کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

در دنیای امروز زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. افراد در جهت زیبایی تلاش‌های زیادی می‌کنند و روش‌های مختلفی برای زیباسازی ایجاد شده است. دو عامل بسیار مهم در زیبایی پوست و مو می‌باشد. متاسفانه پوست انسان همیشه به زیبایی دوران جوانی نیست و در سنین پیری با مشکلاتی از جمله افتادگی و چین و چروک مواجه می‌شود. همچنین یکی دیگر از مشکلات افراد در طول زندگی ریزش موهای سر می‌باشد. این دو مشکل می‌تواند روی زیبایی افراد مؤثر بوده و باعث کاهش اعتماد به نفس آن‌ها شود. پزشکان برای برای زیباسازی افراد روش‌هایی را ایجاد کرده‌اند که بیشتر این روش‌ها در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو تهران چیست؟ برای پاسخ به این سؤال باید اطلاعاتی را درباره کلینیک زیبایی پوست و مو به‌دست آورید. در زمان گذشته افراد برای زیباسازی و درمان مشکلات پوست و مو، به مطب پزشکان متخصص پوست و مو مراجعه می‌کردند.

اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تنوع روش‌های درمانی، مراکزی تحت عنوان مراکز زیبایی ایجاد شده است که افراد می‌توانند برای درمان به آن‌ها مراجعه کنند. در این مراکز پزشکان و متخصصین پوست و مو بسیاری حضور داشته و شما می‌توانید از انواع خدمات آن بهره ببرید. در کلینیک‌های زیبایی معمولاً سه نوع خدمات ارائه می‌شود.

این خدمات شامل جوانسازی پوست، رفع ریزش مو و لیزر موهای زائد می‌باشد. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره این خدمات خواهیم پرداخت.

خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

خدمات مو در کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

یکی از مهمترین خدماتی که در کلینیک زیبایی پوست و مو تهران ارائه می‌شود، خدمات مربوط به مو و رفع ریزش مو می‌باشد. همانطور که گفته شد یکی از مهمترین مشکلات افراد به خصوص مردان ریزش موهای سر می‌باشد.

ریزش موهای سر مردان در بسیاری از موارد باعث طاسی و کاهش اعتماد به نفس می‌شود. پزشکان برای جلوگیری از این ریزش روش‌های مختلفی را ابداع کرده‌اند که به شرح زیر می‌باشد:

مزوتراپی:

یکی از روش‌های رفع ریزش مو که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است مزوتراپی می‌باشد. در این روش پزشکان با تزریق مواد مورد نیاز مو به پوست سر باعث رفع ریزش می‌شوند. می دانید که مو برای رشد نیاز به مواد مغذی دارد. در صورتی که این مواد به فولیکول‌ها یا ارگان‌های حیاتی رشد مو نرسد، رشد مو نیز دچار مشکل می‌شود.

پزشکان با گرفتن آزمایش از بیمار و بررسی آن، مواد مورد نیاز برای رشد مو در بیمار را انتخاب کرده و سپس طی جلسات درمانی مزوتراپی به پوست سر تزریق می‌کنند. این مواد به صورت مستقیم به فولیکول‌های مو که در لایه میانی پوست قرار دارند تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین مزوتراپی مو در تهران

پی آر پی:

یکی دیگر از روش‌هایی که برای رفع ریزش مو مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، پی آر پی می‌باشد. در روش پی آر پی پزشکان مقداری از خون بیمار را برداشت می‌کنند. سپس با استفاده از ابزارهای لازم پلاسمای خون را جدا می‌کنند. پس از جدا کردن پلاسما، پلاکت‌های درون خون را غنی سازی کرده و در پوست سر تزریق می‌کنند. این روش از روش‌های مؤثر برای جلوگیری از ریزش موهای سر می‌باشد.

کاشت مو:

بهترین روش برای رفع ریزش موهای سر روش کاشت مو می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با برداشت فولیکول‌ها از نواحی مناسب و پیوند آن‌ها به سر، باعث رفع ریزش مو می‌شوند. این روش یک روش حرفه‌ای و مدرن برای رفع طاسی سر محسوب می‌شود. در این روش پزشکان طی یک جراحی فولیکول‌های مو را از پشت سر و گردن برداشت کرده و در ناحیه سر می‌کارند.

