جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کلینیک‌های زیبایی در تهران

کلینیک‌های زیبایی در تهران

یکی از مهمترین موضوعاتی که انسان امروز به آن توجه می‌کند، زیبایی است. زیبایی یک مسئله مهم در زندگی افراد مختلف به خصوص خانم‌ها می‌باشد. با اینکه از زمان گذشته روش‌های مختلفی مانند آرایش صورت برای زیباسازی افراد مورد استفاده قرار گرفته است، اما امروزه پزشکان با ابداع روش‌هایی توانسته‌اند باعث افزایش زیبایی و برطرف کردن نقوص چهره و افراد بپردازند. این روش‌های زیبایی بیشتر به پوست و مو ارتباط دارند. از آنجایی که پوست و مو تأثیر بسیاری در زیبایی دارند، پزشکان متخصص پوست و مو با ایجاد روش‌هایی به زیباسازی افراد می‌پردازند. این روش‌ها امروزه در مراکزی درمانی تحت عنوان کلینیک زیبایی ارائه می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کلینیک‌های زیبایی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کلینیک‌های زیبایی

قبل از توضیح درباره کلینیک‌های زیبایی در تهران باید بدانید کلینیک‌های زیبایی چه مراکزی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت در زمان گذشته افراد برای برطرف کردن مشکلات ظاهری خود، به مطب پزشکان متخصص در این زمینه مراجعه می‌کردند. در آن زمان تنوع روش‌های درمان پوست و مو بسیار کم بود. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانسته‌اند به ابداع روش‌های متنوعی برای زیبایی بپردازند.

کلینیک‌های زیبایی در واقع مراکزی درمانی هستند که پزشکان در آن به زیباسازی افراد می‌پردازند. در کلینیک‌های زیبایی تعداد بسیاری متخصص پوست و مو حضور دارند. افراد مختلف با مراجعه به این مراکز، تحت معاینه این پزشکان متخصص قرار می‌گیرند. پزشکان متخصص پس از بررسی بیمار به تجویز درمان می‌پردازد.

این درمان معمولاً با دستگاه‌های مدرن و روش‌های متنوع به روز انجام می‌شود. پزشکان در کلینیک‌های زیبایی به ارائه خدمات مختلف بسیاری می‌پردازند. در ادامه مطلب به توضیح درباره انواع خدماتی که در کلینیک‌های معتبر تهران ارائه می‌شود خواهیم پرداخت.

کلینیک‌های زیبایی

خدمات پوست کلینیک‌های زیبایی در تهران

یکی از مهمترین خدمات کلینیک‌های زیبایی در تهران، خدمات پوست می‌باشد. همانطور که می دانید پوست انسان یک ارگان بسیار وسیع در ظاهر او محسوب می‌شود که بروز هرگونه مشکل در آن می‌تواند باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس افراد شود. متاسفانه پوست همیشه به زیبایی و شادابی دوران جوانی باقی نمی‌ماند و در سنین پیری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود.

مشکلاتی مانند چین و چروک و افتادگی در سنین پیری باعث کاهش زیبایی در افراد شده و پزشکان با ابداع روش‌هایی سعی دارند تا از این مشکل جلوگیری کنند. با اینکه پیری پوست گریزناپذیر است اما پزشکان توانسته با ابداع روش‌هایی تحت عنوان جوانسازی پوست، برای مدتی پیری پوست را به تعویق بیاندازند. در ادامه به توضیح برخی از روش‌های رایج جوانسازی پوست خواهیم پرداخت:

تزریق بوتاکس:

یکی از روش‌های رایج جوانسازی پوست روش تزریق بوتاکس است. در این روش پزشکان به پیشگیری از ایجاد خطوط روی صورت می‌پردازند. طبق نظر کارشناسان مهمترین عامل ایجاد خطوط روی صورت حرکت عضلات می‌باشد. پزشکان برای جلوگیری از این مشکل، با تزریق بوتاکس حرکت عضلات صورت را مختل می‌کنند.

در روش تزریق بوتاکس پزشکان با تزریق ماده‌ای به نام سم بوتولونیوم ضعیف شده، عضلات پوست صورت را برای مدتی فلج می‌کنند. این روش به مدت حداکثر 6 ماه ماندگاری داشته و پس از آن باید برای تزریق مجدد بوتاکس اقدام نمایید. روش تزریق بوتاکس یک روش کاربردی برای رفع خطوط و چین و چروک‌های سطحی روی پوست می‌باشد.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی در جردن تهران

کربوکسی تراپی:

از دیگر روش‌های جوانسازی پوست که امروزه در کلینیک‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفته می‌شود، روش کربوکسی تراپی می‌باشد. در این روش پزشکان از طریق واکنش طبیعی بدن به رفع مشکلات پوستی می‌پردازند. در طول این روش پزشکان به مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید را به زیر پوست تزریق می‌کنند.

