کاشت ابرو اقساطی در تهران

کاشت ابرو اقساطی در تهران

ریزش مو را می‌توان مهمترین مشکل انسان در نظر گرفت. یکی از نواحی صورت که ریزش مو در آن باعث کاهش زیبایی به خصوص در خانم‌ها می‌شود، ریزش ابروها می‌باشد. یکی از مشکلات مهمی که ریزش ابروها ایجاد می‌کند، کاهش تراکم آن‌ها می‌باشد. کاهش تراکم ابروها باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد می‌شود. پزشکان متخصص پوست و مو بر این باورند که در صورت عدم رفع ریزش ابروها، مشکل ریزش باعث طاسی در این ناحیه می‌شود. پزشکان با ایجاد روش‌های متنوعی از گذشته تا امروز سعی در برطرف کردن این مشکل داشته‌اند. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش تراکم و جلوگیری از ریزش ابروها روش کاشت ابرو می‌باشد. این روش را می‌توان از روش‌های مدرن زیباسازی ابرو دانست که امروزه در کلینیک‌های معتبر ارائه می‌شود.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و کاشت ابرو اقساطی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

روش درمانی کاشت ابرو

پیش از آنکه به توضیح هزینه‌ها و کاشت ابرو اقساطی در تهران بپردازیم، باید بدانید روش کاشت چیست و پزشکان چگونه به انجام آن می‌پردازند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو یکی از روش‌های مدرن برای فرم دهی به ابروها محسوب می‌شود که امروزه توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. در این روش مدرن پزشکان ارگان‌های کوچک و حیاتی مو را از نقاط مناسب برداشت کرده و در ابروها می‌کارند.

این ارگان‌ها که به فولیکول معروف هستند، در لایه میانی پوست قرار داشته و باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شوند. پزشکان در طول روش کاشت این فولیکول‌ها را از نواحی مناسب که به آن بانک مو گفته می‌شود، برداشت کرده و در ناحیه ابرو پیوند می‌زنند. از ویژگی‌های مهم این روش می‌توان به نتایج طبیعی و دائمی آن اشاره کرد. این دو ویژگی توانسته نظر بسیاری از کارشناسان و مردم را به این روش جلب کند. برای دستیابی به نتایج مناسب از این روش بهتر است برای کاشت ابرو به کلینیک‌های معتبر تهران مراجعه نمایید.

روش درمانی کاشت ابرو

آیا کاشت ابرو اقساطی در تهران قابل انجام است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که آیا کاشت ابرو اقساطی در تهران قابل انجام است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت با توجه به اینکه امروزه درخواست جراحی کاشت ابرو بسیار زیاد است و کلینیک‌های بسیاری به انجام آن می‌پردازند، روش کاشت ابرو یک روش رایج برای زیباسازی ابروها محسوب می‌شود. با اینکه تعرفه‌های مشخصی برای کاشت ابرو تعیین شده است اما هزینه این جراحی در کلینیک‌های مختلف متفاوت است.

این تفاوت به دلایل مختلفی بستگی دارد. کلینیک‌ها با توجه به موقعیت مکانی، دستمزد جراح، تجهیزات و… هزینه‌های متفاوتی را برای کاشت ابرو دریافت می‌کنند. با این حال بسیاری از کلینیک‌های تهران برای کاهش فشار هزینه‌ها روی بیمار، به صورت اقساطی به کاشت ابرو می‌پردازند. این گزینه در کلینیک‌های معتبر به عنوان یک مزیت مطرح شده و باعث می‌شود تا افراد بیشتری به کاشت ابرو در مرکز مورد نظر بپردازند. البته این موضوع را فراموش نکنید که در هر حال این گزینه برای رفاه بیمار ایجاد شده است. کاشت ابرو در کلینیک‌های مختلف با شرایط اقساطی مختلفی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران

آیا کاشت ابرو اقساطی در تهران با متد کاشت ارتباط دارد؟

یکی دیگر از سؤال هایی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که آیا کاشت ابرو اقساطی در تهران با متد کاشت ارتباط دارد؟ با اینکه روش کاشت ابرو یک روش مدرن محسوب می‌شود اما امروزه متدهای مختلفی برای انجام آن ایجاد شده است. تفاوت متدهای مختلف کاشت ابرو تنها در نحوه برداشت فولیکول‌ها می‌باشد.

