جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کاشت ابرو روی تاتو

کاشت ابرو روی تاتو

ریزش ابروها و فرم نامناسب آن‌ها می‌تواند تأثیر بسیاری در زیبایی افراد داشته باشد. بسیاری از افراد در سنین میانسالی و حتی جوانی دچار ریزش ابرو می‌شوند. این ریزش باعث کاهش تراکم ابروها و از دست رفتن زیبایی می‌شود. می دانید که موهای ابرو می‌توانند جلوه زیبایی به صورت ببخشند و فرم مناسب آن‌ها می‌تواند باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد شود. یکی از روش‌هایی که امروزه بیشتر مردم به استفاده از آن روی آورده‌اند روش کاشت ابرو می‌شود. این روش یک روش مؤثر در زیباسازی ابروها و فرم دهی به آن‌ها می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت ابرو روی تاتو ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

روش کاشت ابرو

پیش از آنکه به توضیح کاشت ابرو روی تاتو بپردازیم باید بدانید کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت یکی از بهترین روش‌ها برای رفع ریزش و فرم دهی به ابروها محسوب می‌شود که در آن پزشکان از فولیکول‌ها استفاده می‌کنند. فولیکول‌ها ارگان‌های کوچکی هستند که باعث رشد مو می‌شوند. این ارگان‌ها در واقع کوچکترین ارگان‌های مو هستند که در لایه میانی پوست قرار دارند.

پزشکان در روش کاشت با برداشت این فولیکول‌ها از نقاط مختلف و پیوند آن‌ها در ابرو، به زیباسازی ابروها می‌پردازند. بهترین محل برای برداشت فولیکول‌ها در روش کاشت ابرو، پشت گوش، گردن و پشت سر هستند. پزشکان در این روش باید دقت بسیار داشته باشند. زیرا هرگونه بی دقتی در این روش باعث غیرطبیعی شدن نتایج کاشت می‌شود.

توجه داشته باشید که کاشت ابرو معمولاً با بی حسی موضعی انجام شده و پس از اتمام کاشت، ابروها با پانسمان پوشانده می‌شوند. از موارد مؤثر در نتیجه این روش تجربه جراح و اعتبار کلینیک زیبایی می‌باشد.

روش کاشت ابرو

تفاوت کاشت ابرو با تاتو

برای توضیح کاشت ابرو روی تاتو باید با تفاوت‌های این دو روش آشنایی داشته باشید. یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که تاتو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش تاتو در واقع یک روش فرم دهی به ابروها است که در آن با وارد کردن جوهر زیر پوست ابرو باعث زیباسازی آن می‌شوند. تاتو در واقع نوعی خالکوبی محسوب می‌شود که با تزریق رنگدانه ها زیر پوست ابروها را پررنگ می‌کند. در این روش شما می‌توانید ابروهای پهن‌تری داشته باشید.

روش تاتو را می‌توان از روش‌های قدیمی فرم دهی به ابروها دانست. از مهمترین تفاوت‌های تاتو با کاشت ابرو می‌توان به موقت بودن آن اشاره کرد. در روش تاتو شما هر سال باید برای تمدید اقدام نمایید، در صورتی که کاشت ابرو یک روش دائمی و همیشگی محسوب می‌شود. همچنین نتایج تاتو معمولاً غیرطبیعی بوده و کاملاً مشخص است. در صورتی که روش کاشت ابرو نتایجی کاملاً طبیعی دارد. تاتو می‌تواند تأثیر بسیاری در پر نشان دادن ابروها داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد روی تاتو به کاشت ابرو می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو دخترانه

مزایا و معایب تاتوی ابرو

یکی از مهمترین سوالاتی که درباره کاشت ابرو روی تاتو برای افراد ایجاد می‌شود این است که مزایا و معایب تاتو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این روش دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشد. از مهمترین مزایای روش تاتو می‌توان به عدم نیاز به آرایش روزانه ابروها اشاره کرد. این روش در واقع یک آرایش نیمه دائمی محسوب می‌شود. همچنین با تاتو شما می‌توانید ابروهایی آراسته و زیبا داشته باشید. در این روش ابروهای شما در طول روز مرتب بوده و نیاز به آرایش آن‌ها ندارید.

از مهمترین مزایای این روش می‌توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد. البته باید در نظر داشته باشید که روش تاتو دارای معایبی نیز می‌باشد. از مهمترین معایب این روش می‌توان به مدل ابروی محدود و ثابت اشاره کرد. همچنین روش تاتو به علت استفاده از رنگدانه های شیمیایی باعث ریزش موهای باقی مانده ابرو نیز می‌شود. در روش تاتو شما قادر به اصلاح ابروهای خود نبوده و طرح آن تغییری نمی‌کند. از دیگر معایب این روش می‌توان به احتمال بروز عفونت و واکنش‌های آلرژیک به مواد شیمیایی رنگدانه ها اشاره کرد.

