جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران

بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران

پوست انسان از مهمترین ارگان‌های بدن در زیبایی به حساب می‌آید. در صورت بروز مشکل در این ارگان بزرگ که شامل تمام ظاهر انسان می‌شود، مشکلاتی برای زیبایی و اعتماد به نفس افراد ایجاد می‌شود. می دانید که پوست انسان همیشه به زیبایی دوران جوانی باقی نمانده و همراه با میانسالی و پیری، مشکلاتی روی پوست ایجاد می‌شوند. این مشکلات که معمولاً افتادگی و بروز چین و چروک روی پوست است، ابتدا روی صورت نمایان می‌شوند. جلوگیری از پیری پوست از مهمترین دغدغه‌های انسان در طول تاریخ بوده است که امروزه روش‌های متنوعی را برای آن ایجاد کرده است. با اینکه پیری پوست گریزناپذیر است، می‌توان برای مدتی آن را به تعویق انداخت. از میان روش‌های جوانسازی پوست روش هایفوتراپی از جدیدترین‌ها محسوب می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هایفوتراپی به چه صورت است؟

پیش از آنکه به توضیح بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران بپردازیم باید بدانید هایفوتراپی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش هایفوتراپی یکی از روش‌های غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روش بی نظیر پزشکان با انتشار و متمرکز کردن امواج فراصوت روی پوست به جوانسازی آن می‌پردازند.

این روش تأثیر بسیاری در سفت شدن و لیفتینگ پوست دارد. این روش بدون درد و خونریزی به زیباسازی پوست صورت و بدن شما می‌پردازد. در این روش پزشکان بدون ایجاد برش و جراحی روی پوست، باعث افزایش استحکام آن می‌شوند. زمانی که امواج فراصوت روی پوست منتشر می‌شود، باعث گرمادهی به لایه میانی پوست می‌شود. گرمادهی به لایه میانی باعث افزایش کلاژنسازی و جوانسازی پوست می‌شود.

توجه داشته باشید که کلاژن یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده ساختار پوست می‌باشد. این ماده در سنین پیری و میانسالی در پوست کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث پیری پوست می‌شود. با روش هایفوتراپی می‌توان باعث تولید مجدد کلاژن در پوست شده و به جوانسازی آن پرداخت.

هایفوتراپی به چه صورت است؟

بهترین کاندیدای هایفوتراپی در تهران

یکی از موضوعاتی که در بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران مطرح می‌شود، بهترین کاندیدا برای انجام هایفوتراپی است. به صورت کلی طبق نظر پزشکان متخصص افرادی بین 30 تا 70 سال می‌توانند به راحتی از روش هایفوتراپی استفاده کنند. افرادی که از شل شدن پوست و افتادگی آن در نقاط مختلف رنج می‌برند، می‌توانند از روش هایفوتراپی به عنوان یک روش تاثیرگذار استفاده کنند.

این روش یک روش تاثیرگذار در کاهش روند پیری و به تأخیر انداختن آن می‌باشد. بسیاری از افراد بالای 25 سال از این روش برای پیشگیری از پیری پوست استفاده می‌کنند. از دیگر کاندیداهای مناسب این روش می‌توان به افرادی که به علت نور مستقیم خورشید دچار آسیب‌های پوستی شده‌اند اشاره کرد.

اما طبق نظر پزشکان افراد مسنی که از شل شدگی پوست گردن رنج می‌برند، گزینه مناسبی برای استفاده از هایفوتراپی نیستند. این افراد بهتر است از روش جراحی برای رفع مشکل پیری پوست استفاده کنند. افرادی که دچار عفونت، زخم، آکنه و ایمپلنت‌های فلزی در محل درمان هستند، نباید از روش هایفوتراپی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: پروفایلو بهتر است یا هایفو

کاربرد هایفوتراپی در بهترین کلینیک هایفوتراپی چیست؟

کاربرد هایفوتراپی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از مردم برای جوانسازی پوست خود به بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران مراجعه می‌کنند. این افراد باید از کاربردهای هایفوتراپی آگاهی داشته تا بدانند آیا گزینه مناسبی برای استفاده از آن هستند یا خیر؟

طبق نظر متخصصین پوست روش غیرتهاجمی هایفوتراپی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای لیفت صورت باشد. این روش به دلیل کاربردهای بی نظیر توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و در سالهای اخیر استفاده از این روش تا 60 درصد افزایش یافته است. از کاربردهای هایفوتراپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چین و چروک‌های پوست را کاهش می‌دهد.
  • غبغب را برطرف کرده و به رفع افتادگی پوست گردن می‌پردازد.
  • ابروها، گونه‌ها و پلک‌ها را لیفت می‌کند.
  • وضعیت خط چانه را بهبود می‌بخشد.
  • باعث سفت شدن پوست صورت می‌شود.
  • این روش برای انواع رنگ پوست قابل استفاده است.

