جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

لیزر فوتونا برای مو

لیزر فوتونا برای مو

لیزر فوتونا برای مو یکی از راه حلهای مسئله ریزش مو می‌باشد که دراین مقاله پس از درایفت مقدمه ای کوتاه به آن خواهیم پرداخت.

مشکل ریزش مو از مشکلات رایج در میان مردان است که باعث ایجاد احساس ناخوشایندی در آن‌ها می‌شود. به طور کلی ریزش مو یک فرآیند طبیعی در بدن است که موهای قدیمی ریخته و موهای جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند. اما نسبت موهای رشد کرده به موهای ریخته شده باید یک نسبت مناسب باشد. در صورتی که تناسب موهای درحال رشد با موهای در حال ریزش به هم بریزد، فرد دچار ریزش مو می‌شود. انسان از زمان گذشته تا امروز به دنبال راه حلی برای جلوگیری از ریزش مو است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان می‌توانند با استفاده از اشعه لیزر به تقویت موهای شما و جلوگیری از ریزش بپردازند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره لیزر فوتونا برای مو ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دلایل ریزش مو

برای آنکه بتوانید از لیزر فوتونا برای مو استفاده کنید باید درباره دلایل ریزش مو اطلاعاتی را به‌دست آورید. مهم‌ترین علت ریزش مو در افراد به شرح زیر می‌باشد:

  • مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل ریزش مو در افراد ژنتیک می‌باشد. در صورتی که ژن‌های شما در معرض خطر ابتلا به یکی از انواع آلوپسی باشد، به احتمال زیاد موهای شما می‌ریزد.
  • افرادی که رژیم غذایی ناسالمی دارند بیشتر در معرض خطر ریزش مو هستند. در صورتی که مو مواد مغذی را به حد کافی دریافت نکند ضعیف شده و می‌ریزد.
  • افزایش سن نیز از دلایل رایج ریزش مو می‌باشد. افراد از سنین میانسالی با مشکل ریزش مو مواجه شده و این مشکل در بسیاری از موارد باعث طاسی سر می‌شود.
  • سیگار کشیدن باعث کاهش خونرسانی به موها شده و این موضوع باعث ریزش موهای افراد می‌شود.
  • هرچه استرس بیشتری داشته باشید احتمال ریزش موهای شما نیز بیشتر است.
  • اختلال در هورمون‌ها می‌تواند تأثیر بسیاری در ریزش مو داشته باشد.
  • بسیاری از خانم‌ها در دوران بارداری با مشکل ریزش مو مواجه می‌شوند.
دلایل ریزش مو
لیزر فوتونا برای مو

لیزر فوتونا چیست؟

پیش از آنکه به توضیح لیزر فوتونا برای مو بپردازیم باید بدانید لیزر فوتونا چیست؟ فوتونا به معنای سطح پوست بوده و لیزر فوتونا نیز دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توانید سطح پوست را لیزر کنید. این روش در واقع یک روش جوانسازی پوست است که برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که ریزش مو تأثیر بسیاری در زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارد، پزشکان با تحقیق درباره اشعه لیزر توانسته‌اند روشی را برای جلوگیری از ریزش مو پیدا کنند.

در این روش اشعه لیزر به موهای سر تابیده شده و مشکل ریزش مو تا حد زیادی برطرف می‌شود. این روش که به عنوان لیزرتراپی شناخته می‌شود، یک انقلاب بزرگ برای افرادی است که از ریزش مو رنج می‌برند. امروزه مردان و زنان بسیاری از این روش برای رفع ریزش موهای خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: لیزر فوتونا برای جای بخیه

مزایای استفاده از لیزر فوتونا برای مو

همانطور که می دانید هر روش زیباسازی دارای مزایای خاص خود می‌باشد. استفاده از لیزر فوتونا برای مو نیز دارای مزایایی است که به همین علت توانسته جایگاه ویژه در میان مردم پیدا کند. با استفاده از این روش می‌توانید موهایی ضخیم، پرپشت، درخشان و سالم داشته باشید. لیزرتراپی با دستگاه مخصوصی به نام لیزر فوتونا انجام می‌شود. این دستگاه می‌تواند اشعه نرم و کم توان لیزر را به صورت مستقیم به موهای سر بتابد. این روش می‌تواند موهای در حال از بین رفتن را نجات داده و باعث ضخیم و پرپشت شدن موهای سر شود. از مزایای این روش بی نظیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در اولین جلسه لیزرتراپی می‌توان خونرسانی به پوست سر را تا 54 درصد افزایش داد.
  • در این روش اشعه لیزر به تحریک فولیکول‌های مو پرداخته و باعث عملکرد بهتر آن‌ها می‌شود.
  • ریزش موهای بیش از 85 درصد از مراجعین در این روش متوقف شده و رضایت بسیاری از این روش داشته‌اند.
  • این روش به افزایش استحکام و انعطاف پذیری مو می‌پردازد.
  • با لیزرتراپی می‌توانید موهایی پرپشت، ضخیم، براق و سالم داشته باشید.
  • این روش برای ترمیم آسیب‌هایی که به دلیل استفاده از مواد شیمیایی به مو وارد می‌شود بسیار مناسب است.
  • در این روش اشعه به صورت مستقیم به محل درمان رسیده و می‌توان دوز آن را با دقت اندازه گیری کرد.
مزایای استفاده از لیزر فوتونا برای مو
لیزر فوتونا برای مو

