جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کاشت ریش تهران

کاشت ریش تهران

مشکل ریزش مو از مهمترین مشکلاتی است که هر فرد در طول زندگی با آن مواجه می‌شود. یکی از مهمترین مناطقی که ریزش مو در آن باعث بروز مشکل می‌شود، موهای صورت هستند. می دانید که در کشور ما داشتن ریش‌های پرپشت یکی از معیارهای زیبایی در مردان محسوب می‌شود. بسیاری از افراد به صورت مادرزادی دارای ریش‌های پرپشتی نیستند. برخی از افراد نیز به دلایل مختلف دچار ریزش در این ناحیه می‌شوند. داشتن ریش‌های پرپشت یکی از دغدغه‌های افراد در طول زندگی محسوب می‌شود که روش‌های مختلفی را برای رسیدن به آن امتحان می‌کنند. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند تأثیر بسیاری در تراکم موهای صورت داشته باشد، روش کاشت می‌باشد. امروزه بسیاری از مردان با استفاده از روش کاشت ریش به زیباسازی چهره خود می‌پردازند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت ریش تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

علت ریزش ریش چیست؟

پیش از آنکه به توضیح کاشت ریش تهران بپردازیم باید بدانید دلایل ریزش مو در ناحیه صورت چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت مشکل کم پشت بودن ریش در آقایان در ناحیه لپ مشاهده می‌شود و موهای نواحی دیگر مانند چانه متراکم است. برخی دیگر از مردان نیز دارای موهای نازکی در ناحیه صورت هستند و به همین دلیل نمی‌توانند ریش‌های خود را بلند کنند.

برخی دیگر از آقایان نیز به صورت مادزادی دارای ریش و سبیل‌های پرپشتی نیستند. همانطور که پیش از این گفته شد بهترین روش درمانی برای رفع این مشکلات کاشت ریش می‌باشد. اما در ادامه مطلب به دلایل ریزش ریش اشاره خواهیم کرد:

  • مهم‌ترین دلیل کم بودن تراکم موهای صورت، ژنتیکی می‌باشد. اگر شما ریش‌های پرپشتی ندارید، به احتمال زیاد پدر یا پدربزرگ شما نیز ریش‌های پرپشتی ندارد. البته این مشکل می‌تواند به خانواده مادری نیز ربط داشته باشد.
  • یکی دیگر از دلایل مهم کم پشتی ریش و سبیل، هورمون‌ها می‌باشند. در بسیاری از موارد افراد به علت کمبود هورمون تستسترون دچار کم پشتی ریش و سبیل می‌شوند. این هورمون مهمترین هورمون جنسی مردانه است که باعث رشد ریش و سبیل می‌شود.
  • در برخی از مواقع افراد ممکن است به علت برخی آسیب‌ها و بیماری‌ها دچار ریزش ریش و سبیل شوند. مشکلاتی مانند زخم، اسکار، سوختگی، فولیکولیت یا التهاب فولیکول‌ها و… می‌توانند باعث ریزش موهای صورت شوند. البته ریزش ریش به این دلایل همیشه دائمی نیست اما در صورت دائمی بودن می‌توانید از کاشت ریش بهره ببرید.
  • سبک زندگی و نوع تغذیه می‌تواند تأثیر بسیاری در ریزش موهای صورت داشته باشد. برخی از افراد به علت خوب ناکافی و یا تغذیه نامناسب با مشکل ریزش ریش مواجه می‌شوند. در صورتی که این ریزش باعث کاهش تراکم موهای صورت شود، می‌توان از کاشت ریش استفاده کرد.

علت ریزش ریش چیست؟

کاشت ریش چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که در خصوص کاشت ریش تهران ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است کاشت ریش چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ریش شباهت بسیاری به روش کاشت مو دارد. این روش در واقع یک جراحی برای زیباسازی صورت در آقایان است که در آن از فولیکول‌ها استفاده می‌شود. فولیکول‌ها ارگان‌های حیاتی و کوچک مو هستند که باعث رشد مو در صورت و دیگر نقاط بدن می‌شوند.

