جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران

بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران

پوست انسان در سنین پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها افتادگی و چین و چروک‌ها می‌باشد. می دانید که پوست به عنوان بزرگترین ارگان بدن در ظاهر انسان‌ها تأثیر بسیاری دارد. زمانی که این ارگان دچار مشکل می‌شود، می‌تواند زیبایی را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد. پوست همیشه به تازگی و شادابی دوران جوانی باقی نمانده و در سنین میانسالی به علت از دست دادن موادی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و الاستین دچار کاهش حجم و چین و چروک می‌شود. از زمان گذشته تا امروز پزشکان متخصص پوست روش‌هایی برای رفع مشکلات پیری پوست ایجاد کرده‌اند که یکی از رایج‌ترین آن‌ها تزریق ژل می‌باشد. این تزریق که معمولاً در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود، تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست دارد.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ساختار ژل چیست؟

پیش از آنکه توضیحاتی را درباره موارد مهم در بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران ارائه دهیم، باید بدانید ساختار ژل چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت ژل‌ها موادی هستند که به آن فیلر یا پرکننده نیز گفته می‌شود. این ژل‌ها در واقع نوعی فرم دهنده و حجم دهنده به پوست هستند که باعث جوانسازی آن می‌شوند. این فیلرها قابل استفاده در تمام نقاط بدن بوده و به صورت طبیعی و غیرطبیعی در بازار موجود هستند. مواد تشکیل دهنده ژل به شرح زیر می‌باشد:

  1. هیالورونیک اسید: ماده هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در ساختار پوست وجود دارد. این ماده باعث حفظ رطوبت و طراوت پوست در سنین جوانی می‌شود. متاسفانه مقدار هیالورونیک اسید در سنین میانسالی و پیری در پوست کاهش پیدا می‌کند. هیالورونیک اسید موجود در ژل فیلر تا یک سال ماندگاری داشته و باعث شادابی پوست می‌شود.
  2. هیدروکسیل آپاتیت کلسیم: برخی از ژل‌های فیلر دارای مقدار زیادی هیدروکسیل آپاتیت کلسیم هستند. این ماده به صورت طبیعی در استخوان‌ها وجود دارد. این ماده غلظت بیشتری نسبت به هیالورونیک اسید دارد و در نتیجه میزان ماندگاری آن بیشتر است. هیدروکسیل باعث تحریک کلاژنسازی و رفع خطوط عمیق روی صورت می‌شود.
  3. اسید پلی ال لاکتیک: این ماده یکی از موادی که باعث استحکام پوست و کاهش چین و چروک‌ها در پوست می‌شود. این ماده با افزایش کلاژنسازی باعث بازگشت خاصیت ارتجاعی به پوست و جلوگیری از افتادگی آن می‌شود. این ماده موجود در ژل فیلر معمولاً تا دو سال ماندگاری دارد.
  4. پلی متیل متاکریلات: این ماده در واقع یک ماده صنعتی و مصنوعی می‌باشد که از نظر بدن ایمن شناخته می‌شود. تزریق این ماده در زیر پوست نه تنها مشکلی را برای بدن ایجاد نکرده، بلکه باعث زیباسازی و جوانسازی پوست در محل درمان می‌شود. این ماده به علت کلاژن فراوان پوست را سفت می‌کند.

ساختار ژل چیست؟

تزریق ژل در بهترین کلینیک تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که تزریق در بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش تزریق ژل یکی از روش‌های پرکاربرد در میان مردم برای جوانسازی پوست محسوب می‌شود. در این روش پزشکان با تزریق ژل به زیر پوست باعث جوانسازی، استحکام پوست، برطرف شدن چین و چروک‌ها، رفع خطوط در صورت و بدن می‌شوند.

این تزریق در بیشتر کلینیک‌های حرفه‌ای معمولاً با تزریق مواد مصنوعی و طبیعی انجام می‌شود. افراد با استفاده از روش تزریق ژل می‌توانند به جوانسازی و رفع نواقص صورت و بدن خود بپردازند. ژل‌هایی که در کلینیک‌های حرفه‌ای تزریق می‌شوند به 3 دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  1. ژل موقت: یکی از ژل‌های فیلر که امروز مورد استفاده بیشتر مردم قرار می‌گیرد ژل موقت است. این ژل معمولاً دارای میزان زیادی هیالورونیک اسید، کلسیم هیدروکسید و چربی بدن می‌باشد که پس از تزریق به راحتی با بافت پوست ترکیب می‌شود. این ژل برای حجم دهی به پوست بسیار مناسب است.
  2. ژل نیمه دائم: این دسته از ژل‌های تزریقی پس از چند هفته نیاز به تمدید دارند. این ژل‌ها که بیشتر برای رفع خطوط و چین و چروک‌های صورت مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند، امروزه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده‌اند.
  3. ژل دائمی: فیلرهای دائمی از جمله فیلرهایی هستند که امروزه عده کمی از افراد به استفاده از آن‌ها می‌پردازند. این فیلرها به صورت دائمی در بدن باقی مانده و نیاز به تمدید ندارند. امروزه کمتر متخصصی تزریق این فیلر را توصیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: خواص ژل پروفایلو

