بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران

بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران

انسان امروز به دنبال زیبایی و زیباسازی صورت و اندام خود می باشد. یکی از اعضای بسیار تاثیرگذار در زیبایی صورت ابروها هستند. ابروها در بالای چشم‌ها باعث زیبایی کلی صورت و جلوه دادن به چشم‌های شما می‌شوند. همانطور که می دانید مشکل ریزش مو یک مشکل جدی در زندگی افراد از زمان گذشته تا امروز می باشد. ریزش مو معمولا برای موهای سر  اتفاق می افتد اما در برخی مواقع ابروها نیز ممکن است دچار ریزش شوند. این مشکل که معمولا برای خانم ها ایجاد می شود راه حل های زیادی دارد که بدون شک یکی از بهترین آن ها کاشت ابرو می باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش و بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

علت ریزش ابروها

پیش از آن که به معرفی بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران بپردازیم باید بدانید علت ریزش ابرو چیست و چرا باید ابروها را کاشت؟ همانطورکه گفته‌شد ابرو به عنوان یکی از اعضای تاثیرگذار روی زیبایی صورت، ممکن است دچار ریزش شود. ریزش ابرو که معمولا برای خانم‌ها ایجاد می‌شود می تواند به علت تغذیه نامناسب، استرس، سرطان و شیمی درمانی باشد.

زمانی‌که شما دچار این مشکلات می‌شوید ابروی شما پس از مدتی کم‌پشت شده و حالت خود را از دست می‌دهد. بسیاری از افراد برای زیباسازی ابروهای خود از هاشور و تاتو استفاده می‌کنند. اما این روش‌ها معمولا شکل طبیعی ابروها را از بین می‌برند. بنابراین اگر به دنبال روشی مناسب و طبیعی برای زیباسازی ابروهای خود هستید می‌توانید از روش کاشت ابرو استفاده کنید. این روش جایگاه ویژه در میان مردم به علت طبیعی بودن و حفظ حالت ابروها،دارد.

كاشت ابرو چیست؟

ممکن است با این سوال مواجه شده‌باشید که کاشت ابرو چیست؟ مطمئنا عمل کاشت‌مو به گوش همه شما خورده است. کاشت مو امروزه بسیار متدوال بوده و بسیاری از افراد همه روزه به متخصصین پوست و مو برای کاشت مراجعه می‌کنند. کاشت ابرو نیز یک عمل مشابه کاشت‌مو می‌باشد. همانطورکه می‌دانید مو از فولیکول تشکیل شده‌است. زمانی‌که این فولیکول‌ها ضعیف شوند باعث ریزش مو می‌شوند. در کاشت ابرو فولیکول‌ها را از قسمت‌های دیگر برداشت کرده و به ابرو پیوند می‌زنند. کاشت ابرو از روش‌های حساس بوده و باید به دقت بسیاری انجام شود. بنابراین سعی کنید این عمل را در بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران انجام دهید.

كاشت ابرو چیست؟

كلينيك كاشت ابرو کجاست؟

همانطور که پیش از این گفته شد کاشت ابرو می تواند تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از ریزش ابرو و زیباسازی آن داشته‌باشد. این روش معمولا در کلینیک های کاشت ابرو انجام می شود. یک کلینیک کاشت ابرو در واقع یک مرکز درمانی معتبر است که پزشکان و متخصصین پوست و مو در آن به درمان مشکلات پوست و مو در افراد می پردازند. کلینیک های کاشت ابرو به نوعی مراکز زیبایی نیز محسوب می شوند. در این مراکز تمامی مراحل درمان از مشاوره های پیش از عمل تا انجام عمل کاشت ابرو قابل انجام هستند. در ادامه این مطلب به توصیف ویژگی های بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران خواهیم پرداخت.