مزایا و معایب تاتوی ابرو

آیا کاشت ابرو روی تاتو قابل انجام است؟

با توجه به توضیحاتی که درباره روش تاتو ارائه شد در پاسخ به سؤال آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است باید گفت اینکار یکی از روش‌های رایج زیباسازی ابروها محسوب می‌شود. طبق نظر پزشکان نه تنها شما می‌توانید روی تاتو به کاشت ابرو بپردازید، بلکه اینکار می‌تواند تأثیر بسیاری در زیباسازی ابروهای شما داشته باشد. ب

سیاری از پزشکان متخصص مو استفاده از روش کاشت بعد از تاتو را توصیه کرده و بر این باورند که استفاده از این روش می‌تواند جلوه طبیعی‌تری به ابروهای بیمار ببخشد. استفاده از تاتو قبل از کاشت ابرو باعث می‌شود تا فواصل خالی بین ابروها پوشانده شده و پس از کاشت، ابروهای بیمار پرپشت‌تر و حجیم‌تر به نظر برسد. با توجه به توضیحات داده شده استفاده از کاشت ابرو به همراه تاتو یکی از روش‌های رایج برای فرم دهی به ابروها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: خارش بعد از کاشت ابرو

زمان مناسب برای کاشت ابرو روی تاتو

می دانید که هر روش زیباسازی دارای عوارضی است که در دوران نقاهت برطرف می‌شود. روش تاتو نیز دارای عوارض خاص خود است که مهمترین آن زخم‌ها و التهابات ناشی از وارد شدن سوزن تاتو می‌باشد. برای آنکه بتوانید به کاشت ابرو روی تاتو بپردازید، باید تا پایان عوارض تاتو صبر کنید. برای انجام کاشت ابرو، شما باید تا ترمیم زخم‌ها و رفع التهابات ناشی از وارد شدن سوزن تاتو صبر کرده و پس از آن به انجام این روش بپردازید.

انجام کاشت ابرو قبل از برطرف شدن عوارض باعث می‌شود تا شما نتایج مناسبی را از درمان دریافت نکنید. زیرا فولیکول‌های کاشته شده در روش کاشت ابرو نیاز به خونرسانی دارند. از آنجایی که پس از تاتو پوست در حال بازسازی است، خونرسانی به فولیکول‌ها دچار مشکل خواهد شد. طبق نظر پزشکان متخصص شما می‌توانید پس از پایان عوارض و التهابات ناشی از تاتو، برای کاشت ابرو اقدام کنید. این زمان معمولاً دو هفته پس از انجام تاتو می‌باشد. البته در صورتی که التهابات زیاد باشد، بهتر است تا یک ماه صبر کنید.

زمان مناسب برای کاشت ابرو روی تاتو

موارد مهم در کاشت ابرو روی تاتو

یکی از موارد مهمی که در کاشت ابرو روی تاتو دارای اهمیت بسیاری است، رضایت شما از طرح تاتو می‌باشد. در صورتی که شما از طرح تاتوهای خود راضی باشید، می‌توانید به راحتی به کاشت ابرو روی آن بپردازید. در غیر این صورت شما باید برای حذف تاتو اقدام نمایید. پزشکان توصیه می‌کنند در صورت عدم رضایت از طرح تاتو، قبل از انجام کاشت ابرو تاتوی خود را پاک کنید. برای انجام این کار بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • تاتو به علت وارد کردن رنگدانه های شیمیایی به پوست باعث آسیب به بافت آن می‌شود. همچنین پاک کردن تاتو نیز باعث آسیب مجدد به پوست می‌شود و اینکار خونرسانی به پوست را کاهش می‌دهد.
  • استفاده از تاتو می‌تواند باعث تیره‌تر شدن ابروها شود و این موضوع از مزیت‌های تاتو قبل از کاشت ابرو محسوب می‌شود.
  • به طور معمول موهای ابرو به مدت 3 الی 4 ماه بعد از کاشت دچار ریزش می‌شوند. این عارضه یکی از عوارض طبیعی بعد از کاشت ابرو محسوب می‌شود. شما می‌توانید با انجام تاتو قبل از کاشت، جلوه زیبایی به ابروها ببخشید.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید پس از انجام کاشت با استفاده از اشعه لیزر به حذف قسمت‌های بیرون زده تاتو از طرح جدید ابروهای خود بپردازید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.