جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران

بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران

یکی از مهمترین مشکلات انسان در زندگی ریزش مو می‌باشد. مشکل ریزش مو از رایج‌ترین مشکلات در میان مردان است که باعث بروز مشکل طاسی و از دست رفتن زیبایی می‌شود. همانطور که می دانید متاسفانه انسان همیشه به زیبایی دوران جوانی باقی نمانده و در سنین میانسالی و پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود. بسیاری از افراد در زندگی دچار ریزش مو می‌شوند. از زمان گذشته تا به امروز روش‌های مختلفی برای رفع ریزش مو ایجاد شده است که یکی از بهترین آن‌ها روش مزوتراپی می‌باشد. این روش معمولاً در کلینیک‌های زیبایی و زیر نظر پزشکان متخصص مو انجام می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش ارائه کرده و به معرفی بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مزوتراپی مو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح و معرفی بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران بپردازیم باید بدانید مزوتراپی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت مزوتراپی در واقع طیف گسترده‌ای از روش‌های تزریقی با حداقل تهاجم است که به دلیل نتایج موفق توانسته توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. این روش با اینکه از روش‌های جدید رفع ریزش مو محسوب می‌شود اما در واقع دارای پیشینه‌ای قدیمی می‌باشد. در این روش حرفه‌ای پزشکان ترکیبی از مواد مختلف را با در نظر گرفتن نیازهای بدن بیمار به پوست سر تزریق می‌کنند.

این تزریق با حداقل تهاجم انجام شده و دارای نتایج بی نظیری می‌باشد. مزوتراپی از دو واژه مزو و تراپی تشکیل شده است. واژه مزو به دوران جنینی بازمی گردد که بدن انسان هنوز شکل نگرفته و از سه لایه از سلول‌های بنیادی تشکیل شده است. این سه لایه شامل اکتودرم، مزودرم و اندودرم می‌باشد. مزودرم در واقع تبدیل به لایه میانی پوست می‌شود. بنابراین در مزوتراپی تزریق‌ها به لایه میانی پوست انجام می‌شود. به طور کلی مزوتراپی به معنای درمان لایه میانی پوست است که برای رفع ریزش مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این درمان دارای کاربردهای دیگری نیز می‌باشد که به شرح زیر است:

  • درمان سلولیت ها
  • برطرف کردن چربی‌های موضعی
  • رفع چربی پلک و لیپوم
  • جوانسازی پوست و رفع لک‌های پوستی
  • اصلاح انحناهای سطحی پوست
  • رفع جای زخم و اسکار

مزوتراپی مو چیست؟

بهترین کاندیدای مزوتراپی مو

قبل از آنکه درباره بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران اطلاعاتی را به‌دست آورید باید بدانید آیا کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش هستید یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت اگر موهای شما دچار ریزش شده است، می‌توانید از این روش بی نظیر استفاده کنید. به طور کلی بهترین کاندیدا برای استفاده از این روش افرادی هستند که دچار آلوپسی یا ریزش موی ژنتیکی شده‌اند. همچنین افرادی که به علت استرس دچار ریزش مو هستند می‌توانند به راحتی از روش مزوتراپی مو استفاده کنند.

اگر ساقه موهای شما دچار مشکل شده است می‌توانید از این روش بهره ببرید. زیرا یکی از اثرات مزوتراپی ترمیم ساقه مو و حفظ فولیکول‌ها می‌باشد. افرادی که از ریزش موی سکه‌ای رنج می‌برند می‌توانند کاندیدای مناسبی برای این روش باشند. مزوتراپی تأثیر بسیاری روی رشد مو داشته و در صورتی که به هر دلیل رشد موهای شما کم شده است، مزوتراپی بسیار مناسب می‌باشد. افرادی که دچار مشکلات زیر هستند بهتر است از مزوتراپی استفاده نکنند:

  • اگر ریزش مو به علت بیماری‌های زمینه‌ای مانند سفلیس باشد.
  • کسانی که به بیماری‌هایی مانند ایدز، هپاتیت و دیابت مبتلا هستند.
  • مزوتراپی در دوران شیمی درمانی توصیه نمی‌شود.
  • مردان بالای 40 سال که دچار طاسی شده‌اند، نتایج کمتری را دریافت می‌کنند.
  • خانم‌های بالای 60 سال که دچار طاسی آندروژنی شده‌اند.
  • افرادی که به دلیل مشکلات ژنتیکی دارای جنس موی خوبی نیستند.
  • خانم‌ها باردار نباید از مزوتراپی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: عوارض مزوژل جالپرو

اهمیت دکتر در مزوتراپی مو

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که اهمیت دکتر در مزوتراپی مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت به علت میزان اهمیت بالای این موضوع سعی کنید برای انجام این روش به بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران مراجعه نمایید. در روش مزوتراپی مو پزشک متخصص و تشخیص او از بسیار مهم است. به طوری که اگر پزشک در تشخیص خود اشتباه کند، هزینه شما به هدر رفته و درمانی اتفاق نمی‌افتد. همانطور که گفته شد در این روش مواد مختلفی به لایه میانی پوست تزریق می‌شوند.

