی

در این مطلب با ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو در تهران آشنا شدید و دانستید که کاشت‌مو چه شرایط و چه روش هایی دارد و هر روش برای چه کاندیدایی مناسب است. این مقاله با پرداختن به همه موضوعات در خصوص کاشت‌مو ابرو و مراکز درمانی و زیبایی انجام این دست عمل ها می تواند مرجع بسیار کامل و مفیدی برای سوال های مختلف شما درباره موضوع کاشت مو باشد.

همچنین به عنوان آخرین بخش در این مطلب آموزشی باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر به دنبال بهترین و معتبرترین کلینیک کاشت مو در تهران هستید که تمامی ویژگی هایی که در این مطلب درباره آن ها صحبت شد را در بر داشته باشد، کلینیک تخصصی پوست و مو بهدیس می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. این مرکز زیبایی با بهترین موقعیت مکانی در تهران انواع خدمات کاشت مو و مزوتراپی و کاشت ابرو را با بهترین پزشکان متخصص و کادر درمان در اختیار شما عزیان قرار می دهد. همچنین پیش از انجام درمان های مختلف در این کلینیک می توانید از مشاوره درمانی بهدیس بهر مند شوید.

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما متشکریم. لطفا نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.