کاشت ابرو پهن

کاشت ابرو پهن

کاشت ابرو پهن یک انتخاب خوب برای دخترانی که به کاشت ابرو فکر می‌کنند است.زیبایی صورت یکی از مهمترین دغدغه‌های انسان از گذشته تا به امروز بوده است. یکی از اعضای تاثیرگذار در زیبایی صورت به خصوص در خانم‌ها، ابروها می‌باشند. فرم و شکل ابروها تأثیر بسیاری در زیبایی افراد داشته و همین موضوع باعث شده است تا فرم دهی به آن‌ها به یکی از دغدغه‌های مهم در میان مردم تبدیل شود. می دانید که ابروها در سنین بالا با مشکل ریزش مواجه شده و تراکم خود را تا حد زیادی از دست می‌دهند. ریزش ابروها یک مشکل رایج در میان مردم است که روش‌های مختلفی برای جلوگیری از آن ایجاد شده است. یکی از روش‌های بی نظیر برای رفع این مشکل و فرم دهی به ابروها استفاده از کاشت ابرو می‌باشد. امروزه داشتن ابروهای ضخیم یکی از معیارهای زیبایی محسوب می‌شوند. بنابراین بسیاری از افراد به کاشت ابرو پهن می‌پردازند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را در اینباره ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو پهن چیست؟

همانطور که گفته شد یکی از بهترین روش‌ها برای فرم دهی و جلوگیری از ریزش ابروها، کاشت ابرو پهن می‌باشد. با اینکه بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند تاتو و هاشور زدن ابروها بهترین روش برای فرم دهی به ابروها هستند باید بدانید این روش‌ها دارای درد بسیاری هستند و همچنین فرمی غیرطبیعی به ابروهای شما می‌بخشند.

اما روش کاشت یک روش کاملاً طبیعی بوده که درد آن نسبت به دیگر روش‌ها به مراتب کمتر است. یکی دیگر از نکات مهم در روش کاشت، دائمی بودن آن می‌باشد. با استفاده از این روش شما نیازی به تمدید کاشت نداشته و موهای کاشته شده در ابروها همیشگی هستند. در صورتی که روش‌های تاتو و هاشور نیاز به تمدید داشته و هربار تمدید آن‌ها درد بسیاری را به همراه خواهد داشت. فرآیند کاشت ابرو شباهت بسیاری به کاشت مو دارد. در ادامه مطلب به توضیح سه مرحله کاشت ابرو خواهیم پرداخت.

کاشت ابرو پهن چیست؟
کاشت ابرو پهن

مراحل کاشت ابرو پهن

با استفاده از کاشت ابرو پهن می‌توانید ظاهری طبیعی به ابروهای خود بخشیده و با داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا، به زیبایی چهره خود بیافزایید. این روش بی نظیر یک روش کم تهاجمی بوده و دارای مراحل زیر می‌باشد:

  • در مرحله اول از کاشت ابرو پزشکان متخصص مو با توجه به روش انتخاب شده برای کاشت، به آماده سازی بانک مو پرداخته و سپس فولیکول‌ها را از قسمت اهدا برداشت می‌کنند.
  • در مرحله دوم پس از آنکه فولیکول‌ها برداشت شدند، پزشکان شروع به آماده سازی آن‌ها برای کاشت می‌کنند. این آماده سازی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و زیر میکروسکوپ انجام می‌شود.
  • مرحله سوم مرحله آماده سازی ابرو برای کاشت می‌باشد. در این مرحله متخصصین با تعیین کردن خط ابرو و کاشت فولیکول‌ها در محل مناسب کاشت ابرو را به اتمام می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: جوش چرکی بعد از کاشت ابرو

ارتباط کاشت ابرو پهن با زیبایی

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که ارتباط میان کاشت ابرو پهن با زیبایی صورت افراد چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت ابروها مهمترین ویژگی‌های صورت شما هستند. فرم ابروها می‌تواند تأثیر بسیاری در چهره و حالات مختلف آن داشته باشد. همچنین ابروها مانند یک فیلتر از چشم‌های شما در مقابل آلودگی‌ها مراقبت می‌کنند.

پیش از آنکه به انجام کاشت ابرو بپردازید، می‌توانید با بررسی عکس‌های قبل و بعد از عمل از کاشت ابرو به تأثیر این روش بی نظیر بر زیبایی پی ببرید. نکته قابل توجه در روش کاشت ابرو، قابل اصلاح بودن ابروهای کاشته شده می‌باشد. ابروهای کاشته شده در این روش از موهای فرد متقاضی بوده و این موها قابلیت رشد و اصلاح دارند. با اینکه بسیاری از افراد روش تاتو را به این روش ترجیح می‌دهند اما باید گفت در حال حاضر بهترین روش فرم دهی به ابروها کاشت می‌باشد.

