جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک تخصصی مو در تهران

کلینیک تخصصی مو در تهران

یکی از اعضای تاثیرگذار در زیبایی انسان مو می‌باشد. موهای سر تأثیر بسیاری در زیبایی و اعتماد به نفس افراد داشته و افراد توجه زیادی به آن دارند. متاسفانه موهای سر مردان در سنین میانسالی و برخی حتی در جوانی دچار ریزش می‌شود. این ریزش باعث کاهش تراکم و در مواردی طاسی سر آن‌ها می‌شود. جلوگیری از ریزش موهای سر یکی از دغدغه‌های مهم انسان از گذشته تا به امروز بوده است که روش‌های مختلفی را برای آن ابداع کرده است. پزشکان و متخصصین مو امروزه با ابداع روش‌های جدیدی از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث افزایش تراکم موهای سر می‌شوند. این روش‌ها معمولاً در کلینیک‌هایی تحت عنوان کلینیک مو ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کلینیک تخصصی مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک تخصصی مو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح کلینیک تخصصی مو در تهران بپردازیم، باید بدانید کلینیک تخصصی مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در زمان گذشته روش‌های محدودی برای جلوگیری از ریزش موهای سر وجود داشت. اما امروزه پزشکان با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند روش‌های متنوعی را برای زیباسازی موهای سر ایجاد کنند. در زمان گذشته افراد برای انجام روش‌های جلوگیری از ریزش موهای سر به مطب پزشکان متخصص مو مراجعه می‌کردند.

اما امروزه افراد می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های تخصصی مو به استفاده از روش‌های مختلف جلوگیری از ریزش مو بپردازند. در این کلینیک‌ها پزشکان متخصص زیادی حضور داشته و شما می‌توانید به مراجعه به آن‌ها به درمان مشکلات خود بپردازید. توجه داشته باشید که تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیار زیادی است. بنابراین افراد بسیاری برای انجام خدمات مو نیز به کلینیک‌های این شهر مراجعه می‌کنند. کلینیک‌های تهران دارای ویژگی‌هایی هستند که در ادامه مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

کلینیک تخصصی مو چیست؟

ویژگی کلینیک تخصصی مو در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که ویژگی‌های کلینیک تخصصی مو در تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک‌های معتبر تخصصی مو دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشند. افراد می‌توانند با بررسی این ویژگی‌ها به انتخاب بهترین کلینیک تهران بپردازند. به طور کلی ویژگی‌های یک کلینیک تخصصی مو معتبر به شرح زیر می‌باشد:

  1. از مهمترین ویژگی‌های کلینیک‌های تخصصی مو معتبر مجوزدار بودن آن‌ها می‌باشد. این کلینیک‌ها باید از وزارت بهداشت مجوز بگیرند. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن استانداردهایی به صدور مجوز برای کلینیک می‌پردازد. توجه داشته باشید برای اطلاع از مجوز داشتن یک مرکز باید به کلینیک مراجعه کرده و اطراف را بررسی کنید.
  2. کلینیک‌های مجوزدار زیر نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مهم کلینیک تخصصی معتبر مو فعالیت زیر نظر پزشک متخصص است. در صورت فعالیت مرکز زیر نظر پزشک عمومی نمی‌توان به کلینیک اعتماد کرد.
  3. دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن تأثیر بسیاری در اعتبار کلینیک تخصصی مو دارد. می دانید که امروزه روش‌های مختلفی برای رفع ریزش مو ایجاد شده است. این روش‌ها با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن می‌تواند تأثیر بسیاری در نتیجه روش‌های مختلف رفع ریزش مو داشته باشد.
  4. تنوع در روش‌های درمانی از دیگر ویژگی‌هایی است که هنگام انتخاب یک مرکز باید به آن توجه کنید. مراکز معتبر دارای تنوع بسیاری در روش‌های رفع ریزش مو هستند. این موضوع باعث می‌شود تا بیمار حق انتخاب بیشتری داشته باشد.
  5. مراکز حرفه‌ای بهداشت را رعایت می‌کنند. رعایت بهداشت می‌تواند باعث جلوگیری از بروز عفونت و بیماری در مراجعین شود. یک مرکز حرفه‌ای دستگاه‌ها را ضدعفونی کرده و از وسایل یکبار مصرف استفاده می‌کند.
  6. پزشکان در کلینیک‌های حرفه‌ای دارای تجربه بسیاری در زمینه رفع ریزش مو هستند. همچنین پرسنل مراکز معتبر دارای رفتاری مناسب بوده و همیشه پاسخگوی سؤالات بیماران هستند.

