کاشت ابرو خوب در تهران

کاشت ابرو خوب در تهران

امروزه یکی از دغدغه‌های مهم در زندگی افراد زیبایی می‌باشد. تمام انسان‌ها به صورت ذاتی زیبایی را دوست دارند و با انجام روش‌هایی در این جهت تلاش می‌کنند. یکی از مسائلی که در زیبایی افراد مؤثر است، ریزش ابروها می‌باشد. ابروها مانند موهای سر دچار ریزش شده و این ریزش در نهایت کاهش تراکم را رقم می زند. بسیاری از خانم‌ها با انجام روش‌های مختلفی سعی دارند تا از ریزش ابروها جلوگیری کنند. همچنین امروزه روش‌هایی برای فرم دهی و زیباسازی ابروها ایجاد شده است که یکی از بهترین آن‌ها کاشت ابرو می‌باشد. روش کاشت ابرو را می‌توان از روش‌های مدرن برای زیباسازی ابروها در نظر گرفت که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت ابرو خوب در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو خوب چیست؟

پیش از آنکه به توضیح کاشت ابرو خوب در تهران بپردازیم، باید بدانید روش کاشت ابرو چیست و چگونه به جلوگیری از ریزش ابروها می‌پردازد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو شباهت بسیاری به روش کاشت مو دارد، با این تفاوت که در این روش فولیکول‌های برداشت شده در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند.

فولیکول کوچک‌ترین ارگان‌های حیاتی مو هستند که در لایه میانی پوست قرار دارند. این فولیکول‌ها باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن از جمله ابرو می‌شوند. همراه با ضعیف شدن این فولیکول‌ها، ریزش ابروها شروع شده و در نهایت کاهش تراکم اتفاق می افتد. پزشکان در روش کاشت ابرو، فولیکول‌ها را از نواحی اهدا که معمولاً پشت سر و گردن، پشت گوش بیمار می‌باشد، برداشت کرده و پس از آماده سازی در ناحیه ابرو می‌کارند.

اینکار باید زیر نظر پزشکان متخصص انجام شود. توجه داشته باشید که روش‌های متنوعی برای فرم دهی به ابروها ایجاد شده است که در میان آن‌ها کاشت ابرو دارای نتایجی طبیعی و دائمی می‌باشد.

کاشت ابرو خوب چیست؟

کاندیدای مناسب کاشت ابرو خوب در تهران

افراد ممکن است به دلایل مختلفی دچار ریزش ابرو شوند. اما به طور کلی تمام افراد برای کاشت ابرو خوب در تهران کاندیدای مناسبی نیستند. اما کاندیدای مناسب برای استفاده از این روش چه افرادی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در صورتی که بانک موی مناسبی داشته باشید، می‌توانید از کاشت ابرو استفاده کنید. طبق نظر پزشکان افرادی که به دلایل ژنتیکی و یا حوادث مانند سوختگی و شکستگی دچار طاسی ابرو شده‌اند، می‌توانند به راحتی از کاشت ابرو بهره ببرند.

البته در صورتی که ابروهای شما به دلیل اختلالات هورمونی و بیماری‌های زمینه‌ای مانند تیروئید و مشکلات پوستی دچار ریزش شده باشد، باید پس از درمان و کنترل بیماری به استفاده از این روش بپردازید. بیشتر مراجعین که به کلینیک‌های زیبایی برای کاشت ابرو مراجعه می‌کنند خانم‌هایی هستند که از فرم ابروهای خود ناراضی بوده و یا به دلیل کندن بیش از حد ابروها دچار کاهش تراکم ابرو شده‌اند. روش کاشت ابرو یک روش مکمل بی نظیر برای تاتو و هاشور می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این روش نتایج تاتو و هاشور را طبیعی‌تر کنید.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو اقساطی در تهران

انواع روش کاشت ابرو خوب در تهران

همانطور که می‌دانید با اینکه روش کاشت ابرو یک روش جدید محسوب می‌شود، امروزه متدهای مختلفی برای انجام آن ایجاد شده است. برای یک کاشت ابرو خوب در تهران باید بهترین متد را انتخاب کنید. انتخاب متد معمولاً به نظر پزشکان و هزینه‌ای که قصد دارید برای کاشت ابرو پرداخت کنید بستگی دارد. دو روش جراحی و غیرجراحی رایج‌ترین روش‌هایی است که در کلینیک‌های معتبر برای کاشت ابرو مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. این دو روش به شرح زیر می‌باشند:

