کلینیک های زیبایی تهران

زیبایی یکی از مهم ترین فاکتورها در زندگی انسان امروز است. امروزه بسیاری از مردم در تلاشند تا صورت و اندام خود را زیبا کنند. همانطور که می دانید انسان در سنین پیری زیبایی و شادابی دوران جوانی را خود از دست می دهد و به همین دلیل همه روزه در تلاش است تا روش هایی را برای زیباسازی صورت و اندام خود پیدا کند. همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های جدیدی برای زیباسازی ایجاد شده‌است که بسیاری از مردم به استفاده از آن‌ها روی آورده‌اند. مردم برای انجام روش های زیباسازی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. ما در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی های کلینیک های زیبایی تهران توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک های زیبایی چه مراکزی هستند؟

همانطور که گفته شد، با پیشرفت‌علم و تکنولوژی روش های جدیدی برای زیباسازی ایجاد شده است. شما برای استفاده از این روش ها باید به کلینیک زیبایی مراجعه کنید. پیش از آن که به معرفی ویژگی های کلینیک های زیبایی تهران بپردازیم باید بدانیم کلینیک زیبایی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کلینیک زیبایی در واقع یک مرکز درمانی است که با پزشکان مختلف در حوزه پوست و مو، عمومی، جراحی پلاستیک، گوش و حلق و بینی، تغذیه و… در ارتباط بوده و هریک از این پزشکان و متخصصین در زمان مشخصی در کلینیک حضور دارند. شما می توانید برای انجام روش های زیباسازی در این مراکز حضور پیدا کرده و پس از مشاوره به زیباسازی خود بپردازید.

ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی تهران

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید انتخاب میان مراکز زیبایی می باشد. مردم به علت تعداد زیاد کلینیک های زیبایی تهران در تشخیص بهترین کلینیک زیبایی دچار مشکل می شوند. برای حل این مشکل شما باید با ویژگی های مهم یک کلینیک زیبایی معتبر آشنایی پیدا کنید. در ادامه این مطلب به توضیح ویژگی های مهم در یک مرکز زیبایی توضیحاتی را ارائه خواهیم داد:

 

کلینیک های زیبایی تهران
کلینیک های زیبایی تهران

1.مجوز وزارت بهداشت

یکی از ویژگی های مهم بهترین کلینیک های زیبایی تهران داشتن مجوز از وزارت بهداشت می باشد. داشتن مجوز وزارت بهداشت می تواند شما را از نگرانی های درمان رها کند و شما می توانید با اطمینان خاطر به زیباسازی صورت و یا اندام خود در مرکز مورد نظر بپردازید. شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چگونه می توان از مجوز داشتن یک مرکز مطمئن بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که وزارت بهداشت تمام مراکز زیبایی را موظف کرده است تا مجوز خود را در معرض دید عموم قرار دهند. بنابراین شما می توانید با یک نگاه کلی به اطراف متوجه مجوز داشتن و یا نداشتن مرکز زیبایی مورد نظر شوید.

همچنین اخذ مجوز باعث می شود تا کلینیک به صورت کاملا قانونی و طبق تعرفه به انجام روش‌های زیبایی بپردازد. وزارت بهداشت کلینیک را موظف به جدا کردن اتاق های معاینه، جراحی و انتظار کرده است. همچنین یکی از مهم ترین ویژگی های کلینیک های زیبایی تهران که دارای مجوز هستند، داشتن سیستم تهویه مناسب برای سلامت و آرامش افرادی که درکلینیک حضور دارند می باشد. در صورت مجوز نداشتن مرکز مورد نظر بهتر است از انجام عمل های زیبایی در آن خودداری کنید.

2.پزشکان متخصص از ویژگی های کلینیک های زیبایی تهران

همانطور که می دانید با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی روش های جدیدی برای زیباسازی پوست ایجاد شده است. انجام این روش ها بدون دخالت پزشک متخصص نه تنها ممکن است نتیجه ای نداشته باشد بلکه احتمال بروز عوارض شدید و خطرات را افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی تهران انجام خدمات زیر نظر پزشکان و متخصصین می باشد. یک مرکز زیبایی معتبر باید زیر نظر پزشک متخصص مدیریت شده و پزشکانی که با مرکز در ارتباط هستند باید تجربه و مهارت کافی را در انجام عمل های زیبایی داشته باشند. نداشتن مهارت کافی پزشک باعث می شود تا درمان با مشکلات، خطرات و عوارض برگشت ناپذیری همراه باشد. بنابراین حتما تحقیقات لازم را برای انتخاب یک کلینیک به عمل آورید.

