جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

هزینه کاشت ابرو در تهران

هزینه کاشت ابرو در تهران

مسئله ریزش مو یکی از مهمترین مشکلات انسان در طول زندگی می‌باشد. متاسفانه ریزش مو تنها شامل موهای سر نبوده و دیگر نقاط نیز با این مشکل مواجه می‌شوند. با اینکه بسیاری از پزشکان ریزش مو را طبیعی می‌دانند اما زمانی که این ریزش باعث کاهش تراکم مو شود، می‌تواند روی زیبایی و اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار باشد. در دنیای امروز داشتن ابروهای پرپشت یکی از مهمترین معیارهای زیبایی محسوب می‌شود. ریزش موهای ابرو تأثیر بسیاری در زیبایی افراد داشته و بیشتر مردم در تلاشند تا با روش‌هایی از این ریزش جلوگیری کنند. با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای رفع ریزش و افزایش تراکم موهای ابرو ابداع کنند. یکی از این روش‌ها کاشت ابرو می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش ارائه داده و درباره عوامل مؤثر بر هزینه کاشت ابرو در تهران توضیح دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو در تهران

پیش از توضیح درباره هزینه کاشت ابرو در تهران، باید بدانید روش کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو در واقع یک روش مدرن برای فرم دهی به ابروها است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. این روش بی نظیر یکی از زیرمجموعه‌های روش کاشت مو است که با پیوند فولیکول‌ها به زیباسازی ابرو می‌پردازد.

روش کاشت ابرو یک روش جراحی است که در آن پزشکان فولیکول‌ها را از نقاط مختلف برداشت کرده و پس از آماده سازی در ابروها می‌کارند. فولیکول‌ها ارگان‌های بسیار حیاتی و کوچکی هستند که در لایه میانی پوست قرار دارند. این ارگان‌ها باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شوند. زمانی که این فولیکول‌ها دچار مشکل شوند، رشد مو نیز متوقف می‌شود.

پزشکان در روش کاشت ابرو، فولیکول‌ها را از نواحی مناسب برداشت کرده و پس از آماده سازی در ناحیه ابرو می‌کارند. این پیوند باید با دقت و زیر نظر پزشکان متخصص انجام شود. بهترین محل برای برداشت فولیکول‌ها پشت گوش، پشت سر و گردن می‌باشد. امروزه مراکز زیبایی بسیاری در شهر تهران به کاشت ابرو می‌پردازند.

کاشت ابرو در تهران

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که چه عواملی روی هزینه کاشت ابرو در تهران تاثیرگذار هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو یک روش جراحی است که باید در کلینیک‌های معتبر انجام شود. این روش بی نظیر دارای یک هزینه ثابت است که با توجه به میزان گرافت ها مشخص می‌شود. این هزینه باید طبق عرف و مناسب باشد.

در کلینیک‌های حرفه‌ای قیمت کاشت ابرو مناسب است. توجه داشته باشید که هزینه این جراحی تنها به یک هزینه مشخص محدود نشده و در طول این روش شما باید هزینه‌هایی را پرداخت کنید. همچنین این هزینه‌ها با توجه به کلینیک و روش کاشت ابرو متفاوت است. پزشکان و متخصصین پوست و مو بر این باورند که نمی‌توان هزینه مشخصی را برای کاشت ابرو در نظر گرفت. بنابراین عوامل بسیاری روی هزینه این جراحی مؤثر هستند که در ادامه مطلب به توضیح درباره آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: مرکز کاشت ابرو در تهران

تاثیر روش بر هزینه کاشت ابرو در تهران

یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار روی هزینه کاشت ابرو در تهران، روش انجام جراحی می‌باشد. با اینکه زمان زیادی از ابداع روش کاشت ابرو نگذشته است اما پزشکان توانسته‌اند متدهای مختلفی را برای انجام آن ایجاد کنند. به صورت کلی پزشکان و متخصصین روش کاشت ابرو را با استفاده از دو متد جراحی و غیرجراحی انجام می‌دهند. این دو متد در نحوه برداشت فولیکول‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره این دو روش خواهیم پرداخت:

روش FUT:

یکی از روش‌های کاشت ابرو که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است روش FUT می‌باشد. این روش جراحی که تقریباً قدیمی محسوب می‌شود، با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد. این روش در واقع یک روش همراه با خونریزی و درد است که دوران نقاهت بسیار طولانی مدتی دارد. هزینه این روش نسبت به دیگر روش‌های کاشت ابرو پایین‌تر است و افراد می‌توانند با هزینه کم به تراکم بالا دست پیدا کنند. البته نباید فراموش کرد که نتایج این روش خیلی طبیعی نیستند.