پس از وارد شدن این گاز به زیر پوست، بدن در واکنش به اکسیژن از دست رفته شروع به افزایش خونرسانی به محل درمان می‌کند. از آنجایی که گاز کربن دی اکسید به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، تزریق این گاز زیر پوست مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد کرد. البته باید در نظر داشته باشید که این روش برای افرادی که به بیماری‌های تنفسی مبتلا هستند، مناسب نیست.

کربوکسی تراپی

تزریق ژل:

زمانی که چین و چروک‌های صورت عمیق شده باشد، پزشکان با تزریق ژل می‌پردازند. تزریق بوتاکس تنها برای پیشگیری از ایجاد خطوط و عمیق شدن آن‌ها مناسب است. زمانی که خطوط روی صورت شما عمیق شده است، شما می‌توانید با تزریق ژل به رفع مشکلات پوست بپردازید. ژل‌های فیلر یا پرکننده دارای مقدار بسیار زیادی هیالورونیک اسید هستند. تزریق این ژل‌ها به زیر پوست باعث ترکیب این ژل‌ها با ساختار پوست و رفع مشکلات مختلف می‌شود. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در پوست است که تولید آن در سنین پیری کاهش پیدا می‌کند.

هایفوتراپی:

یکی دیگر از روش‌هایی که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود، روش هایفوتراپی می‌باشد. روش هایفوتراپی را می‌توان روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست دانست. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از انتشار امواج فراصوت روی پوست به زیباسازی آن می‌پردازند. در طول روش هایفوتراپی پزشکان با استفاده از دستگاهی به همین نام امواج فراصوت روی پوست منتشر می‌کنند.

پس از انتشار این امواج متمرکز شده، لایه میانی پوست گرم می‌شود. گرمادهی به لایه میانی پوست باعث تحریک سلول‌های کلاژن ساز در این لایه می‌شود. توجه داشته باشید افزایش کلاژنسازی تأثیر بسیاری در رفع افتادگی و چین و چروک‌های پوست دارد.

بیشتر بخوانید: کلینیک زیبایی در تهران

خدمات کاشت مو کلینیک‌های زیبایی در تهران

یکی از مهمترین مسائل تاثیرگذار روی زیبایی افراد مشکل ریزش مو می‌باشد. موهای سر تأثیر بسیاری در زیبایی دارند. بنابراین ریزش و کاهش تراکم آن‌ها باعث می‌شود تا زیبایی افراد تحت تأثیر قرار بگیرد. امروز کلینیک‌های زیبایی در تهران با انجام روش‌های مختلفی به جلوگیری از ریزش موهای سر می‌پردازند.

یکی از بهترین روش‌ها برای رفع ریزش موهای سر روش کاشت مو می‌باشد. کاشت مو از روش‌های بسیار پرکاربرد در زیباسازی موهای سر است که علاوه بر جلوگیری از ریزش موهای سر، به افزایش تراکم آن‌ها نیز می‌پردازد. روش کاشت مو با پیوند فولیکول‌ها باعث افزایش تراکم موهای سر می‌شود. در این روش پزشکان با استفاده از متدهایی به برداشت فولیکول‌ها از نقاط مناسب در بیمار می‌پردازند. پس از برداشت فولیکول‌ها، آن‌ها را در نواحی مناسب روی سر می‌کارند. روش کاشت مو معمولاً به سه روش زیر انجام می‌شود:

  1. FUT: از روش‌های قدیمی کاشت مو محسوب می‌شود که با ایجاد جراحی و برشی نواری شکل در محل اهدا، به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد. این روش تهاجمی بوده و با خونریزی همراه است. دوران نقاهت روش FUT طولانی مدت است.
  2. FIT: این روش برخلاف روش قبل یک روش کم تهاجمی است که بدون خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد. در این روش فولیکول‌ها به صورت واحدی مجزا برداشت می‌شوند.
  3. SUT: این روش شباهت بسیاری به روش قبل دارد، با این تفاوت که برداشت گرافت ها با دستگاه انجام می‌شود.

خدمات کاشت مو کلینیک‌های زیبایی در تهران

لیزر موهای زائد کلینیک‌های زیبایی در تهران

از دیگر روش‌هایی که کلینیک‌های زیبایی در تهران به ارائه آن می‌پردازد، روش لیزر موهای زائد است. رشد دائم موهای زائد در بدن باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در خانم‌ها می‌شود. روش‌های مختلف رفع موهای زائد دائمی نبوده و افراد باید به صورت مداوم از آن‌ها استفاده کنند. پزشکان با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند به ابداع روشی مدرن و دائمی برای حذف موهای زائد بپردازند.

روش لیزر موهای زائد با استفاده از اشعه لیزر باعث حذف موهای زائد می‌شود. در این روش اشعه لیزر روی پوست تابیده شده و فولیکول‌ها هدف قرار می‌گیرند. انرژی اشعه لیزر توسط رنگدانه های درون فولیکول جذب شده و این موضوع باعث گرم شدن بیش از حد فولیکول و تخریب آن می‌شود. تخریب فولیکول به عنوان حیاتی‌ترین ارگان رشد مو در بدن، باعث حذف دائم موهای زائد می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.