البته باید در نظر داشته باشید که داشتن مجوز به عنوان اولین ویژگی بهترین کلینیک های زیبایی تهران ویژگی پزشکان متخصص را توجیه می کند. زیرا یکی از قوانین وزارت بهداشت برای کلینیک های زیبایی انجام تمامی خدمات زیر نظر پزشک متخصص می باشد.

کلینیک های زیبایی تهران

3.ویژگی رعایت بهداشت و تمیزی محیط

زمانی که یک کلینیک زیبایی مجوز وزارت بهداشت می گیرد به این معناست مرکز مورد نظر از نظر کارشناسان بهداشت مورد تایید قرار گرفته است. بنابراین یکی دیگر از ویژگی های مهم در بهترین کلینیک های زیبایی تهران رعایت بهداشت و تمیزی محیط می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که وزارت بهداشت به صورت دائمی روی مراکز نظارت نداشته و در صورتی که مرکز زیبایی مورد نظر در رعایت بهداشت و تمیزی محیط دچار مشکل است بهتر است از درمان در آن مرکز خودداری کنید. یکی از مهم ترین موارد در مراکز بهداشتی استفاده از لوازم یکبار مصرف است. برای مثال استفاده از تجهیزاتی مانند روتختی یکبار مصرف و روپوش یکبار مصرف می تواند تاثیر بسیار زیادی در بهداشت و تمیزی محیط داشته باشد.

4.تجهیزات مناسب از ویژگی های مهم کلینیک های زیبایی 

یکی از ویژگی های مهم در بهترین کلینیک های زیبایی تهران استفاده از تجهیزات مناسب است. توجه داشته باشید که بسیاری از عمل های زیبایی با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود. در صورتی که یک مرکز زیبایی تجهیزات کاملی نداشته باشد نمی توان آن را به عنوان بهترین مرکز زیبایی شناخت. پزشکان متخصص تنها می توانند سلامت شما را تضمین کنند اما دستگاه های یک کلینیک می تواند در نتیجه فرآیند زیباسازی نقش بسیار مفیدی داشته باشد. همچنین تنوع دستگاه ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال امروزه دستگاه های مختلفی برای جوان سازی و زیباسازی پوست ساخته شده است که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. تنوع این دستگاه ها می تواند دست پزشک را برای زیباسازی باز بگذارد.

5.تنوع در نوع درمان یک ویژگی مهم کلینیک های زیبایی تهران

اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی ها در بهترین کلینیک های زیبایی تهران بازگو کنیم بدون شک تنوع در نوع درمان می تواند یکی از آن ها باشد. فرض کنید وارد یک کلینیک زیبایی می شوید و قصد دارید به زیباسازی صورت خود بپردازید. برای رفع چین و چروک های صورت روش های مختلفی وجود دارد و هر یک از آن ها کاندیدای مخصوص به خود را دارند. برای مثال تزریق بوتاکس بهتر است در جوانی برای جلوگیری از چین و چروک استفاده شود و روشی مانند میکرونیدلینگ برای رفع جای جوش و آکنه بسیار مناسب است. اگر یک کلینیک شامل برخی از روش های درمانی نشود این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی در اعتبار آن داشته باشد.

کلینیک های زیبایی تهران
کلینیک های زیبایی تهران

6.ویژگی احترام به مراجعه کننده

شاید مهم ترین دلیل برای مراجعه به یک کلینیک زیبایی نوع برخورد کادر اداری آن مرکز می باشد. بیشتر کلینیک های زیبایی تهران که دارای اعتبار خوبی می‌باشند.اصل احترام به مراجعه کننده را رعایت کرده و به همین بسیاری از مردم به این مراکز روی آورده اند. احترام به مراجعه کننده می تواند تاثیر بسیار زیادی در روحیه بیمار داشته و آرامش را در فضای کلینیک ایجاد می کند.

