جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

فوق تخصص کاشت مو در تهران

فوق تخصص کاشت مو در تهران

از مهمترین عوامل زیبایی می‌توان به موهای سر اشاره کرد. موهای سر می‌توانند تأثیر بسیاری در زیبایی و اعتماد به نفس افراد داشته باشند. اما متاسفانه این موها در سنین پیری و در برخی از موارد در سنین جوانی دچار ریزش شدید می‌شوند. ریزش شدید موهای سر باعث می‌شود تا تراکم آن کم شده و در نهایت طاسی سر را رقم بزند. بسیاری از مردان به دلیل ریزش شدید موهای سر دچار طاسی شده و این موضوع باعث از دست رفتن زیبایی آن‌ها می‌شود. با اینکه جلوگیری از ریزش مو یکی از دغدغه‌های اصلی انسان از گذشته تا به امروز بوده است اما پزشکان امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند روش‌هایی را برای رفع ریزش ایجاد کنند. یکی از روش‌هایی که تأثیر بسیاری در افزایش تراکم موهای سر دارد، روش کاشت مو می‌باشد. این روش معمولاً زیر نظر پزشکان متخصص انجام می‌شود.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره فوق تخصص کاشت مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

پیش از آنکه توضیحاتی را درباره فوق تخصص کاشت مو در تهران ارائه دهیم، باید بدانید کاشت مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت یکی از روش‌های مدرن و حرفه‌ای برای زیباسازی موهای سر است که تأثیر بسیاری در جلوگیری از ریزش مو نیز دارد. در این روش پزشکان با استفاده از ابزارها و روش‌های مخصوص به برداشت فولیکول‌ها از نواحی مناسب می‌پردازند.

فولیکول‌ها که در واقع ارگان‌های کوچک و حیاتی مو هستند، از نواحی مختلف سر و یا بدن بیمار برداشت می‌شوند. پس از برداشت فولیکول‌ها، پزشکان به کاشت و پیوند آن‌ها در نواحی کم تراکم سر می‌پردازند. روش کاشت مو از روش‌های طبیعی و دائمی برای رفع ریزش موهای سر می‌باشد. از آنجایی که بیشتر دلایل ریزش مو مربوط به هورمون‌ها می‌باشد، روش کاشت مو می‌تواند به صورت دائمی از ریزش مو جلوگیری کند.

فولیکول‌های کاشته شده در این روش از قسمت‌هایی برداشت می‌شوند که در مقابل ریزش مو ناشی از هورمون مقاوم هستند. در روش کاشت مو فولیکول‌ها بیشتر از پشت گردن و سر برداشت می‌شوند.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو در تهران به چه صورت است؟

می دانید که تهران به عنوان پایتخت از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین بیشتر مراکز درمانی در این شهر قرار دارند. یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که روش کاشت مو در کلینیک فوق تخصص کاشت مو در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کاشت مو در مراکز معتبر و زیر نظر پزشکان متخصص معمولاً در 3 مرحله انجام می‌شود که در ادامه مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  1. اولین مرحله از کاشت مو مرحله برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. در این مرحله پزشکان با انتخاب بهترین محل به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. فولیکول‌ها باید با دقت و سالم برداشت شوند. روش‌های متنوعی برای برداشت آن‌ها ابداع شده است.
  2. دومین مرحله از کاشت مو مرحله آماده سازی فولیکول‌ها برای پیوند می‌باشد. در این مرحله پزشکان فولیکول‌های برداشت شده از بانک مو را برای کاشت در مناطق مناسب آماده می‌کنند. اینکار با دقت و زیر نظر پزشکان با تجربه انجام می‌شود.
  3. آخرین مرحله، مرحله کاشت فولیکول‌های برداشت شده در محل مناسب می‌باشد. در این مرحله پزشکان برش‌های ظریفی را روی سر ایجاد کرده و فولیکول‌ها را درون آن‌ها قرار می‌دهند. کاشت مو باید با دقت و زیر میکروسکوپ انجام شود. متخصصین بر این باورند که مرحله پیوند موها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین دکترهای کاشت مو در تهران

بهترین کاندیدا از نظر فوق تخصص کاشت مو در تهران

با اینکه روش کاشت مو یک روش کم خطر و پرکاربرد برای رفع ریزش موهای سر است، اما بسیاری از پزشکان بر این باورند که بیمار باید کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش باشد. از سؤالات مهمی که برای افراد ایجاد می‌شود این است که بهترین کاندیدا از نظر فوق تخصص کاشت مو در تهران کیست؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت در صورتی که موهای شما به دلایل مختلف دچار ریزش شده باشد، شما کاندیدای مناسبی برای استفاده از روش کاشت مو هستند. روش کاشت مو بهترین انتخاب برای افرادی است که در نواحی مختلف سر دچار طاسی شده‌اند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای استفاده از این روش باید بانک موی مناسبی داشته باشید.

