کلینیک زیبایی در جردن تهران

کلینیک زیبایی در جردن تهران

در دنیای امروز انسان به زیبایی اهمیت زیادی می‌دهد. بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها با انجام روش‌های مختلفی سعی دارند به زیباسازی صورت خود بپردازند. از نظر پزشکان متخصص زیبایی دو عامل پوست و مو تأثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد دارند. بنابراین افراد با انجام روش‌هایی سعی دارند تا به زیباسازی این دو بپردازند. می‌دانید که پوست همیشه به زیبایی و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند و در سنین پیری با افتادگی و چین و چروک مواجه می‌شود. همینطور مو‌های سر نیز به دلایل مختلفی ممکن است دچار ریزش شوند. ریزش مو‌ها در کنار پیری پوست جلوه‌ای ناخوشایند در ظاهر افراد ایجاد کرده و باعث کاهش زیبایی می‌شود. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند روش‌هایی را برای زیباسازی افراد ابداع کنند. این روش‌ها در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره خدمات کلینیک زیبایی در جردن تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خدمات پوست کلینیک زیبایی در جردن تهران

همانطور که گفته شد پوست انسان تأثیر بسیاری در زیبایی دارد. پوست یک ارگان وسیع در ظاهر افراد محسوب می‌شود که بروز هرگونه مشکل در آن می‌تواند باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد شود. خدمات پوست کلینیک زیبایی در جردن تهران معمولاً روش‌های جوانسازی می‌باشد. در سنین پیری پوست با کمبود مواد بسیاری مواجه می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید اشاره کرد.

کاهش این مواد در ساختار پوست باعث کاهش خاصیت کشسانی در نقاط مختلف پوست و افتادگی آن می‌شود. همچین این افتادگی باعث بروز چین و چروک‌ها در نواحی مختلف بدن به خصوص صورت می‌شود. روش‌های جوانسازی پوست می‌توانند پیری پوست را برای مدتی به تعویق انداخته و باعث زیباسازی افراد شوند. در ادامه مطلب به توضیح برخی از روش‌های جوانسازی پوست خواهیم پرداخت.

خدمات پوست کلینیک زیبایی در جردن تهران 

هایفوتراپی کلینیک زیبایی در جردن تهران

یکی از روش‌های جوانسازی پوست که در کلینیک زیبایی در جردن تهران ارائه می‌شود، روش هایفوتراپی می‌باشد. روش هایفوتراپی را می‌توان یک روش کم تهاجمی برای زیباسازی افراد دانست که با استفاده از آن می‌توان به جوانسازی پوست به خصوص پوست صورت پرداخت. در این روش غیرتهاجمی پزشکان با انتشار امواج فراصوت متمرکز روی پوست به رفع مشکلات پوستی می‌پردازند.

این روش شباهت بسیار زیادی به سونوگرافی دارد. در طول هایفوتراپی پزشکان با استفاده از امواج فراصوت به گرمادهی به لایه میانی پوست می‌پردازند. گرمادهی به لایه میانی پوست باعث تحریک بافت‌های زیرین پوست و در نهایت تحریک سلول‌های کلاژن ساز می‌شود. با تحریک این سلول‌ها، کلاژنسازی در محل درمان افزایش پیدا کرده و نتیجه مشکلات پوستی برطرف می‌شود. روش هایفوتراپی یک روش کم خطر و ایمن برای جوانسازی پوست است که دارای نتایج بسیار مطلوبی می‌باشد. در صورتی که محل درمان دارای زخم باز و یا عفونت است نباید از این روش استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی در تهران

تزریق بوتاکس کلینیک زیبایی در جردن تهران

از دیگر خدماتی که در کلینیک زیبایی در جردن تهران ارائه می‌شود خدمات تزریق بوتاکس می‌باشد. روش تزریق بوتاکس در واقع یک روش پیشگیری از پیری پوست است که امروزه بسیاری از مردم از آن استفاده می‌کنند. در روش تزریق بوتاکس پزشکان با تزریق ماده‌ای به نام بوتاکس، به فلج کردن عضلات صورت می‌پردازند. اما این فلج کردن چه تأثیری در جوانسازی پوست دارد؟

می‌دانید که مهمترین عامل ایجاد خطوط روی پوست حرکت عضلات هستند. برای مثال عضلات صورت باعث ایجاد خط خنده و اخم می‌شوند. پزشکان با استفاده از تزریق بوتاکس حرکت عضلات را مختل کرده و باعث جوانسازی پوست می‌شوند. توجه داشته باشید که ماده بوتاکس از سم ضعیف شده بوتولونیوم تشکیل شده است. این سم به صورت موقت عضلات را فلج کرده و پس از گذشت مدتی عضلات فعال می‌شوند. روش تزریق بوتاکس یک روش موقت بوده و هر ۶ ماه نیاز به تمدید دارد. افرادی که در سیستم اعصاب دچار مشکل هستند، بهتر است از روش تزریق بوتاکس استفاده نکنند.

