جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مرکز کاشت ابرو در تهران

مرکز کاشت ابرو در تهران

بسیاری از افراد بر این باورند که ریزش مو تنها برای موهای سر است اما این تصور کاملاً اشتباه است. ریزش مو در تمام نقاط بدن اتفاق می افتد و تنها شدت آن است که ما را از ریزش باخبر می‌کند. یکی از نقاطی که ریزش مو می‌تواند تأثیر بسیاری در آن داشته باشد، ابرو می‌باشد. متاسفانه موهای ابرو نیز مانند موهای سر دچار ریزش و در موارد دچار طاسی می‌شوند. موهای ابرو تأثیر بسیاری زیادی در زیبایی افراد داشته و ریزش آن‌ها می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس شود. در دنیای امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند روش‌های مختلفی را برای رفع ریزش ابروها ایجاد کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای رفع ریزش و فرم دهی به ابروها، روش کاشت ابرو می‌باشد. کاشت ابرو از روش‌های مدرن زیباسازی ابروها محسوب می‌شود که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و مرکز کاشت ابرو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو

پیش از توضیح درباره مرکز کاشت ابرو در تهران، باید بدانید کاشت ابرو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو یکی از روش‌های بسیار حرفه‌ای برای فرم دهی به ابروها است که در آن از پیوند فولیکول‌ها استفاده می‌شود. فولیکول‌ها ارگان‌های بسیار کوچکی هستند که در لایه میانی پوست قرار دارند. این ارگان‌های حیاتی باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شوند. بروز هرگونه مشکل در این ارگان‌ها، باعث توقف رشد مو در آن ناحیه می‌شود.

پزشکان در روش کاشت ابرو، با برداشت این فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها در ناحیه ابرو، به رفع ریزش مو و فرم دهی در این ناحیه می‌پردازند. روش کاشت ابرو یکی از زیرمجموعه‌های روش کاشت مو محسوب می‌شود که تأثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد. همانطور که می دانید داشتن ابروهایی پرپشت و پهن امروزه یکی از معیارهای زیبایی است. بنابراین بسیاری از افراد برای زیباسازی ابروهای خود از روش کاشت ابرو بهره می‌برند. این روش که در مراکز کاشت ابرو انجام می‌شود، قابل استفاده برای مردان و زنان می‌باشد.

کاشت ابرو

انواع متد کاشت در مرکز کاشت ابرو تهران

با اینکه مدت زمان زیادی از ابداع روش کاشت ابرو نگذشته است، اما امروزه مرکز کاشت ابرو در تهران با متدهای مختلفی با انجام این روش می‌پردازد. به طور کلی متدهای کاشت ابرو به شرح زیر هستند:

روش FUT:

روش FUT را می‌توان یک روش قدیمی کاشت ابرو دانست که در آن از جراحی و برش استفاده می‌شود. پزشکان در این روش با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا، به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. محل اهدا در این روش معمولاً پشت سر و گردن می‌باشد. پزشکان پس از ایجاد برشی نواری شکل، فولیکول‌ها را برداشت کرده و برای کاشت آماده سازی می‌کند. این روش با خونریزی و درد همراه بوده و عوارض زیادی دارد. یکی از عوارض این روش ایجاد اسکار در محل برداشت می‌باشد. همچنین در روش FUT بیمار دوران نقاهت طولانی مدتی را تجربه می‌کند. از مزایای این روش می‌توان به رسیدن به تراکم زیاد با هزینه کم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: مراکز کاشت ابرو در تهران

روش FUE:

یکی دیگر از روش‌های کاشت ابرو که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، متد FUE می‌باشد. در این روش پزشکان بدون برش و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. برداشت فولیکول‌ها در این روش با استفاده از ابزاری به نام پانچ و به صورت واحدی مجزا انجام می‌شود. این روش برخلاف روش قبل غیرجراحی بوده و به همین دلیل دوران نقاهت کوتاهی دارد. افراد بلافاصله پس از این جراحی می‌توانند به زندگی روزمره خود بازگردند. از دیگر مزایای این روش می‌توان به نتایج طبیعی آن اشاره کرد.

بهترین کاندیدا از نظر مرکز کاشت ابرو در تهران

هر روش زیبایی دارای کاندیدای خاص خود است. روش کاشت ابرو نیز از نظر مرکز کاشت ابرو در تهران دارای کاندیدای مناسب خود می‌باشد. به طور کلی از نظر پزشکان و متخصصین افرادی که قصد دارند از روش کاشت ابرو استفاده کنند، باید بانک موی مناسبی داشته باشند. داشتن بانک موی مناسب به معنای داشتن فولیکول‌های سالم و قابل اهدا در محل برداشت می‌باشد.

