جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران

قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران

ریزش ابروها باعث کاهش زیبایی از دست رفتن اعتماد به نفس افراد می‌شود. امروزه با توجه به سبک زندگی انسان و افزایش آلودگی‌ها، ریزش ابروها به سنین پایین و جوانی رسیده است. ریزش مو در نقاط بدن یک مشکل طبیعی است اما در صورتی که باعث کاهش تراکم شود، می‌تواند نگران کننده باشد. در بسیاری از موارد ریزش موهای ابرو باعث کاهش تراکم ابروها می‌شود. پزشکان و متخصصین پوست و مو با ابداع روش‌هایی سعی در جلوگیری و رفع ریزش ابروها دارند. یکی از روش‌های حرفه‌ای برای رفع این مشکل کاشت ابرو می‌باشد. کاشت ابرو از روش‌هایی است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم و متخصصین قرار گرفته است. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو طبیعی به چه صورت است؟

قبل از توضیح درباره قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران باید بدانید کاشت ابرو چیست و به چه صورت انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو یک روش مدرن برای زیباسازی و فرم دهی به ابروها محسوب می‌شود. این روش با برداشت فولیکول‌ها یا ارگان‌های حیاتی و کوچک مو به افزایش تراکم ابروها می‌پردازد. در این روش پزشکان فولیکول‌ها را که در لایه میانی پوست هستند از نواحی مناسب که معمولاً پشت گردن و گوش هستند، برداشت کرده و در نواحی خالی ابرو می‌کارند.

روش کاشت ابرو را می‌توان بهترین روش برای زیباسازی ابروها دانست. با اینکه بیشتر خانم‌ها هنوز روش‌های تاتو و هاشور را برای فرم دهی به ابروها ترجیح می‌دهند، باید گفت روش کاشت ابرو دارای مزایای بیشتری نسبت به این دو روش می‌باشد. از مهمترین مزایای کاشت ابرو می‌توان به نتایج طبیعی و دائمی آن اشاره کرد. روش‌های تاتو و هاشور نتایجی غیرطبیعی داشته و پس از یکسال باید تمدید شوند. در صورتی کاشت ابرو نیازی به تمدید نداشته و به دلیل استفاده از فولیکول‌ها کاملاً طبیعی است.

کاشت ابرو طبیعی به چه صورت است؟

قیمت متدهای کاشت ابرو طبیعی در تهران

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران مطرح می‌شود، این است که چه عواملی می‌توانند روی قیمت کاشت ابرو تاثیرگذار باشند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت با اینکه کاشت ابرو دارای تعرفه‌های مشخص است اما عوامل بسیاری در هزینه این روش‌ها مؤثر می‌باشند. یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند روی قیمت کاشت ابرو مؤثر باشد متد انجام کاشت می‌باشد.

کاشت ابرو امروزه با متدهای مختلفی انجام می‌شود که مهمترین تفاوت این متدها با یکدیگر در نحوه برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. به طور کلی متخصص روش‌های کاشت ابرو را به دو روش FUT و FUE تقسیم کرده‌اند که در ادامه به توضیح این دو روش خواهیم پرداخت:

روش جراحی FUT:

کاشت ابرو به روش FUT را می‌توان از روش‌های قدیمی کاشت ابرو در نظر گرفت که در آن پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل روی ناحیه اهدا به برداشت گرافت ها می‌پردازند. روش FUT یک روش جراحی است که در آن خونریزی و عوارض بسیاری ایجاد می‌شود. از مهمترین معایب این روش می‌توان به طولانی بودن دوران نقاهت اشاره کرد. همچنین در این روش اسکار یا جای زخم در محل اهدا ایجاد می‌شود. محل برداشت فولیکول‌ها در این روش معمولاً پشت سر می‌باشد. این روش معمولاً هزینه کمی برای بیمار دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ابرو در تهران

روش غیرجراحی FUE:

اگر به دنبال یک روش کم دردسر برای کاشت ابرو هستید می‌توانید از روش FUE استفاده کنید. این روش از روش‌های غیرجراحی برای کاشت ابرو است که با کمترین تهاجم انجام می‌شود. در این روش پزشکان برداشت فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا انجام داده و هیچگونه برشی در محل اهدا ایجاد نمی‌کنند. از مهمترین مزایای این روش می‌توان به کوتاه بودن دوران نقاهت اشاره کرد. همچنین در این روش عوارضی مانند اسکار تجربه نمی‌شود. این روش هزینه بیشتری نسبت به روش قبل داشته و طبیعی است که نتایجی طبیعی‌تری داشته باشد.

