کاشت ابرو طبیعی در تهران

کاشت ابرو طبیعی در تهران

اعضای صورت تأثیر بسیاری در زیبایی افراد دارند. یکی از اعضای صورت که در زیبایی تاثیرگذار است ابرو می‌باشد. ابروها از عوامل بسیار مؤثر در زیبایی افراد هستند که بروز هرگونه مشکل در آن‌ها می‌تواند باعث از دست رفتن زیبایی و اعتماد به نفس انسان شود. متاسفانه موهای ابرو نیز مانند موهای سر همیشه به زیبایی و پرپشتی دوران جوانی باقی نمی‌مانند. در سنین پیری و به دلایل مختلف موهای ابرو دچار ریزش شده و این ریزش باعث کاهش تراکم ابروها می‌شود. در دنیای امروز ابروهای پرپشت یکی از نشانه‌های زیبایی است. بنابراین بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها با استفاده از روش‌های مختلفی سعی دارند تا به زیبایی ابروهای خود بپردازند. یکی از روش‌هایی که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، کاشت ابرو می‌باشد. کاشت ابرو از روش‌های حرفه‌ای مورد استفاده در کلینیک‌های معتبر تهران می‌باشد. ما در ین مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت ابرو طبیعی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو طبیعی

پیش از آنکه به توضیح کاشت ابرو طبیعی در تهران بپردازیم باید بدانید به طور کلی کاشت ابرو طبیعی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کاشت ابرو را می‌توان یکی از بهترین روش‌های زیباسازی ابروها دانست که امروزه مورد توجه بیشتر متخصصین و مردم قرار گرفته است. در این روش بی نظیر پزشکان از فولیکول برای زیباسازی ابروها استفاده می‌کنند.

پزشکان در طول روش کاشت ابرو فولیکول یا کوچکترین ارگان رشد مو را از نواحی مورد نظر برداشت کرده و در ناحیه ابرو می‌کارند. در طول این روش پزشکان فولیکول‌ها را از پشت گردن، پشت گوش و… برداشت می‌کنند. پس از آماده سازی فولیکول‌ها آن‌ها را در ناحیه ابرو می‌کارند. با اینکه برخی از خانم‌ها روش‌های تاتو و هاشور را به کاشت ابرو ترجیح می‌دهند، باید گفت روش کاشت بهترین روش فرم دهی به ابروها می‌باشد.

این روش دارای نتایجی دائمی و همچنین طبیعی می‌باشد. بنابراین افراد می‌توانند برای همیشه و به صورت طبیعی فرم مورد نظر را روی ابروهای خود پیاده کنند. البته کاشت ابرو در کلینیک معتبر نیز در نتایج مؤثر می‌باشد. بنابراین پزشکان توصیه می‌کنند. برای کاشت ابرو به بهترین کلینیک‌های تهران مراجعه کنید.

کاشت ابرو طبیعی

انواع کاشت ابرو طبیعی در تهران

امروزه روش‌های متنوعی برای س ایجاد شده است که به آن‌ها متدهای مختلف کاشت ابرو گفته می‌شود. این متدها در واقع به نحوه برداشت فولیکول‌ها بستگی دارد. پزشکان این متدها را با نحوه برداشت فولیکول‌ها دسته بندی می‌کنند. به طور کلی دو متد مهم برای برداشت فولیکول‌ها ایجاد شده است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  1. متد FUT: یکی از متدهای قدیمی کاشت ابرو محسوب می‌شود که پزشکان همواره از آن استفاده می‌کنند. در این متد پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل روی ناحیه اهدا، به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. توجه داشته باشید که این برش با خونریزی و تهاجم همراه بوده و به همین دلیل بسیاری از پزشکان این روش را دارای دوران نقاهت طولانی می‌دانند. این روش البته نتایجی طبیعی ندارد. اما شما می‌توانید با پرداخت هزینه کم به تراکم ابروی زیادی دست پیدا کنید.
  2. متد FUE: یکی دیگر از متدهای کاشت ابرو است که امروزه بیشتر پزشکان از آن استفاده می‌کنند. این متد حرفه‌ای بدون برش و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد. بنابراین دارای دوران نقاهت کوتاهی است. در این روش پزشکان با استفاده از ابزاری به نام پانچ به صورت مجزا به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش دارای مزایای بسیاری است که یکی از بهترین آن‌ها طبیعی بودن نتایج کاشت می‌باشد. البته این روش دارای معایبی نیز می‌باشد که یکی از آن‌ها طولانی شدن جلسه درمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو سعادت آباد

کاندیدای مناسب کاشت ابرو طبیعی در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای بیمار ایجاد شود این است که کاندیدای مناسب کاشت ابرو طبیعی در تهران چه افرادی هستند؟ پاسخ به این سؤال می‌تواند تا حد زیادی روی نتیجه کاشت مؤثر باشد. زیرا در صورتی که افراد کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش نباشند، نمی‌توانند به نتایج مطلوب دست پیدا کنند.

