جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک پوست و زیبایی در تهران

کلینیک پوست و زیبایی در تهران

امروزه انسان توجه خاصی به زیبایی داشته و در جهت آن تلاش‌هایی را به عمل می‌آورد. در دنیای امروز زیبایی یکی از دغدغه‌های انسان محسوب می‌شود. یکی از عواملی که در زیبایی تأثیر بسیاری دارد، پوست می‌باشد. پوست یک ارگان وسیع در ظاهر انسان است که بروز هرگونه مشکل در آن باعث کاهش زیبایی و از دست رفتن اعتماد به نفس می‌شود. متاسفانه پوست انسان در سنین پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها پیری پوست می‌باشد. پیری پوست باعث ایجاد چین و چروک و خطوطی روی پوست صورت و بدن می‌شود که در نهایت موجب کاهش زیبایی افراد می‌شود. پزشکان برای به تعویق انداختن پیری پوست روش‌هایی را ابداع کرده‌اند که به آن جوانسازی پوست گفته می‌شود. این روش‌ها معمولاً در مراکزی تحت عنوان کلینیک پوست ارائه می‌شوند.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره خدمات و ویژگی‌های بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خدمات کلینیک پوست و زیبایی در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که خدمات بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت از آنجایی که پوست انسان تأثیر بسیاری در ظاهر افراد دارد، بیشتر خدماتی کلینیک‌های زیبایی پوست و زیبایی مربوط به پوست می‌باشد. در کلینیک‌های پوست تهران پزشکان و متخصصین پوست بسیاری حضور داشته و روش‌های مختلفی را برای زیباسازی و جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می‌کنند.

توجه داشته باشید تهران به عنوان پایتخت دارای بهترین مراکز درمانی می‌باشد. همه روزه بسیاری از افراد برای درمان از شهرهای مختلف به این شهر سفر می‌کنند. به طور کلی خدمات مختلفی که در کلینیک‌های معتبر تهران ارائه می‌شود به دو دسته تهاجمی و غیرتهاجمی تقسیم می‌شود. در ادامه مطلب به توضیح برخی از خدمات مدرن و حرفه‌ای در این کلینیک‌ها خواهیم پرداخت.

خدمات کلینیک پوست و زیبایی در تهران

تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و زیبایی تهران

یکی از خدمات رایج زیبایی و جوانسازی پوست که در بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران ارائه می‌شود، تزریق بوتاکس می‌باشد. تزریق بوتاکس در واقع یک روش پیشگیری از پیری و ایجاد خطوط روی صورت است. می دانید که یکی از مهمترین دلایل ایجاد چین و چروک روی صورت حرکت عضلات آن می‌باشد. پزشکان برای پیشگیری از ایجاد این خطوط، با تزریق بوتاکس عضلات صورت را به صورت موقتی فلج می‌کنند.

بوتاکس در لایه میانی پوست تزریق می‌شود و به محض تزریق می‌توانید اثرات آن را مشاهده کنید. ماده تشکیل دهنده بوتاکس سم ضعیف شده بوتولونیوم است. این سم باعث فلج شدن عضلات می‌شود. بهتر است تزریق بوتاکس به دست پزشکان و متخصصین با تجربه انجام شود. در صورتی که ماده بوتاکس وارد گردش خون شود، خطرات بسیاری برای بیمار به همراه دارد. بوتاکس حداکثر تا 6 ماه ماندگاری داشته و پس از آن باید برای تمدید اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: کلینیک پوست سیدخندان

تزریق ژل در کلینیک پوست و زیبایی تهران

یکی دیگر از روش‌های تزریقی که در بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران ارائه می‌شود، روش تزریق ژل می‌باشد. اما ژل چیست؟ ژل در واقع ماده‌ای است که پس از تزریق در زیر پوست باعث جوانسازی و برطرف شدن مشکلات پوست می‌شود. ژل‌های فیلر یا پرکننده بیشتر با دو کاربرد جوانسازی و حجم دهی مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند.

در سنین پیری پوست انسان با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها افتادگی و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می‌باشد. پوست در سنین پیری به علت از دست دادن هیالورونیک اسید با مشکل افتادگی و ایجاد چین و چروک در نقاط مختلف مواجه می‌شود. پزشکان با تزریق ژل‌های فیلر باعث جبران مواد از دست رفته پوست در سنین پیری می‌شوند.