معرفی بهترین کلینیک زیبایی 

انسان در سنین پیری دچار مشکلات زیادی می شود که یکی از این مشکلات افتادگی پوست می باشد. پوست انسان دارای ماده ای به نام کلاژن است که این ماده در پیری کاهش یافته و همین موضوع باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست صورت و بدن می شود. از زمان گذشته تا به امروز پزشکان روش های مختلفی را برای جلوگیری از این مشکل ایجاد کرده اند. امروزه مراکز درمانی بسیاری در سرتاسر دنیا برای انجام این روش ها و زیباسازی ایجاد شده است که به آن کلینیک زیبایی گفته می شود. در این مراکز انواع خدمات برای زیباسازی انجام شده و پزشکان متخصص با دستگاه های پیشرفته عمل های جراحی مختلف به زیباسازی افراد می پردازند. یکی از مهم ترین نکات مربوط به این مراکز زیبایی انجام تمامی روش های زیباسازی از غیرتهاجمی تا تهاجمی می باشد.

کلینیک زیبایی یا پزشک متخصص

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای مردم ایجاد می شود این است که بهتر است برای زیباسازی به پزشک متخصص مراجعه کنیم یا کلینیک زیبایی؟ در پاسخ به این سوال باید گفت نتیجه و کیفیت درمان در یک مطب و کلینیک تفاوت زیادی باهم نداشته شما می توانید در بین این دو یکی را انتخاب کنید. البته باید در نظر داشته باشید که تجهیزات یک مطب از یک مرکز زیبایی به مراتب کمتر بوده و همچنین شما می توانید در کلینیک ها طیف گسترده ای در روش های درمانی را مشاهده کنید. کلینیک‌ها نیز تحت نظر پزشک متخصص بوده و تمامی مراحل درمان با درنظر گرفتن سلامت جسمی شما انجام می شود.

کلینیک های زیبایی تهران

یکی دیگر از تفاوت های کلینیک زیبایی با مطب تعداد بیشتر متخصصین است. در این مراکز شما پزشکان متخصص بسیاری حضور دارند و این موضوع می تواند آرامش خاطر بیمار شود.

خدمات کلینیک زیبایی

اگر بخواهیم درباره خدمات کلینیک زیبایی صحبت کنیم باید بدانید که خدمات در این کلینیک ها متفاوت است. اما به طور کلی در این مراکز به درمان، زیباسازی و جوان سازی می پردازند. خدمات مراکز زیبایی با پیشرفت علم و تکنولوژی تغییر کرده. همه روزه دستگاه ها و روش های جدیدی برای زیباسازی و جوان سازی ساخته می‌شود. یکی از مهم ترین نکات درباره این کلینیک ها این می‌باشد که تنها پزشکان متخصص می توانند یک مرکز زیبایی تاسیس کنند و به پزشکان عمومی مجوزهای مربوطه داده نمی شود. در ادامه به توضیح انواع خدمات این مراکز خواهیم پرداخت:

جوان سازی در کلینیک زیبایی

یکی از مهم ترین خدماتی که در کلینیک زیبایی انجام می شود جوان سازی پوست می باشد. امروزه روش های متفاوتی برای این کار ایجاد شده است که در ادامه به توضیح تعدادی از آن ها می پردازیم:

1.هایفوتراپی:

این روش جوان سازی پوست بدون هیچ بیهوشی و جراحی ایجاد می‌شود. از روش های غیرتهاجمی می باشد. در هایفوتراپی امواج فراصوت به پوست تابیده می شوند و لایه های پوست را گرم می کنند. این گرما باعث آسیب سلولی می‌شود. به همین دلیل پوست شروع به کلاژن سازی و ترمیم محل درمان می کند. هایفوتراپی یکی از بهترین روش های درمانی برای از بین بردن چین و چروک های صورت  می باشد.

2.تزریق بوتاکس:

اگر به دنبال جلوگیری از ایجاد چین و چروک در صورت خود هستید می توانید از تزریق بوتاکس استفاده کنید. در این روش سم بوتولونیوم نوع الف را به پوست تزریق کرده و باعث فلج شدن عضلات می شود. تزریق بوتاکس که در کلینیک زیبایی انجام می شود باعث جلوگیری از ایجاد خط لبخند و خط های پیشانی و دور چشم می شود.

3.تزریق ژل یا فیلر:

ژل و یا فیلر باعث پر شدن چین و چروک صورت می‌شود و گودی ها و مشکلات صورت را برطرف می کنند. این فیلرها معمولا از هیالورونیک اسید ساخته می‌شوند. فیلرها می توانند کمک بسیار زیادی در درمان جای زخم، اسکار، آکنه، چین و چروک و مواردی اینچنینی داشته باشند.

