جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

قیمت کاشت ابرو در تهران

قیمت کاشت ابرو در تهران

موهای بدن در برخی از نواحی می‌تواند باعث افزایش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد شود. یکی از نواحی بدن که رشد و تراکم موها در آن زیبایی را افزایش می‌دهد، ناحیه ابرو می‌باشد. امروزه یکی از معیارهای زیبایی در انسان داشتن ابروهایی پرپشت و پهن می‌باشد. متاسفانه موهای ابرو نیز مانند موهای سر دچار ریزش و کاهش تراکم می‌شوند. این کاهش تراکم باعث از بین رفتن فرم ابرو از دست رفتن زیبایی افراد می‌شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند روش‌هایی را برای زیباسازی ابروها ایجاد کنند که یکی از بهترین آن‌ها روش کاشت ابرو می‌باشد. کاشت ابرو یکی از روش‌های مدرن و کاربردی برای رفع ریزش و برطرف کردن مشکلات مختلف ابروها می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و عوامل مؤثر در قیمت کاشت ابرو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو در تهران به چه صورت است؟

پیش از آنکه به توضیح قیمت کاشت ابرو در تهران بپردازیم باید بدانید که کاشت ابرو چیست و در کلینیک‌های معتبر تهران به چه صورت انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو یک روش طبیعی برای فرم دهی به ابروها است که در آن پزشکان با استفاده از فولیکول‌ها به زیباسازی ابرو می‌پردازند. فولیکول یک ارگان بسیار کوچک و حیاتی مو است که باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شود.

این ارگان در لایه میانی پوست قرار داشته و پزشکان در روش کاشت ابرو با برداشت آن از محل اهدا، به پیوند آن در ناحیه مورد نظر می‌پردازند. روش کاشت ابرو امروزه انواع مختلفی دارد که تفاوت آن در نوع برداشت فولیکول‌ها می‌باشد.

کاشت ابرو در تهران به چه صورت است؟

مراحل کاشت ابرو در تهران

برای آگاهی از قیمت کاشت ابرو در تهران باید با مراحل کاشت در بهترین مراکز تهران آشنایی پیدا کنید. به طور کلی پزشکان متخصص در کلینیک‌های معتبر تهران کاشت ابرو را در سه مرحله زیر انجام می‌دهند:

  1. در اولین مرحله متخصصین به طراحی ابرو می‌پردازند. این طراحی در جلسات پیش از کاشت انجام شده و پزشکان با توجه به فرم صورت بهترین مدل ابرو را برای بیمار طراحی می‌کنند. از مهمترین نکاتی که در این مرحله باید رعایت شود می‌توان به بررسی ابروی بیمار اشاره کرد. متخصصین باید بهترین محل برای برداشت فولیکول‌ها را انتخاب کنند.
  2. دومین مرحله از کاشت ابرو در بهترین مراکز تهران، مرحله برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. در این مرحله پزشکان محل برداشت و کاشت را با بی حسی موضعی بی حس کرده و برداشت فولیکول‌ها آغاز می‌شود. این مرحله از مراحل بسیار مهم در کاشت ابرو محسوب می‌شود که باید با دقت بسیار انجام شود.
  3. آخرین مرحله کاشت ابرو ایجاد برش‌هایی ظریف در ناحیه ابرو و قرار دادن فولیکول‌های برداشت شده در آن‌ها می‌باشد. در این مرحله پزشکان فولیکول‌های برداشت شده را با استفاده از میکروسکوپ درون برش‌ها قرار داده و در آخر محل کاشت را با چسب بافتی یا بخیه می‌پوشانند. مرحله کاشت فولیکول‌ها باید زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو انجام شود.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز کاشت ابرو تهران

عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو در تهران

از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که قیمت کاشت ابرو در تهران به چه صورت است؟ برای پاسخگویی به این سؤال باید بدانید عوامل بسیاری در هزینه کاشت ابرو مؤثر هستند که با بررسی آن‌ها می‌توانید به قیمت تقریبی کاشت ابرو پی ببرید. توجه داشته باشید که به طور کلی کاشت ابرو در کلینیک‌های مختلف دارای یک تعرفه مشخص است. طبق مصوبه وزارت بهداشت قیمت کاشت ابرو باید بر اساس تعداد گرافت های کاشته شده محاسبه شود.

