جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟

کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟

زیبایی صورت به اعضای آن بستگی دارد. برای مثال اگر چشم‌ها به اندازه کافی جلوه نداشته باشند، صورت نیز زیبایی خود را از دست می‌دهد. یکی از اعضای صورت که میزان تاثیرگذاری آن در زیبایی بسیار زیاد است، ابروها هستند. شاید تصور کنید ابروها به چه دلیل باعث کاهش زیبایی صورت می‌شوند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت ابروها به دلایل مختلفی دچار ریزش شده و این ریزش تأثیر بسیاری در تراکم و فرم آن‌ها دارد. زمانی که تراکم ابروها کم شود، زیبایی و اعتماد به نفس افراد نیز کاهش پیدا می‌کند. پزشکان در طول این سال‌ها روش‌های متنوعی را برای رفع این مشکل ایجاد کرده‌اند که یکی از بهترین آن‌ها روش کاشت می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم ضمن توضیح درباره این روش به پاسخ سؤال کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟ نیز بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دلایل ریزش ابرو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح و پاسخ این سؤال بپردازیم که کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟ باید بدانید علت ریزش ابروها چیست؟ طبق تحقیقات انجام شده مهمترین علت ریزش ابروها افزایش سن می‌باشد. همانطور که می دانید افزایش سن در انسان مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند و سنین میانسالی تا پیری اختلالات بسیاری در انسان مشاهده می‌شود. ریزش ابروها نیز محصول پیری انسان می‌باشد. علاوه بر پیری دلایل دیگر برای ریزش ابروها وجود دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • بیماری‌های پوستی
  • بیماری‌های داخلی مانند تغییرات هورمونی و اختلالات تیروئیدی
  • رژیم غذایی فاقد اسیدهای چرب
  • مبتلا بودن به سرطان‌های پوستی
  •  ابتلا به عفونت‌های قارچی و تاثیرگذار روی فولیکول مو
  • ضربه فیزیکی، سوختگی و تصادف
  •  اصلاح و کندن بیش از حد ابروها

دلایل ریزش ابرو چیست؟

مراحل کاشت ابرو چگونه است؟

برای محاسبه و پاسخ به سؤال کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟ باید ابتدا با روش کاشت ابرو آشنایی پیدا کنید. روش کاشت ابرو را می‌توان بهترین و طبیعی‌ترین روش برای فرم دهی به ابروها دانست. با اینکه امروزه بسیاری از خانم‌ها هنوز از روش‌های تاتو و هاشور برای فرم دهی به ابروهای خود استفاده می‌کنند باید گفت روش کاشت یک روش بی نظیر در این زمینه می‌باشد.

این روش نتایج بسیار طبیعی‌تری نسبت به دیگر روش‌ها داشته و همچنین دائمی می‌باشد. تاتو و هاشور نیاز به تمدید داشته و این موضوع باعث تحمل مجدد درد درمان برای بیمار می‌شود. مراحل این روش به شرح زیر باشند:

  1. مرحله اول کاشت ابرو در کلینیک‌های حرفه‌ای طراحی می‌باشد. در این مرحله متخصصین با بررسی ابروها و فرم صورت و همچنین با نظر گرفتن طرح پیشنهادی بیمار، به طراحی یک مدل ابرو مناسب می‌پردازند.
  2.  مرحله دوم از کاشت ابرو مرحله برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. فولیکول‌ها ارگان‌های کوچکی هستند که باعث رشد مو می‌شوند. در این مرحله پزشکان به برداشت این ارگان‌ها از نقاط مناسب می‌پردازند.
  3. سومین مرحله از کاشت ابرو، مرحله کاشت فولیکول‌ها در ناحیه ابرو می‌باشد. در این مرحله پزشکان با ایجاد برش‌های ظریفی روی ابرو بستر را برای کاشت فولیکول‌ها آماده می‌کنند. سپس فولیکول‌ها را با استفاده از میکروسکوپ با دقت در ابروها می‌کارند.

بیشتر بخوانید: جراحی کاشت ابرو

تاثیر روش کاشت ابرو درهزینه آن

یکی از مهمترین مسائلی که در پاسخ به سؤال کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟ تاثیرگذار است، موضوع روش کاشت می‌باشد. با اینکه مدت زمانی زیادی از ابداع روش کاشت ابرو نگذشته است، امروزه پزشکان روش‌های متنوعی را برای آن ایجاد کرده‌اند. به طور کلی روش‌های کاشت ابرو به دو دسته جراحی و غیرجراحی تقسیم می‌شوند. این دو روش به شرح زیر می‌باشند:

1. روش جراحی:

روش جراحی یکی از روش‌های اولیه و قدیمی کاشت ابرو محسوب می‌شود که به آن FUT نیز گفته می‌شود. با اینکه روش FUT یک روش قدیمی است اما امروز نیز مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد. در این روش جراح با ایجاد یک برش نواری شکل روی محل اهدا، به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد. یکی از معایب این روش تهاجمی بودن و طولانی بودن دوران نقاهت آن می‌باشد. همچنین در این روش احتمال ایجاد اسکار در محل اهدا بسیار زیاد است. از مهمترین مزایای این روش هزینه‌های آن می‌باشد. بسیاری از مردم به علت کم بودن هزینه‌های FUT از این روش استفاده می‌کنند.

