جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

مجهزترین کلینیک پوست تهران

مجهزترین کلینیک پوست تهران

پوست انسان یک ارگان بسیار وسیع در بدن است که تأثیر بسیاری در ظاهر افراد دارد. زمانی که پوست با مشکل مواجه می‌شود، ظاهر و زیبایی انسان نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد. یکی از دغدغه‌های مهم انسان در طول زندگی زیباسازی پوست می‌باشد. از زمان گذشته تا به امروز روش‌های مختلفی برای زیباسازی پوست ایجاد شده است. یکی از مهمترین مشکلات پوست، چین و چروک و افتادگی آن در زمان پیری می‌باشد. با اینکه پیری پوست یک مشکل گریزناپذیر است اما پزشکان با ابداع روش‌های جوانسازی پوست توانسته‌اند پیری پوست را به تعویق بیاندازند. امروزه روش‌های مختلف زیباسازی پوست در مراکزی تحت عنوان کلینیک پوست ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح درباره خدمات و ویژگی‌های مجهزترین کلینیک پوست تهران بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک پوست

پیش از توضیح درباره مجهزترین کلینیک پوست تهران، باید بدانید کلینیک پوست چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک پوست در واقع یک مرکز درمانی است که در آن به رفع مشکلات پوستی می‌پردازند. همانطور که می دانید پوست انسان همیشه به زیبایی دوران جوانی باقی نمی‌ماند. در سنین پیری پوست دچار کاهش مواد مختلفی مانند کلاژن و الاستین می‌شود.

کاهش این مواد در پوست باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد می‌شود. بروز چین و چروک‌ها و افتادگی پوست در نقاط مختلف می‌تواند تأثیر بسیاری در ظاهر افراد داشته باشد. در زمان گذشته روش‌های درمانی پوست دارای محدودیت بود، اما امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های مختلفی برای زیباسازی پوست ایجاد شده است. این روش‌های متنوع در کلینیک‌های پوست ارائه می‌شوند.

در هر کلینیک پوست، پزشکان متخصص بسیاری حضور داشته و افراد پس از معاینه توسط این پزشکان تحت درمان قرار می‌گیرند. شهر تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز پوست بسیاری می‌باشد. انتخاب بهترین کلینیک تهران برای بیماران دارای اهمیت بسیاری می‌باشد. در ادامه به توضیح بیشتر درباره کلینیک معتبر پوست خواهیم پرداخت.

کلینیک پوست

هایفوتراپی در مجهزترین کلینیک پوست تهران

یکی از مهمترین خدماتی که در مجهزترین کلینیک پوست تهران ارائه می‌شود روش هایفوتراپی می‌باشد. این روش یک روش کاملاً غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در روش هایفوتراپی پزشکان با استفاده از امواج فراصوت به رفع مشکلات پوستی می‌پردازند. در این روش که شباهت بسیار زیادی به سونوگرافی دارد، امواج فراصوت به شکل متمرکز شده روی پوست منتشر می‌شوند.

انتشار این امواج روی پوست و نفوذ آن‌ها به لایه میانی پوست باعث گرم شدن این لایه می‌شود. انرژی امواج فراصوت در لایه میانی پوست باعث گرمادهی شده و در نهایت این گرمادهی باعث تحریک سلول‌های کلاژنساز در این لایه می‌شود. کلاژن یکی از مواد بسیار مهم در ساختار پوست است که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و استحکام آن می‌شود.

تولید مجدد این ماده باعث رفع چین و چروک و شلی پوست در نقاط مختلف می‌شود. این روش یک درمان بی نظیر برای جوانسازی پوست صورت و یک جایگزین بسیار مناسب برای روش جراحی لیفت صورت می‌باشد. روش هایفوتراپی یک درمان ایمن برای رفع مشکلات پوستی است که بیشتر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: کلینیک‌های زیبایی تهران

خدمات تزریقی در مجهزترین کلینیک پوست تهران

از دیگر خدماتی که در مجهزترین کلینیک پوست تهران ارائه می‌شود، خدمات تزریقی می‌باشد. امروزه بسیاری از افراد با استفاده از روش‌های تزریقی به جوانسازی پوست می‌پردازند. روش‌های تزریقی را می‌توان رایج‌ترین روش‌های جوانسازی پوست دانست که به علت هزینه مناسب توانسته‌اند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کنند. روش‌های تزریقی کم تهاجمی بوده و به همین علت خطری برای بیمار به همراه نخواهد داشت. روش‌های تزریقی در کلینیک‌های معتبر به شرح زیر می‌باشند:

تزریق بوتاکس:

یکی از رایج‌ترین روش‌های تزریقی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، روش تزریق بوتاکس می‌باشد. این روش در واقع یک روش پیشگیری از پیری پوست است که امروزه مورد توجه بیشتر متخصصین و مردم قرار گرفته است. می دانید که مهمترین عامل ایجاد خطوط و چین و چروک روی صورت، حرکت عضلات است. عضلات صورت در هنگام اخم و لبخند خطوطی را روی صورت ایجاد می‌کنند که به مرور زمان عمیق می‌شوند. پزشکان در روش تزریق بوتاکس با فلج کردن موقت این عضلات از عمیق شدن خطوط روی صورت جلوگیری می‌کنند. بوتاکس از ماده‌ای به نام سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده است که به مدت چند ماه عضلات صورت را فلج می‌کند. ماندگاری بوتاکس 6 ماه بوده و پس از آن باید برای تمدید آن اقدام نمایید.