ویژگی های بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران

با توجه به زیاد شدن کلینیک های پوست و مو تهران بسیاری از افراد برای انتخاب یک مرکز معتبر دچار تردید می شوند. به طور کلی ویژگی‌های بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران به شرح زیر می‌باشد:

مجوز وزارت بهداشت

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران داشتن مجوز وزارت بهداشت می باشد. مجوز وزارت بهداشت می تواند به شما اطمینان خاطر بیشتری برای درمان در آن کلینیک بدهد. ممکن است بپرسید چگونه از جواز داشتن یک مرکز مطمئن شویم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت وزارت بهداشت کلینیک ها را موظف کرده است تا جواز خود را در معرض مشاهده عموم قرار دهند. مجوز داشتن یک کلینیک به این معناست که مرکز تمامی استانداردهای اولیه یک کلینیک کاشت ابرو معتبر را دارا می باشد. یکی از مواردی که وزارت بهداشت به آن توجه زیادی دارد جداسازی اتاق های معاینه، جراحی، انتظار و… از یکدیگر می‌باشد.

تخصص در کاشت ابرو

یکی از مواردی که در انتخاب بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران باید به آن توجه داشته باشید این است که صرفا یک کلینیک کاشت مو با تجربه نمی‌تواند در کاشت ابرو نیز موفق باشد. کاشت موی سر با کاشت ابرو تفاوت‌های زیادی دارد. بنابراین پزشکان و متخصصین حاضر در کلینیک باید هنر و مهارت کافی برای انجام این کار را داشته باشند. پیش از کاشت ابرو متخصصین باید به طراحی فرم ابرو پرداخته و سعی کنند بهترین طرح را برای ابروی شخص درنظر بگیرند. همچنین ابروی آقایان با خانم تفاوت زیادی داشته و جراحان باید با این تفاوت آشنایی کامل داشته‌باشند. با توجه به آن چه گفته‌شد پزشکان برای کاشت ابرو علاوه‌بر مهارت جراحی، باید دید زیبایی شناختی خوبی نیز داشته‌باشند.

ارائه روش های مختلف کاشت

کاشت مو یکی از روش‌هایی است که امروزه در سراسر دنیا انجام می شود.بسیاری از مردم دنیا با اطمینان کامل از این روش بدون بازگشت جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌کنند. کاشت ابرو نیز یکی از شاخه‌های کاشت مو است که برای موهای صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.امروزه روش‌های مختلفی برای کاشت مو و ابرو ایجاد شده‌است. یکی از ویژگی‌های مهم در بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران ارائه روش‌های مختلف کاشت برای بیماران است. یک مرکز معتبر باید بتواند تمامی روش‌های کاشت ابرو ارائه دهد.

ارائه روش های مختلف کاشت

تجهیزات به روز و مناسب

یکی دیگر از ویژگی های بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران مجهز بودن به دستگاه ها و ابزارهای حرفه ای و به روز می باشد. کاشت ابرو به روش‌های مختلفی انجام می شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌هایی ساخته‌شده‌اند که کاشت ابرو را بسیار ساده‌تر و کم دردسرتر کرده‌اند. یک کلینیک کاشت ابرو معتبر در تهران باید دستگاه‌های به روز و حرفه‌ای داشته‌باشد تا مراجعین بتوانند با آرامش خاطر روش درمان خود را انتخاب نمایند. در واقع داشتن تجهیزات نیز به اندازه تخصص و تجربه پزشکان در یک مرکز کاشت ابرو اهمیت دارد.

 بهترين مرکز كاشت ابرو در تهران

با توجه به توضیحاتی که داده شد بهترين كلينیک كاشت ابرو در تهران باید دارای مجوز از وزارت بهداشت باشد. همچنین پزشکان متخصص در این مراکز باید علاوه بر مهارت کافی در جراحی دید هنری و زیبایی شناختی خوبی داشته‌باشند تا بهترین طرح را برای ابرو انتخاب کنند. البته نکات بسیاری هستند که یک مرکز را تبدیل به بهترین کلینیک کاشت ابرو می‌کنند. در ادامه به توضیح تعدادی از این نکات خواهیم پرداخت:

  • کادر درمان و اداری در یک مرکز باید با احترام با بیماران برخورد کنند.
  • اتاق انتظار بیماران باید دارای تهویه مناسب و فضایی راحت باشد.
  • یک مرکز معتبر باید تحت نظر یک متخصص پوست و مو اداره شود.

