جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک مو تهران

کلینیک مو تهران

موها یکی از مهمترین ارگان‌های بدن در زیبایی هستند که بروز مشکل در آن‌ها می‌تواند تأثیر بسیاری در زیبایی افراد داشته باشد. متاسفانه می دانید که موهای سر به دلایل مختلفی دچار ریزش شده و این ریزش باعث کاهش تراکم آن می‌شود. کاهش تراکم موهای سر تأثیر بسیاری در اعتماد به نفس افراد به خصوص مردان دارد. بسیاری از مردان به دلایل مختلف دچار ریزش و طاسی موهای سر می‌شوند. رفع ریزش موهای سر همواره یکی از دغدغه‌های مهم در زندگی انسان بوده است. از زمان گذشته تا امروز روش‌های متنوعی برای جلوگیری از ریزش موهای سر ایجاد شده است که هر یک از آن‌ها دارای مزایای و معایب خاص خود می‌باشند. پزشکان متخصص مو امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند روش‌های بی نظیری را برای جلوگیری از ریزش موهای سر ایجاد کنند که این روش‌ها در مراکزی تحت عنوان کلینیک مو ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کلینیک مو تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک مو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح خدمات و ویژگی‌های کلینیک مو تهران بپردازیم، باید بدانید کلینیک مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک مو در واقع یک مرکز درمانی است که در آن پزشکان متخصص بسیاری حضوری دارند. در این مرکز پزشکان متخصص مو حضور داشته و با استفاده از روش‌های مختلفی به زیباسازی و رفع مشکلات مو در بیمار می‌پردازند.

در زمان گذشته افراد برای رفع مشکل ریزش مو، به مطب پزشکان متخصص مو مراجعه می‌کردند. اما امروزه به علت تنوع روش‌های درمانی و پیشرفت علم و تکنولوژی مراکزی درمانی به صورت تخصصی ایجاد شده‌اند. در این مراکز خدمات بسیار متنوعی برای رفع ریزش مو ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که این خدمات زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه ارائه می‌شود. در ادامه مطلب به توضیح برخی از خدمات مهم در کلینیک مو خواهیم پرداخت.

کلینیک مو چیست؟

خدمات مزوتراپی مو در کلینیک مو تهران

یکی از خدماتی که در کلینیک مو تهران ارائه می‌شود، خدمات مزوتراپی مو می‌باشد. این روش از روش‌های بسیار حرفه‌ای برای رفع ریزش موهای سر است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از تزریق مستقیم مواد مورد نیاز رشد مو در لایه میانی پوست سر، به رفع ریزش مو می‌پردازند. در طول این روش بی نظیر ابتدا پزشکان یک آزمایش خون از بیمار می‌گیرند.

در این آزمایش به بررسی دقیق بدن بیمار پرداخته و از کم و کاستی‌های ویتامین‌ها، آمینواسیدها و مواد مغذی رشد مو مطلع می‌شوند. این آزمایش باید با دقت بررسی شده و پس از آن داروهایی برای بیمار تجویز شود. این داروها پس از تجویز به صورت محلول‌های درمانی، به طور مستقیم به لایه میانی پوست سر تزریق می‌شوند.

توجه داشته باشید فولیکول‌ها که ارگان‌های حیاتی رشد مو هستند، در لایه میانی قرار دارند. پزشکان در روش مزوتراپی با تقویت فولیکول‌ها باعث رفع ریزش و برطرف کردن نازکی موهای سر می‌شوند. این روش در صورتی قابل استفاده است که فولیکول‌ها سالم باشند. روش مزوتراپی برای افرادی که دچار طاسی شده‌اند مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: کلینیک مزوتراپی مو در تهران

پی آر پی در کلینیک مو تهران

یکی دیگر از روش‌هایی که در کلینیک مو تهران ارائه می‌شود، روش پی آر پی می‌باشد. این روش از روش‌های بسیار مدرن و حرفه‌ای برای رفع ریزش موهای سر است که امروزه در کلینیک‌های معتبر ارائه می‌شود. در این روش پزشکان با دریافت یک آزمایش خون از بیمار، به جداسازی پلاسما از خون بیمار می‌پردازند. پس از جداسازی پلاسما از خون، به غنی سازی آن می‌پردازند.

توجه داشته باشید که روش پی آر پی از روش‌های بسیار حرفه‌ای و مدرن است که نیازمند دستگاه‌های مخصوصی برای جداسازی و غنی سازی پلاسما دارد. پس از آنکه پلاسما از خون جدا شد، آن را درون سوزن‌های تزریق می‌ریزند. سپس به صورت مستقیم به پوست سر تزریق می‌شود. یکی از نکات قابل توجه در این روش نحوه جداسازی پلاسما از خون است که با استفاده از دستگاه سانتریفویژ انجام می‌شود.

