جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین مرکز کاشت ابرو تهران

بهترین مرکز کاشت ابرو تهران

ریزش مو یکی از مهمترین مشکلاتی است که هر انسانی در طول زندگی با آن مواجه می‌شود. مشکل ریزش مو تنها برای موهای سر ایجاد نشده و یکی از مناطقی که درگیر ریزش مو می‌شود، ابرو می‌باشد. ابروها نیز در سنین پیری به دلایل مختلفی دچار ریزش شده و این ریزش باعث کاهش تراکم آن‌ها می‌شود. کاهش تراکم ابروها به معنای کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌باشد. همانطور که می دانید در دنیای امروز داشتن ابروهایی پرپشت یکی از معیارهای زیبایی محسوب می‌شود. ریزش موهای ابرو باعث می‌شود تا افراد زیبایی خود را از دست بدهند. یکی از روش‌هایی که امروزه برای مشکل ریزش ابرو ایجاد شده است کاشت ابرو می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش در بهترین مرکز کاشت ابرو تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو چگونه است؟

یکی از مهمترین مسائل در استفاده از روش زیباسازی، اعتبار مرکزی است که در آن به انجام روش می‌پردازید. طبق توصیه افراد متخصص بهتر است روش‌های زیباسازی را در مراکز معتبر تهران انجام دهید. یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که کاشت ابرو در بهترین مرکز کاشت ابرو تهران به چه صورت است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت به طور کلی روش کاشت ابرو یک روش جدید و حرفه‌ای برای زیباسازی ابروها است که به صورت طبیعی باعث افزایش تراکم ابروها می‌شود. در این روش پزشکان از فولیکول‌ها یا ارگان‌های حیاتی و کوچک مو استفاده می‌کنند. در طول جراحی کاشت ابرو جراح فولیکول‌ها را از نواحی مناسب برداشت کرده و پس از آماده سازی در محل مورد نظر می‌کارد.

کاشت ابرو یکی از روش‌های فرم دهی طبیعی و دائمی برای ابروها محسوب می‌شود که امروزه نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره این روش خواهیم پرداخت.

کاشت ابرو چگونه است؟

2 روش رایج در بهترین مرکز کاشت ابرو تهران

با اینکه مدت زمان زیادی از ابداع کاشت ابرو می‌گذرد، پزشکان توانسته‌اند با روش‌های متفاوتی به انجام آن بپردازند. به طور کلی در بهترین مرکز کاشت ابرو تهران دو روش رایج برای کاشت ابرو وجود دارد. یکی از این روش‌ها تهاجمی و دیگری غیرتهاجمی می‌باشد. این دو روش به شرح زیر هستند:

  1. تهاجمی یا FUT: قدیمی‌ترین روش کاشت ابرو روش FUT می‌باشد. در این روش پزشکان با استفاده از برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. در طول این روش تهاجمی پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا که معمولاً پشت سر می‌باشد، فولیکول‌ها را برداشت کرده و برای کاشت آماده می‌کنند. این روش باعث بروز عوارضی مانند ایجاد اسکار می‌شود. همچنین به علت تهاجمی بودن دارای دوران نقاهت طولانی می‌باشد. از مزایای این روش می‌توان به تراکم زیاد ابروها بعد از کاشت اشاره کرد.
  2. غیرجراحی یا FUE: در میان روش‌های کاشت ابرو روش FUE رایج‌ترین روش غیرجراحی می‌باشد. همانطور که از نام این روش مشخص است، در این روش هیچگونه جراحی و برشی برای برداشت فولیکول‌ها انجام نمی‌شود. در طول این روش پزشکان با استفاده از ابزارهای مخصوص به برداشت فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا می‌پردازند. توجه داشته باشید که در این روش دقت در برداشت فولیکول‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. پس از برداشت فولیکول‌ها، روی ابرو برش‌های ظریفی ایجاد شده و فولیکول‌های برداشت شده در محل مورد نظر کاشته می‌شوند. از مزایای این روش می‌توان به کوتاهی دوران نقاهت و طبیعی بودن نتایج اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: حالت تهوع بعد از کاشت ابرو

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو کیست؟

یکی از مواردی که در کنار کاشت در بهترین مرکز کاشت ابرو تهران از اهمیت بسیاری برخوردار است، کاندیدای مناسب است. پیش از آنکه برای کاشت ابرو اقدام کنید باید بدانید آیا کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش هستید یا خیر؟

برای پاسخ به این سؤال باید گفت تمام افرادی که به دلایل مختلف دچار کم پشتی ابرو شده‌اند کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش هستند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که بانک مو یا محل اهدا باید دارای فولیکول‌های لازم باشد. طبق نظر متخصصین افرادی که دارای ویژگی‌های زیر هستند، کاندیدای مناسبی برای استفاده از روش کاشت ابرو هستند:

  • افرادی که به صورت مادرزادی دچار کم پشتی و نازکی ابرو هستند.
  • کسانی که دچار طاسی قسمتی یا تمام ابرو شده‌اند.
  • افرادی که به علت تصادف، زخم و شکستگی دچار طاسی ابرو شده‌اند.
  • کسانی که به علت بیماری‌های زمینه‌ای دچار ریزش ابرو شده‌اند پس از درمان و کنترل بیماری می‌توانند از کاشت ابرو استفاده کنند.
  • بسیاری از خانم‌ها به علت اصلاح بیش از حد ابروها دچاری نازکی موهای ابرو می‌شوند که کاشت ابرو برای آن‌ها مناسب است.
  • خانم‌هایی که از روش تاتو و هاشور استفاده کرده‌اند برای طبیعی شدن ابروها می‌توانند از کاشت ابرو استفاده نمایند.

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو کیست؟

نکات مهم کاشت ابرو در بهترین مرکز تهران

همانطور که گفته شد اعتبار مرکز کاشت ابرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در مراکز معتبر مواردی بسیار مهمی مورد بررسی قرار گرفته می‌شود. اما نکات مهم در بهترین مرکز کاشت ابرو تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت موهای ابرو تفاوت‌هایی با موهای دیگر نقاط بدن دارند که این تفاوت باعث شده است تا کاشت ابرو دارای حساسیت خاصی باشد. پزشکان با رعایت نکات زیر می‌توانند باعث طبیعی شدن نتایج کاشت شوند:

  1. جهت رشد موهای ابرو در نقاط مختلف آن متفاوت است. موهای ابرو در نواحی مختلف در جهات مختلفی رشد می‌کنند. برای مثال موهای قسمت تنه با دم ابرو متفاوت است. بنابراین پزشکان هنگام کاشت فولیکول‌ها باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند.
  2. موهای ابرو معمولاً به صورت افقی رشد می‌کنند، در صورتی که موهای سر به صورت عمودی رشد می‌کنند. توجه داشته باشید که زاویه رشد مو از فولیکول دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و پزشکان باید به آن توجه ویژه داشته باشند. در هنگام انتخاب فولیکول‌ها باید فولیکول‌هایی انتخاب شوند که شباهت زیاد به موهای ابرو دارند.
  3. موهای ابرو بر خلاف موهای سر تک تار مویی هستند. فولیکول‌هایی که در ابرو هستند به صورت تک تار مویی رشد می‌کنند در صورتی که موهای سر به صورت چند تار مویی رشد می‌کنند. پزشکان هنگام برداشت فولیکول‌ها باید از نقاطی استفاده کنند که بیشترین شباهت را به موهای ابرو دارد. برای مثال موهای ناحیه گردن و پشت گوش شباهت بسیاری به موهای ابرو دارد.
  4. چرخه رشد در موهای ابرو با موهای سر متفاوت است. موهای ابرو معمولاً تا یک اندازه خاص رشد می‌کنند، در صورتی که موهای سر تا جایی که بتوانند رشد می‌کنند. این تفاوت را می‌توان با اصلاح مداوم ابروها جبران کرد.

بیشتر بخوانید: چند روز بعد از کاشت ابرو می‌توان دوش گرفت؟

خصوصیات بهترین مرکز کاشت ابرو تهران

یکی از مهمترین مواردی که در کاشت ابرو دارای اهمیت است مرکز کاشت می‌باشد. مراکز معتبر دارای ویژگی‌هایی هستند که با بررسی آن‌ها می‌توانید از اعتبار و یا عدم اعتبار کلینیک آگاه شوید.

خصوصیات بهترین مرکز کاشت ابرو تهران

ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت ابرو تهران به شرح زیر می‌باشد:

  • یک مرکز حرفه‌ای باید دارای مجوز از وزارت بهداشت باشد. برای آگاهی از مجوز مرکز باید به مرکز مورد نظر مراجعه نمایید. طبق قانون مجوز باید در معرض دید عموم باشد.
  • یک مرکز حرفه‌ای باید زیر نظر یک پزشک متخصص فعالیت کند. فعالیت یک مرکز زیر نظر پزشک عمومی به معنای عدم مجوز مرکز است.
  • مراکز حرفه‌ای با رعایت بهداشت و استفاده از تجهیزات یکبار مصرف از بروز بیماری و عفونت جلوگیری می‌کنند.
  • مراکز معتبر دارای پزشکان و متخصصین با تجربه و ماهر در زمینه کاشت ابرو می‌باشند.
  • مراکز حرفه‌ای دارای پرسنلی دلسوز و خوش برخورد می‌باشند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.