با توجه به مصوبه وزارت بهداشت کلینیک‌های مجوزدار نمی‌توانند خارج از این تعرفه به بیماران قیمت بدهند. شما پیش از آنکه به کاشت ابرو در یک کلینیک بپردازید، در یک جلسه با پزشک متخصص مشورت می‌کنید. در این جلسه پزشک با در نظر گرفتن تمامی عوامل مؤثر در قیمت کاشت ابرو، هزینه شما را محاسبه می‌کند. در ادامه مطلب به توضیح مهمترین عوامل مؤثر در قیمت کاشت ابرو خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو در تهران

تاثیر روش بر قیمت کاشت ابرو در تهران

از مهمترین مسائلی که بر قیمت کاشت ابرو در تهران مؤثر است، روش انجام کاشت ابرو می‌باشد. با اینکه مدت زمان زیادی از ابداع روش کاشت ابرو نگذشته است اما پزشکان روش‌های متنوعی را برای انجام آن ایجاد کرده‌اند. متد انجام کاشت ابرو می‌تواند تأثیر بسیاری در هزینه نهایی کاشت داشته باشد. بنابراین شما باید قبل از انجام کاشت ابرو، متد مورد نظر را انتخاب نمایید. انتخاب متد تا حد زیادی به کلینیک و پزشک متخصص وابسته است. انواع متدهای کاشت ابرو به شرح زیر می‌باشد:

  1. متد FUT: یکی از روش‌های کم هزینه کاشت ابرو روش FUT می‌باشد. این روش قدیمی بوده و در آن پزشکان با ایجاد برش نواری شکل در ناحیه اهدا به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش دارای دوران نقاهت طولانی و عوارضی مانند ایجاد اسکار می‌باشد. با اینکه روش FUT نسبتاً قدیمی است اما همچنان بسیاری از افراد به استفاده از آن می‌پردازند.
  2. متد FUE: در میان روش‌های کاشت ابرو روش FUE را می‌توان یک روش غیرجراحی در نظر گرفت. در این روش پزشکان بدون ایجاد برش و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. برداشت گرافت ها در این روش به صورت واحدی مجزا انجام شده و نیاز به جراحی ندارد. این روش را دارای مزایای بسیاری است که یکی از مهمترین آن‌ها کوتاه بودن دوران نقاهت می‌باشد. همچنین نتایج روش FUE بسیار طبیعی است. به طوری که بسیاری از افراد به استفاده از آن می‌پردازند. هزینه این روش نسبت به FUT بیشتر است.

بیشتر بخوانید: خارش بعد از کاشت ابرو

تراکم ابرو و قیمت کاشت ابرو در تهران

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت کاشت ابرو در تهران تراکم ابرو می‌باشد. همانطور که می دانید بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلف از جمله شکستگی، سوختگی و… دچار طاسی ابرو شده باشند. پزشکان در این موارد کاشت ابرو را پیشنهاد می‌کنند. تراکم ابرو و میزان گرافت های کاشته شده در قیمت کاشت ابرو بسیار مؤثر است.

طبق مصوبه وزارت بهداشت قیمت کاشت ابرو بر اساس گرافت های کاشته شده محاسبه می‌شود. بنابراین هرچه تراکم ابروهای کاشته شده بیشتر باشد، هزینه جراحی نیز بیشتر می‌شود. به طور کلی 200 تا 300 عدد فولیکول برای ترمیم ابروها کافی است. اما در مواردی پزشکان به کاشت بیشتر فولیکول‌ها نیز می‌پردازند. این موضوع به طراحی مدل ابروی بیمار و سلیقه متقاضی بستگی دارد. بسیاری از مراجعین به دنبال ابروهای پهن و پرپشت هستند که نیاز به فولیکول‌های بیشتری برای کاشت دارد.

تراکم ابرو و قیمت کاشت ابرو در تهران

تاثیر کلینیک بر قیمت کاشت ابرو در تهران

امروزه جراحی کاشت ابرو معمولاً در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود. تأثیر کلینیک زیبایی بر قیمت کاشت ابرو در تهران بسیار زیاد است. همانطور که گفته شد امروزه کاشت ابرو با متدهای مختلفی انجام می‌شود. هر یک از این متدها نیاز به دستگاه و ابزار مخصوص خود دارد. کلینیک‌های حرفه‌ای زیبایی با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و ابزارها به کاشت ابرو می‌پردازند.

مشخص است که هرچه ابزارها و دستگاه‌ها در یک کلینیک حرفه‌ای تر باشد، درمان نیز در آن کلینیک پرهزینه‌تر می‌شود. در برخی از موارد نیز کلینیک‌های زیبایی با طراحی پکیج‌های تخفیفی جراحی کاشت ابرو را برای بیمار مقرون به صرفه می‌کنند. در کلینیک‌های حرفه‌ای پزشکان متخصص و با تجربه در زمینه کاشت ابرو استفاده می‌شود. هرچه جراح حرفه‌ای تر باشد، دستمزد آن نیز بیشتر است. بنابراین یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت جراحی کاشت ابرو دستمزد پزشک متخصص می‌باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.