جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

زیبایی اندام یکی از مهمترین مسائل در زندگی انسان امروز است. در زمان گذشته افراد توجه کمتری به زیبایی اندام داشتند. اما امروزه بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها به دنبال افزایش زیبایی اندام خود هستند. همانطور که می دانید تغذیه و سبک زندگی غلط انسان در دنیای امروز باعث شده است تا بیشتر افراد دچار اضافه وزن شوند. این اضافه وزن باعث افزایش تجمع چربی در نواحی مختلفی مانند شکم، پهلو، ران و… می‌شود. این تجمع چربی تأثیر بسیاری در زیبایی اندام و کاهش اعتماد به نفس افراد دارد. بنابراین افراد با انجام روش‌هایی قصد دارند تا به رفع این مشکل بپردازند. بیشتر مردم توانایی تحمل رژیم‌های طاقت فرسا و یا انجام ورزش‌های سنگین را ندارند. بنابراین پزشکان زیبایی با ارائه روش لیپوماتیک به رفع مشکل تجمع چربی می‌پردازند. روش لیپوماتیک یک روش بسیار حرفه‌ای برای لاغری است که به صورت تهاجمی با جراحی انجام می‌شود. این روش که امروزه در مراکز مخصوصی انجام می‌شود، توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

لیپوماتیک چیست؟

پیش از آنکه به توضیح درباره مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران بپردازیم، باید بدانید لیپوماتیک چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش لیپوماتیک یک روش تهاجمی و حرفه‌ای برای برداشت چربی‌ها به صورت موضعی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان به برداشت چربی جمع شده در نقاط مختلف بدن مانند شکم، پهلو، ران، باسن و… می‌پردازند. روش لیپوماتیک از زیرشاخه‌های روش لیپوساکشن است. با این تفاوت که درد این روش بسیار کمتر است.

در طول این روش پزشکان با ایجاد سوراخ‌هایی در نواحی تجمع چربی، با استفاده از دستگاه مخصوصی به برداشت چربی می‌پردازند. این مرحله باید با دقت و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. پس از برداشت چربی‌ها، پزشکان به تصفیه آن می‌پردازند. توجه داشته باشید که در روش لیپوماتیک شما می‌توانید از چربی‌های استخراج شده برای تزریق در نواحی مختلف صورت و بدن استفاده نمایید.

روش لیپوماتیک بدون جراحی انجام شده و پزشکان با قرار دادن کانولاها یا لوله‌های مخصوص برداشت چربی در حفره‌های ایجاد شده، استخراج چربی را آغاز می‌کنند. لیپوماتیک در واقع یک روش پیکرتراشی است که در آن به نابودی چربی‌های اضافی بدن می‌پردازند. این روش را می‌توان بهترین جراحی لاغری دانست.

لیپوماتیک چیست؟

کاندیدای مناسب از نظر بهترین مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که از نظر بهترین مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران، کاندیدای مناسب انجام این روش چه افرادی هستند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت هر روش زیبایی دارای کاندیدای مخصوص خود می‌باشد. بنابراین افراد قبل از انجام لیپوماتیک باید به بررسی این موضوع بپردازند که آیا کاندیدای مناسبی برای این روش هستند یا خیر. برای پی بردن به این موضوع در ادامه به توضیح ویژگی‌های کاندیدای مناسب لیپوماتیک خواهیم پرداخت:

  • با اینکه روش لیپوماتیک یک روش کم عارضه است اما بهتر است افرادی که می‌توانند با استفاده از ورزش خود را لاغر کنند، از این روش استفاده نکنند. در صورتی که انواع رژیم و ورزش پاسخگو نبود، می‌توانید از لیپوماتیک استفاده کنید.
  • بهترین سون برای انجام لیپوماتیک بین 30 تا 50 سال می‌باشد. در صورتی که سن شما پایین یا بالا است، بهتر است از این روش استفاده نکنید. در دوران بلوغ به علت اینکه بدن هنوز در حال رشد است و در دوران پیری به علت از دست رفتن خاصیت کشسانی پوست، لیپوماتیک مناسب نیست.
  • افرادی که قصد دارند از لیپوماتیک استفاده کنند، نباید به مصرف دخانیات بپردازند. در صورتی که به مصرف دخانیات عادت دارید، بهتر است یک ماه قبل و یک ماه بعد از عمل از مصرف دخانیات خودداری کنید.
  • انتظارات شما از لیپوماتیک بسیار مهم است. سعی کنید پس از عمل رژیم غذایی خود را کنترل کنید تا دوباره دچار افزایش وزن نشوید.
  • در صورتی که از داروی خاصی استفاده می‌کنید، لیپوماتیک نکنید. قبل از عمل با پزشک خود در اینباره مشورت کنید.
  • انجام این درمان در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. زیرا مواد داروی بی حسی وارد بدن مادر شده و به نوزاد از طریق شیر و یا خون منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: مجهزترین کلینیک پوست تهران