  1. روش جراحی: روش جراحی FUT یکی از روش‌های قدیمی کاشت ابرو است که با ایجاد برش و خونریزی انجام می‌شود. در این روش پزشکان فولیکول‌ها را ایجاد برشی نواری شکل در ناحیه اهدا انجام داده و در نهایت به کاشت آن‌ها می‌پردازند. این روش دارای دوران نقاهت طولانی و ایجاد اسکار در محل اهدا می‌باشد.
  2. روش غیرجراحی: یکی دیگر از روش‌های کاشت ابرو که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد روش FUE یا روش غیرجراحی است. همانطور که از نام این روش مشخص است برداشت فولیکول‌ها در این روش بدون ایجاد برش و خونریزی انجام می‌شود. از مزایای این روش می‌توان به کوتاهی دوران نقاهت و نتایجی طبیعی اشاره کرد. البته این روش نیز دارای معایبی است که یکی از مهمترین آن‌ها طولانی شدن برداشت فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا می‌باشد.

انواع روش کاشت ابرو خوب در تهران

مراحل کاشت ابرو خوب در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که مراحل کاشت ابرو خوب در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر معمولاً در سه مرحله انجام می‌شود. این سه مرحله که شامل طراحی ابرو، برداشت و کاشت فولیکول‌ها می‌باشد به شرح زیر هستند:

  1. اولین مرحله از کاشت ابرو در کلینیک‌های حرفه‌ای در جلسات پیش از کاشت انجام می‌شود. در این مرحله پزشکان به انتخاب و طراحی بهترین مدل برای ابروهای بیمار می‌پردازند. این طرح معمولاً با نظر بیمار و با انجام بررسی‌های لازم ابروها و فرم صورت بیمار مشخص می‌شود. این مرحله از مراحل مهم کاشت ابرو می‌باشد.
  2. در دومین مرحله از کاشت ابرو پزشکان با استفاده از بی حسی موضعی به بی حس کردن محل برداشت و کاشت می‌پردازند. اینکار باید با داروهای مخصوص انجام شود. سپس پزشکان با استفاده از ابزارهای مخصوص و متد مورد نظر به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این مرحله باید با دقت انجام شود تا هیچ آسیبی به فولیکول‌های برداشت شده وارد نشود.
  3. در مرحله آخر جراح به آماده سازی و کاشت فولیکول‌ها می‌پردازد. در این مرحله جراح برش‌هایی را برای کاشت فولیکول‌ها روی ابرو در نظر می‌گیرد. این برش‌ها بسیار ظریف هستند. پزشک با قرار دادن فولیکول‌ها درون این برش‌ها و پوشاندن زخم با بخیه یا چسب بافتی، کاشت ابرو تکمیل می‌کند. این مرحله معمولاً زیر میکروسکوپ و با دقت بسیار زیاد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو اقساطی در تهران

مراقبت بعد از کاشت ابرو خوب در تهران

پس از آنکه کاشت ابرو خوب در تهران را انجام دادید، باید به رعایت مراقبت‌هایی بپردازید که در صورت عدم رعایت آن‌ها مشکلاتی برای شما ایجاد می‌شود. این مراقبت‌ها به شرح زیر هستند:

  • شما می‌توانید با استفاده از کمپرس سرد به کاهش تورم ناشی از جراحی بپردازید. توجه داشته باشید که کمپرس سرد را مستقیم روی ابرو قرار ندهید.
  • از رسیدن رطوبت به ابروها در چند روز اول کاشت ابرو جلوگیری کنید. شما می‌توانید پس از 5 روز به شستشوی ابروها بپردازید.
  • استفاده از رنگ و مواد شیمیایی در ماه اول بعد از کاشت ممنوع است.
  • در صورت احساس خارش در ابروها، از دست زدن به ابروها به شدت خودداری کنید. اینکار باعث ریزش فولیکول‌ها می‌شود.
  • از کندن زخم‌های روی ابرو خودداری کنید.

مراقبت بعد از کاشت ابرو خوب در تهران

نکات مهم کاشت ابرو خوب در تهران

مهم‌ترین نکات کاشت ابرو خوب در تهران به شرح زیر می‌باشد:

  • جهت رشد موهای ابرو در نقاط مختلف متفاوت است. پزشکان هنگام کاشت باید به این جهت توجه داشته باشند. برای مثال جهت رشد موهای ابرو در ناحیه دم و با تنه متفاوت است.
  • موهای ابرو تک تارمویی هستند، در صورتی که بیشتر موهای سر چند تارمویی می‌باشند. پزشکان هنگام برداشت فولیکول‌ها باید نزدیک‌ترین فولیکول به فولیکول‌های ابرو را انتخاب کنند تا نتایج طبیعی شود.
  • موهای ابرو روی صورت می‌خوابند اما موهای سر به صورت عمودی رشد می‌کنند. پزشکان هنگام برداشت فولیکول‌ها باید به این نکته توجه داشته باشند تا موهای کاشته شده به موهای طبیعی ابرو شبیه باشند.