کاربرد تزریق ژل در بهترین کلینیک تهران

می دانید که تزریق ژل از روش‌های پرکاربرد برای جوانسازی پوست محسوب می‌شود اما طبق سازمان FDA این ژل‌ها دارای کاربردهای محدودی هستند. کاربرد تزریق ژل در بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران به موارد زیر محدود می‌شود:

  • یکی از مهمترین کاربردهای تزریق ژل در کلینیک‌های معتبر استفاده از آن برای حجم دهی به لب و گونه می‌باشد. این روش برای برجسته سازی گونه و لب بسیار مناسب است. بیشتر مردم این کاربرد را به روش پروتز می‌شناسند.
  • بسیاری از پزشکان بر این باورند که روش تزریق ژل کاربرد بسیار زیادی در از بین بردن چین و چروک‌ها و خطوط روی صورت و بدن دارد. شما می‌توانید از این روش برای حذف چین و چروک‌های روی پیشانی و خطوط اخم و لبخند استفاده کنید.
  • از دست رفتن حجم پوست در صورت باعث افتادگی پلک، گودی زیر چشم و مواردی از این دست می‌شود. یکی از کاربردهای تأیید شده تزریق ژل توسط FDA، استفاده از آن برای حجم دهی به پوست صورت می‌باشد.
  • یکی دیگر از نواحی بدن پس از صورت و یا همزمان با آن دچار پیری پوست می‌شود، دست‌ها می‌باشند. پیری دست‌ها جلوه ناخوشایندی به پوست داده و باعث نمایان شدن عروق سطحی آن می‌شود. با تزریق ژل به دست‌ها می‌توانید باعث جوانسازی آن‌ها شوید.
  • بسیاری از پزشکان متخصص از تزریق ژل برای فرم دهی به بینی استفاده می‌کنند. این کاربرد از کاربردهای جالب تزریق ژل محسوب می‌شود.

طبق نظر متخصصین و سازمان FDA استفاده از تزریق ژل برای افزایش حجم سینه‌ها، افزایش حجم باسن، حجم دهی به پا و تزریق به درون استخوان، تاندون و عضله ممنوع می‌باشد. کلینیک‌هایی که به استفاده از این موارد می‌پردازند، معتبر نیستند.

کاربرد تزریق ژل در بهترین کلینیک تهران

مراحل تزریق ژل در بهترین کلینیک تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که مراحل تزریق در بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کلینیک‌های حرفه‌ای معمولاً تزریق ژل را در 4 مرحله زیر انجام می‌دهند:

  1. مشاوره: پس از آنکه شما تصمیم به تزریق ژل در کلینیک مورد نظر می‌گیرد، پزشکان در جلسات قبل از تزریق به مشاوره می‌پردازند. در این جلسات پزشکان ضمن پاسخگویی به سؤالات شما، به بررسی و معاینه پوست شما نیز می‌پردازند.
  2. بی حسی: در مرحله بعدی از تزریق ژل در کلینیک‌های حرفه‌ای، پزشکان در جلسه تزریق با استفاده از پنبه و محلول ضدعفونی، محل تزریق را ضدعفونی می‌کنند. سپس محل تزریق با استفاده از مواد بی حسی، بی حس شده و برای تزریق آماده می‌شود. با بی حسی موضعی بیمار به هیچ عنوان دردی را احساس نخواهد کرد.
  3. تزریق: در این مرحله پس از آماده سازی پوست برای تزریق، سوزن وارد پوست شده و تزریق انجام می‌شود. حداکثر زمان برای تزریق یک ساعت می‌باشد.
  4. بررسی نتایج: پس از تزریق پزشکان به بررسی نتایج پرداخته و در صورت نیاز آن را اصلاح می‌کنند.

انجام تزریق ژل در بهترین کلینیک می‌تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد که یکی از مهمترین آن‌ها جوانسازی و زیباسازی پوست می‌باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.