تزریق بوتاکس کلینیک زیبایی در جردن تهران

تزریق ژل و چربی کلینیک زیبایی در جردن تهران

رایج‌ترین خدمات کلینیک زیبایی در جردن تهران خدمات تزریق ژل و چربی می‌باشد. بسیاری از افراد از روش تزریق ژل برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند. در این روش بی‌نظیر پزشکان با تزریق ژل‌هایی به زیر پوست باعث رفع چین و چروک‌ها و افزایش طراوت پوست می‌شوند. ژل‌های تزریقی به دو نوع موقت و دائمی تقسیم می‌شوند. ژل‌های دائم برای همیشه در پوست باقی می‌مانند اما ژل‌های موقت با ساختار پوست ترکیب می‌شوند.

امروزه بیشتر از ژل‌های موقت برای زیباسازی استفاده می‌شود. ژل‌های فیلر یا پرکننده موقت دارای مقدار زیادی هیالورونیک اسید هستند. این ماده طبیعی که در ساختار بدن وجود دارد، با بافت و چربی پوست ترکیب شده و باعث جوانسازی پوست می‌شود. در مورادی پزشکان با استفاده از تزریق چربی به جوانسازی پوست می‌پردازند. در تزریق چربی پزشکان چربی بدن بیمار را با روش لیپوساکشن برداشت کرده و پس از آماده‌سازی به عنوان فیلر استفاده می‌کنند. این روش بیشتر برای حجم دهی به پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: کلینیک پوست و زیبایی در تهران

کاشت مو کلینیک زیبایی در جردن تهران

از مهمترین خدمات کلینیک زیبایی در جردن تهران می‌توان به خدمات کاشت مو اشاره کرد. می‌دانید که ریزش مو یکی از مشکلات اساسی در زندگی افراد است. بسیاری از مردان به دلایل مختلف دچار ریزش مو و طاسی می‌شوند. روش کاشت مو بهترین روش برای رفع ریزش مو و افزایش تراکم مو‌های سر می‌باشد. در روش کاشت مو پزشکان با برداشت فولیکول‌ها به افزایش تراکم مو‌های سر می‌پردازند. فولیکول‌ها ارگان‌های کوچکی هستند که در نواحی مختلف بدن باعث رشد مو می‌شوند.

کاشت مو کلینیک زیبایی در جردن تهران 

این ارگان‌ها در واقع حیاتی‌ترین ارگان‌های رشد مو هستند که ریزش مو‌ها نیز به علت آسیب دیدن آن‌ها می‌باشد. پزشکان در روش کاشت مو این ارگان‌ها را از نواحی مختلف از جمله پشت سر و گردن برداشت کرده و در ناحیه مورد نظر می‌کارند. پیوند فولیکول‌ها از روش‌های مدرن برای رفع ریزش مو‌های سر می‌باشد که امروزه در روش‌هایی مانند کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل و.. نیز مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. روش کاشت مو معمولاً به ۳ متد زیر انجام می‌شود:

  • FUT: روش FUT از روش‌های قدیمی است که در آن با برشی نواری شکل در محل اهدا به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش با خونریزی همراه بوده و دارای دوران نقاهت طولانی می‌باشد. همچنین در بیشتر موارد باعث ایجاد اسکار در محل برداشت می‌شود.
  • FIT: از روش‌های غیرجراحی کاشت مو محسوب می‌شود که بدون ایجاد برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد. در این روش پزشکان فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا برداشت می‌کنند.
  • SUT: این روش شباهت بسیاری به روش FIT دارد، با این تفاوت که برداشت فولیکول‌ها با دستگاه مخصوصی انجام می‌شود.

علاوه بر کاشت مو، کاشت ابرو نیز از جمله خدماتی است که در کلینیک‌های زیبایی تهران انجام می‌شود. در کاشت ابرو نیز همانند کاشت مو روش‌های معرفی شده به کار گرفته می‌شوند.

به منظور انجام هریک از خدمات زیبایی که در این مطلب معرفی شدند می‌توانید به کلینیک زیبایی بهدیس مراجعه کنید. تمامی این خدمات در بهدیس تحت نظر بهترین پزشکان متخصص پوست و مو و با بهترین دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌شوند.