جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران

کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران

پوست و مو از موارد بسیار مهم در زیبایی افراد هستند. متأسفانه پوست و مو در سنین پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند. این مشکلات باعث از دست ریزش مو‌های سر و ایجاد چین و چروک در پوست می‌شود. مشکلات مربوط به پوست و مو در زمان گذشته در مطب پزشکان متخصص انجام می‌شد. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تنوع روش‌های زیباسازی، بیشتر افراد به کلینیک‌های تحت عنوان کلینیک پوست و مو مراجعه می‌کنند. این کلینیک‌ها دارای تعداد زیادی پزشک متخصص بوده و افراد زیر نظر این پزشکان به درمان مشکلات پوست و مو می‌پردازند. از آنجایی که تهران پایتخت محسوب می‌شود، بسیاری از کلینیک‌های پوست و مو در این شهر قرار دارند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره خدمات کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خدمات کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران

به طور کلی یکی از سؤالات مهمی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که خدمات کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران به چه صورت است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت همانطور که از نام این کلینیک مشخص است، خدمات این کلینیک مربوط به پوست و مو می‌باشد. در کلینیک‌های فوق تخصصی پوست و مو پزشکان و متخصصین به ارائه خدمات زیر می‌پردازند:

خدمات پوست:

یکی از مهمترین خدماتی که در کلینیک‌های تهران ارائه می‌شود خدمات پوست می‌باشد. می‌دانید که پوست انسان همیشه به شادابی و تازگی دوران جوانی باقی نمی‌ماند. به همین دلیل در میانسالی و پیری با مشکل پیری پوست مواجه می‌شود. پیری پوست باعث ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست در نقاط مختلف بدن به خصوص صورت می‌شود. پیری پوست یک مشکل طبیعی است که نمی‌توان از آن جلوگیری کرد. اما می‌توان با انجام روش‌های جوانسازی برای مدتی آن را به تعویق انداخت. خدمات پوست ارائه شده در کلینیک‌های تهران به جوانسازی پوست می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: کلینیک پوست سیدخندان

خدمات مو:

ریزش مو را می‌توان از مشکلات مهم در زندگی افراد به خصوص در مردان دانست. بسیاری از مردان در سنین جوانی و میانسالی با مشکل ریزش شدید مو و طاسی قسمت‌هایی از سر روبرو می‌شوند. پزشکان در کلینیک‌های تهران برای جلوگیری از این مشکل روش‌هایی را تحت عنوان روش‌های جلوگیری از ریزش مو ارائه کرده‌اند. این روش‌ها با رفع ریزش مو، باعث افزایش تراکم و زیبایی بیشتر افراد می‌شود. البته خدمات مربوط به مو شامل حذف مو‌های زائد نیز می‌شود که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

خدمات کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران 

جوانسازی در پوست کلینیک فوق تخصصی پوست و مو

امروزه روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران ارائه می‌شود. در ادامه به توضیح ۴ روش حرفه‌ای و پرکاربرد جوانسازی پوست خواهیم پرداخت:

 تزریق بوتاکس به پوست صورت:

یکی از مهمترین دلایل ایجاد خطوط در صورت حرکت عضلات می‌باشد. پزشکان با روش تزریق بوتاکس به پوست صورت از ایجاد این خطوط جلوگیری می‌کنند. روش تزریق بوتاکس در واقع یک روش پیشگیری از پیری پوست است که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. در این روش بی‌نظیر پزشکان با استفاده از تزریق ماده‌ای به نام بوتاکس به فلج کردن عضلات صورت می‌پردازند. ماده بوتاکس از سم ضعیف شده بوتولونیوم تشکیل شده است. این روش به صورت موقت برای حداکثر ۶ ماه از حرکت عضلات جلوگیری می‌کند و پس از آن نیاز به تمدید دارد.

