جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مراکز لیزر فوتونا در تهران

لیزر فوتونا

پوست انسان یکی از مهمترین ارگان‌های بدن است که تأثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد. این ارگان وسعت بسیاری در ظاهر انسان را شامل می‌شود و بروز هرگونه مشکل در آن می‌تواند باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌شود. می دانید که پوست همیشه به شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند و در سنین میانسالی و پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. یکی از مهمترین مشکلاتی که انسان در سنین بالا با آن مواجه می‌شود، افتادگی و ایجاد چین و چروک می‌باشد. اولین نشانه‌های پیری پوست در صورت نمایان شده و زیبایی افراد را کاهش می‌دهد. پزشکان امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای به تعویق انداختن پیری پوست ایجاد کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی پوست روش لیزر فوتونا می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مراکز لیزر فوتونا در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لیزر فوتونا در تهران

پیش از آنکه به توضیح درباره مراکز لیزر فوتونا در تهران بپردازیم، باید بدانید روش فوتونا چیست و چگونه انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش لیزر فوتونا در واقع یک روش جوانسازی پوست است که بیشتر برای صورت مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. روش لیزر فوتونا یک روش لیزردرمانی است که با استفاده از چند فناوری مختلف لیزر به زیباسازی پوست می‌پردازد.

در این روش غیرتهاجمی پزشکان با استفاده از تابیدن اشعه لیزر به سطح پوست باعث رفع مشکلات آن می‌شوند. اشعه لیزر یک پرتوی نوری با طول موج مشخص است که پس از تابیدن به سطح پوست به هدف گرفتن بخشی از پوست می‌پردازد. در روش لیزر فوتونا پزشکان با تابیدن چند اشعه مختلف با طول موج‌های متفاوت به سطح پوست، در چند مرحله به جوانسازی پوست صورت می‌پردازند.

لیزر بکار رفته در لیزر فوتونا شباهت بسیاری به لیزر موهای زائد دارد. در این روش پزشکان با استفاده از دو لیزران دی یاگ با طول موج 1064 نانومتر و لیزر اربیوم با طول موج 2094 نانومتر به جوانسازی پوست می‌پردازند. طول موج بالا لیزرهای بکار رفته در دستگاه فوتونا تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست دارد.

لیزر فوتونا در تهران

کاربردهای لیزر فوتونا در تهران

روش لیزر فوتونا یکی از روش‌های بسیار پرکاربرد در زمینه زیبایی است که در مراکز لیزر فوتونا در تهران کاربردهای بسیاری دارد. در بهترین مراکز فوتونا پزشکان از این روش برای موارد زیر استفاده می‌کنند:

  • افتادگی پوست صورت: همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین مشکلاتی که در سنین پیری برای افراد ایجاد می‌شود، افتادگی و شلی پوست می‌باشد. این مشکل به علت کاهش کلاژن در ساختار پوست ایجاد می‌شود. پزشکان امروزه با انجام لیزر فوتونا توانسته‌اند به رفع این مشکل بپردازند. با اشعه لیزر می‌توان به سفت کردن پوست در نواحی مختلف به صورت موضعی پرداخت.
  • رفع خط خنده: می‌دانید که حرکت عضلات صورت باعث ایجاد خطوطی روی آن می‌شوند. این خطوط در سنین بالا به علت پیری پوست عمیق شده و باعث کاهش زیبایی می‌گردند. یکی از خطوطی که تاثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد، خط خنده می‌باشد. با استفاده از لیزر فوتونا می‌توان این خطوط را کاهش داد.
  • رفع چین و چروک اطراف چشم: از معروف‌ترین خطوطی که اطراف چشم ایجاد می‌شوند، می توان به خطوط پنجه کلاغی اشاره کرد. این خطوط اطراف چشم باعث کاهش زیبایی افراد می‌شوند که با استفاده از روش لیزر فوتونا می‌توان به رفع این خطوط روی صورت پرداخت.
  • جوانسازی صورت: روش لیزر فوتونا یک روش بی نظیر و مکمل برای روش‌های تهاجمی جوانسازی صورت می‌باشد.
  • رفع جای بخیه: جای بخیه یکی از مهمترین مشکلاتی است که پس از انجام یک جراحی در بدن باقی می‌ماند. این مشکل باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد به خصوص خانم‌ها می‌شود. با استفاده از لیزر فوتونا می‌توان جای بخیه را کمرنگ کرده و یا از بین برد.
  • درمان ترک پوستی: بسیاری از خانم‌ها پس از بارداری دچار ترک‌های پوستی می‌شوند. این ترک‌ها تاثیر بسیاری در کاهش زیبایی دارند. پزشکان با استفاده از روش لیزر فوتونا به رفع این مشکل می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: طرز استفاده از لیزر فوتونا

مراحل درمان در مراکز لیزر فوتونا تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که مراحل فوتونا در مراکز لیزر فوتونا در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت یکی از مهمترین کاربردهای لیزر فوتونا در کلینیک های حرفه ای استفاده از این روش برای جوانسازی 4 بعدی می باشد. جوانسازی 4 بعدی در کلینیک های حرفه ای زیبایی و با استفاده از دستگاه لیزر فوتونا انجام می‌شود.

