جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک کاشت مو جردن تهران

کلینیک کاشت مو جردن تهران

یکی از مسائل ناخوشایند که ممکن است در زندگی هر انسانی به وجود آید، مشکل ریزش مو می‌باشد. ریزش موهای سر از مهمترین مشکلاتی است که باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد می‌شود. بسیاری از مردان به دلیل ریزش شدید موها دچار کم پشتی و طاسی در نواحی مختلف سر می‌شوند. پزشکان و متخصصین پوست و مو از زمان گذشته تا به امروز روش‌هایی را برای درمان ریزش موهای سر ایجاد کرده‌اند. این روش‌ها که به روش‌های رفع ریزش مو معروف هستند، در گذشته در مطب پزشکان متخصص مو ارائه می‌شد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ریزش و افزایش تراکم موهای سر روش کاشت مو می‌باشد. این روش در مراکزی تحت عنوان کلینیک کاشت مو ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره نحوه انجام روش کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو جردن تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح بهترین کلینیک کاشت مو جردن تهران بپردازیم باید بدانید کاشت مو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت مو را می‌توان بهترین روش زیباسازی موهای سر دانست. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از پیوند فولیکول‌ها باعث جلوگیری از ریزش موهای سر می‌شوند. پزشکان در روش کاشت مو فولیکول‌ها را از نواحی مناسب برداشت کرده و پس از انجام فرآیندهای لازم در محل مناسب می‌کارند.

فولیکول‌ها ارگان‌های حیاتی و بسیار کوچکی هستند که باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شوند. این ارگان‌ها که در لایه میانی پوست قرار دارند، باعث رشد و تراکم مو در نقاط مختلف می‌شوند. پزشکان در روش کاشت مو، این ارگان‌ها را از نواحی مناسب که معمولاً پشت سر و گردن است، برداشت کرده و در نواحی کم پشت سر می‌کارند. روش کاشت مو نسبت به دیگر روش‌های رفع ریزش، نتایج بهتری داشته و به همین دلیل توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

متدهای کاشت مو در کلینیک کاشت مو جردن تهران

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که روش کاشت مو در کلینیک کاشت مو جردن تهران با چه متدهایی انجام می‌شود؟ همانطور که گفته شد به طور کلی در روش کاشت مو، پزشکان با برداشت فولیکول‌ها به زیباسازی موهای سر می‌پردازند.

متدهای کاشت مو در کلینیک کاشت مو جردن تهران

این برداشت با متدهای مختلفی انجام می‌شود که به آن‌ها متدهای مختلف کاشت مو نیز گفته می‌شود. با اینکه مدت زمان زیادی از ابداع روش کاشت مو نگذشته است، اما پزشکان توانسته‌اند متدهای متنوعی را برای برداشت فولیکول‌ها ایجاد کنند. در کلینیک‌های حرفه‌ای کاشت مو معمولاً به 3 متد زیر انجام می‌شود:

کاشت مو به روش FUT:

یکی از متدهای قدیمی کاشت مو روش FUT می‌باشد. این روش با جراحی و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد. در این روش پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا فولیکول‌ها را برداشت می‌کنند. این روش یک روش تهاجمی است و با درد و خونریزی همراه است. بنابراین افرادی که از این متد استفاده می‌کنند دوران نقاهت طولانی مدتی را تجربه می‌کنند. این روش دارای عوارضی است که یکی از مهمترین آن‌ها ایجاد اسکار در محل اهدا می‌باشد. البته روش FUT مزایایی نیز دارد. مهم‌ترین مزیت این روش کاشت تعداد زیادی فولیکول در یک جلسه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین دکترهای کاشت مو در تهران

کاشت مو به روش FIT:

یکی از روش‌های مدرن کاشت مو که امروزه در کلینیک‌های معتبر تهران ارائه می‌شود روش FIT می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان بدون ایجاد برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. برداشت فولیکول‌ها در این روش به صورت واحدی مجزا و بدون خونریزی انجام می‌شود. در طول این متد پزشکان فولیکول‌ها را با ابزار مخصوصی به نام پانچ برداشت می‌کنند. روش FIT دارای دوران نقاهت بسیار کوتاهی است. به طوری که بیمار بلافاصله پس از جراحی به زندگی عادی خود بازمی گردد. البته این روش معایبی نیز دارد که یکی از آن‌ها امکان دو جلسه‌ای شدن درمان می‌باشد. برداشت فولیکول‌ها در این روش زمان زیاد می‌برد.