خدمات تزریقی در مجهزترین کلینیک پوست تهران

تزریق ژل:

یکی دیگر از روش‌های تزریقی که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است تزریق ژل می‌باشد. در صورتی که چین و چروک‌های روی صورت عمیق شده باشند، تزریق بوتاکس تاثیری در جوانسازی پوست نخواهد داشت. در این مواقع پزشکان توصیه می‌کنند تا از روش‌های دیگر مانند تزریق ژل استفاده نمایید. در این روش پزشکان با تزریق ژل‌های فیلر یا پرکننده در نواحی درمان، به رفع چین و چروک و افتادگی پوست می‌پردازند. ژل‌های فیلر از رایج‌ترین موادی هستند که برای جوانسازی به پوست تزریق می‌شوند. این ژل‌ها امروزه به صورت موقتی بوده و با ساختار پوست ترکیب می‌شوند. تزریق ژل همچنین برای حجم دهی نیز مورد استفاده قرار گرفته می‌شود.

تزریق چربی:

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند مواد دیگری را برای تزریق به زیر پوست استفاده کنند. در روش تزریق چربی، پزشکان چربی بدن بیمار را به عنوان فیلر به زیر پوست تزریق می‌کنند. در این روش پزشکان ابتدا با روش‌های لیپوساکشن به برداشت چربی از نقاط مختلف بدن بیمار می‌پردازند. سپس این چربی‌ها غنی سازی شده و در سوزن‌های مخصوص تزریق قرار می‌گیرد. در آخر پزشکان این چربی را به زیر پوست تزریق می‌کنند. این روش تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست دارد. البته بسیاری از مردم از تزریق چربی برای حجم دهی به نقاط مختلف بدن و صورت استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: کلینیک هایفوتراپی در تهران

کربوکسی تراپی در مجهزترین کلینیک پوست تهران

کربوکسی تراپی را می‌توان یکی از روش‌های حرفه‌ای جوانسازی پوست دانست که در مجهزترین کلینیک پوست تهران ارائه می‌شود. این روش یک روش غیرتهاجمی بسیار پرکاربرد برای رفع مشکلات پوستی محسوب می‌شود. در این روش بی نظیر پزشکان با تزریق مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید به زیر پوست باعث جوانسازی پوست می‌شوند.

می‌دانید که در بدن به صورت طبیعی مقداری گاز کربن دی اکسید وجود دارد. بنابراین تزریق این گاز به زیر پوست با واکنش منفی بدن همراه نخواهد بود. همزمان با تزریق این گاز به زیر پوست، بدن با کمبود اکسیژن در محل تحت درمان مواجه می‌شود. بدن برای جبران این اکسیژن از دست رفته شروع به افزایش خونرسانی به بافت مورد نظر می‌کند.

افزایش خونرسانی به این بافت باعث افزایش اکسیژن در بافت آسیب دیده و درمان مشکلات آن می‌شود. طبق نظر متخصصین بهتر است افرادی که دچار مشکلات تنفسی هستند از این روش استفاده نکنند.

کربوکسی تراپی در مجهزترین کلینیک پوست تهران

خصوصیات مجهزترین کلینیک پوست تهران

به طور کلی مجهزترین کلینیک پوست تهران دارای خصوصیاتی است که با در نظر گرفتن آن می‌توانید درمان مناسبی داشته باشید. این خصوصیات به شرح زیر هستند:

  • اولین ویژگی مهم در کلینیک‌های پوست مجوز می‌باشد. یک کلینیک حرفه‌ای باید دارای مجوز از وزارت بهداشت باشد.
  • کلینیک‌های حرفه‌ای باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کنند. اگر کلینیک زیر نظر پزشک متخصص فعالیت نکند، دارای مجوز نیست.
  • رعایت بهداشت دارای اهمیت بسیاری زیادی است. مراکز حرفه‌ای با رعایت بهداشت از بروز بیماری در مراجعین جلوگیری می‌کنند.
  • دستگاه‌های یک مرکز باید مدرن و حرفه‌ای باشد. هرچه دستگاه‌ها مدرن‌تر باشد، درمان‌ها نیز متنوع‌تر خواهد بود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.