زمانی که این فولیکول‌ها دچار مشکل شوند، رشد مو نیز دچار مشکل خواهد شد. پزشکان در روش کاشت ریش، فولیکول‌ها از نواحی مناسب برداشت کرده و در صورت می‌کارند. اینکار زیر نظر متخصص و پزشکان حرفه‌ای انجام می‌شود. توجه داشته باشید که انتخاب فولیکول‌ها در این روش اهمیت بسیاری داشته و باعث طبیعی شدن نتایج کاشت می‌شود. فولیکول‌ها در لایه میانی پوست قرار داشته و در روش کاشت ریش از فولیکول‌های نواحی پشت گردن، پشت سر و پشت گوش استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران

مزایای کاشت ریش تهران

می دانید که هر روش زیبایی دارای مزایای خاص خود می‌باشد. نیز دارای مزایایی است که افراد با در نظر گرفتن آن‌ها از این روش بهره می‌برند. از مهمترین موضوعاتی که در استفاده از یک روش زیبایی دارای اهمیت است، بررسی مزایای آن می‌باشد. اما مزایای کاشت ریش تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این روش دارای مزایای بسیاری است که در ادامه مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • این روش تنها درمان واقعی و دائم برای برطرف کردن مشکل کم پشتی ریش و سبیل می‌باشد. در این روش به علت پیوند فولیکول‌ها نتایج طبیعی و دائمی هستند.
  • طبق بررسی‌های انجام شده درباره روش کاشت ریش، درصد موفقیت در این روش بسیار بالا می‌باشد. تقریباً 70 تا 100 درصد گرافت های کاشته شده در این روش پس از جراحی رشد می‌کنند.
  • از مهمترین ویژگی‌های کاشت ریش می‌توان به بدون درد و وخونریزی بودن آن اشاره کرد. این روش بدون برش و بخیه انجام شده و به همین دلیل توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند.
  • به علت غیرجراحی بودن این روش، دوران نقاهت آن بسیار کوتاه است و افراد سریعاً ریکاوری می‌شوند. افرادی که از این روش بهره می‌برند، بلافاصله پس از جراحی به زندگی روزمره خود بازمی گردند.
  • موهای کاشته شده در این روش رشد می‌کنند. این یکی از مهمترین مزایای کاشت ریش می‌باشد.

مزایای کاشت ریش تهران

معایب استفاده از کاشت ریش تهران

یکی دیگر از مسائلی که ممکن است در خصوص کاشت ریش تهران برای شما ایجاد شود این است که معایب این روش چیست؟ همانطور که یک روش زیبایی دارای مزایای خاص است، دارای معایبی نیز می‌باشد که در صورت عدم توجه به آن‌ها مشکلاتی برای بیمار ایجاد می‌شود. البته روش کاشت ریش معایب خطرناکی نداشته و به همین دلیل است که بیشتر آقایان به استفاده از آن روی آورده‌اند. از معایب این روش می‌توان به کاهش ذخایر بانک مو اشاره کرد. فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت ریش از ناحیه پشت سر و گردن برداشت می‌شوند.

این ناحیه در واقع بانک موی افراد برای هر روش کاشت می‌باشد. استفاده از این بانک مو برای کاشت ریش، باعث کاهش فولیکول‌های بانک مو می‌شود. این موضوع ممکن است باعث شود تا شما بعدها نتوانید از روش کاشت مو استفاده کنید. از دیگر معایب این روش نیز می‌توان به ریزش ریش‌های کاشته شده پس از سه هفته اشاره کرد. البته این عارضه بسیار طبیعی است و نباید در مواجه شدن با آن احساس نگرانی کنید. به زودی فولیکول‌های کاشته شده در این ناحیه شروع به رشد کرده و مشکل برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران

بهترین کاندیدای کاشت ریش تهران

موضوع کاندیدا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از متخصصین بر این باورند که اگر کاندیدای مناسبی برای استفاده از کاشت ریش تهران نباشید، ممکن است عوارض برای شما دردسرساز شده و یا نتایج مطلوب را از کاشت دریافت نکنید. اما کاندیدای مناسب کاشت ریش چه افرادی هستند؟

بهترین کاندیدای کاشت ریش تهران

در پاسخ به این سؤال باید گفت به طور کلی مردانی که وضعیت سلامت عمومی مطلوبی دارند، گزینه مناسبی برای استفاده از این روش هستند. این افراد در صورتی که به هر دلیلی دچار کم پشتی ریش و سبیل شده باشند، می‌توانند از روش کاشت ریش بهره ببرند. البته نباید این نکته را فراموش کرد که این افراد باید با عوارض این روش آشنایی داشته باشند. عوارض کاشت ریش به شرح زیر می‌باشد:

  • از مهمترین عوارض کاشت ریش می‌توان به التهاب و خارش اشاره کرد. در صورت بروز این عارضه از لمس کردن محل کاشت به شدت خودداری کنید.
  • در برخی از مواقع ناحیه کاشت دچار تورم نیز می‌شود که این عارضه طبیعی است.
  • عارضه قرمزی پوست در ناحیه بانک مو نیز به علت برداشت فولیکول‌ها ایجاد می‌شود.
  • ایجاد لخته‌ها و پوسته‌ها در محل کاشت از دیگر عوارض کاشت ریش می‌باشد.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.