جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران

بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران

یکی از مهمترین مشکلاتی که بسیاری از افراد در زندگی با آن مواجه می‌شوند، مشکل ریزش مو می‌باشد. ریزش موها باعث کاهش تراکم موهای سر و در بسیاری از موارد باعث طاسی می‌شود. این طاسی زیبایی و اعتماد به نفس افراد را کاهش داده و به همین دلیل این مشکل یکی از دغدغه‌های مهم انسان محسوب می‌شود. پزشکان و متخصصین پوست و مو در طول سال‌های اخیر روش‌های جدیدی را برای جلوگیری از ریزش و افزایش تراکم مو ایجاد کرده‌اند که یکی از آن‌ها روش مزوتراپی می‌باشد. روش مزوتراپی یکی از روش‌های جدید برای جلوگیری از ریزش است که ریشه‌ای تاریخی دارد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک مزوتراپی مو 

پیش از آنکه توضیحاتی را درباره بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران ارائه دهیم باید بدانید کلینیک مزوتراپی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک مزوتراپی مو در واقع یک مرکز درمانی است که در آن به صورت تخصصی به درمان مشکلات ریزش مو می‌پردازند. از آنجایی که موهای سر یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی انسان هستند، کلینیک‌های مزوتراپی در دسته کلینیک‌های زیبایی قرار می‌گیرند.

در زمان گذشته افراد برای رفع ریزش مو به مطب پزشکان متخصص مراجعه می‌کردند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیماران می‌توانند به مراکزی به عنوان کلینیک‌های مزوتراپی مراجعه کرده و به درمان مشکل ریزش موهای خود بپردازند. توجه داشته باشید که بسیاری از کلینیک‌های زیبایی نیز به طور تخصصی به انجام مزوتراپی می‌پردازند.

کلینیک مزوتراپی مو 

مزوتراپی مو چیست؟

برای آنکه به توضیح بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران بپردازیم باید اطلاعاتی را درباره مزوتراپی مو به‌دست آورید. اما مزوتراپی چیست؟ به طور کلی به طیف وسیعی از درمان‌های تزریقی که با کمترین تهاجم انجام می‌شود، مزوتراپی گفته می‌شود. مزوتراپی در واقع از دو واژه مزو و تراپی تشکیل شده است. معنی واژه مزو به دوران جنینی و تشکیل لایه اصلی بدن انسان بازمی گردد. مزو به معنای لایه میانی پوست یا همان درم است که توسط سلول‌های مزودرمی ایجاد شده است.

در مزوتراپی پزشکان تزریق را در لایه میانی پوست انجام می‌دهند. پوست انسان از سه لایه روپوست، میانی و زیرپوست تشکیل شده است. لایه روپوست در واقع پوستی است که ما آن را مشاهده می‌کنیم که بیشتر از سلول‌های مرده تشکیل شده است. لایه میانی در واقع لایه‌ای از پوست است که فولیکول‌ها در آن قرار دارند. فولیکول‌ها ارگان‌های حیاتی مو هستند که در صورت تقویت آن‌ها می‌توان رشد بهتر موهای بدن را افزایش داد. در روش مزوتراپی مو پزشکان با تزریق مواد مورد نیاز برای رشد موهای سر به صورت مستقیم به لایه میانی، باعث جلوگیری از ریزش موهای سر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران

مزوتراپی مو در بهترین کلینیک تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کاربرد مزوتراپی مو در بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران به چه صورت است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت مهمترین کاربردی که می‌توان از مزوتراپی نام برد، درمان آلوپسی یا درمان ریزش مو با الگوی مردانه و زنانه می‌باشد. زمان گذشته پزشکان بر این باور بوده‌اند که تنها عوامل هورمونی روی ریزش مو مؤثر هستند، در صورتی که امروزه پزشکان متوجه شده‌اند که عوامل دیگری مانند عوامل محیطی و ژنتیکی نیز می‌توانند روی آلوپسی مؤثر باشند.

بیماری آلوپسی را یا ریزش مو با الگوی مردانه و زنانه باعث ریزش مو در افراد شده و در نهایت به طاسی سر می‌انجامد. شما می‌توانید با استفاده از مزوتراپی به درمان این بیماری پرداخته و از ریزش موهای سر جلوگیری کنید. بیشتر افرادی که از روش مزوتراپی استفاه می‌کنند، افرادی هستند که با داروهای ماینوکسیدیل و فیناستراید در حال درمان هستند. این به آن معنا است که درمان با مزوتراپی هیچگونه تداخلی با دیگر درمان‌های ریزش مو نداشته و شما می‌توانید برای تقویت فولیکول‌ها از این روش بی نظیر بهره ببرید.

مزوتراپی مو در بهترین کلینیک تهران

بهترین کاندید برای مزوتراپی مو

از مهمترین موضوعاتی که در مزوتراپی دارای اهمیت است، کاندیدای مناسب این روش می‌باشد. بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران به موضوع کاندیدا اهمیت بسیار زیادی داده و افرادی که به این مرکز مراجعه می‌کنند، بررسی می‌شوند.

پزشکان و متخصصین قبل از مزوتراپی مو ابتدا بیمار را معاینه کرده و از تاثیرگذاری مزوتراپی روی بیمار مطمئن می‌شود. طبق نظر متخصصین در صورتی که به مشکلات زیر دچار هستید، می‌توانید کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی مو باشید:

  • دو اختلال تلوژن افلوویوم معمولاً به دلیل استرس فیزیکی و روانی باعث ریزش مو می‌شوند. افرادی که به این دو اختلال مبتلا هستند، می‌توانند با استفاده از مزوتراپی به درمان ریزش ناشی از این دو اختلال بپردازند. برای مثال ریزش مو بعد از بارداری به راحتی با مزوتراپی مو قابل درمان است.
  • بسیاری از ریزش موها به دلیل آسیب‌های وارد شده با ساقه مو می‌باشد. زمانی که ساقه مو ضعیف می‌شود، مو شروع به ریزش کرده و این موضوع باعث نگرانی افراد می‌شود. مزوتراپی می‌تواند تأثیر بسیاری در افزایش ضخامت مو و تقویت ساقه موهای سر داشته باشد.
  • یکی از دلایل ریزش مو بیماری آلوپسی آره تا یا ریزش موی سکه‌ای می‌باشد. این ریزش مو یکی از رایج‌ترین مشکلات ریزش مو در افراد است که به راحتی به مزوتراپی قابل درمان است.
  • در صورتی که رشد موهای شما کند شده است، روش مزوتراپی می‌تواند تأثیر بسیاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مزوتراپی چست؟ معرفی انواع مزوتراپی و ویژگی های آن

مزایای مزوتراپی چیست؟

یکی از مهمترین مسائلی که باعث می‌شود تا یک روش مورد توجه مردم قرار بگیرد، مزایا و معایب آن می‌باشند. اما مزایای مزوتراپی در بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش مزوتراپی از روش‌های مؤثر در جلوگیری از ریزش مو محسوب می‌شود. با اینکه این روش تاثیری روی فولیکول‌های از بین رفته ندارد، اما می‌توان از این روش برای تقویت فولیکول‌های در حال تخریب استفاده کرد. از مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داروهایی که در مزوتراپی مو به سر تزریق می‌شوند، تأثیر بسیاری در بهبود خونرسانی دارند.
  • موادی که در محلول‌های تزریقی مزوتراپی مو وجود دارد، باعث تقویت فولیکول‌های آسیب دیده می‌شود.
  • روش مزوتراپی تأثیر بسیاری در تنظیم ترشح چربی در پوست و به تعادل رساندن آن دارد.
  • مزوتراپی یک روش مکمل برای دیگر روش‌های جلوگیری از ریزش مو شناخته می‌شود.

مزایای مزوتراپی چیست؟

نکات مهم بعد از مزوتراپی

پس از آنکه درمان مزوتراپی را در بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران، پزشکان مراقبت‌هایی را توصیه می‌کنند که در صورت عدم رعایت آن‌ها احتمال بروز مشکلات افزایش پیدا می‌کند. این مراقبت‌ها که به مراقبت‌های بعد از مزوتراپی مو شناخته می‌شوند، تأثیر بسیار زیادی در نتیجه بخشی درمان دارند. در ادامه به توضیح برخی از این مراقبت‌ها خواهیم پرداخت:

  • بعد از درمان به مدت 24 ساعت سعی کنید از ماینوکسیدیل، داروهای تقویت مو، مواد آرایشی و حالت دهنده مو استفاده نکنید.
  • به مدت 8 ساعت بعد از مزوتراپی سر خود را شستشو ندهید. شما می‌توانید از روز سوم به حمام بروید در صورتی که بیشتر از 15 دقیقه در حمام نمانده و از آب گرم استفاده نکنید. اینکار باعث کبودی می‌شود.
  • به مدت دو روز ورزش نکنید. اینکار باعث تعریق و خروج محلول‌های تزریقی از بدن می‌شود.
  • سعی کنید مصرف مایعات و آّب را افزایش دهید.
  • در صورت حساسیت و برآمدگی روی پوست با پزشک متخصص تماس بگیرید.

بیشتر افرادی که از مزوتراپی مو برای رفع مشکلات ریزش موهای سر خود استفاده کرده‌اند، توانسته نتایج مناسبی را از این روش دریافت کنند. این روش یک روش کم تهاجمی و نتیجه بخش برای جلوگیری از ریزش و افزایش تراکم موهای سر می‌باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.