تاثیر روش کاشت ابرو درهزینه آن 

2. روش غیرجراحی:

روش‌های غیرجراحی از روش‌های مدرن کاشت ابرو هستند که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته‌اند. در این روش‌ها برخلاف روش جراحی، کاشت ابرو بدون برش و خونریزی انجام می‌شود. در این روش‌ها پزشکان فولیکول‌ها را به صورت یک واحد مجزا برداشت کرده و پس از آماده سازی در ابروها می‌کارند. روش‌های FUE و SUT از رایج‌ترین روش‌های غیرجراحی کاشت ابرو محسوب می‌شوند. از مزایای این روش‌ها می‌توان به کوتاه بودن دوران نقاهت اشاره کرد. افراد پس از کاشت با این روش‌ها می‌تواند به زندگی روزمره خود بازگردند.

عوامل موثر بر قیمت کاشت ابرو

زمانی که شما تصمیم به استفاده از روش کاشت ابرو برای فرم دهی به ابروهای خود می‌گیرید، یکی از مهمترین سؤالات شما درباره هزینه‌های آن می‌باشد. با توجه به افزایش هزینه‌ها امروزه بیشتر مردم بیش از آنکه به مزایای یک روش زیباسازی توجه کنند، به دنبال قیمت آن هستند. اما کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت برای آنکه بتوانید به محاسبه هزینه کاشت بپردازید ابتدا باید عوامل مؤثر بر قیمت را در نظر داشته باشید. قیمت کاشت ابرو به عوامل مختلفی مانند کلینیک زیبایی، تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت، فرم ابرو، دستمزد پزشک و… مؤثر است که در ادامه مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: جای بخیه کاشت ابرو

تأثیر تراکم مورد نیاز در هزینه کاشت ابرو

از سؤالات رایج مردم این است که کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟ برای محاسبه این هزینه شما باید در جلسات مشاوره کاشت ابرو حضور پیدا کرده و تحت بررسی پزشک قرار بگیرد. یکی از عوامل مؤثر در قیمت کاشت ابرو میزان تراکم مورد نیاز شما برای رسیدن به یک فرم ابرو طبیعی و زیبا می‌باشد. هرچه میزان تراکم مورد نیاز بیشتر باشد، پزشکان باید گرافت های بیشتری را برداشت کرده و در نتیجه هزینه نیز بیشتر می‌شود.

همچنین مدل ابرو نیز در این زمینه بی تأثیر نیست. زیرا مدل ابروهای پهن نیاز به تعداد گرافت های بیشتری داشته و بنابراین قیمت کاشت افزایش پیدا می‌کند. همچنین اگر مدل ابروی مورد نظر نیاز به کاشت گرافت ها در قسمت تاج و یا انتهای ابرو داشته باشد، هزینه‌ها بیشتر می‌شود. زیرا کاشت در این نواحی نیاز به دقت و زمان بیشتر دارد.

تأثیر تراکم مورد نیاز در هزینه کاشت ابرو

دستمزد پزشک و هزینه کاشت ابرو

با توجه به توضیحات داده شده باید متوجه شده باشید که برای پاسخ به سؤال کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟ باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید. یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت کاشت ابرو دستمزد پزشک می‌باشد. میزان مهارت و تجربه پزشک در این زمینه، دستمزد او را مشخص می‌کند. همچنین اگر میزان زیادی از موهای ابروی شما دچار ریزش شده باشد، تیم پزشکی باید زمان بیشتری برای درمان شما بگذارد. بنابراین دستمزد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. البته برای محاسبه قیمت کاشت ابرو نمی‌توان میزان اهمیت کلینیک زیبایی را نادیده گرفت.

اعتبار کلینیک زیبایی می‌تواند تضمین خوبی برای یک کاشت ابروی حرفه‌ای برای شما باشد. بنباراین شما می‌توانید بدون نگرانی به انجام کاشت ابرو بپردازید. دستگاه‌ها و ابزارهای مخصوص برای کاشت ابرو نیز در کلینیک‌های مختلف متفاوت است. بنابراین قیمت هر کلینیک با کلینیک دیگر تفاوت‌هایی دارد. البته این تفاوت زیاد نیست و یک عرف قیمتی مناسب برای آن در نظر گرفته شده است. برای انجام یک کاشت ابروی حرفه‌ای باید در انتخاب کلینیک نهایت دقت را به عمل آورید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.