و موارد دیگر که در ادامه این مقاله به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

روش های کاشت بهترين مرکز كاشت ابرو در تهران

همانطورکه گفته شد پیشرفت علم و تکنولوژی تاثیر بسیار زیادی در روش های زیباسازی صورت داشته است. یکی از روش‌هایی که تکنولوژی توانسته تاثیر بسیاری روی آن داشته‌باشد روش کاشت ابرو می‌باشد. امروزه در کلینیک‌های معتبر جهان روش‌هایی از کاشت ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد که درد و نقاهت آن را به حداقل رسانده‌است. در ادامه این مطلب به توضیح روش‌های کاشت بهترين مرکز كاشت ابرو در تهران خواهیم پرداخت.

اولین روش کاشت ابرو روش FUT

اولین روش کاشت که در بهترين مرکز كاشت ابرو در تهران مورد استفاده قرار می گیرد روش FUT می باشد. امروزه بسیاری از مردم از این روش کاشت ابرو استفاده می‌کنند. در روش FUT معمولا یک برش پشت سر ایجاد شده و فولیکول‌های مو از آن برداشته می‌شوند. این روش نیاز به جراحی دارد زیرا یک برش در پشت سر ایجاد می‌شود. روش FUT به علت جراحی و بخیه یک روش تقریبا تهاجمی محسوب شده و به همین دلیل بیشتر پزشکان آن را ترجیح نمی‌دهند. همچنین یکی از مشکلاتی که در این روش ایجاد می شود طبیعی جلوه نکردن ابروها می باشد. در این روش دقت کافی در انتخاب فولیکولی که روش رشد آن با ابروها یکی باشد وجود ندارد. پس از انجام این روش ابروها به صورت طبیعی رشد کرده و می‌توانید آن‌ها را اصلاح کنید.

دومین روش کاشت ابرو روش FUE

یکی دیگر از روش های کاشت ابرو روش FUE می باشد. این روش را می‌توان یک روش غیرجراحی دانست.در این روش فولیکول‌ها بدون نیاز به جراحی و برش از پشت سر برداشته و به قسمت ابرو پیوند داده می‌شوند. همانطور که می دانید موهای پشت سر تراکم بیشتری داشته و به علت قطر زیاد شباهت بسیاری به موهای ابرو دارند. بنابراین روش FUE می تواند جلوه طبیعی تری به ابروهای شما بدهد. همچنین ظرافتی که این موها دارند باعث می شود تا ابروهای شما زیباتر به نظر برسند. این روش بی دردسر کاشت ابرو دوره نقاهت کمتری داشته و بسیار با دقت انجام می شود. در روش FUE پس از کاشت هیچ گونه جای زخمی روی سر و ابروی شما نمانده و شما می توانید پس از جراحی به راحتی به زندگی روزمره خود بازگردید. این روش یک روش کم تهاجمی زیباسازی بوده و زخم و خونریزی ندارد. به طور کلی درد این روش کمتر از روش های تهاجمی می باشد.

دومین روش کاشت ابرو روش FUE

سومین روش کاشت ابرو روش SUT

سومین روش کاشت ابرو در بهترين مرکز كاشت ابرو در تهران روش SUT است. این روش کاشت ابرو مبتنی بر استخراج فولیکول بوده و دارای زیرمجموعه های بسیاری است. روش SUT را می توان یک روش کم تهاجمی دانست که در آن بدون برش و بخیه فولیکول ها را از سر شما جدا کرده و به ابرو پیوند می زنند. روش SUT دارای زیرمجموعه هایی مانند روش های FIT، Micro FIT، Super FIT و… می باشد. یکی از ویژگی های مهم این روش ماندگاری و طبیعی بودن آن است. اگر قصد دارید ابروهای طبیعی و ماندگاری پس از کاشت داشته باشید می توانید از روش SUT استفاده نمایید. روش SUT از روش های پرطرفدار کاشت می باشد که امروزه بسیاری از مردم به آن روی آورده اند.

