جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مزوژل جالپرو زیر چشم

مزوژل جالپرو زیر چشم

مزوژل جالپرو زیر چشم از راهای  جوانسازی پوست شماست.می دانید که مشکل پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر در زندگی انسان است. به طور کلی شما نمی‌توانید از پیری پوست خود جلوگیری کرده و برای همیشه پوستی جوان داشته باشید. اما شما می‌توانید برای مدتی مشکلات ناشی از پیری پوست را به تأخیر انداخته و تا حدودی آن‌ها را رفع نمایید. از جمله مشکلات پیری پوست می‌توان به چین و چروک، از دست رفتن شادابی و طراوت پوست، افتادگی پوست و عمیق شدن خطوط صورت اشاره کرد. علت اصلی بیشتر این مشکلات کاهش ماده‌ای به نام کلاژن در پوست می‌باشد. در میان روش‌های جوانسازی پوست، استفاده از مزوژل ها توانسته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. یکی از برندهای مزوژل که کاربرد بسیاری در میان مردم دارد مزوژل جالپرو می‌باشد. تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم یکی از رایج‌ترین روش‌های جوانسازی پوست و رفع مشکلات اطراف چشم می‌باشد.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و مزوژل جالپرو ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

جالپرو چیست؟

پیش از آن که بخواهیم توضیحاتی را درباره تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم ارائه دهیم باید بدانید جالپرو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت جالپرو یکی از مزوژل های محبوب در میان مردم است که به جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می‌پردازد. این مزوژل کاملاً طبیعی بوده و از ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده است. هیالورونیک اسید در واقع یک ماده موجود در ساختار پوست است که باعث حفظ رطوبت و افزایش کلاژن در آن می‌شود. جالپرو ساخت کشور سوئیس بوده و به محض وارد شدن به پوست باعث درخشانی و شفافیت پوست در نقاط مختلف می‌شود.

البته جالپرو از مواد دیگر مانند آمینواسیدها، پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان ها تشکیل شده است که همگی در ساختار پوست موجود هستند. تزریق جالپرو یک روش بی نظیر برای رفع چین و چروک‌های صورت، ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست و از بین رفتن لکه‌های پوستی می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مزوژل بی خطر بودن آن می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی از جالپرو برای نقاط حساس صورت مانند اطراف چشم‌ها استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که تجربه پزشک در احتمال بروز خطر در این روش مؤثر است.

جالپرو چیست؟
مزوژل جالپرو زیر چشم

2 نوع مزوژل جالپرو

همانطور که گفته شد مزوژل جالپرو یکی از بهترین گزینه‌ها برای جوانسازی نقاط حساس صورت می‌باشد. تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم از روش‌های رایج جوانسازی بوده و بسیاری از مردم برای رفع مشکلات پوستی اطراف چشم‌ها از این روش بی نظیر بهره می‌برند. به طور کلی 2 نوع مختلف مزوژل جالپرو در بازار موجود است. مزوژل جالپرو کلاسیک و مزوژل جالپرو HMW که هر دو نوع کاربرد بسیاری در جوانسازی دارند. در ادامه به توضیح این دو نوع جالپرو خواهیم پرداخت:

  1. کلاسیک: در صورتی که علائم و نشانه‌های پیری پوست زودتر از سنین میانسالی در چهره شما نمایان شده است، استفاده از مزوژل جالپرو کلاسیک بهترین گزینه برای شما می‌باشد. در این مزوژل مقدار کمتری هیالورونیک اسید وجود دارد. بنابراین از این نوع مزوژل برای پر کردن نواحی خالی صورت، روشن سازی و رفع جای آکنه و جوش استفاده می‌شود.
  2. HMW: این نوع مزوژل جالپرو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سنین پیری و رفع چین و چروک‌های عمیق می‌باشد. در این نوع مزوژل مقدار بیشتری هیالورونیک اسید وجود دارد. بنابراین از این مزوژل می‌توان برای رفع افتادگی پوست و افزایش شادابی چهره استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: نحوه تزریق مزوژل جالپرو