برای پاسخ به سؤال ذکر شده باید گفت متدهای کاشت ابرو تنها در هزینه این جراحی مؤثر بوده و هیچ تاثیری در شرایط اقساط نخواهند داشت. به طور کلی دو متد مهم برای کاشت ابرو وجود دارد که در ادامه به توضیح بیشتر درباره آن‌ها خواهیم پرداخت:

متد جراحی FUT:

یکی از روش‌های قدیمی کاشت ابرو محسوب می‌شود که در آن با ایجاد برشی نواری شکل به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. در این روش پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل در ناحیه اهدا فولیکول‌ها را برداشت کرده و پس از آماده سازی در ناحیه مورد نظر می‌کارند. روش FUT یک روش جراحی بوده و به همین دلیل دوران نقاهت در آن طولانی می‌باشد. از مزایای این روش می‌توان به کاشت ابروهای متراکم با هزینه مناسب اشاره کرد.

آیا کاشت ابرو اقساطی در تهران با متد کاشت ارتباط دارد؟

متد غیرجراحی FUE:

یکی دیگر از متدهای کاشت ابرو که به آن متدغیرجراحی گفته می‌شود، روش FUE می‌باشد. در این روش پزشکان بدون ایجاد برشی نواری شکل و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. در این روش پزشکان با استفاده از ابزاری به نام پانچ فولیکول‌ها برداشت کرده و پس از آماده سازی در محل مناسب می‌کارند. این روش دارای مزایای بسیاری است که یکی از مهمترین آن‌ها کوتاهی دوران نقاهت است. همچنین نتایج در این روش طبیعی‌تر از روش قبل می‌باشند.

بیشنر بخوانید: بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

مزایای کاشت ابرو اقساطی در تهران

یکی از مهمترین مسائل کاشت ابرو اقساطی در تهران مزایای آن می‌باشد. بسیاری از متخصصین بر این باورند که کاشت ابرو به صورت معمولی دارای مزایای بسیاری از جمله افزایش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد است. اما اگر یک کلینیک گزینه اقساطی را اضافه کند، اینکار می‌تواند مزایایی را برای کلینیک به همراه داشته باشد. از مهمترین مزایای کاشت به صورت اقساطی می‌توان به سه مورد زیر اشاره کرد:

  1. از مهمترین مزایای کاشت ابرو به صورت اقساطی می‌توان به افزایش مراجعین به کلینیک اشاره کرد. در صورتی که یک کلینیک گزینه اقساطی را به گزینه‌های خود اضافه کند، این موضوع باعث جذب بیشتر بیماران به کلینیک می‌شود.
  2. دومین مزیت کاشت ابرو به صورت اقساطی کاهش فشار مالی کاشت ابرو از بیمار است. می دانید که هزینه کاشت ابرو کم نیست و بسیاری از افراد توانایی پرداخت یک جای آن را ندارند. کاشت ابرو به این روش می‌تواند باعث کاهش فشار مالی از روی بیمار و جلب نظر او شود.
  3. همانطور که گفته شد کاشت ابرو به صورت اقساطی می‌تواند باعث جذب مراجعین بیشتر برای کاشت ابرو اقساطی شود. بنابراین کلینیک می‌تواند به جذب مشتری پرداخته و درآمد بیشتری را کسب کند. با اینکه دریافت هزینه‌ها به صورت اقساطی است اما این هزینه‌ها در نهایت از بیماران دریافت شده و موجب درآمد کلینیک می‌شود.

مزایای کاشت ابرو اقساطی در تهران

آیا نتایج کاشت ابرو اقساطی در تهران متفاوت است؟

از سؤالات مهم در زمینه کاشت ابرو اقساطی در تهران این است که آیا کاشت ابرو به این شیوه نتایج متفاوتی را به همراه دارد؟ یکی از موضوعات مهمی که ذهن بسیاری از مراجعین را به خود مشغول می‌کند این است که شاید نتایج کاشت ابرو به روش اقساطی کیفیت کمتری دارد. در پاسخ به این شایعات باید گفت این موضوع کاملاً شایعه بوده و یک تصور غلط می‌باشد. تنها دلیل عدم دریافت نتیجه مناسب از کاشت ابرو، انتخاب کلینیک نامعتبر می‌باشد. در صورتی که شما کاشت ابرو را در یک کلینیک معتبر انجام دهید، یک جراحی بی نقص و نتیجه بخش را تجربه خواهید کرد. از آنجایی که هزینه‌های جراحی بلاخره از شما دریافت می‌شود، نمی‌توان گفت کاشت ابرو اقساطی باعث عدم دریافت نتیجه می‌شود. برای آنکه نتیجه مناسبی از کاشت ابرو دریافت کنید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • مهم‌ترین نکته در کاشت ابرو انتخاب کلینیک معتبر است. برای اینکار باید به کلینیک‌های مجوزدار مراجعه کنید.
  • تجهیزات کلینیک را بررسی کرده و توجه کنید که از تجهیزات مدرن استفاده کند.
  • کلینیک باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کند. جلسات مشاوره باید با پزشک متخصص انجام شود.