مراحل درمان در مراکز لیزر فوتونا تهران

همانطور که از نام این روش مشخص است، این روش با انجام 4 مرحله انجام می شود. این مراحل به شرح زیر می‌باشند:

  1. اولین مرحله از جوانسازی 4 بعدی با لیزر فوتونا در مراکز معتبر گرمادهی از داخل دهان می‌باشد. در این مرحله پزشکان با استفاده از اشعه لیزر به گرمادهی به لایه میانی پوست پرداخته و باعث افزایش کلاژن سازی در این ناحیه می شوند. افزایش کلاژنسازی در این ناحیه باعث رفع خط خنده و رفع شلی پوست می‌شود.
  2. در مرحله بعدی از این روش پزشکان با تاثیر در لایه زیرین پوست باعث افزایش استحکام بافت پوست و تکمیل مرحله قبل می‌شوند. این مرحله شباهت بسیاری به لیزر موهای زائد داشته و به همین دلیل بهتر است برای آقایان استفاده نشود. این مرحله ممکن است باعث از بین رفتن موهای زائد در صورت شود.
  3. سومین مرحله از جوانسازی 4 بعدی در مراکز معتبر تهران با گرمادهی به عمق پوست انجام می‌شود. این مرحله باعث هم افزایی مراحل قبل شده و در نهایت تاثیر بسیاری در افزایش استحکام پوست دارد. این مرحله باعث لیفت پوست و جوانسازی آن می‌شود.
  4. آخرین مرحله از جوانسازی 4 بعدی در مراکز معتبر، لایه برداری سطحی می‌باشد. این مرحله از جوانسازی 4 بعدی با تابیدن اشعه لیزر به سطح پوست و از بین بردن بافت آسیب دیده از سطح پوست انجام می‌شود. این مرحله باعث می شود تا مشکلات سطحی پوست برطرف شده و شادابی آن افزایش پیدا کند. پس از انجام این مرحله ممکن است التهاب و قرمزی در محل درمان را تجربه کنید که بسیار طبیعی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: لیزر فوتونا ضد جوش

نکات مهم مراکز لیزر فوتونا در تهران

پزشکان برای انجام روش لیزر فوتونا در مراکز لیزر فوتونا در تهران به توصیه برخی نکات می‌پردازند. این نکات تاثیر بسیاری در نتیجه درمان داشته و باعث کاهش عوارض این روش می‌شود. این نکات به شرح زیر می‌باشند:

  • بیمار باید قبل از درمان با پزشک متخصص خود مشورت کند.
  • جلسات درمان باید درست تعیین شده و زمان آن به درستی مشخص شود.
  • قبل از حضور در کلینیک برای درمان باید پوست خود را به خوبی تمیز کنید.
  • پوست برای انجام لیزر فوتونا نباید التهاب داشته باشد.
  • قبل از انجام لیزر فوتونا باید از مناسب بودن این روش برای خود اطمینان حاصل کنید.
  • انجام لیزر و آفتاب گرفتن قبل از این روش ممنوع است.
  • مراحل انجام لیزر فوتونا لذت بخش نیست و باید با درد آن کنار بیایید.

نکات مهم مراکز لیزر فوتونا در تهران

مراقبت بعد از لیزر فوتونا چیست؟

پس از آنکه به انجام لیزر فوتونا در مراکز لیزر فوتونا در تهران پرداختید، باید به رعایت مراقبت‌هایی بپردازید. این مراقبت‌ها باعث می‌شود تا شما نتایج بهتری را از درمان دریافت کنید. مراقبت‌های لیزر فوتونا به شرح زیر هستند:

  • یک رژیم غذایی مناسب می‌تواند تاثیر بسیاری در نتیجه درمان داشته باشد. سعی کنید پس از درمان به مصرف غذاهای مناسب بپردازید. این رژیم باید شامل ویتامین، پروتئین، امگا 3 و اسیدهای چرب باشد.
  • خواب کافی می‌تواند تاثیر بسیاری در نتایج درمان داشته باشد. انسان به طور طبیعی باید حداکثر 8 ساعت در طول شبانه روز بخوابد.
  • ورزش کردن می‌تواند باعث افزایش گردش خون و تاثیر بهتر لیزر فوتونا شود. انجام ورزش باعث شادابی پوست می‌شود.
  • آب کافی بنوشید. مصرف 8 لیوان آب در طول روز باعث شادابی بیشتر پوست می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.