این روش برای افرادی که بانک موی مناسبی دارند، قابل استفاده است. بانک موی مناسب به معنای داشتن فولیکول‌های سالم در محل اهدا می‌باشد. در صورتی که موهای شما دچار طاسی شده است، کاشت مو بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

خدمات مو در کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

پوست یک ارگان وسیع در ظاهر انسان است که در صورت بروز مشکل در آن، زیبایی افراد تحت تأثیر قرار می‌گیرد. مهم‌ترین خدماتی که در کلینیک زیبایی پوست و مو تهران ارائه می‌شود، خدمات جوانسازی پوست می‌باشد. می‌دانید که پوست در سنین میانسالی و پیری دچار مشکلاتی می‌شود که اولین نشانه‌های آن رو صورت قابل مشاهده است.

با اینکه پیری پوست قابل جلوگیری نیست اما پزشکان و متخصصین پوست برای به تعویق انداختن آن روش‌هایی را ابداع کرده‌اند. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره چند روش مدرن جوانسازی پوست در کلینیک‌های معتبر خواهیم پرداخت:

تزریق بوتاکس:

از روش‌های رایج جوانسازی پوست می‌توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد. در این روش بی نظیر پزشکان با تزریق ماده‌ای به زیر پوست باعث فلج شدن عضلات می‌شوند. همانطور که می دانید مهمترین عامل ایجاد خطوط روی صورت حرکت عضلات می‌باشد. پزشکان برای جلوگیری از ایجاد خطوط روی صورت از روش تزریق بوتاکس استفاده می‌کنند. تزریق بوتاکس به صورت موقتی به فلج کردن عضلات صورت می‌پردازد. ماندگاری این روش 6 ماه بوده و پس از آن باید تمدید کنید.

تزریق ژل و چربی:

یکی دیگر از روش‌های جوانسازی پوست که بسیاری از افراد به استفاده از آن می‌پردازند، روش تزریق ژل می‌باشد. در این روش پزشکان با تزریق ماده‌ای به نام فیلر یا پرکننده به زیر پوست باعث جوانسازی پوست می‌شوند. تزریق ژل برای افرادی که چین و چروک‌های عمیقی دارند بسیار مناسب است. همچنین از این ژل‌های فیلر می‌توان برای حجم دهی به گونه و لب نیز استفاده کرد. در بسیاری از موارد پزشکان از چربی بدن بیمار به عنوان فیلر استفاده می‌کنند که به آن تزریق چربی گفته می‌شود. برداشت چربی در این روش با استفاده از روش لیپوساکشن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران

کربوکسی تراپی:

یکی از روش غیرتهاجمی جوانسازی پوست روش کربوکسی تراپی می‌باشد. در این روش پزشکان با تزریق مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید به زیر پوست، باعث جوانسازی پوست می‌شوند. بدن به صورت طبیعی دارای مقدار مشخص گاز کربن دی اکسید است. بنابراین تزریق این گاز مشکلی برای بدن ایجاد نمی‌کند. پس از تزریق این گاز، بدن برای جبران اکسیژن از دست رفته شروع به افزایش خونرسانی به بافت آسیب دیده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا مشکلات پوست برطرف شود.

هایفوتراپی:

روش غیرتهاجمی هایفوتراپی در واقع یک روش بی نظیر برای جوانسازی پوست است که بدون جراحی و برش انجام می‌شود. در این روش امواج فراصوت به صورت متمرکز روی پوست منتشر شده و باعث گرم شدن لایه میانی می‌شوند. این گرم شدن لایه میانی در نهایت افزایش کلاژنسازی می‌شوند.

جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی پوست و مو تهران

رشد موهای زائد باعث نارضایتی بسیاری از افراد می‌شود. یکی از روش‌های بی نظیر برای رفع موهای زائد استفاده از اشعه لیزر است. اما خدمات لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی پوست و مو تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در روش لیزر موهای زائد پزشکان با استفاده از اشعه لیزر به تخریب فولیکول‌ها می‌پردازند.

تخریب فولیکول‌ها باعث حذف موهای زائد می‌شوند. اشعه لیزر یک پرتوی نوری با طول موج مشخصی است که پس از تابیدن به پوست توسط رنگدانه های موجود در فولکیول جذب می‌شود. پس از جذب انرژی اشعه لیزر، فولیکول گرم شدن و این گرم شدن بیش از حد باعث تخریب آن می‌شود. به همین ترتیب رشد موهای زائد در محل درمان متوقف می‌شود.