مراحل کاشت در بهترين مرکز كاشت ابرو در تهران

پس از توضیحاتی که داده شد قصد داریم به توضیح مراحل کاشت ابرو بپردازیم. ممکن است برای بسیاری از شما این سوال ایجاد شود که هنگام کاشت در بهترين مرکز كاشت ابرو در تهران چه می گذرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کاشت ابرو دارای سه مرحله است که به شرح زیر می باشد:

  1. طراحی ابرو:

    اولین مرحله در کاشت ابرو مراجعه به کلینیک و مشاوره می باشد. زمانی که شما شرایط استفاده از این روش را دارا باشید، پس از تاییدیه پزشک می توانید یک طرح دلخواه به پزشک ارائه کنید. پزشک با درنظر گرفتن اصول زیبایی شناختی صورت و طرح مورد نظر شما شروع به طراحی یک طرح زیبا برای ابروی شما می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات در این طراحی تقارن ابروها می‌باشد. البته شما می‌توانید از طرح های پیش آماده نیز استفاده کنید که معمولا طبیعی به نظر نمی‌رسند.

  2. استخراج گرافت ها:

    در مرحله دوم کاشت در بهترين مرکز كاشت ابرو در تهران شما وارد اتاق جراحی شده و جراحان باید گرافت‌ها را قسمت پشت سر و گردن شما استخراج کنند. در این مرحله فولیکول ها را از قسمت پشت سر و گردن که به عنوان بانک مو و یا ناحیه اهداکننده نیز شناخته می شود، استخراج می‌کنند. برای کاشت ابروی آقایان معمولا گرافت‌ها از قسمت پشت سر و گوش استفاده می شود که موهای ضخیم‌تری دارند و برای خانم به علت ظریف بودن ابروها معمولا از ناحیه پشت گوش و پایین گردن برای استخراج گرافت استفاده می شود.

  3. کاشت گرافت ها:

    پس از آن که گرافت ها استخراج شد در این مرحله از کاشت در بهترين مرکز كاشت ابرو در تهران کادر پزشکی شروع به کار کردن روی گرافت ها برای پیوند آن ها به ناحیه درمان می شوند. در این مرحله ابروها را با استفاده از بی حسی موضعی بی حس کرده و سوراخ هایی روی ابرو با توجه به طرح از قبل آماده شده ایجاد می کنند. سپس گرافت ها را داخل این سوراخ ها قرار می دهند. البته به جهت رشد موها و زاویه آن ها با صورت دقت داشته باشید.

یکی از سوالاتی که ممکن است درباره کاشت ابرو برای شما ایجاد شود این است که آیا می توان از موهای جای دیگر بدن نیز برای کاشت ابرو استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت از لحاظ تئوری امکان این کار وجود دارد اما بهتر است از این موها برای ابرو استفاده نکنید. بیشتر گرافت ها در جای جدید رشد نکرده و در صورت رشد امکان فر خوردن آن ها پس از رشد بسیار زیاد است.

کلینیک كاشت ابرو در تهران

ابروهای انسان ممکن است به دلایل مختلفی مانند استرس، آلودگی هوا، تغذیه نامناسب، افزایش سن و… دچار مشکل ریزش شود. ریزش ابروها تاثیر بسیاری در کاهش زیبایی داشته و بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها به دنبال روش‌های حل این مشکل می باشند. همانطور که گفته شد بدون شک بهترین و طبیعی ترین روش برای رفع این مشکل کاشت ابرو است. این روش بی نظیر که در مراکز پوست و مو انجام می‌شود دارای کلینیک های تخصصی نیز می باشد. در این کلینیک ها انواع روش کاشت انجام شده و معاینات لازم را پیش از جراحی انجام می دهند. امروزه تعداد زیادی کلینیک كاشت ابرو در تهران وجود دارد که می‌توانید برای درمان به آن‌ها مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:لیست خدمات کلینیک زیبایی

