کاشت ابرو سعادت آباد

کاشت ابرو سعادت آباد

انسان از گذشته تا به امروز توجه بسیاری به زیبایی داشته است. بسیاری از افراد برای زیباسازی خود روش‌های مختلفی را انجام می‌دهند. یکی از مهمترین معیارهای زیبایی در دنیای امروز داشتن ابروهایی پرپشت و پهن است. متاسفانه موهای ابرو همیشه به پرپشتی دوران جوانی نمانده و به دلایل مختلفی از جمله پیری، افزایش سن و مواردی از این دست دچار ریزش می‌شوند. ریزش موهای ابرو در نهایت باعث کاهش تراکم ابروها و از دست رفتن زیبایی و اعتماد به نفس در افراد می‌شود. پزشکان متخصص مو روش‌های مختلفی را برای زیباسازی ابروها ایجاد کرده‌اند که یکی از بهترین آن‌ها روش کاشت ابرو می‌باشد. کاشت ابرو توانسته امروزه نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند و بسیاری از متخصصین این روش را به افراد پیشنهاد می‌دهند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره نحوه انجام کاشت ابرو سعادت آباد ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو و دلایل ریزش

پیش از آنکه به توضیح کاشت ابرو سعادت آباد بپردازیم باید بدانید دلایل ریزش ابرو چیست و در مواردی می‌توان از کاشت ابرو استفاده کرد؟ متاسفانه موهای ابرو نیز مانند موهای سر دچار ریزش شده و این ریزش در نهایت باعث طاسی قسمت‌هایی از ابروها می‌شود. ریزش ابروها می‌تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. این ریزش می‌تواند به علت افزایش سن، بیماری‌های زمینه‌ای از جمله اختلالات تیروئیدی، آلوپسی آره تا، سوختگی پوست در ناحیه ابرو، عفونت و… باشد.

در صورتی که ابروهای شما به هر یک از دلایل نام برده دچار ریزش شده باشد، می‌توانید از روش کاشت ابرو استفاده کنید. برای کاشت ابرو بهتر است به کلینیک‌های معتبر تهران مراجعه کنید. بهترین کلینیک‌های تهران معمولاً در مناطق شمال شهر قرار گرفته‌اند. یکی از مناطقی که می‌توانید برای کاشت ابرو به آن مراجعه کنید منطقه سعادت آباد تهران می‌باشد.

کاشت ابرو و دلایل ریزش

کاشت ابرو سعادت آباد به چه صورت است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کاشت ابرو سعادت آباد به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو یک روش بسیار مناسب برای زیباسازی ابروها است که در آن از فولیکول‌ها استفاده می‌شود. به طور کلی فولیکول‌ها کوچک‌ترین ارگان‌های حیاتی مو هستند که باعث رشد موهای بدن می‌شوند. این ارگان‌ها در لایه میانی پوست قرار داشته و پزشکان برای برداشت آن‌ها از متدهای مختلفی استفاده می‌کنند.

در روش کاشت ابرو پزشکان فولیکول‌ها را از نواحی مناسب برداشت کرده و در ناحیه ابرو می‌کارند. این پیوند باید زیر نظر پزشک متخصص و با دقت بسیار زیادی انجام شود. برخی از خانم‌ها با وجود روش کاشت، همچنان از روش‌هایی مانند تاتو و هاشور برای زیباسازی ابروهای خود استفاده می‌کنند. روش کاشت ابرو نسبت به دو روش نام برده نتایجی طبیعی‌تر و دائمی دارد. در صورتی که تاتو و هاشور هر سال نیاز به تمدید دارد. البته نباید این نکته را فراموش کنید که کلینیک زیبایی تأثیر بسیاری در نتایج کاشت ابرو دارد. شما می‌توانید برای دریافت نتیجه بهتر از کاشت، به کلینیک‌های معتبر تهران مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو خوب در تهران

متدهای کاشت ابرو سعادت آباد

با اینکه مدت زیادی از ابداع روش کاشت ابرو نگذشته است اما پزشکان با متدهای مختلفی به انجام آن می‌پردازند. انواع متدهای کاشت ابرو سعادت آباد به شرح زیر می‌باشد:

  1. روش جراحی: اولین متد و شاید قدیمی‌ترین متد کاشت ابرو، FUT می‌باشد. روش FUT در واقع یک روش جراحی است که در آن پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل در ابرو به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. توجه داشته باشید که روش جراحی FUT با خونریزی و تهاجم همراه بوده و به همین دلیل دوران نقاهت آن طولانی است. افرادی که از این روش استفاده می‌کنند می‌توانند با کمترین هزینه به تراکم زیاد ابروها دست پیدا کنند. البته نباید فراموش کرد که این روش باعث ایجاد اسکار در محل اهدا می‌شود.
  2. روش غیرجراحی: از روش‌های دیگر کاشت ابرو می‌توان به متد FUE یا روش غیرجراحی اشاره کرد. همانطور که از نام این روش مشخص است در این روش پزشکان بدون ایجاد برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. در این روش متخصصین فولیکول‌ها را با استفاده از ابزار مخصوصی به نام پانچ، به صورت واحدی مجزا برداشت می‌کنند. توجه داشته باشید که این روش دارای نتایجی طبیعی بوده و به همین دلیل توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. همچنین این روش دارای دوران نقاهت بسیار کوتاهی می‌باشد.

