جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کاشت ابرو آقایان

کاشت ابرو آقایان

ریزش مو از مشکلات اساسی در زندگی انسان است که مردان بسیاری دچار آن می‌شوند. شاید تصور کنید که ریزش مو تنها شامل موهای سر می‌شود اما باید بدانید این تصور اشتباه است. تمام موهای بدن ممکن است دچار ریزش شوند. یکی از نواحی که امروزه به علت سبک زندگی انسان و آلودگی هوا بیشتر دچار ریزش می‌شود، موهای ناحیه ابرو می‌باشد. ریزش ابروها و کاهش تراکم آن‌ها تأثیر بسیاری در زیبایی افراد داشته و همین موضوع باعث شده است تا پزشکان روش‌های مختلفی را برای رفع این مشکل ایجاد کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش تراکم و رفع ریزش ابروها روش کاشت می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت ابرو آقایان ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دلایل ریزش ابرو در آقایان

پیش از آنکه بخواهیم به توضیح کاشت ابرو آقایان بپردازیم باید بدانید دلایل ریزش ابرو در آقایان چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت دلایل بسیاری برای ریزش ابرو در آقایان وجود دارد که در صورت مواجه شدن با هر کدام از آن‌ها باید به درمان آن بپردازید. این دلایل به شرح زیر هستند:

  • مشکلات و بیماری‌های خودایمنی مانند آلوپسی آره تا یکی از دلایل ریزش ابرو می‌باشد.
  • کمبود مواد مغذی مو مانند پروتئین، ویتامین و مواد معدنی یکی دیگر از دلایل این مشکل است.
  • افرادی که از مشکلات تیروئیدی رنج می‌برند احتمال ابتلا به این مشکل را دارند.
  • استرس دنیای امروز انسان یکی از دلایل اصلی ریزش ابروها است.
  • افزایش سن می‌تواند باعث ریزش ابروها شود.
  • کسانی که به درمان خاص مانند شیمی درمانی مشغول هستند.
  • ایجاد شکستگی در ابروها باعث ریزش آن‌ها در آن ناحیه می‌شود.

دلایل ریزش ابرو در آقایان

کاشت ابرو آقایان چیست؟

همانطور که گفته شد در صورتی که به هر یک از دلایل فوق دچار ریزش ابرو شدید می‌توانید از روش کاشت استفاده کنید. کاشت ابرو آقایان یک روش بی نظیر برای جلوگیری از ریزش و افزایش تراکم موها در ناحیه ابرو می‌باشد. در این روش حرفه‌ای پزشکان متخصص مو با برداشت فولیکول‌ها از قسمت‌های مناسب و کاشت آن‌ها در ناحیه ابرو به رفع مشکل ریزش می‌پردازند.

فولیکول‌های مو کوچکترین ارگان‌های مو هستند که باعث رشد مو می‌شوند. پزشکان در روش کاشت، فولیکول‌هایی که در مقابل ریزش مقاوم هستند را برداشت کرده و در ناحیه ابرو می‌کارند. اینکار باعث می‌شود تا هیچ یک از دلایل ریزش توانایی از بین بردن فولیکول‌های کاشته شده را نداشته باشد. همچنین در این روش پزشکان با کاشت فولیکول‌ها در ابرو، به جبران موهای ریخته شده پرداخته و افزایش تراکم ابروها را رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو پهن

بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو آقایان

با توجه به توضیحاتی که درباره کاشت ابرو آقایان ارائه شد، بهترین کاندیدا برای این روش چه افرادی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت تمام مردانی که دارای ابروهای کم پشت و نازکی هستند می‌توانند از این روش بی نظیر بهره ببرند. همچنین افرادی که به علت حوادث مختلف مانند سوختگی، شکستگی و مواردی از این دست دچار ریزش ابرو شده‌اند، گزینه مناسبی برای کاشت می‌باشند.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای داشتن یک کاشت موفق باید بانک موی خوبی داشته باشید. بنابراین افرادی که بانک موی مناسبی نداشته و یا موهای آن‌ها سفید شده است، گزینه مناسبی برای کاشت نیستند. در صورتی که قصد دارید ابروهای خود را بکارید، حتماً با پزشک خود مشورت کرده و از عدم ابتلا به بیماری‌های مختلف مانند قند خون، فشار خون، مشکلات کبد و قلب اطمینان حاصل کنید.

بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو آقایان

انواع روش کاشت ابرو آقایان

امروزه عده بسیاری از مردان از روش کاشت ابرو آقایان استفاده کرده و به افزایش تراکم ابروهای خود می‌پردازند. با اینکه مدت زیادی از ابداع کاشت مو نمی‌گذرد، پزشکان توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای آن ایجاد کنند. انواع روش‌های کاشت ابرو به شرح زیر می‌باشد:

  1. FUT: روش FUT یک روش کاشت قدیمی است که با این حال بسیاری از مردم از آن استفاده می‌کنند. در این روش پزشکان با ایجاد یک برش نواری در محل اهدا به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش یک روش جراحی و تهاجمی محسوب شده و دارای دوره نقاهت نسبتاً طولانی می‌باشد. فولیکول‌ها در این روش باید با دقت بسیاری کاشته شوند.
  2. FUE: این روش کاشت ابرو یک روش نسبتاً جدید است که بدون ایجاد برش و خونریزی به کاشت می‌پردازند. در این روش پزشکان فولیکول‌ها را با دقت به صورت واحدهای مجزا برداشت کرده و در ناحیه ابروها می‌کارند. کاشت در این روش بسیار طبیعی‌تر بوده و میزان رضایت افراد از این روش بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: جوش چرکی بعد از کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو آقایان

با اینکه امروزه روش‌های مختلفی برای فرم دهی به ابروها ایجاد شده است اما بیشتر آن‌ها برای خانم‌ها می‌باشد. مردان نمی‌توانند از روش‌هایی مانند هاشور و تاتو برای فرم دهی به ابروهای خود بپردازند. بنابراین بهترین روش برای فرم دهی به ابروها در مردان استفاده از کاشت ابرو آقایان می‌باشد. این روش بی نظیر دارای مزایای بسیاری است که یکی از مهمترین آن‌ها طبیعی بودن می‌باشد.

داشتن ابروهای پرپشت، جذاب و زیبا به مردان اعتماد به نفس زیادی داده و هرچه کاشت طبیعی‌تر باشد، این اعتماد به نفس بیشتر می‌شود. یکی دیگر از مزایای روش کاشت، دائمی بودن آن می‌باشد. تمام روش‌های فرم دهی به ابروها موقتی بوده و نیاز به تمدید دارند اما با استفاده از روش کاشت می‌توانید برای همیشه از ریزش ابروها رهایی پیدا کرده و یک فرم طبیعی و زیبا به آن ببخشید. در این روش شما می‌توانید بهترین مدل را برای ابروهای خود انتخاب کرده و به کاشت بپردازید.

مزایای کاشت ابرو آقایان

موارد مهم در کاشت ابرو آقایان

پیش از آنکه به کاشت ابرو بپردازید، پزشکان جلساتی را تحت عنوان جلسات مشاوره تعیین می‌کنند که در آن‌ها به بررسی ابروهای شما می‌پردازند. این جلسات از مهمترین مسائل در کاشت ابرو آقایان می‌باشد. در جلسات پزشک با بررسی فرم صورت و مدل پیشنهادی شما به انتخاب بهترین مدل برای کاشت می‌پردازد. شما می‌توانید در این جلسات سؤالات خود را درباره این روش پرسیده و از تمامی نکات قبل و بعد از کاشت آگاه شوید. موارد مهمی که در جلسات پیش از کاشت بررسی می‌شوند به شرح زیر هستند:

سجهت رشد ابروها در نقاط مختلف متفاوت است. برای مثال تنه و دم ابرو دارای جهات مختلفی هستند. بنابراین پزشکان هنگام کاشت فولیکول‌ها باید به این نکته توجه کافی را داشته باشند.

  1. موهای ابرو نسبت به فولیکول با زاویه خاصی رشد می‌کنند. موهای سر به صورت عمودی رشد کرده، در صورتی که موهای ابرو روی صورت می‌خوابند. این زاویه هنگام کاشت اهمیت بسیار زیادی دارد.
  2. از هر فولیکول موهای سر تقریباً 3 تا 4 تار مو رشد می‌کند در صورتی فولیکول‌های ابرو تک تار مویی هستند. محل برداشت فولیکول‌ها باید نزدیکترین فولیکول‌ها را به ابرو داشته باشد.
  3. چرخه رشد ابرو با موهای سر متفاوت است. موهای ابرو معمولاً تا یک اندازه خاص رشد می‌کنند اما موهای سر تا جایی که بتوانند رشد می‌کنند.

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو آقایان

یکی از موضوعات تاثیرگذار در کوتاه شدن دوران نقاهت و نتایج کاشت انجام مراقبت‌های لازم بعد از کاشت ابرو آقایان می‌باشد. پزشکان بعد از کاشت محل ابروها را با پانسمان می‌پوشانند. این پانسمان باید به مدت دو روز روی ابروها باقی بماند. در این مدت باید پانسمان را تعویض کرده و ناحیه درمان را تمیز نگه دارید. پس از دو روز می‌توانید پانسمان را برداشته و صورت خود را با مایع مخصوص شستشو دهید. توجه داشته باشید در صورت لخته شدن یا پوسته پوسته شدن محل کاشت، از دست زدن به آن خودداری کنید. شما می‌توانید برای کاهش التهابات از کمپرس سرد استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.