جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک زیبایی خوب در تهران

کلینیک زیبایی خوب در تهران

انسان به زیبایی اهمیت خاصی می‌دهد. در دنیای امروز انسان با انجام روش‌های مختلفی سعی دارد خود را زیبا کند. زیبایی از دغدغه‌های مهم افراد به خصوص خانم‌ها محسوب می‌شوند. متاسفانه افراد در سنین پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که این مشکلات معمولاً در پوست و مو نمایان می‌شوند. در سنین پیری پوست انسان دچار چین و چروک شده و موهای افراد دچار ریزش می‌شود. پزشکان و متخصصین پوست و مو با ابداع روش‌هایی توانسته‌اند به رفع این مشکلات بپردازند. این روش‌ها که در گذشته در مطب پزشکان متخصص انجام می‌شد، امروزه در مراکزی درمانی تحت عنوان کلینیک زیبایی انجام می‌شود.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره ویژگی‌ها و خدمات کلینیک زیبایی خوب در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ویژگی کلینیک زیبایی خوب در تهران

تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیاری است. بنابراین افراد بسیاری در شهرهای مختلف برای درمان به این شهر مراجعه می‌کنند. وجود کلینیک‌های زیبایی متعدد در این شهر باعث می‌شود تا افراد در انتخاب یک کلینیک زیبایی خوب در تهران دچار مشکل شوند. پزشکان و متخصصین برای جلوگیری از ایجاد این مشکل، ویژگی‌هایی را معرفی می‌کنند که با بررسی آن‌ها می‌توانید از اعتبار و یا عدم اعتبار یک مرکز آگاه شوید. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

دارا بودن مجوز فعالیت:

مهم‌ترین ویژگی یک کلینیک معتبر در تهران داشتن مجوز می‌باشد. کلینیک‌های حرفه‌ای با اخذ مجوز از وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز می‌کنند. وزارت بهداشت با بررسی استانداردهایی به صدور مجوز برای یک مرکز می‌پردازد. برای پی بردن به مجوزدار بودن مرکز باید به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید. به محض مراجعه و با نگاه به اطراف می‌توانید مجوز مرکز را مشاهده کنید. مجوز وزارت بهداشت باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

فعالیت زیر نظر پزشک متخصص:

یک مرکز حرفه‌ای زیر نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کند. یکی از استانداردهایی که وزارت بهداشت با در نظر گرفتن آن به صدور مجوز می‌پردازد، فعالیت کلینیک زیر نظر پزشک متخصص است. در صورتی که مرکز زیر نظر پزشک عمومی فعالیت کند، مجوز نداشته و بهتر است درمان را در آن کلینیک انجام ندهید. پزشک متخصص برای تجویز داروها و بررسی مشکلات بیمار باید در مرکز حضور داشته باشد.

فعالیت زیر نظر پزشک متخصص:

داشتن تجهیزات به روز:

کلینیک‌های زیبایی معتبر تهران دارای دستگاه‌های حرفه‌ای و به روز هستند. مدرن بودن و تنوع دستگاه‌ها باعث می‌شود تا پزشکان بتوانند روش‌های متنوعی را برای زیباسازی انجام دهند. دستگاه‌های حرفه‌ای و به روز تأثیر بسیاری در نتایج روش‌های زیبایی و جلب نظر مراجعین می‌شود.

رعایت بهداشت:

مراکز حرفه‌ای باید به رعایت بهداشت بپردازند. رعایت برخی از موارد مانند استفاده از وسایل یکبار مصرف و ضدعفونی کردن دستگاه‌ها از مهمترین مواردی است که در مراکز معتبر رعایت می‌شود. این موارد از نظر وزارت بهداشت دارای اهمیت بسیاری می‌باشد. زیرا عدم توجه به این نکات باعث بروز عفونت و بیماری در مراجعین می‌شود.

تنوع در خدمات:

خدمات یک کلینیک زیبایی معتبر در شهر تهران باید متنوع باشد. هرچه خدمات یک کلینیک متنوع‌تر باشد، افراد بیشتری برای درمان به کلینیک مراجعه می‌کنند. زمانی که حق انتخاب بیمار برای انتخاب روش درمان بیشتر باشد، به مرکز اعتماد بیشتری می‌کند. بنابراین رعایت تنوع خدمات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی جنوب تهران

خدمات پوست کلینیک زیبایی خوب در تهران

یکی از مهمترین خدماتی که در کلینیک زیبایی خوب در تهران ارائه می‌شود، خدمات پوست می‌باشد. پوست در بدن انسان یک ارگان وسیع محسوب می‌شود که تأثیر بسیاری در ظاهر افراد دارد. بروز هرگونه مشکل در پوست باعث می‌شود تا زیبایی افراد تحت تأثیر قرار بگیرد.