حتی در مواردی ممکن است بیمار عوارض خطرناکی را نیز تجربه کند. پزشکان متخصص بر این باورند افرادی که دارای بانک موی مناسبی هستند، در صورت دارا بودن شرایط زیر گزینه مناسبی برای کاشت ابرو هستند:

  • برخی از خانم‌ها به علت کندن بیش از حد ابروها دچار کم پشتی مو در این ناحیه می‌شوند. این افراد گزینه مناسبی برای کاشت ابرو هستند.
  • خانم‌هایی که با استفاده از تاتو و هاشور به زیباسازی ابروها خود پرداخته‌اند، می‌توانند از کاشت ابرو به عنوان یک روش مکمل برای طبیعی‌تر شدن نتایج تاتو و هاشور استفاده کنند.
  • افرادی که به صورت مادرزادی دارای ابروهای نازکی و کم پشتی هستند می‌توانند با این روش به زیباسازی ابروهای خود بپردازند.
  • شکستگی، بریدگی، سوختگی و… می‌تواند باعث طاسی ابرو شود. پزشکان در این مواقع کاشت ابرو را بهترین گزینه برای رفع این مشکلات می‌دانند.
  • بیماری‌های زمینه تأثیر بسیاری در ریزش ابرو دارند. برای مثال اختلالات تیروئیدی می‌تواند باعث ریزش ابرو شود. در صورت بروز این مشکل پس از درمان بیماری به کاشت ابرو بپردازید.

کاندیدای مناسب کاشت ابرو طبیعی در تهران

مراحل کاشت ابرو طبیعی در تهران

پزشکان کاشت ابرو طبیعی در تهران را در سه مرحله طراحی، برداشت فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها توصیف می‌کنند. به طور کلی این مراحل به شرح زیر هستند:

طراحی ابرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پزشکان باید در جلسات پیش از کاشت به بررسی فرم ابروهای بیمار بپردازند. پس از بررسی فرم ابروهای بیمار و فرم صورت او، می‌توانند یک مدل مناسب ابرو را طراحی کنند. این طراحی باید با دقت و در نظر گرفتن اصول زیبایی شناختی باشد. مرحله طراحی از مراحل مهم کاشت ابرو است.

در مرحله دوم پزشکان با در نظر گرفتن بهترین محل برای برداشت فولیکول‌ها، به انجام اینکار می‌پردازند. در این مرحله پزشکان با بی حس کردن محل برداشت و کاشت با استفاده از بی حسی موضعی، شروع به برداشت فولیکول‌ها از محل مناسب می‌کنند. این برداشت باید با دقت و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. در صورتی که فولیکول‌ها مناسب نباشند، کاشت ابرو بی نتیجه می‌شود.

مرحله آخر از کاشت ابرو مرحله کاشت فولیکول‌ها است. در این مرحله پزشکان ابتدا با برش‌هایی ظریف روی ابرو بستر را برای کاشت ابرو فراهم می‌کنند. این برش‌ها باید بسیار ظریف و ریز باشند. سپس فولیکول‌هایی را که برای کاشت آماده شده‌اند را درون این برش‌ها قرار می‌دهند. این مرحله با میکروسکوپ و دقت فراوان انجام می‌شود. در آخر برش‌ها با بخیه یا بافت چسبی پوشانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران

نکات مهم کاشت ابرو طبیعی در تهران چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که در کاشت ابرو طبیعی در تهران چه نکاتی باید رعایت شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت نکات بسیاری هستند که در صورت عدم رعایت آن‌ها نتایج کاشت ابرو غیرطبیعی می‌شود.

نکات مهم کاشت ابرو طبیعی در تهران چیست؟

پزشکان و متخصصین پوست و مو هنگام کاشت ابرو به این موضوع توجه کافی را دارند. این نکات به شرح زیر هستند:

  • زاویه رشد مو نسبت به فولیکول‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. موهای ابرو روی صورت می‌خوابند اما موهای سر به صورت عمودی رشد می‌کنند. در صورت عدم توجه به این نکته موهای کاشته شده غیرطبیعی می‌شوند.
  • فولیکول‌های سر چند تارمویی هستند در صورتی که فولیکول‌های ابرو تک تارمویی هستند. پزشکان هنگام برداشت باید فولیکول‌های تک تارمویی را انتخاب کنند.
  • موهای ابرو در نقاط مختلف در جهت‌های متفاوت رشد می‌کنند. برای مثال موهای تنه با موهای دمه ابرو در جهات مختلفی رشد می‌کنند. پزشکان هنگام کاشت باید به این نکته و زاویه کاشت توجه کافی را داشته باشند.