خطرات لیپوماتیک چه هستند؟

در صورتی که عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی را در بهترین مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران انجام دهید، هیچگونه خطری را تجربه نخواهید کرد. به صورت کلی روش لیپوماتیک نه تنها خطرناک نیست، بلکه دارای فواید بسیاری برای بدن نیز می‌باشد. می دانید که تجمع بیش از حد چربی در بدن باعث بروز بیماری‌های خطرناکی مانند کلسترول کبد چرب می‌شود. این بیماری‌های خطرناک سلامت بیمار را به خطر انداخته و در مواردی باعث آسیب‌های جبران ناپذیری در بیمار می‌شود.

خطرات لیپوماتیک چه هستند؟

پزشکان با انجام روش لیپوماتیک به استخراج این چربی پرداخته و باعث سلامت بدن می‌شوند. همچنین روش لیپوماتیک تأثیر بسیاری در زیبایی اندام افراد دارد. زیبایی اندام باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه بهتر بیمار می‌شود. این روش با استفاده از بی حسی موضعی و در مواقعی بیهوشی انجام می‌شود. بنابراین در این روش شما دردی احساس نخواهید کرد. در صورتی که پس از این عمل به سلامت خود اهمیت دهید، نه تنها خطری احساس نخواهید کرد بلکه این جراحی باعث افزایش شادابی و زیبایی شما نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کلینیک هایفوتراپی در تهران

خصوصیات بهترین مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیاری است. پیدا کردن بهترین مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران دشوار است.  بنابراین متخصصین با ارائه نکات مهمی در این زمینه به شما در انتخاب یک مرکز معتبر در تهران کمک کرده‌اند. همانطور که می‌دانید شهر تهران دارای اهمیت بسیاری از لحاظ درمانی می‌باشد.

همه روز افراد مختلفی از شهرهای مختلف برای درمان به این شهر مراجعه می‌کنند. امروزه مراکز لیپوماتیک بسیاری در نقاط مختلف تهران ایجاد شده است. پیدا کردن یک مرکز معتبر یکی از دغدغه‌های بیماران می‌باشد. ویژگی‌هایی که در انتخاب یک مرکز معتبر لیپوماتیک در تهران باید به آن توجه داشته باشید به شرح زیر می‌باشد:

  1. از مهترین موضوعاتی که در انتخاب یک مرکز معتبر باید به آن توجه داشته باشید، مجوز است. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن برخی موارد مهم به صدور مجوز برای مراکز لیپوماتیک می‌پردازد. برای پی بردن به مجوزدار بودن مرکز باید به کلینیک مراجعه کنید. مراکز دارای مجوز، باید مجوز خود را در معرض دید عموم قرار دهند.
  2. رعایت بهداشت از استانداردهای مهم وزارت بهداشت برای صدور مجوز است. توجه داشته باشید که یک مرکز معتبر به بهداشت اهمیت بسیاری می‌دهد. در مراکز معتبر پرسنل با استفاده از وسایل یکبار مصرف و ضدعفونی کردن دستگاه‌ها، از بروز بیماری در مراجعین جلوگیری می‌کنند.
  3. یکی دیگر از موارد مهم در مراکز معتبر لیپوماتیک، فعالیت مرکز زیر نظر پزشک متخصص است. همانطور که می دانید حضور پزشک متخصص پوست در مرکز زیبایی دارای اهمیت بسیار زیادی است. طبق قانون وزارت بهداشت تنها مراکزی که زیر نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کنند، می‌توانند برای دریافت مجوز اقدام کنند. فعالیت مرکز زیر نظر پزشک عمومی به معنای عدم مجوز مرکز می‌باشد.
  4. دستگاه‌های مدرن و پرسنل حرفه‌ای از مهمترین ویژگی‌های یک مرکز معتبر لیپوماتیک است. می دانید که بخش مهمی از عمل لیپوماتیک به کیفیت دستگاه بستگی دارد. در صورتی که دستگاه دارای کیفیت لازم نباشد، مشکلات بسیاری در عمل ایجاد می‌شود. دستگاه‌های مرکز باید مدرن و حرفه‌ای باشند. همچنین پرسنل یک مرکز باید مهارت کافی را در انجام لیپوماتیک داشته باشند.

خصوصیات بهترین مرکز تخصصی لیپوماتیک تهران

شما باید در انتخاب مرکز لیپوماتیک دقت کنید. مراکز معتبر لیپوماتیک با در نظر گرفتن موارد بالا، به انجام یک عمل موفقیت آمیز می‌پردازند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.