بهترین کاندیدای لیزر فوتونا برای مو

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که بهترین کاندیدای لیزر فوتونا برای مو چه افرادی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت تمام مردان و زنانی که از ریزش مو رنج می‌برند می‌توانند از این روش بی نظیر بهره ببرند. مردانی که دچار ریزش مو خفیف شده و هنوز با طاسی مواجه نشده‌اند می‌توانند کاندیدای مناسبی برای این روش باشند. همچنین خانم‌هایی که دچار ریزش مو شده‌اند می‌توانند از این روش استفاده کنند. به طور کلی بهترین کاندیدا برای استفاده از لیزرتراپی به شرح زیر می‌باشد:

  • خانم‌هایی که دچار ریزش مو بعد از زایمان شده و یا از ریزش مو بعد از یائسگی رنج می‌برند.
  • مردان می‌توانند از این روش به عنوان یک روش درمانی بدون دارو برای رفع ریزش مو استفاده کنند.
  • آقایانی که قصد دارند به استفاده از داروهای مختلف ریزش مو بپردازند نیز می‌توانند از این روش به همراه دارو استفاده کنند.
  • با اینکه این روش برای افرادی که دچار طاسی شده‌اند کابردی ندارد اما برای افرادی که هنوز فولیکول‌های فعال در سر دارند مناسب است.

بیشتر بخوانید: لیزر فوتونا برای ترک پوستی

نحوه انجام لیزر فوتونا برای مو

استفاده از لیزر فوتونا برای مو نیازی به برش، سوزن زدن و جراحی نداشته و یک راه حل غیرتهاجمی برای رفع مشکل ریزش مو محسوب می‌شود. در این روش انرژی اشعه لیزر توسط سلول‌هایی که هدف قرار گرفته شده‌اند، جذب شده و باعث تحریک فرآیند سلولی می‌شود. طبق تحقیقات پزشکان، اشعه لیزر می‌تواند باعث تحریک سلول‌های پیر شده و به تقویت نقش آن‌ها در رشد موها بپردازد. به طور کلی در لیزرتراپی اشعه لیزر به افزایش خونرسانی پوست سر پرداخته و باعث تقویت خونرسانی به سمت فولیکول‌ها می‌شود. افزایش خونرسانی به فولیکول‌ها باعث تقویت آن‌ها و در نهایت پرپشتی موها را رقم می زند.

در این روش پزشکان محیط را برای رشد و تقویت فولیکول‌ها فراهم کرده و موجب افزایش حجم آن‌ها و رفع ریزش موها می‌شوند.  این روش توانایی رفع مشکل ریزش 93 درصد از موهای سر را داشته و می‌تواند باعث رشد مجدد موهای دچار ریزش شود. این درمان کاملاً ایمن بوده و شما می‌توانید در طول درمان به کارهایی از جمله کتاب خواندن، گوش دادن موسیقی و… بپردازید. همچنین شما پس از درمان می‌توانید به راحتی به زندگی روزمره خود برگردید.

نحوه انجام لیزر فوتونا برای مو
لیزر فوتونا برای مو

نتایج، عوارض و هزینه لیزر فوتونا برای مو

با استفاده از روش لیزر فوتونا برای مو می‌توانید در طول 5  الی 6 جلسه درمان، نتایج خوبی را احساس کنید. بسیاری از افراد پس از 12 جلسه با رشد مجدد موها و رفع مشکل ریزش مو مواجه شده‌اند. به طور کلی با انجام 3 تا 6 ماه لیزرتراپی می‌توانید نتایج مورد نظر خود از این درمان را دریافت نمایید. افرادی که 6 ماه از این درمان استفاده کرده‌اند شاهد بهبودی و رشد مجدد موهای خود خواهند بود.

یکی از موضوعات مهم در استفاده از این روش بحث هزینه‌ها می‌باشد. برای آنکه بتوانید به محاسبه دقیق هزینه این درمان بپردازید باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید. هزینه درمان معمولاً با توجه به شدت ریزش، تعداد جلسات درمان و تجهیزات مورد نیاز برای درمان بستگی دارد. لیزرتراپی یک روش کاملاً بی خطر برای رفع ریزش مو بوده و تا کنون هیچ گزارشی از عوارض این روش دریافت نشده است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.