4.میکرونیدلینگ:

این روش زیباسازی بر اساس افزایش رشته های کلاژن انجام می شود. در این روش یک غلطک را که شامل سوزن های ظریفی است روی پوست شما حرکت می دهند. این سوزن ها وارد لایه میانی پوست شما شده و سوراخ های ریزی را روی آن ایجاد می کنند. روش میکرونیدلینگ ممکن است کمی دردناک به نظر برسد بنابراین برخی از مواقع پزشکان در کلینیک زیبایی از مواد بی حس کننده موضعی برای این درمان استفاده می کنند.

5.لیفت صورت:

در این روش درمانی از نخ های بخیه قابل جذب استفاده شده و این نخ ها را وارد پوست می کنند. نخ های لیفت باعث کشیدن پوست شده و به رفع افتادگی چشم، گونه و… می پردازد.

جوان سازی در کلینیک زیبایی
جوان سازی در کلینیک زیبایی

لیزر درمانی در کلینیک زیبایی

یکی دیگر از روش هایی که در کلینیک زیبایی انجام می شود لیزرتراپی یا لیزر درمانی می باشد. در این روش پزشکان امواج نوری متمرکزی را به پوست شما تابیده و با تحریک سلول های آن باعث رفع مشکلات پوستی شما می شوند. این روش درمانی باعث می شود تا التهاب در محل درمان کاهش پیدا کرده و جریان خود بهبود یابد. یکی از مهم ترین تاثیراتی که این روش دارد درمان جای زخم، آکنه و اسکار می باشد. از این روش درمانی برای حذف تتو از بدن، محو کردن ماه گرفتگی، برطرف کردن افتادگی پلک، رفع تیرگی زیر چشم، درمان خال و ضایعات عروقی نیز استفاده می شود.

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی

رفع موهای زائد بدن از مشکلات همیشگی زندگی انسان بوده است که روش های مختلفی را برای آن ایجاد کرده است. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث می‌شود تابتوانید برای همیشه موهای‌زائد خودرا حذف کنید. یکی از روش های زیباسازی که در کلینیک زیبایی انجام می دهند لیزر موهای زائد بدن می باشد. در این روش اشعه لیزر را به سطح پوست می‌تابانند.فولیکول مو (کوچکترین ارگان مو) را هدف قرار می‌دهند و به حذف موهای زائد می پردازند. این اشعه با گرم کردن بیش از حد فولیکول باعث ازبین رفتن آن می‌شود. همچنین بدون فولیکول هیچ موی زائدی رشد نخواهدکرد. البته باید درنظر داشته‌باشید که لیزر برای ازبین بردن 70 تا 90 درصد موهای زائد بدن مفید می‌باشد.

جوان سازی نوری پوست در کلینیک زیبایی

یکی از روش های جوان سازی پوست در کلینیک زیبایی استفاده از نور می باشد. این روش با استفاده از ماسک نوردرمانی یا ماسک لیزری انجام می شود. در این روش بی نظیر یک طول موج مشخص نوری که توسط پزشک تعیین می‌شود به صورت بیمار می‌تابد. این طول موج باعث می شود تا پوست در سریع ترین حالت جوان شود و منافذ آن کاهش پیدا کنند. روش جوان سازی نوری می تواند تاثیر بسیار زیادی در رفع جای جوش، آکنه، اسکار، جای زخم و مواردی از این دست داشته باشد. این روش غیرتهاجمی بوده و بدون هیچ گونه سوزش و درد انجام می شود.

جوان سازی نوری پوست در کلینیک زیبایی
جوان سازی نوری پوست در کلینیک زیبایی

بهترین کلینیک زیبایی تهران

تمام انسان ها به دنبال زیباسازی صورت و اندام خود بوده و روش های مختلفی را برای این هدف ایجاد کرده اند. در زمان های گذشته مردم با استفاده از روش هایی مانند استفاده از لوازم آرایشی و موادی که باعث جوان سازی پوست صورت می شد سعی داشتند تا صورت های خود را زیباتر کنند. امروزه اما علم پزشکی پیشرفت چشم گیری داشته. توانسته روش های مختلفی را برای زیباسازی ارائه دهد. این روش ها در مراکزی با نام کلینیک زیبایی انجام می شوند. اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی تهران هستید با ما همراه باشید.