کلینیک كاشت ابرو در تهران

جلسه مشاوره کاشت کلینیک های كاشت ابرو در تهران

همانطورکه گفته‌شد امروزه تعداد زیادی کلینیک كاشت ابرو در تهران وجود دارد که شما می‌توانید به تحقیق درباره آن‌ها بپردازید. تا یکی از آن ها را برای درمان انتخاب کنید. پس از انتخاب کلینیک و مراجعه به آن یک جلسه مشاوره در مرکز انجام می‌شود. اما در این جلسه مشاوره چه می گذرد؟ شاید مهم تر از روز عمل کاشت ابرو، روز جلسه مشاوره باشد. بسیاری از مواردی که در نتیجه عمل تاثیرگذار هستند به کارهایی که پیش از عمل باید به آن ها توجه داشته باشید مربوط می‌شود. بنابراین سعی کنید در این روز خجالت را کنار گذاشته و هر سوالی که ذهنتان را مشغول کرده است از پزشک بپرسید.

در جلسه مشاوره به موارد زیر پرداخته می‌شود:
  • در این جلسه شما می توانید اگر مدل ابروی خاصی مد نظر دارید با پزشک در میان بگذارید و پزشک با توجه به چهره شما بهترین مدل را بر اساس طرح پیشنهادی شما طراحی کند.
  • پزشکان در این جلسه سلامت عمومی شما را مورد بررسی قرارمیدهند. اگر نیاز به مصرف دارو و یا فعالیت پزشکی داشتید به شما اطلاع می‌دهند.
  • یکی از مهم‌ترین کارها در جلسه مشاوره کاشت در کلینیک كاشت ابرو در تهران ریخت شناسی ابرو می باشد. در ریخت شناسی به بررسی دقیق ابروها می پردازند.
  • در ریخت شناسی حالت فعلی و نهایی ابروها مشخص می‌شودم.پس از بررسی‌های لازم به تعیین زاویه مناسب کاشت موها و محل مناسب برای برداشت آن‌ها می‌پردازند.

با مطالع ادامه مطلب علت اهمیت ریخت شناسی در کاشت ابرو را خواهید دانست.

اهمیت ریخت شناسی در کلینیک های کاشت ابرو تهران

یکی از مهم ترین مسائل در کاشت ابرو، ریخت شناسی می باشد. امروزه چندین کلینیک كاشت ابرو در تهران زمان بسیاری از جلسه مشاوره پیش از عمل را صرف ریخت شناسی می کنند. علت اهمیت ریخت شناسی به شرح زیر می باشد:

  1. تفاوت جهت رشد موها:

    موهای ابرو بر خلاف موهای سر در یک جهت رشد نکرده و هر قسمت از آن در جهت متفاوتی رشد می کند. اگر به ابروهای خود دقت کنید متوجه خواهیدشد که جهت رشد آن‌ها در قسمت سر، تنه و دمه باهم متفاوت است. بنابراین مشخص کردن زوایه کاشت ابروها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در ریخت شناسی مشخص می شود. همچنین ضخامت، رنگ و طول موها در هر قسمت ابرو متفاوت است و برای کاشت طبیعی‌تر باید از قبل محل مناسبی برای برداشت موها انتخاب شود.

  2. زوایه موهای ابرو:

    همانطور که می دانید موهای سر عمودی رشد می‌کنند در صورتی که موهای ابرو باید روی صورت خوابیده و به هیچ عنوان نباید از صورت فاصله داشته باشد. یکی دیگر از کارهایی که در ریخت شناسی پیش از درمان در چندین کلینیک كاشت ابرو در تهران انجام می شود بررسی زاویه تار موها با فولیکول اصلی می‌باشد. این موضوع دلیل اصلی خوابیدن موهای ابرو روی صورت و رشد محدود آن ها می‌باشد.