تزریق مستقیم پلاکت به پوست سر باعث تقویت فولیکول‌ها و رفع مشکل ریزش مو می‌شود. این روش نیز برای نقاطی از سر که دچار طاسی شده است، مناسب نمی‌باشد.

پی آر پی در کلینیک مو تهران

کاشت مو در کلینیک مو تهران

یکی از بهترین روش‌هایی که در کلینیک مو تهران برای رفع ریزش مو استفاده می‌شود، روش کاشت مو می‌باشد. این روش نه تنها به جلوگیری از ریزش موهای سر می‌پردازد، بلکه می‌تواند باعث افزایش تراکم موهای سر شود. روش کاشت مو را به صورت طبیعی و دائمی باعث افزایش تراکم موهای سر می‌شود.

در این روش پزشکان به پیوند فولیکول‌ها می‌پردازند. در طول روش کاشت ابرو پزشکان با استفاده از روش‌های مختلفی فولیکول‌ها را برداشت می‌کنند. برداشت این فولیکول‌ها از نواحی مختلفی انجام می‌شود. بهترین محل برای برداشت فولیکول‌ها ناحیه پشت گردن و سر می‌باشد. این ناحیه دارای فولیکول‌های سالم و قابل پیوند بسیاری می‌باشد. پس از آنکه فولیکول‌ها از نواحی مناسب برداشت شدند، پزشکان شروع به آماده سازی آن‌ها می‌کنند.

این مرحله با دقت و زیر نظر متخصصین انجام می‌شود. در آخر پزشکان با استفاده از برش‌های ظریفی روی سر، فولیکول‌ها را به پیوند می‌زنند. اینکار زیر میکروسکوپ و با نهایت دقت انجام می‌شود. روش کاشت ابرو برای افرادی که دچار طاسی شده‌اند نیز مناسب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: کلینیک کاشت مو جردن تهران

انواع روش کاشت مو در کلینیک مو تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که انواع روش کاشت مو در کلینیک مو تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو ایجاد شده‌اند که تفاوت آن‌ها در نحوه برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. در ادامه به توضیح 3 روش مهم کاشت ابرو خواهیم پرداخت:

  1. روش FUT: یکی از روش‌های قدیمی کاشت ابرو روش FUT می‌باشد که امروزه نیز در کلینیک‌های معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش برداشت فولیکول‌ها با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا انجام می‌شود. در این روش تهاجمی پزشکان برشی نواری شکل در محل برداشت ایجاد کرده و پس از برداشت فولیکول‌ها، محل اهدا را بخیه می‌زنند. از عوارض این روش می‌توان به ایجاد اسکار در محل برداشت اشاره کرد. همچنین این روش دارای دوران نقاهت طولانی مدتی می‌باشد.
  2. روش FIT: یکی دیگر از روش‌های کاشت ابرو که تقریباً مدرن است، روش FIT می‌باشد. در این روش پزشکان بدون هیچ برشی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. برداشت فولیکول‌ها در این روش برخلاف روش قبل بدون تهاجم و جراحی انجام می‌شود. پزشکان در این روش فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا برداشت کرده و پس از آماده سازی در محل مناسب می‌کارند. این روش نتایجی طبیعی‌تر و دوران نقاهت کوتاهی دارد.
  3. روش SUT: از دیگر روش‌های کاشت ابرو است که شباهت بسیاری به روش FIT دارد. در این روش پزشکان فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا برداشت می‌کنند. با این تفاوت که برداشت فولیکول‌ها با دستگاه مخصوصی انجام می‌شود.

انواع روش کاشت مو در کلینیک مو تهران

خصوصیات کلینیک مو تهران

بهترین کلینیک مو تهران دارای خصوصیاتی است. افراد با در نظر گرفتن این خصوصیات می‌توانند به انتخاب بهترین کلینیک در تهران بپردازند. ویژگی‌های مهم کلینیک مو به شرح زیر می‌باشد:

  • کلینیک مو باید دارای مجوز باشد. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن استانداردهایی برای کلینیک‌های مو مجوز صادر می‌کند.
  • کلینیک مو باید زیر نظر پزشک متخصص فعالیت کند. یکی از استانداردهای وزارت بهداشت فعالیت زیر نظر پزشک متخصص است.
  • کلینیک‌های معتبر دارای دستگاه‌های پیشرفته و حرفه‌ای هستند.
  • کلینیک‌های معتبر مو در تهران باید به رعایت بهداشت بپردازند. این ویژگی باعث جلوگیری از بروز عفونت و بیمار می‌شود.
  • کلینیک‌های معتبر مو با استفاده از روش‌های متنوع، حق انتخاب را برای بیمار بیشتر می‌کنند.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.