ارتباط کاشت ابرو پهن با زیبایی
کاشت ابرو پهن

انواع مدل ابرو پهن

امروزه داشتن ابروهای پهن به یکی از معیارهای زیبایی تبدیل شده است که به چهره حالت طبیعی و نچرال می‌بخشد. اما ابروهای پهن نیز دارای انواع مختلفی است که باید در کاشت در نظر گرفته شود. کاشت ابرو پهن باید با توجه به چهره شما انجام شده و مدل ابروها با صورت شما هماهنگی داشته باشد. انواع فرم ابروهای پهن به شرح زیر می‌باشند:

  1. پهن و صاف: یکی از مدل‌های ابرو پهن مدل پهن و صاف است که معمولاً به صورت یک خط پرپشت روی چشم‌ها قرار دارد. این مدل ابرو برای افرادی که صورت‌های کشیده‌ای دارند بسیار مناسب است. البته در این مدل انتهای ابرو نسبت به ابتدای آن نازک‌تر بوده و تا گوشه چشم ادامه دارد. این مدل ابرو بر روی صورت‌های کشیده می‌تواند با توجه به اندازه چشم‌های فرد کوتاه یا بلند شود. اگر چشم‌های ریزی دارید حتماً از ابروهای پهن و بلند استفاده نمایید.
  2. اسپرت: یکی دیگر از مدل‌های ابرو پهن مدل اسپرت است و معمولاً برای افرادی که طول صورتشان به اندازه عرض آن در قسمت گونه‌ها است، بسیار مناسب می‌باشد. با اینکه این مدل ابرو تقریباً برای تمامی چهره‌ها مناسب است اما اگر صورت گردی دارید، مدل ابروی پهن اسپرت بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو ارزان

هزینه کاشت ابرو پهن

همانطور که گفته شد، کاشت ابرو یک روش بی نظیر برای فرم دهی و رفع ریزش ابروها می‌باشد. با اینکه تقریباً تمام افراد از مزایای کاشت ابرو پهن آگاهی دارند، اما انتخاب این روش به عامل دیگر نیز بستگی دارد و آن عامل هزینه می‌باشد. بسیاری از افراد پیش از آنکه از روشی برای زیباسازی چهره خود استفاده کنند، حتماً هزینه‌های آن را محاسبه می‌کنند. در صورتی که توانایی پرداخت هزینه‌ها را داشته باشند، از روش مورد استفاده می‌کنند.

اما چه عواملی روی هزینه کاشت مؤثر است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت عوامل مختلفی مانند روش کاشت، محل برداشت فولیکول‌ها، میزان قدرت فولیکول‌های کاشته شده، وسعت کاشت و… روی هزینه‌ها مؤثر می‌باشند. بنابراین اگر قصد دارید ابروهای خود را پهن کنید، باید هزینه بیشتری نسبت به کاشت ابروی نازک بپردازید. البته این نکته را فراموش نکنید که کاشت به این روش ظاهری بسیار زیبا به صورت شما می‌بخشد.

هزینه کاشت ابرو پهن
کاشت ابرو پهن

نکات مهم کاشت ابرو پهن

برای آنکه بتوانید کاشت ابرو پهن موفقیت آمیزی داشته باشید، رعایت برخی نکات ضروری است. پزشکان متخصص این نکات را به عنوان مراقبت‌های لازم بعد از کاشت توصیه می‌کنند. انجام این توصیه‌ها می‌تواند شما را در کاهش عوارض و بهبود نتایج کاشت کمک کند. این مراقبت‌ها به شرح زیر هستند:

  • پزشکان بعد از کاشت داروهایی را برای شما تجویز می‌کنند. سعی کنید با نهایت دقت به مصرف این داروها بپردازید.
  • پس از انجام هر عمل جراحی خوردن مایعات می‌تواند باعث تسریع در بهبودی شود. پس از کاشت حتماً بدن خود را با نوشیدن مایعات هیدراته کنید.
  • تا پایان دوره نقاهت و بهبودی کامل از مصرف دارو بدون تجویز پزشک خودداری نمایید.
  • مصرف نوشیدنی‌های الکلی و دخانیات برای مدتی پس از کاشت ابرو ممنوع است.
  • پس از کاشت تا مدت‌ها نباید به اصلاح رنگ ابروهای خود بپردازید.
  • تا زمانی که بهبودی کامل را به دست نیاورده‌اید، در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • برای مدتی از رفتن به سونا و استخر به شدت خودداری کنید.
  • در هنگام خواب سعی کنید ابروهای شما با بالش برخورد نداشته باشد. بنبابراین سعی کنید به صورت طاق باز بخوابید.
  • مصرف برخی از میوه‌ها مانند آناناس می‌تواند تأثیر بسیاری در بهبودی سریع داشته باشد.

با اینکه این مراقبت‌ها تأثیر بسیاری در بهبودی سریع دارد، اما باید در نظر داشته باشید که این توصیه‌ها نمی‌تواند در حذف عوارض مؤثر است باشد. با استفاده از این مراقبت‌ها تنها می‌توانید عوارض را کاهش داده و دوران نقاهت را کوتاه‌تر کنید.