بهترین کاندیدا برای تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که بهترین کاندیدا برای تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم چه افرادی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت اگر تیرگی زیر چشم و چین و چروک‌های اطراف آن باعث کاهش زیبایی شما شده است، استفاده از جالپرو بهترین انتخاب برای جوانسازی پوست در این ناحیه و ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست شما می‌باشد. به طور کلی افرادی که از سلامت عمومی برخوردارند می‌توانند از این روش جوانسازی استفاده کنند. استفاده از داروی خاص و یا ابتلا به یک بیماری خاص می‌تواند باعث خطرساز شدن این روش جوانسازی شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که پزشک متخصص تعیین کننده این است که شما کاندیدای مناسبی برای این روش هستید یا خیر؟ افرادی که دارای ویژگی‌ها و بیماری‌های زیر هستند نمی‌توانند از مزوژل جالپرو برای رفع مشکلات زیر چشم خود استفاده کنند:

  • خانم‌های باردار و یا در دوران شیردهی
  • افرادی که در محل درمان دارای عفونت پوستی فعال هستند.
  • افراد مبتلا به بیماری‌های خودایمنی مانند سرطان و دیابت
  • کسانی که به داروهای خاص حساسیت دارند.
  • شل بودن زیاد پوست در این روش مشکل ساز است.گ
بهترین کاندیدا برای تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم
مزوژل جالپرو زیر چشم

مزایای تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم

همانطور که گفته شد مزوژل جالپرو یکی از مزوژل های پرکاربرد در میان مردم است که توانایی بسیاری در جوانسازی پوست دارد. مواد تشکیل دهنده این مزوژل طبیعی بوده و بنابراین نمی‌توان به آن به عنوان یک فیلر یا پرکننده نگاه کرد. جالپرو بیش از آنکه یک فیلر باشد یک ژل موقت است که بعد از تزریق با بافت‌ها و چربی‌های پوست ترکیب می‌شود. تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • با تزریق جالپرو به زیر چشم آبرسانی در ناحیه حساس اطراف چشم افزایش پیدا می‌کند.
  • سیاهی و تیرگی زیر چشم یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی افراد است. در این روش تیرگی‌های زیر چشم برطرف می‌شوند.
  • خطوط زیر چشم ناشی از حرکت عضلات پلک‌ها می‌باشد. عمیق شدن این خطوط باعث کاهش شادابی و زیبایی در صورت می‌شود. با تزریق جالپرو این چین و چروک‌ها و خطوط نیز کاهش پیدا می‌کنند.
  • مواد موجود در جالپرو باعث تغذیه بهتر پوست در ناحیه درمان می‌شوند.
  • تزریق مزوژل جالپرو باعث از بین رفتن تورم و پف زیر چشم می‌شود.
  • باعث جوانسازی و سفتی پوست در زیر چشم می‌شود.
  • روشن سازی پوست از مهم‌ترین مزایای این روش می‌باشد.

بیشتر بخوانید:ماندگاری مزوژل جالپرو

عوارض تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم

هر روش جوانسازی پوست دارای مزایا و عوارض خاص خود می‌باشد. با اینکه مزوژل جالپرو کاملاً طبیعی بوده و بدن هیچگونه واکنشی به آن نشان نمی‌دهد، اما به هرحال این روش یک روش تزریقی است و وارد شدن سوزن به پوست باعث ایجاد برخی عوارض می‌شود. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که عوارض تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم به مهارت پزشک بستگی دارد. در صورتی که پزشک دارای مهارت کافی در این زمینه نباشد ممکن است باعث بروز خطرات جبران ناپذیری شود. به طور کلی معمول‌ترین عوارضی که پس از تزریق مزوژل جالپرو گزارش شده است قرمزی و التهاب پوست می‌باشد. این عارضه کاملاً طبیعی بوده و پس از گذشت چند روز از درمان کاملاً برطرف می‌شود. در صورت تزریق جالپرو در یک کلینیک نامعتبر ممکن است عوارضی مانند عفونت، ایجاد جای زخم و عدم تقارن را تجربه کنید.

عوارض تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم
مزوژل جالپرو زیر چشم

نکات مهم بعد از تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم

رعایت برخی از نکات می‌تواند تأثیر بسیاری در نتیجه تزریق جالپرو داشته باشد. پزشکان برای کاهش عوارض تزریق مزوژل جالپرو زیر چشم نکاتی را توصیه می‌کنند که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • سعی کنید شب بعد از تزریق به صورت طاق باز بخوابید.
  • به هیچ عنوان به محل تزریق فشار وارد نکنید.
  • ماساژ دادن نواحی تزریق باعث حرکت ژل زیر پوست می‌شود. بنابراین از انجام اینکار بپرهیزید.
  • به مدت 24 ساعت انجام هرگونه فعالیت ورزشی ممنوع است.
  • به مدت سه روز از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و گرمای زیاد خودداری کنید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.