تاثیر روش بر هزینه کاشت ابرو در تهران

روش FUE:

این روش برخلاف روش قبل یک روش غیرجراحی است که بدون برش و خونریزی انجام می‌شود. روش FUE یکی از متدهای جدید کاشت ابرو است که در آن بدون ایجاد برش به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. برداشت فولیکول‌ها در این روش به صورت واحدی مجزا انجام شده و به همین دلیل دوران نقاهت این روش بسیار کوتاه است. در طول این روش پزشکان با استفاده از ابزاری به نام پانچ فولیکول‌ها را برداشت می‌کنند. روش FUE نتایجی بسیار طبیعی داشته و به همین دلیل توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. افرادی که از روش FUE استفاده می‌کنند باید هزینه و زمان بیشتری را برای جراحی صرف کنند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابروی طبیعی در تهران

تراکم و هزینه کاشت ابرو در تهران

یکی دیگر از مواردی که از نظر بسیاری از متخصصین بر هزینه کاشت ابرو در تهران مؤثر است، تراکم مورد نظر می‌باشد. بسیاری از افراد به علت طاسی بخش‌هایی از ابرو برای کاشت ابرو اقدام می‌کنند. این افراد برای پوشش و رسیدن به تراکم مورد نظر باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. میزان گرافت های برداشت شده و کاشت آن‌ها روی قیمت جراحی کاشت ابرو تاثیرگذار است.

بنابراین پزشکان و متخصصین بر این باورند که مدل ابرو نیز می‌تواند باعث کاهش یا افزایش هزینه‌ها شود. از آنجایی که کاشت ابرو یک روش بسیار حرفه‌ای برای فرم دهی به ابروها محسوب می‌شود، مدلی که برای ابروهای خود در نظر دارید نیز روی قیمت نهایی اثر دارد. به طور کلی 200 تا 300 گرافت برای ترمیم ابروها کافی می‌باشد. اما اگر قصد دارید ابروهای پهن‌تری داشته باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر به تراکم مورد نظر برسید.

دستمزد پزشک و هزینه کاشت ابرو در تهران

امروزه مراکز مختلفی برای کاشت ابرو در شهر تهران ایجاد شده‌اند که مطمئناً تمام آن‌ها دارای اعتبار کافی نیستند. به صورت کلی موارد بسیاری روی اعتبار کلینیک تاثیرگذار است که یکی از مهمترین آن‌ها پزشکان ماهر می‌باشد.  طبیعی است هرچه مهارت پزشک بیشتر باشد، هزینه کاشت ابرو در تهران نیز افزایش پیدا می‌کند. یکی از موارد بسیار مهمی که در قیمت نهایی کاشت ابرو تعیین کننده است، میزان مهارت پزشک می‌باشد.

پزشکان ماهر در زمینه کاشت ابرو، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. بنابراین افرادی که قصد دارند به انجام کاشت ابرو بپردازند، باید هزینه دستمزد پزشک را نیز در نظر داشته باشند. این هزینه در پزشکان مختلف متفاوت است. کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر توسط یک تیم پزشکی انجام می‌شود که هزینه مخصوص به خود را دارد.

دستمزد پزشک و هزینه کاشت ابرو در تهران

هزینه کاشت ابرو در کلینیک معتبر

کلینیک زیبایی می‌تواند تأثیر بسیاری بر هزینه کاشت ابرو در تهران داشته باشد. به طور کلی شهر تهران مراکز زیبایی بسیاری دارد که برای پی بردن به اعتبار آن‌ها باید مواردی را در نظر داشته باشید. این موارد به شرح زیر می‌باشند:

  • بهترین کلینیک‌های کاشت ابرو، دارای مجوز هستند. برای آگاهی از مجوزدار بودن مرکز باید به آن مرکز مراجعه کنید.
  • بهترین مراکز زیبایی که به کاشت ابرو می‌پردازند، باید از دستگاه‌های حرفه‌ای و مدرن استفاده کنند.
  • کلینیک‌های معتبر باید زیر نظر پزشکان متخصص فعالیت کنند. فعالیت زیر نظر پزشک عمومی موجب بی اعتمادی مراجعین می‌شود.
  • مراکز معتبر ضمن انجام دقیق جراحی، باید به بهداشت اهمیت دهند تا از بروز بیماری در مراجعین جلوگیری شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.