جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

همه چیز در مورد کلینیک زیبایی

همه چیز در مورد کلینیک زیبایی

امروزه بسیاری از مردم به زیبایی خود اهمیت داده و از روش های مختلفی برای جوانسازی خود استفاده می کنند. با اینکه عوامل بسیاری در زیبایی تاثیرگذار هستند، اما بیشتر روش های زیباسازی برای جوانسازی پوست استفاده می شوند. در زمان گذشته مردم برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی آن به مطب متخصصین پوست مراجعه کرده و درمان در مطب ها انجام می شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تنوع روش های زیباسازی این خدمات در کلینیک های زیبایی انجام می شود. ما در این مقاله قصد داریم به موضوع همه چیز در مورد کلینیک زیبایی پرداخته و توضیحاتی را درباره خدمات آن ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک زیبایی چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد؟

برای دانستن همه چیز در مورد کلینیک زیبایی ابتدا باید بدانید این مراکز چه مراکزی هستند و چه خدماتی که ارائه می دهند چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت کلینیک زیبایی در واقع یک مرکز درمانی است که با استفاده از روش های مختلف جوانسازی به زیباسازی پوست می پردازد. در این مراکز پزشکان متخصص پوست و مو حضور داشته و مردم با مراجعه به آن ها می توانند به درمان و زیباسازی خود بپردازند. البته باید در نظر داشته باشید که خدمات یک کلینیک زیبایی تنها در پوست خلاصه نشده و این مراکز شامل خدمات بسیاری هستند که در ادامه مطلب به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی

در این بخش از مطلب همه چیز در مورد کلینیک زیبایی قصد داریم به توضیح یکی از مهم ترین خدمات کلینیک زیبایی بپردازیم. می دانید که پوست انسان در سنین پیری دچار مشکلاتی می شود که یکی از شایع ترین آن ها چین و چروک است. این چین و چروک ها حاصل کاهش کلاژن پوست و افتادگی آن می باشد. کلینیک های زیبایی با انجام روش های مختلفی به جوانسازی پوست افراد می پردازند.

جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی

انواع خدمات جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی به شرح زیر می باشد:

  1. هایفوتراپی:

    در این روش پزشکان با استفاده از یک دستگاه حرفه ای امواج فراصوت را به پوست منتقل می کنند. این امواج وارد لایه زیرین پوست می‌شود.با تحریک سلول‌های آن پوست به کلاژن سازی می‌پردازد. این روش را می‌توان بی خطرترین روش جوانسازی پوست دانست که بدون هیچ گونه بخیه و زخمی به رفع مشکلات پوستی می پردازد. این روش برای از بین بردن چین و چروک های پوست بی‌نظیر است.

  2. بوتاکس:

    در واقع یک ماده گرفته‌شده از سم بوتولونیوم است که با از کار انداختن موقتی عضلات باعث کاهش چین و چروک های صورت می‌شود. بوتاکس به زیر پوست تزریق می‌شود و به مدت 6 ماه حرکت عضلات را در محل تزریق مختل می کند. این روش را می‌توان یک روش جلوگیری از ایجاد چین و چروک در صورت دانست.

  3. میکرونیدلینگ:

    در این روش با استفاده از یک دستگاه به نام درمارولر به جوانسازی پوست می‌پردازند. این دستگاه دارای سوزن‌های ظریفی است و به صورت غلتک است. پزشک با کشیدن دستگاه روی پوست باعث ورود این سوزن‌ها به پوست و تحریک کلاژن سازی آن می‌شود. حرکت درمارولر روی پوست باعث ایجاد سوراخ‌های ریزی در پوست و تحریک سلول‌های لایه میانی پوست می‌شود.

البته روش های دیگری مانند تزریق ژل، میکرودرم ابیریژن، لیزردرمانی و… وجود دارند که در مقالات قبل آن‌ها اشاره شده‌است.

خدمات مو در کلینیک های زیبایی

برای توضیح همه چیز در مورد کلینیک زیبایی باید انواع خدمات آن را معرفی کرد. یکی از خدمات مهمی که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود، خدمات مربوط به مو می‌باشد.

خدمات مو در کلینیک های زیبایی

بسیاری از انسان‌ها به دلایل مختلف دچار ریزش‌مو شده و این ریزش‌مو می تواند در زیبایی آن‌ها تاثیرگذار باشد. در طول تاریخ روش‌های مختلفی برای جلوگیری از ریزش مو ایجاد شده است. اما بسیاری از آن‌ها نمی تواند تاثیری روی ریزش و کاهش حجم موها داشته‌باشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی توانسته تا حد زیادی جلوگیری از ریزش مو تاثیرگذار باشد. انواع خدمات مربوط به مو در کلینیک‌های زیبایی به شرح زیر هستند:

  1. روش پی آر پی:

    پی آر پی یکی از روش های مدرن در کاهش ریزش مو بوده که البته در رفع مشکلات پوستی نیز بسیار موثر است. در این روش با انجام یک آزمایش خون، پلاسمای خون شما را جدا کرده و پس از فعال کردن پلاکت های خون موجود در پلاسما آن را به قسمت‌های مختلف سر تزریق می کنند.

  2. روش آر اف:

    این روش تاثیر بسیاری در کاهش ریزش مو داشته و باعث پرپشتی موهای سر می شود. آر اف توسط دستگاهی به نام آر اف فرکشنال انجام می شود که این دستگاه دارای سوزن هایی با روکش طلا می باشد. پزشکان در این روش انرژی حرارتی و مکانیکی به صورت عمودی وارد پوست کرده و باعث افزایش حجم مو می شوند.

آیا لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی انجام می شود؟

یکی دیگر از انواع خدماتی که در کلینیک زیبایی انجام می شود و باید به آن اشاره کرد لیزر موهای زائد بدن می باشد. بسیاری از کلینیک‌های زیبایی علاوه بر خدمات گفته‌شده، به لیزر موهای بدن نیز می‌پردازند. می‌دانید که یکی‌از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم، بخصوص خانم‌ها از بین بردن موهای‌زائد بدن می‌باشد. موهای زائد در واقع موهای تیره رنگ و ضخیمی هستند که ممکن است در هرناحیه ازبدن رشد کنند. با اینکه روش‌های بسیاری برای از بین بردن موقتی موهای زائد ایجاد شده است. اما بسیاری از افراد قصد دارند برای همیشه به حذف آن ها بپردازند.
روش لیزر موهای زائد یک راه حل دائمی برای رهایی از موهای ضخیم و تیره رنگ بدن است. در این روش پزشکان با استفاده از دستگاه مخصوص اشعه لیزر را به پوست تابیده و با حذف فولیکول مو، موهای زائد را برای همیشه حذف می کنند. البته باید درنظر داشته‌باشید شرایط بسیاری از جمله رنگ موها، رنگ پوست و نوع دستگاه در این موضوع تاثیرگذار هستند.

آیا لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی انجام می شود؟

ویژگی های کلینیک های زیبایی به چه صورت است؟

اگر قصد دارید برای زیباسازی به یک کلینیک زیبایی مراجعه کنید باید با ویژگی های آن نیز به طور کامل آشنایی داشته باشید. آشنایی با این ویژگی ها می تواند شما در پیدا کردن یک مرکز معتبر یاری کرده تا درمان موفقیت آمیزی داشته باشید. در ادامه به توضیح این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

  1. مجوز:

    یکی از مهم ترین ویژگی های یک مرکز زیبایی داشتن مجوز است. زمانی که یک کلینیک دارای مجوز باشد، شما می توانید به آن اعتماد کنید. علاوه بر این داشتن مجوز استانداردهایی را برای کلینیک مشخص می کند که با رعایت آن ها کلینیک در انجام روش های مختلف زیباسازی موفق تر عمل کند.

  2. پزشک متخصص:

    یک کلینیک زیبایی باید زیر نظر یک متخصص پوست و مو فعالیت کند. در صورتی که یک مرکز زیر نظر پزشک عمومی بود دارای مجوز نبوده و بهتر است درمان خود را در آن انجام ندهید.

  3. تنوع دستگاه و درمان:

    کلینیک های زیبایی باید انواع خدمات و روش های زیبایی شامل شوند. مراکز زیبایی معتبر باید دستگاه های مختلفی را برای انجام انواع خدمات زیبایی در دسترس داشته باشند.

  4. پرسنل حرفه ای:

    پرسنلی که در کلینیک‌های زیبایی فعالیت می‌کنند باید در پاسخ‌دادن به مراجعین صبور باشند. همچنین کار خود را به بهترین صورت انجام دهند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.