روش های زیباسازی به سه دسته کلی تقسیم می شوند که شرح زیر می باشند:

  1. غیرتهاجمی:

    روش های زیباسازی غیرتهاجمی بدون هیچ گونه درد و بیهوشی انجام می شود. در این روش ها هیچ ماده خارجی وارد بدن نشده و بدن جراحی نمی شود. این روش ها دوره نقاهت ندارند.

  2. کم تهاجمی:

    در این روش ها ممکن است سوزن های نازکی وارد بدن شما بشود و با تزریق مواد و یا اشعه لیز باعث زیبایی شما شوند. این روش ها نیز بدون جراحی انجام می شود و بیمار در آن بیهوش نمی شود. دوره نقاهت این روش ها بسیار کوتاه است.

  3. تهاجمی: در روش های تهاجمی بیمار بیهوش می شود. سپس عمل جراحی انجام می شود. این روش ها معمولا با عوارضی طولانی مدت همراه بوده و دوره نقاهت آن بیشتر است.

بهترین کلینیک زیبایی تهران کدام است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که بهترین کلینیک زیبایی تهران کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر به دنبال بهترین مرکز زیبایی در تهران هستید باید ویژگی ها و نکات مهم در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی را در نظر داشته باشید.همچنین در بسیاری از مواقع مردم به اشتباه به کلینیک های نامعتبر مراجعه کرده و مشکلات زیادی برای آن ها ایجاد می شود.ما در ادامه مطلب توضیحاتی را درباره نکاتی که هنگام انتخاب کلینیک اهمیت دارد ارائه خواهیم داد.

بهترین کلینیک زیبایی تهران کدام است؟
بهترین کلینیک زیبایی تهران

نکات مهم در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی تهران

برای آن که بهترین کلینیک زیبایی تهران را انتخاب کنید باید از معتبر بودن آن آگاه شوید. همانطورکه پیش از این گفته‌شد مجوز بهداشت یکی‌از مهم‌ترین موارد در انتخاب یک کلینیک معتبر می‌باشد. نکات مهم در انتخاب یک کلینیک معتبر به شرح زیر می باشند:

  1. رضایت بیماران: پیش از آن که به یک مرکز برای درمان مراجعه کنید سعی کنید نظرات بیماران را درباره آن مرکز بپرسید. اگر بیمارانی که در مرکز تحت درمان قرار میگیرند از درمان خود ناراضی باشند بدون شک مراجعه به آن کلینیک اشتباه است.
  2. سابقه مرکز: سابقه مرکز ارتباط مستقیم با رضایت بیماران از مرکز دارد. در صورتی که بیماران قبلی از نتیجه درمان رضایت داشته باشند مطمئنا کلینیک نیز پابرجا باقی خواهد ماند. بهتر است از مراجعه به کلینیک های تازه تاسیس خودداری کنید.
  3. معاینات پیش از درمان: یکی از نکاتی که در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی تهران تاز اهمیت بسیار زیادی برخوردار است معاینات پیش از درمان می باشد. در زمانی که شما به یک کلینیک معتبر مراجعه می کنید، پزشکان و متخصصین شروع به گرفتن آزمایش های لازم و معاینات پیش از درمان می کنند. در این مراکز پزشکان به نظر بیمار توجهی نداشته و سلامت شخص را به درآمد ترجیح می دهند.
  4. آگاه کردن بیمار: همانطور که می دانید بیشتر افراد از مراقبت های قبل و بعد از عمل اطلاعات کافی ندارند. بنابراین یک مرکز زیبایی معتبر باید فرد را از تمامی مشکلات، عوارض، مراقبت ها و خطرات عمل آگاه کند. این کار معمولا در جلسات مشاوره پیش از عمل انجام می شود.
  5. مطالعه رزومه: بهترین کلینیک زیبایی تهران بدون شک شبکه های اجتماعی مجازی دارد. این مرکز باید اطلاعاتی را به عنوان رزومه در شبکه های اجتماعی مجازی خود قرار دهد. همچنین باید دارای وبسایت باشد و تعرفه ها، رزومه، انواع خدمات را در سایت خود قرار دهد.