تزریق ژل و چربی:

از دیگر روش‌های ارائه شده در کلینیک‌های حرفه‌ای تهران می‌توان به روش تزریق ژل اشاره کرد. تزریق ژل در مواقعی استفاده می‌شود که چین و چروک عمیق شده باشند و بوتاکس نتواند از پیری پوست جلوگیری کند. ژل‌های فیلر به صورت موقت و دائمی در بازار وجود دارند. ژل‌های دائم با ساختار پوست ترکیب نشده و ژل‌های موقت با ساختار پوست ترکیب می‌شوند. در برخی از مواقع پزشکان از چربی بدن بیمار به عنوان فیلر استفاده می‌کنند که به آن تزریق چربی گفته می‌شود. تزریق چربی بیشتر برای حجم دهی به نقاطی مانند گونه و لب استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی در جردن تهران

کربوکسی تراپی:

از روش‌های غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست می‌توان به کربوکسی تراپی اشاره کرد. در این روش پزشکان مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید را وارد پوست بیمار کرده و بدن در واکنش به کمبود اکسیژن در بافت مورد نظر شروع به افزایش خونرسانی می‌کند. ممکن است تصور کنید تزریق این گاز می‌توان باعث واکنش منفی بدن شود، اما این تصور کاملاً اشتباه است. زیرا بدن در حالت طبیعی دارای مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید می‌باشد. این روش برای افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند مناسب نیست.

 هایفوتراپی:

یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است که بدون برش و جراحی به رفع مشکلات پیری پوست می‌پردازد. هایفوتراپی در واقع به معنای استفاده از امواج فراصوت برای زیباسازی پوست می‌باشد. در این روش پزشکان امواج فراصوت را روی پوست منتظر کرده و باعث گرمادهی به لایه میانی پوست می‌باشد. این گرمادهی به لایه میانی باعث جوانسازی پوست می‌شود. روش هایفوتراپی را می‌توان از روش‌های مدرن جوانسازی پوست دانست که شباهت زیادی به سونوگرافی دارد.

جوانسازی در پوست کلینیک فوق تخصصی پوست و مو

کاشت مو در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو

یکی از روش‌های خدمات مو که در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، روش کاشت مو می‌باشد. روش کاشت مو را می‌توان بهترین روش رفع ریزش مو‌های سر دانست. در این روش علاوه بر رفع ریزش مو‌های سر، می‌توان تراکم مو‌های سر را نیز افزایش داد. در روش کاشت ابرو پزشکان با استفاده از پیوند فولیکول‌ها به رفع ریزش مو‌های سر می‌پردازند.

فولیکول‌ها ارگان‌های حیاتی و کوچک مو هستند که باعث رشد مو در نقاط مختلف بدن می‌شوند. بروز هرگونه مشکل در این ارگان‌های حیاتی باعث عدم رشد مو می‌شود. پزشکان با استفاده از روش‌هایی به برداشت این فولیکول‌ها از نقاط مختلف کرده و سپس این فولیکول‌ها را در نواحی مورد نظر می‌کارند. روش کاشت مو یکی از روش‌های مدرن برای افزایش تراکم مو‌های سر می‌باشد. این روش بی‌نظیر امروزه با استفاده ۳ متد زیر انجام می‌شود:

روش FUT:

روش FUT یکی از روش‌های قدیمی کاشت مو است که در آن با استفاده برشی نواری شکل در محل اهدا به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش یک روش تهاجمی بوده و با خونریزی همراه است. از عوارض این روش می‌توان به ایجاد اسکار در محل اهدا اشاره کرد.

روش FIT:

از دیگر روش‌های کاشت مو می‌توان به روش FIT اشاره کرد. روش FIT یک روش غیرجراحی است که بدون ایجاد برش و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد. در این روش برخلاف روش قبل هیچگونه زخمی در محل اهدا ایجاد نمی‌شود و فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا برداشت می‌شوند.

روش SUT:

روش SUT یکی دیگر از روش‌های کاشت مو است که شباهت بسیاری به روش FIT دارد. با این تفاوت که برداشت فولیکول‌ها در این روش با دستگاه مخصوصی انجام می‌شود.

کاشت مو در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو

لیزر مو‌های زائد کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران

یکی از مهمترین روش‌های حذف مو‌های زائد که در کلینیک فوق تخصصی پوست و مو در تهران ارائه می‌شود روش لیزر مو‌های زائد می‌باشد. در این روش بی‌نظیر پزشکان با استفاده از اشعه لیزر به حذف مو‌های زائد می‌پردازند. اشعه لیزر یک پرتوی نوری با طول موج مشخص است که پس از تابیدن به پوست توسط رنگدانه‌های مو جذب می‌شود.

سپس انرژی لیزر باعث گرم شدن بیش از حد فولیکول‌ها می‌شود. گرم شدن بیش از حد فولیکول‌ها باعث تخریب آن‌ها و در نهایت عدم رشد مو‌های زائد می‌شود. روش لیزر یک روش دائمی برای حذف مو‌های زائد است که در چندین جلسه انجام می‌شود. این روش امروزه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.