ژل‌های فیلر معمولاً دارای مقدار زیادی هیالورونیک اسید هستند. این ژل‌ها پس از تزریق با بافت و چربی پوست ترکیب شده و باعث برطرف شدن مشکلات پیری پوست می‌شوند.

تزریق چربی در کلینیک پوست و زیبایی تهران

یکی از روش‌های جدید برای جوانسازی پوست که امروزه در بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، روش تزریق چربی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از چربی بدن خود بیمار به جوانسازی پوست می‌پردازند. می دانید که پوست دارای مقداری چربی نیز می‌باشد. این بافت چربی در ساختار پوست با افزایش سن تحلیل رفته و باعث افتادگی پوست در نقاط مختلف می‌شود.

تزریق چربی در کلینیک پوست و زیبایی تهران

پزشکان و متخصصین در روش تزریق چربی، چربی را با استفاده از روش لیپوساکشن از بدن بیمار خارج کرده و پس از آماده سازی در نقاط مختلف بدن تزریق می‌کنند. از این روش بیشتر برای حجم دهی به نقاط مختلف پوست از جمله لب‌ها، گونه‌ها و سینه‌ها استفاده می‌شود. روش تزریق چربی یک روش کم تهاجمی است که به دلیل استفاده از چربی بدن بیمار، احتمال واکنش بدن را کاهش می‌دهد. همچنین این روش دارای ماندگاری بیشتری نیز می‌باشد.

خدمات کربوکسی تراپی کلینیک پوست و زیبایی در تهران

از جمله خدمات غیرتهاجمی حرفه‌ای که در بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران ارائه می‌شود، می‌توان به کربوکسی تراپی اشاره کرد. اما کربوکسی تراپی چیست و چگونه انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کربوکسی تراپی از روش‌های غیرتهاجمی است که با واکنش طبیعی بدن به جوانسازی پوست می‌پردازد. در این روش پزشکان با استفاده از دستگاهی به همین نام مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید را به زیر پوست تزریق می‌کنند.

وارد شدن این گاز به پوست باعث واکنش بدن می‌شود. بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته در بافت تحت درمان، شروع به افزایش خونرسانی می‌کند. افزایش خونرسانی موجب افزایش مواد مغذی، کلاژنسازی و در نهایت جوانسازی پوست می‌شود. از آنجایی که بدن به صورت طبیعی دارای مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید است، وارد شدن این گاز مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد کرد. این روش یک روش ایمن جوانسازی پوست محسوب می‌شود. البته بهتر است افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند از آن استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران

خدمات هایفوتراپی کلینیک پوست و زیبایی در تهران

یکی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست که امروزه مورد توجه بسیاری از پزشکان و متخصصین قرار گرفته است روش هایفوتراپی می‌باشد. این روش که در بهترین کلینیک پوست و زیبایی در تهران ارائه می‌شود، یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود که بدون درد و خونریزی به جوانسازی پوست می‌پردازد. در روش هایفوتراپی پزشکان با متمرکز کردن امواج فراصوت باعث گرم شدن لایه میانی پوست می‌شوند.

گرم شدن لایه میانی در نهایت موجب افزایش کلاژنسازی و جوانسازی پوست می‌شود. پزشکان در این روش با دستگاهی امواج فراصوت را به صورت متمرکز روی پوست منتشر می‌کنند. این روش شباهت بسیاری به روش سونوگرافی دارد. شما می‌توانید با استفاده از هایفوتراپی بدون درد و خونریزی نتایجی مشابه لیفت صورت را تجربه کنید.

خدمات هایفوتراپی کلینیک پوست و زیبایی در تهران

ویژگی‌های کلینیک پوست و زیبایی در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که ویژگی‌های کلینیک پوست و زیبایی در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک‌های معتبر دارای ویژگی‌هایی می‌باشند که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • مهم‌ترین ویژگی یک مرکز معتبر مجوز داشتن آن می‌باشد. مراکز معتبر در تهران از وزارت بهداشت مجوز دریافت کرده و سپس به فعالیت می‌پردازند.
  • طبق قانون وزارت بهداشت مراکز معتبر باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کنند. کلینیک‌های پوست و زیبایی مجوزدار باید زیر نظر پزشک متخصص پوست کار کنند.
  • استفاده از دستگاه‌ها و روش‌های حرفه‌ای و به روز از ویژگی‌های مهم مراکز معتبر است.
  • کلینیک‌های پوست حرفه‌ای باید به رعایت بهداشت بپردازند تا از بروز بیماری و عفونت در بیمار جلوگیری کنند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.