  3. تک تار مویی بودن ابروها:

    دقت داشته باشید که موهای سر به صورت چند تار مو از یک روزنه بیرون زده‌اند و فولیکول‌های سر معمولا دارای چند تارمو می‌باشند. اما ابروها تک تار مویی هستند. به طور کلی واحدهای فولیکولی موهای سر با موهای ابرو متفاوت است. به همین دلیل است که روش‌هایی که برداشت فولیکول‌ها را به صورت نقطه‌ای انجام می‌دهند نتیجه بهتری نسبت به دیگر روش‌های کاشت ابرو دارند. انتخاب روش کاشت باید در مرحله ریخت شناسی انجام شود.

  4. تفاوت چرخه رشد ابروها:

    همانطور که می دانید موهای ابرو تا اندازه خاصی رشد می کنند. در صورتی که رشد موهای سر معمولا متوقف نمی شود. بنابرین تعداد زیادی کلینیک كاشت ابرو در تهران جلسه مشاوره را به ریخت شناسی اختصاص می دهند. این موضوع باعث می شود تا موها از نقطه‌ای برداشت شوند که رشد کمتری دارند. در غیر این صورت شما باید مجبور هستید در فاصله زمانی های کم به اصلاح ابروهای خود بپردازید.

اهمیت ریخت شناسی در کلینیک های کاشت ابرو تهران

تعیین طرح ابروها در کلینیک كاشت ابرو

یکی از مهم ترین کارهایی که در ریخت شناسی انجام می دهند مشخص کردن طرح ابروهای می باشد. می دانید که امروزه تعداد زیادی کلینیک كاشت ابرو در تهران مشغول به کار هستند که تنها تعداد کمی از آن‌ها دارای اعتبار کافی هستند. در کلینیک های معتبر تهران طرح ابروها را در جلسه مشاوره پیش از عمل تعیین می کنند. این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باعث می شود تا نتیجه عمل یک نتیجه رضایت بخش برای مراجعین محسوب شود. زیرا می‌توانند طرح ابروهای خود را پیش از عمل مشاهده کرده و درباره زیبایی آن بحث کنند. در این مرحله کارهایی زیر انجام می‌شود:

  •  محل دقیق برداشت فولیکول ها مشخص می‌شود.
  • محل دقیق پیوند فولیکول ها را تعیین می‌کنند.
  • یکی از مهم‌ترین کارهایی که در این مرحله انجام می‌شود تعیین زاویه فولیکول ها می‌باشد.
  • بر اساس اصول زیبایی شناختی به پیدا کردن یک طرح زیبا برای ابروها می‌پردازند.

توجه داشته‌باشید که طرح مشخص شده باید با حالت کلی صورت به خصوص چشم‌ها هماهنگی داشته‌باشد. یک کلینیک كاشت ابرو در تهران که دارای اعتبار باشد با مشخص کردن نقطه شروع و نقطه پایانی باعث می‌شود تا ابروها به یکدیگر نزدیک نشده و یا خیلی از هم دور نشوند. همچنین مشخص کردن این نقاط از نزدیک شدن ابروها به شقیقه و یا کناره صورت جلوگیری می‌کند. در آخر پزشکان باید به خم ابروها توجه بسیاری داشته‌باشند زیرا خم ابروها می‌تواند باعث ایجاد حالت تعجب، خشم و یا ناراحتی در چهره افراد شود.

كاشت ابرو در تهران نکات مربوط به آن

تهران به عنوان پایتخت دارای مراکز درمانی بسیار خوبی است و به همین دلیل بسیاری از افراد از شهرهای مختلف به این مراکز مراجعه کرده و تحت درمان قرار می گیرند. یکی از مراکزی که در تهران دارای کیفیت بسیار مناسبی است مراکز زیبایی و کاشت ابرو می باشند. بسیاری از مردم برای انجام عمل های زیبایی، کاشت مو و کاشت ابرو به تهران سفر می کنند. البته باید در نظر داشته باشید که تمام مراکز كاشت ابرو در تهران کیفیت مناسبی نداشته و شما باید با توجه به ویژگی های یک کلینیک معتبر، به انتخاب یک مرکز کاشت ابرو حرفه ای بپردازید.