 

اهمیت قیمت مناسب در بهترین کلینیک زیبایی تهران

در صورتی که قصد دارید بهترین کلینیک زیبایی تهران را پیدا کنید باید به قیمت ها توجه ویژه ای داشته باشید. توجه به قیمت به معنای انتخاب یک مرکز زیبایی ارزان قیمت نیست. فراموش نکنید هر مرکز زیبایی به دنبال سود بوده و اگر قیمت های آن بسیار ارزان است باید به آن شک کنید. برخی از کلینیک های تازه تاسیس سعی دارند تعرفه های پایینی را برای انجام خدمات در نظر می گیرند. کم بودن قیمت تا حدی قابل توجیه است اما اگر مرکز مورد نظر شما تعرفه هایی نصف تعرفه های دیگر مراکز است مطمئنا این کلینیک در انجام خدمات دچار مشکل است. برای انتخاب سعی کنید ویژگی های مهم مرکز زیبایی معتبر در کنار قیمت ها بررسی کنید.

قیمت مناسب در بهترین کلینیک زیبایی تهران
قیمت مناسب در بهترین کلینیک زیبایی تهران

شاید تصور کنید بهترین کلینیک زیبایی تهران خیلی گران قیمت است. اما باید بدانید این تصور نیز یک تصور کاملا اشتباه است. مردم فریب قیمت‌های گران و شیک بودن کلینیک را می‌خورند و دربسیاری از موارد باور می‌کنند انجام خدمات دراین کلینیک همین قیمت است. در صورتی که بسیاری از مراکز با کمی هزینه برای ظاهر کلینیک مردم را فریب می‌دهند و هزینه‌های زیادی را بابت انجام خدمات دریافت می‌کنند. شما می‌توانید بابررسی چندکلینیک دیگر از تعرفه‌ها آگاه شوید و بهترین مرکز زیبایی را ازنظر هزینه انتخاب کنید.

آیا کاشت مو در کلینیک زیبایی تهران انجام می شود؟

ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که آیا در کلینیک زیبایی تهران کاشت مو نیز انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در مراکز زیبایی تهران خدمات گسترده‌ای ارائه می شود که یکی از آن کاشت مو می باشد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی در صورت انسان موی سر می باشد. بسیاری از مردان در سنین میانسالی و حتی جوانی، دچار ریزش‌مو شدید میشوند. همچنین قسمت‌هایی از سرآن‌ها طاس می‌شود. امروزه باپیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های جدیدی برای جلوگیری از این مشکل ایجاد شده‌است. یکی از بهترین آن ها کاشت مو می باشد. کاشت مو معمولا به سه روش زیر انجام می شود:

  1. روش FUT:

    روش FUT یکی از روش های نسبتا قدیمی کاشت مو می باشد اما هنوز هم در بعضی از مراکز زیبایی به استفاده از این روش می پردازند. این روش کم تهاجمی بوده و با استفاده از جراحی فولیکول های مو را برداشت می کنند. یکی از مشکلات این روش ایجاد اسکار روی سر است که قابل بازگشت نمی باشد.

  2. روش FIT:

    یکی دیگر از روش های کاشت FIT می باشد. در روش کاشت برداشت فولیکول‌ها بدون جراحی انجام می‌شود و اثری از زخم روی‌سر باقی نمی‌ماند. دوره نقاهت این روش کاشت کمی کوتاه تر از روش FUT می باشد. استخراج فولیکلول های در این روش به صورت پانچ انجام می شود.

  3. روش SUT:

    این روش از کاشت مو شباهت بسیاری با روش FIT دارد با این تفاوت که برداشت فولیکول ها با استفاده از پانچ انجام نمی شود. در این روش فولیکول ها را با استفاده از ابزارهای مدرن و حرفه برداشت می کنند.

 

معرفی بهترین کلینیک های زیبایی تهران

کلینیک های زیبایی در تهران بسیاری از مواقع با نام های کلینیک پوست و مو فعالیت می کنند. در صورتی که دنبال بهترین کلینیک زیبایی تهران هستید می توانید به کلینیک پوست و مو بهدیس مراجعه کنید. این کلینیک با سابقه خدمات گسترده ای را از کاشت مو تا زیباسازی و جوان سازی پوست به شما ارائه می کند. کلینیک پوست و مو بهدیس مجهز به دستگاه های پیشرفته است و انواع روش های زیباسازی تحت نظر متخصصین و پزشکان با تجربه و حرفه ای انجام می شود.