بهترین کاندیدا از نظر فوق تخصص کاشت مو در تهران

بانک مو در واقع محلی است که برداشت فولیکول‌ها از آن انجام می‌شود. در صورتی که فولیکول‌های موجود در این نواحی ضعیف بوده و یا تراکم کافی برای برداشت را نداشته باشند، استفاده از روش کاشت مو مناسب نیست. افرادی که دارای شرایط زیر هستند، بهتر است از روش کاشت مو استفاده نکنند:

  • خانم‌ها در دوران بارداری بهتر است از این روش استفاده نکنند.
  • پس از تولد نوزاد در دوران شیردهی استفاده از روش کاشت مو تا 6 ماه ممنوع است.
  • افرادی که به علت بیماری‌های زمینه و عمومی دچار ریزش مو شده‌اند، پس از کنترل بیماری می‌توانند برای کاشت اقدام کنند.
  • افرادی زیر 35 سال بهتر است از روش کاشت مو استفاده نکنند. زیرا ممکن است پس از کاشت موهای طبیعی سر دوباره دچار ریزش شوند.

بیشتر بخوانید: دلیل ریزش مو بعد از کاشت مو

انواع روش کاشت در تهران

همانطور که گفته شد امروزه روش‌های مختلفی برای برداشت فولیکول‌ها ابداع شده است که به آن‌ها روش‌های مختلف کاشت نیز گفته می‌شود. به طور کلی روش‌هایی که در فوق تخصص کاشت مو در تهران مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، سه روش زیر می‌باشد:

روش FUT:

یکی از روش‌های نسبتاً قدیمی کاشت مو محسوب می‌شود که به صورت جراحی و برش انجام می‌شود. در این روش پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل در ناحیه اهدا، به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. در این روش جراح برشی را در بانک مو که معمولاً پشت سر است ایجاد کرده و با دقت فولیکول‌ها را برداشت می‌کند. این روش دارای عوارضی است که یکی از مهمترین آن‌ها ایجاد اسکار در ناحیه بانک مو می‌باشد. همچنین دوران نقاهت این روش به دلیل برش و جراحی طولانی است.

روش FUE:

یکی دیگر از روش‌های کاشت مو که تقریباً جدید محسوب می‌شود، روش FUE می‌باشد. در این روش برخلاف روش قبل پزشکان بدون ایجاد برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. فولیکول‌ها در این روش به صورت واحدی مجزا برداشت شده و پس از برداشت برای کاشت در محل مورد نظر آماده سازی می‌شوند. این روش یک روش غیرجراحی برای کاشت مو به حساب می‌آید که توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. از مزایای این روش می‌توان به کوتاه بودن دوران نقاهت اشاره کرد. البته این روش دارای معایبی نیز می‌باشد که یکی از مهمترین آن‌ها طولانی شدن زمان برداشت فولیکول‌ها می‌باشد.

انواع روش کاشت در تهران

روش SUT:

این روش را می‌توان از روش‌های مدرن برای کاشت مو دانست که شباهت بسیار زیادی به روش FUE دارد. در این روش نیز برداشت فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا انجام می‌شود. از مهمترین تفاوت‌های این روش با روش FUE، ابزار برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. در این روش برداشت و کاشت فولیکول‌ها با دستگاه مخصوصی انجام می‌شود و این موضوع باعث کوتاه شدن زمان کاشت می‌شود. بنابراین شما می‌توانید در یک جلسه کاشت مو SUT، تعداد گرافت بیشتری را برداشت کنید. دوران نقاهت در این روش نیز کوتاه بوده و شما در یک جلسه کاشت مو می‌توانید به تراکم موی مورد نظر برسید.

با توجه به توضیحات داده شده روش‌های مختلف کاشت تنها در نحوه برداشت فولیکول‌ها تفاوت دارند. مدرن‌ترین روش کاشت روش SUT می‌باشد که امروزه روش‌های مختلفی بر پایه آن ایجاد شده است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.