یکی از مهمترین مشکلات پوست، ایجاد چین و چروک در سنین پیری می‌باشد. پزشکان با ایجاد روش‌های جوانسازی پوست سعی دارند پیری پوست را برای مدتی به تعویق بیاندازند. در ادامه مطلب به توضیح برخی از این روش‌ها خواهیم پرداخت:

بوتاکس:

از روش‌های رایج جوانسازی پوست بوتاکس می‌باشد. در این روش پزشکان با فلج کردن عضلات صورت از ایجاد خطوط روی صورت جلوگیری می‌کنند. در این روش بی نظیر پزشکان با تزریق ماده‌ای به نام بوتاکس که از سم ضعیف شده بوتولونیوم تشکیل شده است، عضلات مورد نظر را به صورت موقت فلج می‌کنند. روش بوتاکس در واقع یک روش پیشگیری از پیری پوست است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این روش دارای ماندگاری حداکثر 6 ماه است و پس از آن باید به تمدید آن بپردازید.

خدمات پوست کلینیک زیبایی خوب در تهران

تزریق ژل:

زمانی که پوست دچار چین و چروک‌های عمیقی شده باشد، باید از روش تزریق ژل استفاده کرد. در این روش پزشکان با تزریق فیلرهای موقت و دائمی باعث جوانسازی پوست می‌شوند. امروزه معمولاً از ژل‌های فیلرهای موقت برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. در ژل‌های فیلر موقت مقدار زیادی هیالورونیک اسید وجود دارد. این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. پس از تزریق این فیلرها با ساختار پوست و چربی ترکیب شده و به جوانسازی پوست می‌پردازند. از تزریق ژل برای حجم دهی به پوست نیز استفاده می‌شود.

کربوکسی تراپی:

یکی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست روش کربوکسی تراپی می‌باشد. در روش کربوکسی تراپی پزشکان با تزریق گاز کربن دی اکسید به زیر پوست باعث جوانسازی پوست می‌شوند. در این روش بی نظیر مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید به زیر پوست تزریق می‌شود. از آنجایی که بدن به صورت طبیعی دارای این گاز است، واکنش بدی به تزریق نشان نمی‌دهد. پس تزریق این گاز بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته در محل درمان، افزایش خونرسانی را آغاز می‌کند. افزایش خونرسانی باعث‌ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست و جوانسازی می‌شود.

هایفوتراپی:

از روش‌های غیرتهاجمی جوانسازی پوست می‌توان به هایفوتراپی اشاره کرد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از انتشار امواج فراصوت روی پوست باعث جوانسازی پوست می‌شود. این روش شباهت بسیاری به سونوگرافی دارد. در طول این روش پزشکان امواج فراصوت را روی پوست متمرکز کرده و باعث گرمادهی به لایه میانی پوست می‌شوند. پس از گرم شدن لایه میانی پوست، سلول‌های کلاژن ساز تحریک شده و به تولید کلاژن می‌پردازند. این تولید کلاژن باعث استحکام و جوانسازی پوست می‌شود. نتایج این روش شباهت بسیاری به نتایج جراحی لیف دارد. با این تفاوت که هیچگونه جراحی و برشی در این روش انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: کلینیک پوست در شهران

کاشت مو کلینیک زیبایی خوب در تهران

مشکل ریزش مو یکی از مشکلات بسیار مهم در زندگی مردان است. بسیاری از مردان به دلایل مختلفی دچار طاسی در ناحیه سر می‌شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای رفع ریزش موهای سر و افزایش تراکم آن‌ها روش کاشت مو می‌باشد. این روش از خدمات مهم کلینیک زیبایی خوب در تهران محسوب می‌شود.

کاشت مو کلینیک زیبایی خوب در تهران

در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از پیوند فولیکول‌ها به زیباسازی موهای افراد می‌پردازند. اما فولیکول چیست؟ فولیکول‌ها ارگان‌های کوچکی هستند که باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شوند. زمانی که این ارگان‌ها باعث مشکل مواجه شوند، رشد مو نیز با مشکل مواجه خواهد شد. پزشکان در روش کاشت مو، فولیکول‌ها را از نواحی مناسب برداشت کرده و پس از آماده سازی در محل مناسب می‌کارند.

برداشت فولیکول‌ها معمولاً از نواحی پشت سر انجام می‌شود. این برداشت باید با دقت و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. افرادی که فولیکول‌های سالم و مناسبی در محل اهدا یا بانک مو نداشته باشند، کاندیدای مناسبی برای استفاده از کاشت مو نیستند.

در روش کاشت مو، بانک موی مناسب باعث افزایش تراکم موهای کاشته شده و زیبایی بیشتر افراد می‌شود. کاشت مو امروزه با روش‌های مختلفی مانند FUT، FIT و SUT انجام می‌شود. هر یک از این روش‌ها در نحوه برداشت فولیکول‌ها متفاوت هستند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.