کاربرد هایفوتراپی در بهترین کلینیک هایفوتراپی چیست؟

مزایای هایفوتراپی 

یکی دیگر از مسائلی که برای مردم درباره روش‌های جوانسازی قابل اهمیت است مزایای آن می‌باشد. به طور کلی افراد با در نظر گرفتن مزایای یک روش به استفاده از آن می‌پردازند. مزایای انجام هایفوتراپی در بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران به شرح زیر می‌باشد:

  • این روش اثرگذاری بسیار سریعی داشته و تنها یک تا سه جلسه برای نمایان شدن اثرات آن کافی می‌باشد.
  • روش هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است و به همین دلیل دارای دوران نقاهت طولانی نمی‌باشد.
  • ماندگاری این روش نسبت به روش‌های غیرتهاجمی زیاد بوده و بین یک تا دو سال ماندگاری دارد.
  • جلسات درمان هایفوتراپی کوتاه بودن بین 30 تا 90 دقیقه زمان می‌برد.
  • این روش یک روش کم خطر و بدون دغدغه است که بدون خونریزی انجام می‌شود. س
  • هایفوتراپی یک روش بسیار مناسب برای افزایش ماندگاری جراحی‌های زیبایی است.
  • هزینه هایفوتراپی نسبت به روش‌های دیگر بسیار کمتر است.

بیشتر بخوانید: هایفوتراپی، جوانسازی و لیفت صورت

مراحل هایفوتراپی به چه صورت است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما درباره هایفوتراپی ایجاد شود این است که مراحل این روش در بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در این روش پزشکان با انجام مراحل زیر به جوانسازی پوست شما می‌پردازند:

  • در اولین مرحله از هایفوتراپی پزشک محل درمان را با استفاده از محلول‌های مخصوص تمیز می‌کند.
  • در برخی از موارد پزشک با استفاده مقدار مشخصی کرم بی حسی موضعی سعی دارد تا درد این روش را کاهش دهد.
  • در مرحله بعدی پزشک ژل مخصوصی را روی محل مورد نظر قرار می‌دهند. این ژل که به نام لوبریکانت شناخته می‌شود در سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • سپس دستگاه هایفوتراپی را روی پوست شما قرار داده و درمان آغاز می‌شود.
  • پزشک در این مرحله به تنظیم دستگاه با استفاده از مانیتور می‌پردازد.
  • سپس امواج فراصوت به صورت پالس‌های کوتاهی به هدف مورد نظر فرستاده می‌شوند. این پالس‌ها به صورت متمرکز به یک محل ارسال می‌شوند.
  • در آخر پزشک دستگاه را از روی پوست برداشته و درمان پس از 30 تا 90 دقیقه پایان می‌یابد.

مراحل هایفوتراپی به چه صورت است؟

عوارض هایفوتراپی

می دانید که هر روش جوانسازی دارای مزایا و معایبی است. معایب یک روش را معمولاً به عنوان عوارض آن می‌شناسند. انجام روش هایفوتراپی در بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران می‌تواند با عوارض بسیار کمی همراه باشد. بنابراین شما می‌توانید این روش را بدون دغدغه و نگرانی انجام دهید. مهم‌ترین عارضه‌ای که در روش هایفوتراپی تجربه خواهید کرد، قرمزی و التهاب پوست می‌باشد.

علت بروز این عارضه نیز گرمادهی امواج فراصوت به لایه میانی می‌باشد. پزشکان برای برطرف شدن این عارضه مراقبت‌هایی را توصیه می‌کنند که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از مسکن قبل از درمان می‌باشد. البته باید در نظر داشته باشید که قبل از انجام اینکار باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید. یکی دیگر از عوارضی که پس از هایفوتراپی تجربه خواهید کرد، احساس سوزن سوزن شدن محل درمان است.

البته این عارضه در حدی نیست که باعث آزار شما شود و در بیشتر موارد قابل تحمل است. این عارضه ممکن است تا چندین هفته باقی بماند. پس نباید از طولانی شدن آن احساس نگرانی کنید. در صورت انجام این درمان در کلینیک‌های نامعتبر بروز عوارضی مانند کبودی و یا بی حسی موقت نیز احتمال دارد. بنابراین سعی کنید این درمان را در بهترین کلینیک انجام دهید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.