بهترین کاندیدا از نظر مرکز کاشت ابرو در تهران

در صورتی که بیمار بانک موی مناسبی نداشته باشد، کاشت ابرو بی نتیجه خواهد بود. پس از داشتن این ویژگی، افرادی که دارای شرایط زیر هستند می‌توانند از کاشت ابرو استفاده کنند:

  • در صورتی که به صورت مادرزادی ابروهای کم پشتی دارید می‌توانید از کاشت ابرو بهره ببرید.
  • بسیاری از مردان و زنان از فرم ابروهای خود راضی نیستند. این افراد می‌توانند از کاشت ابرو به عنوان بهترین روش فرم دهی به ابرو استفاده کنند.
  • در صورتی که به علت سوختگی، شکستگی و مواردی از این دست دچار ریزش و طاسی ابرو شده‌اید، کاشت ابرو بهترین گزینه برای زیباسازی ابروهای شما می‌باشد.
  • افرادی که به بیماری‌های تیروئیدی مبتلا هستند، می‌توانند پس از درمان و کنترل بیماری از روش کاشت استفاده کنند.
  • برخی از خانم‌ها به علت اصلاح بیش از حد ابروها دچار ریزش ابرو می‌شوند. این افراد می‌توانند از کاشت ابرو بهره ببرند.
  • روش کاشت ابرو یک روش مکمل برای تاتو و هاشور است. این روش می‌تواند نتایج تاتو و هاشور را طبیعی کند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو طبیعی در تهران

مراحل کاشت در مرکز کاشت ابرو تهران

پس از توضیحات داده شده درباره کاندیدای کاشت ابرو، ممکن است با این سؤال مواجه شده باشید که مراحل این جراحی در مرکز کاشت ابرو در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت پزشکان و متخصصین در مراکز حرفه‌ای تهران طی 3 مرحله زیر به انجام جراحی کاشت ابرو می‌پردازند:

  1. اولین مرحله از کاشت ابرو در مراکز معتبر تهران با طراحی ابرو آغاز می‌شود. در این مرحله پزشکان در جلسات پیش از کاشت، به بررسی فرم صورت بیمار می‌پردازند. پس از بررسی فرم صورت و ابروها، مدل ابروی مناسب برای بیمار طراحی می‌شود. این طراحی بر اساس اصول زیبایی شناختی انجام می‌شود.
  2. در مرحله بعدی پزشکان در جلسه کاشت، با استفاده از بی حسی موضعی محل برداشت و کاشت را بی حس می‌کنند. سپس با استفاده از متد مورد نظر به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این برداشت باید با دقت و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. محل برداشت فولیکول‌ها در مرحله طراحی ابرو مشخص شده است.
  3. در آخرین مرحله پس از برداشت فولیکول‌ها، برش‌های ظریفی روی ابرو ایجاد می‌شود. این برش‌ها بسیار ظریف هستند. پس از ایجاد برش‌ها، فولیکول‌ها درون این برش‌ها قرار می‌گیرند. کاشت فولیکول‌ها باید زیر میکروسکوپ و با دقت بسیار زیادی انجام شود. پس از کاشت فولیکول‌ها، پزشکان محل کاشت را با چسب بافتی یا بخیه می‌پوشانند.

مراحل کاشت در مرکز کاشت ابرو تهران

خصوصیات مرکز کاشت ابرو در تهران

به طور کلی انتخاب یک مرکز کاشت ابرو در تهران کار دشواری به نظر می‌رسد. زیرا امروزه مراکز بسیاری در تهران ایجاد شده است. طبق نظر کارشناسان در این زمینه، خصوصیات مراکز کاشت ابرو به شرح زیر می‌باشد:

  • یک مرکز حرفه‌ای باید دارای مجوز باشد. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن برخی از استانداردها به صدور مجوز می‌پردازد. این مجوز در مرکز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.
  • مراکز حرفه‌ای از نظر بهداشتی باید به رعایت بسیاری از نکات بپردازند. یکی از استانداردهای مراکز مجوزدار رعایت بهداشت است. این مراکز باید از وسایل یکبار مصرف استفاده کرده و به ضدعفونی دستگاه‌ها بپردازند.
  • یکی از ویژگی‌های مهم مراکز معتبر استفاده از دستگاه‌های مدرن است. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته باعث می‌شود تا تنوع درمان بیشتر شود.
  • مراکز معتبر زیر نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کنند. یک مرکز معتبر کاشت ابرو در تهران باید زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو فعالیت کند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.