متدهای کاشت ابرو سعادت آباد

کاندیدای کاشت ابرو سعادت آباد

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که کاندیدای کاشت ابرو سعادت آباد کیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت هر روش زیباسازی دارای کاندیدای خاص خود است که در صورت عدم رعایت این نکته، روش به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. در روش کاشت ابرو یکی از مهترین مسائل داشتن بانک موی مناسب است. افراد باید در محل اهدا تعداد مناسبی فولیکول سالم برای برداشت داشته باشند. در صورت دارای بودن این ویژگی می‌توانید به کاشت ابرو بپردازید. افراد دارای شرایط زیر برای کاشت ابرو مناسب هستند:

  • افرادی که به دلایل مادرزادی موهای ابروی نازک و کم پشتی دارند.
  • کسانی که به دلیل بیماری و اختلالات هورمونی مانند مشکلات تیروئیدی دچار ریزش شده‌اند، باید پس از کنترل بیماری به کاشت بپردازند.
  • افرادی که به علت سوختگی، بریدگی، شکستگی و… دچار طاسی ابرو شده‌اند.
  • خانم‌هایی که به علت اصلاح و کندن زیاد ابروها دچار کم پشتی ابرو شده‌اند.
  • خانم‌هایی که قصد دارند به هاشور و تاتو جلوه طبیعی‌تری ببخشند.
  • برخی از افراد که از فرم ابروهای خود رضایت ندارند.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران

مراحل کاشت ابرو سعادت آباد

با توجه به توضیحات داده شده باید بدانید که روش کاشت ابرو از روش‌های حرفه‌ای برای زیباسازی و فرم دهی به ابروها محسوب می‌شود. این روش در کلینیک‌های معتبر در سه مرحله انجام می‌شود. سه مرحله کاشت ابرو سعادت آباد به شرح زیر می‌باشد:

  1. اولین مرحله از کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر تهران مرحله طراحی ابرو است. در این مرحله پزشکان به طراحی یک مدل ابروی مناسب برای بیمار می‌پردازند. این مرحله را می‌توان مهمترین مرحله از کاشت ابرو دانست که در جلسات پیش از کاشت انجام می‌شود.
  2. در مرحله بعدی که در جلسه کاشت انجام می‌شود، پزشکان به بی حسی موضعی محل کاشت و برداشت می‌پردازند. در این مرحله پزشکان پس از بی حسی شروع به برداشت فولیکول‌ها از محل مناسب می‌پردازند. توجه داشته باشید که فولیکول‌ها باید با دقت بسیار زیادی برداشت شوند.
  3. در آخرین مرحله فولیکول‌ها برای کاشت آماده می‌شوند. پس از آماده سازی، پزشکان برش‌هایی را روی ابرو ایجاد می‌کنند. این برش‌ها بسیار ظریف بوده و فولیکول‌ها درون آن‌ها قرار می‌گیرند. پزشکان این مرحله را زیر میکروسکوپ و با دقت انجام می‌دهند.

مراحل کاشت ابرو سعادت آباد

مراقبت بعد از کاشت ابرو سعادت آباد

پزشکان پس از کاشت ابرو سعادت آباد مراقبت‌هایی را توصیه می‌کنند که به شرح زیر می‌باشد:

  • پس از کاشت ابرو به مدت یک هفته از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید.
  • شستشوی ابروها باید چند روز پس از کاشت با دقت بسیار انجام شود.
  • به هیچ عنوان ابروهای خود را لمس نکنید.
  • در صورت احساس خارش از خاراندن ابروها خودداری کنید.
  • پس از کاشت ابرو، روی ابرو لخته‌ها و پوسته‌هایی ایجاد می‌شود. از کندن این لخته‌ها و پوسته‌ها به شدت خودداری کنید.
  • شما می‌توانید برای کاهش التهابات از کمپرس سرد استفاده کنید. کمپرس نباید مستقیم روی ابروها قرار بگیرد.
  • سعی کنید داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
  • برای کاهش درد ناشی از جراحی می‌توانید از مسکن‌های معمولی استفاده نمایید.