کاشت مو به روش SUT:

یکی دیگر از روش‌هایی که امروزه در کلینیک‌های معتبر ارائه می‌شود روش SUT می‌باشد. کاشت مو با این روش شباهت بسیار زیادی به روش FIT دارد. در این روش نیز پزشکان بدون ایجاد برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. با این تفاوت که برداشت فولیکول‌ها در این روش با دستگاه مخصوصی انجام می‌شود. در این روش سرعت برداشت فولیکول‌ها بیشتر بوده و به همین دلیل بیمار در یک جلسه درمان به تراکم مورد نظر دست پیدا می‌کند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این روش نسبت به دیگر روش‌های کاشت مو هزینه بیشتری دارد.

کاشت مو به روش SUT:

بهترین کاندیدا در کلینیک کاشت مو جردن تهران

می‌دانید که هر روش زیبایی دارای کاندیدای خاص خود می‌باشد. از نظر متخصصین کاشت مو نیز دارای کاندیدای خاص خود است. در کلینیک کاشت مو جردن تهران پزشکان و متخصصین کاندیدای مناسب استفاده از روش کاشت مو را با ویژگی‌های زیر توضیح می‌دهند:

  • مهم‌ترین ویژگی کاندیدای مناسب کاشت ابرو که در کلینیک‌های حرفه‌ای به آن توجه می‌شود، بانک مو می‌باشد. افراد باید فولیکول‌های مناسبی را برای پیوند در محل برداشت داشته باشند. در غیر این صورت کاشت مو بی نتیجه است.
  • مردانی که با مشکل ریزش به دلیل الگوی طاسی مردانه شده‌اند. این افراد در صورتی که 5 سال به صورت مداوم دچار ریزش مو شدید باشند، می‌توانند از کاشت مو استفاده کنند.
  • مردان و زنانی که به دلیل سوانح دچار سوختگی موهای سر شده‌اند، کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستند.
  • افرادی که از کاشت مو انتظار واقع بینانه ای داشته باشند، می‌توانند از این روش بی نظیر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین روش کاشت مو

مشخصات مو برای کاشت در کلینیک کاشت مو

مو برای کاشت باید دارای مشخصاتی باشد که در صورت دارا نبود این مشخصات برای کاشت مو مناسب نیست. پزشکان در کلینیک کاشت مو جردن تهران با در نظر گرفتن این مشخصات به بررسی موهای مراجعین برای کاشت مو می‌پردازند. این مشخصات به شرح زیر می‌باشند:

  • رنگ مو تأثیر بسیاری در کاشت مو دارد. میزان تضاد بین رنگ مو با فرق سر می‌تواند تأثیر بسیاری در به چشم آمدن طاسی داشته باشد. افرادی که رنگ موها با پوست سرشان متفاوت است، گزینه مناسبی برای کاشت مو هستند.
  • پزشکان قبل از کاشت مو، به بررسی بیمار می‌پردازند. هرچه میزان تراکم موهای بیمار در محل اهدا بیشتر باشد، کاندیدای بهتری برای کاشت مو می‌باشد. فولیکول‌ها و تراکم آن‌ها در محل اهدا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • موهای فر تراکم بیشتری را ایجاد می‌کنند. بنابراین افرادی که موهای فر یا مجعد دارند، گزینه مناسبی برای کاشت مو هستند.
  • ضخامت موها می‌تواند تأثیر بسیاری در افزایش تراکم موها داشته باشد. افرادی که ضخامت موهایشان در محل اهدا مناسب است، با تعداد گرافت کمتر به تراکم مورد نظر دست پیدا می‌کنند.

مشخصات مو برای کاشت در کلینیک کاشت مو

خصوصیات بهترین کلینیک کاشت مو جردن تهران

در شهر تهران به عنوان پایتخت مراکز درمانی بسیار وجود دارد. بسیاری از افراد در پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مو جردن تهران دچار مشکل می‌شوند. در ادامه به توضیح خصوصیات مهم در کلینیک‌های معتبر خواهیم پرداخت:

  1. کلینیک‌های معتبر باید دارای مجوز باشند. کلینیک‌ها با رعایت استانداردهایی از وزارت بهداشت مجوز دریافت می‌کنند.
  2. کلینیک‌های حرفه‌ای نیز نظر پزشک متخصص فعالیت می‌کنند. یکی از استانداردها برای مجوز، فعالیت کلینیک زیر نظر پزشک متخصص است.
  3. کلینیک‌های معتبر با استفاده از دستگاه‌های مختلف، روش‌های متنوعی را برای کاشت مو ارائه می‌دهند.
  4. کلینیک‌هایی که مجوز دارند، باید به رعایت بهداشت بپردازند. استفاده از وسایل یکبار مصرف و ضدعفونی کردن ابزارها و دستگاه باعث جلوگیری از بروز عفونت و بیماری در مراجعین می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.