قیمت متدهای کاشت ابرو طبیعی در تهران

قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران بر اساس تراکم

یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند روی قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران تاثیرگذار باشد تراکم ابروها می‌باشد. وزارت بهداشت تعرفه محاسبه هزینه کاشت ابرو را بر اساس میزان گرافت های کاشته شده تعیین کرده است. طبق قانون وزارت بهداشت کلینیک‌ها باید با در نظر گرفتن میزان تراکم ابروهای کاشته شده، به تعیین قیمت برای بیمار بپردازند. توجه داشته باشید که هرچه میزان تراکم کمتر باشد، هزینه نیز کمتر می‌شود. اما اگر بیمار قصد دارد ابروهای پهن و پرپشتی داشته باشد، می‌تواند با پرداخت هزینه بیشتر به کاشت گرافت های بیشتر بپردازد.

به طور معمول 200 تا 300 گرافت برای کاشت ابرو کافی است اما سلیقه در افراد مختلف متفاوت است. البته نباید این نکته را فراموش کرد که میزان فولیکول‌های قابل برداشت از محل اهدا نیز در کاشت ابرو مؤثر می‌باشد. بسیاری از افراد دارای بانک موی مناسبی برای کاشت متراکم و طبیعی ابرو نیستند. این افراد باید به کاشت میزان کمتری از گرافت ها رضایت دهند. برای محاسبه هزینه باید قیمت هر گرافت را در میزان گرافت های کاشته شده ضرب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز کاشت ابرو تهران

تاثیر مدل بر قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران

یکی از مهمترین مراحل کاشت ابرو در کلینیک‌های حرفه‌ای طراحی مدل مناسب برای ابرو می‌باشد. این طراحی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و بسیاری از متخصصین بر این باورند که یکی از عوامل مهم تاثیرگذار روی قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران مدل ابرو می‌باشد. همانطور که پیش از این گفته شد میزان گرافت های کاشته شده در قیمت کاشت ابرو مؤثر هستند. با توجه به اینکه تعداد گرافت های کاشت شده رابطه مستقیم با مدل ابرو دارند، طرح ابرو نیز می‌تواند روی قیمت مؤثر باشد.

بسیاری از افراد به دنبال ابروهای پهن و پرپشت پس از کاشت ابرو هستند. این افراد می‌توانند در صورت تأیید پزشک در خصوص بانک موی مناسب، با پرداخت هزینه بیشتر طراح مورد نظر خود را پیاده کنند. برخی از افراد که قصد دارند دنباله ابروهای خود را بیشتر کنند نیز می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر به این نتیجه دست پیدا کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید که هزینه کاشت ابرو در ناحیه تاج ابرو بیشتر از نقاط دیگر است. زیرا علاوه بر تعداد گرافت بیشتر، نیاز به دقت و زمان بیشتری دارد.

تاثیر مدل بر قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران

عوامل مهم در قیمت کاشت ابرو طبیعی

همانطور که گفته شد عوامل بسیاری بر قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران مؤثر هستند که در قسمت‌های قبل درباره برخی از آن‌ها توضیحاتی ارائه شد. در ادامه مطلب به توضیح عوامل مؤثر دیگر در قیمت کاشت ابرو خواهیم پرداخت:

  1. موقعیت مکانی مرکز کاشت: یکی از مهمترین عوامل مؤثر در قیمت کاشت ابرو کلینیک زیبایی می‌باشد. موقعیت مکانی کلینیک زیبایی می‌تواند تا حد زیادی در هزینه تعرفه‌های کاشت ابرو مؤثر باشد. هزینه کاشت ابرو در کلینیک‌های بالای شهر بیشتر از کلینیک‌های مرکز شهر می‌باشد.
  2. تجهیزات کلینیک زیبایی: از دیگر عواملی که می‌تواند روی قیمت کاشت ابرو تاثیرگذار باشد می‌توان به تجهیزات کلینیک اشاره کرد. تجهیزات در کلینیک‌های مختلف متفاوت است. بهترین کلینیک‌ها با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های مدرن به کاشت ابرو می‌پردازند. طبیعی است که هرچه دستگاه‌ها و تجهیزات گران‌تر باشند، هزینه کاشت ابرو نیز در کلینیک افزایش پیدا کند.
  3. دستمزد پزشک متخصص: یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت کاشت ابرو دستمزد پزشک است. پزشکان و متخصصین کاشت ابرو در نتایج این روش تأثیر بسیاری دارند. کاشت ابرو زیر نظر یک پزشک کم تجربه می‌تواند با نتایجی غیرطبیعی و عوارضی خطرناک همراه باشد. بنابراین کاشت ابرو باید زیر نظر پزشک با تجربه انجام شود. طبیعی است که قیمت جراحان حرفه‌ای کاشت ابرو بیشتر از دیگر جراحان باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.