بیشتر بخوانید: کلینیک پیکر تراشی در تهران

مزوتراپی کلینیک تخصصی مو در تهران

یکی از خدمات بسیار حرفه‌ای برای رفع ریزش مو که در کلینیک تخصصی مو در تهران ارائه می‌شود، خدمات مزوتراپی می‌باشد. اما مزوتراپی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت مزو به معنای لایه میانی پوست و مزوتراپی در واقع یک روش تزریقی برای درمان مشکلات موهای سر می‌باشد.

مزوتراپی کلینیک تخصصی مو در تهران

می‌دانید که یکی از دلایل مهم ریزش موهای سر و نازکی آن، کمبود مواد مورد نیاز برای رشد مو در بدن است. پزشکان امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند به ابداع روش‌هایی بپردازند که در آن این مواد مورد نیاز برای مو تأمین می‌شود. در روش مزوتراپی پزشکان ابتدا یک آزمایش کلی از بیمار گرفته و سپس با توجه به آن، به تجویز داروهایی برای بیمار می‌پردازند. پس از تجویز داروها، در جلسه مزوتراپی این داروها به صورت مستقیم به لایه میانی پوست سر تزریق می‌شود.

این تزریق مستقیم برای رسیدن مستقیم مواد مغذی به فولیکول‌های سر می‌باشد. فولیکول‌ها در واقع کوچکترین ارگان‌های حیاتی رشد مو هستند. توجه داشته باشید که روش مزوتراپی مو تنها در صورت سالم بودن فولیکول‌ها امکان پذیر است. این روش توانایی رشد مو در نقاطی که دچار طاسی شده است ندارد.

پی آر پی کلینیک تخصصی مو در تهران

یکی دیگر از روش‌هایی که در کلینیک تخصصی مو در تهران ارائه می‌شود، روش پی آر پی می‌باشد. این روش از روش‌های مدرن رفع ریزش مو محسوب می‌شود که تأثیر بسیاری در افزایش حجم موهای سر دارد. در طول این روش پزشکان با انجام آزمایش خون، مقداری از خون بیمار را برداشت می‌کنند. پس از برداشت خون، پزشکان و متخصصین با استفاده از روش‌هایی پلاسمای خون را جدا می‌کنند.

پس جداسازی پلاسمای داخل خون، پلاکت‌های موجود در آن را با فعال می‌کنند. زمانی که پلاکت‌های خون را جداسازی کردند، آن‌ها را برای تزریق به پوست سر آماده می‌کنند. روش پی آر پی در واقع به معنای پلاکت غلیظ شده است که تزریق آن در پوست سر تأثیر بسیاری در جلوگیری از ریزش مو دارد. مقدار خون گرفته شده در این روش از بیمار بسیار کم بوده و جداسازی پلاسما از خون با استفاده از روش‌های حرفه‌ای انجام می‌شود. این روش را می‌توان یک روش غیرتهاجمی برای رفع ریزش موهای سر دانست.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک مزوتراپی مو در تهران

کاشت مو در کلینیک تخصصی مو تهران

از دیگر روش‌هایی که در کلینیک تخصصی مو در تهران ارائه می‌شود روش کاشت مو می‌باشد. به طور کلی روش کاشت مو را می‌توان بهترین روش رفع ریزش موهای سر دانست. در این روش نه تنها از ریزش موهای سر جلوگیری می‌شود، بلکه با استفاده از این روش می‌توان تراکم موهای سر را نیز افزایش داد. در طول این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از روش‌های مختلف، فولیکول‌ها را از نواحی پشت سر و گردن برداشت می‌کنند.

کاشت مو در کلینیک تخصصی مو تهران

برداشت فولیکول‌ها با دقت و زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود. پس از برداشت، پزشکان فولیکول‌های برداشت شده را در نواحی مختلف سر می‌کارند. پیوند فولیکول‌ها به محل‌هایی از سر انجام می‌شود که دچار طاسی شده باشد. متخصصین کاشت مو را به سه روش زیر انجام می‌دهند:

  1. روش FUT: یکی از روش‌های قدیمی کاشت مو محسوب می‌شود که در آن برداشت فولیکول‌ها با برشی نواری شکل در ناحیه اهدا انجام می‌شود. این روش جراحی بوده و دارای دوران نقاهت طولانی است.
  2. روش FIT: در این روش پزشکان بدون برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. برداشت فولیکول‌ها در این روش به صورت واحدی مجزا انجام می‌شود. این روش دارای دوران نقاهت کوتاهی است.
  3. روش SUT: این روش از شباهت بسیاری به روش FIT دارد، با این تفاوت که برداشت فولیکول‌ها توسط دستگاه مخصوصی انجام می‌شود. بنابراین برداشت گرافت ها در این روش سریع‌تر انجام می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.