تشخیص اینکه چه موادی به لایه میانی پوست سر تزریق شوند به عهده پزشک متخصص می‌باشد. شما پیش از انجام مزوتراپی آزمایش می‌دهید. بر اساس آزمایش پزشک به بررسی مواد مورد نیاز شما برای رفع ریزش مو می‌پردازد. بنابراین تجربه و مهارت پزشک از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.

اهمیت دکتر در مزوتراپی مو

مزایای بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران

با توجه به توضیحات داده شده، انتخاب بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران دارای مزایای بسیاری است. مزوتراپی مو از روش‌هایی است که در صورت انجام در یک کلینیک معتبر و تحت نظر پزشک حرفه‌ای دارای تأثیر بسیار زیادی می‌باشد. از جمله مزایای این روش می‌توان به بهبود خونرسانی اشاره کرد. محلول‌هایی که در این روش به پوست تزریق می‌شوند باعث موجب افزایش گردش خون می‌شوند. همچنین موادی که در این محلول‌های تزریقی وجود دارد باعث غذارسانی به فولیکول و جلوگیری از فرآیند تحلیل و از بین رفتن آن می‌شود.

محلول‌های مزوتراپی شامل ویتامین‌ها، آمینواسیدها و مواد معدنی می‌باشند. همچنین داروهایی موجود در این محلول باعث بهبود غدد چربی و جلوگیری از چرب شدن پوست می‌شوند. از دیگر مزایای این روش مکمل بودن آن می‌باشد. طبق نظر پزشکان شما می‌توانید از این روش در کنار دیگر روش‌های جلوگیری از ریزش مو استفاده نمایید. در صورتی که قصد دارید از روش کاشت مو استفاده کنید می‌توانید از مزوتراپی قبل، بلافاصله و مدتی بعد از کاشت بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: نحوه تزریق مزوژل جالپرو

توصیه بهترین دکتر مزوتراپی مو برای قبل از درمان

در صورتی که برای مزوتراپی به بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران مراجعه کنید، پزشک به توصیه مراقبت‌هایی می‌پردازد که برای قبل از درمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این مراقبت شما را در دریافت نتیجه بهتر از مزوتراپی یاری می‌کنند. مراقبت‌های مورد نیاز قبل از مزوتراپی از نظر پزشک متخصص به شرح زیر می‌باشند:

  • سعی کنید شب قبل و یا روز درمان قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی موهای خود را بشویید.
  • مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین برای چند روز قبل از درمان ممنوع است. این موضوع باعث افزایش خطر خونریزی در حین درمان می‌شود.
  • به مدت 24 ساعت قبل از درمان از مصرف مواد تقویت کننده، داروهای مراقبت کننده و محصولات حالت دهنده به مو خودداری کنید. این مراقبت تا 24 ساعت بعد از درمان نیز توصیه می‌شود.
  • در مزوتراپی نیازی به ضدعفونی کردن پوست سر نیست. اما در صورتی که به هر دلیلی پوست سر شما دچار عفونت شده باشد، می‌توانید از الکل 70 درصد یا بتادین استفاده نمایید.

توصیه بهترین دکتر مزوتراپی مو برای قبل از درمان

ویژگی بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که ویژگی‌های بهترین دکتر مزوتراپی مو در تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت از آنجایی که امروزه بیشتر روش‌های زیباسازی در کلینیک زیبایی انجام می‌شود، بهتر است به دنبال یک کلینیک زیبایی معتبر باشید. از ویژگی‌های کلینیک‌های زیبایی معتبر در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز معتبر باید دارای مجوز باشد.
  • مرکز مورد نظر باید از تجهیزات حرفه‌ای برای مزوتراپی مو استفاده کند.
  • تنوع درمانی مرکز می‌تواند یکی از نشانه‌های اعتبار آن باشد.
  • یک مرکز حرفه‌ای زیر نظر یک پزشک متخصص فعالیت می‌کند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.