كاشت ابرو در تهران نکات مربوط به آن

بهترین کاندیدا كاشت ابرو

اگر به دنبال بهترین مرکز كاشت ابرو در تهران هستید باید این نکته را در نظر داشته باشید که آیا کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستید یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت معمولا بیشتر افراد علاقمند به داشتن ابروهای پرپشت و خوش حالت هستند اما تمام افراد نمی توانند گزینه مناسبی برای کاشت ابرو باشند. همچنین کسی‌که به دلایل ارثی و یا بیماری های خاص دچار ریزش ابروها می‌شود کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو نیست.اگر قصد شما از کاشت ابرو فرم دهی به آن‌ها می‌باشد باید بدانید تا زمان درمان بیماری‌ها این روش برای فرم دهی مناسب نیست.

:بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو به شرح زیر می‌باشد
  1. افرادی که به صورت مادرزادی ابروهای کم پشت و نازکی دارند. به‌طورکلی ابروهای آن‌ها رشد نکرده است.
  2. افرادی که از شکل و حالت و فرم ابروهای خود رضایت ندارند.
  3. افرادی که به علت سوختگی، شکستگی و جراحی قسمت‌هایی از ابروی خود را از دست داده‌اند. همچنین افرادی که قصد پوشاندن جای زخم و یا بخیه‌ای را دارند.
  4. خانم‌هایی به دلیل برداشتن بیش از حد ابروها دچار ریزش و نازکی موهای ابرو شده‌اند.
  5. افرادی که ابروهای خود را تاتو یا هاشور زده و می‌خواهند آن‌ها را طبیعی‌تر کنند.

كاشت ابرو روی تاتو

یکی‌از سوالاتی‌که درباره كاشت ابرو در تهران پرسیده می‌شود این است که آیا می‌توان روی تاتو کاشت ابرو انجام داد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت نه تنها می‌توان این کار را انجام داد بلکه بسیاری از جراحان توصیه می‌کنند بعد از تاتو کردن ابروها برای طبیعی جلوه دادن آن ها ابروهای خود را نیز بکارید. زیرا در زمان کاشت ابروها گرافت‌های کوچک و فشرده در ابرو کاشته می‌شود. در برخی از مواقع خونرسانی و غذارسانی به این گرافت‌ها دچار مشکل می‌شود.برخی از آن دچار ریزش می شوند. این مشکل باعث ایجاد فواصل ریزی بین ابروها می شود. تاتو زدن پیش از کاشت باعث مشاهده نشدن این فواصل میشود. همچنین ابروها پرپشت و یک دست به نظر می‌رسد.

مراقبت های پس از كاشت ابرو

پس از پیدا کردن یک کلینیک معتبر و كاشت ابرو در تهران باید به انجام مراقبت هایی بپردازید. عدم رعایت این مراقبت ها باعث می شود تا عوارض زیادی را تجربه کرده و نتیجه درمان مناسب نباشد. پس از کاشت ابرو به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • پاسنمان روی قسمت اهداکننده و ناحیه کاشت باید تا دو روز باقی بماند. بنابراین پانسمان را به موقع عوض کرده و محل درمان و اهداکننده را تمیز نگه دارید.
  • پس از آن که پانسمان ناحیه اهداکننده را برداشتید سعی کنید ناحیه مورد نظر را با احتیاط شستشو دهید.
  • پزشکان پس از عمل مایع مخصوصی را تجویز می کنند که باید هر 2 یا 3 ساعت یک بار روی ابروهای خود اسپری کنید. توجه داشته باشید که این کار را بر اساس دستور استفاده پزشک و به صورت مرتب انجام دهید.
  • در بعضی از مواقع ممکن است پوسته ها و یا لخته هایی روی ابرو ایجاد شود. سعی کنید از دست زدن به آن‌ها خودداری کنید تا بصورت کامل برطرف شوند.
  • توجه داشته باشید در صورتی که این لخته ها و پوسته برطرف شدند می توانید از به آرایش ابروهای خود بپردازید.
  • پس از كاشت ابرو در تهران می توانید از کمپرس سرد برای جلوگیری از التهاب استفاده کنید. اما نباید این کمپرس را بیشتر از 20 دقیقه روی ابروهای خود قرار دهید.

مراقبت های پس از كاشت ابرو

عوارض كاشت ابرو در تهران

یکی از مهم ترین مواردی که پیش از انجام هر روش زیباسازی باید به آن توجه داشته باشید عوارض است. بدون شک تمام روش های زیباسازی (حتی کم تهاجمی ترین آن ها) دارای عوارض است. کاشت ابرو نیز عوارض مخصوص به خود را دارد. اما به طور کلی اگر این عمل در بهترین مرکز كاشت ابرو در تهران انجام شود دارای عوارض کمتری خواهد بود.

عوارض کاشت ابرو به شرح زیر می باشند:
  • یکی از رایج ترین عوارض کاشت ابرو التهاب، قرمزی و تورم است که مدتی پس از عمل از بین خواهد رفت.
  • در بعضی از مواقع ناحیه درمان ممکن است دچار خارش و کبودی شود. در صورت برطرف نشدن این مشکل باید با پزشک خود تماس بگیرید.
  • اگر کاشت ابرو را در یک مرکز نامعتبر انجام دهید امکان عفونت کردن و یا زخم شدن محل درمان وجود دارد. در بسیاری از این موارد این جای این زخم‌ها برطرف نشده و روی ابروها کاملا مشخص باشد.

انجام کاشت در یک مرکز نامعتبر می تواند عوارض را زیاد کرده به طوری که حتی در نتیجه کاشت نیز تاثیرگذار باشد. برای مثال در برخی مواقع ممکن است مشکلاتی مانند عدم تقارن ابروها، رشد نامناسب موها، تفاوت رنگ موهای کاشته‌شده با موهای طبیعی، عدم رشد گرافت‌ها و یا نرسیدن به حالت دلخواه آن‌ها ایجاد شود. برای كاشت ابرو در تهران سعی کنید پس از انجام تحقیقات لازم بهترین مرکز را انتخاب نمایید.

نکات مهم كاشت ابرو در تهران

همانطورکه گفته‌شد برای كاشت ابرو در تهران باید به دنبال یک مرکز معتبر باشید. در ادامه به توضیح نکات مهم درباره کاشت ابرو خواهیم پرداخت:

  • تکنیک کاشت ابرو برای آقایان و خانم‌ها متفاوت است. ابروهای مردان معمولا ضخیم تر از ابروهای خانم‌ها می‌باشد. بنابراین برداشت گرافت‌ها باید از ناحیه‌های متفاوتی از سر انجام شود.
  • روش کاشت ابرو یک روش دائمی برای رفع نازکی و کم پشتی موهای ابرو می‌باشد.
  • درصورتی‌که یکی از دو ابرو دچار ریزش شده‌باشد، می‌توان از ابروی دیگر به عنوان اهداکننده استفاده کرد.
  • مدت زمان عمل کاشت ابرو بستگی به میزان پیوندهای بیمار داشته اما معمولا بین 5 تا 6 ساعت طول می‌کشد.
  • شما می توانید 48 ساعت پس از عمل به زندگی روزمره خود بازگشته و فعالیت‌های خود را از سر بگیرید. البته انجام فعالیت و ورزش سنگین تا مدتی ممنوع است.

نکات مهم كاشت ابرو در تهران

معرفی بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

در صورتی که دنبال بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران هستید می توانید به کلینیک پوست و مو بهدیس مراجعه کنید. این کلینیک با سابقه خدمات گسترده ای را از کاشت مو تا زیباسازی و جوان سازی پوست به شما ارائه می کند. کلینیک پوست و مو بهدیس مجهز به دستگاه های پیشرفته است و انواع روش های زیباسازی تحت نظر متخصصین و پزشکان با تجربه و حرفه ای انجام می شود. در این کلینیک می توانید جدیدترین روش های کاشت ابرو را تجربه کنید و از جدیدترین دستگاه ها و با تجریه ترین پزشکان بهره مند گردید.

بیشتر بخوانید: کلینیک های زیبایی تهران