کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو در تهران

تهران به عنوان پایتخت از شهرهای مهم در زمینه‌ای درمانی محسوب می‌شود. بسیاری از پزشکان و متخصصین حرفه‌ای در این شهر قرار دارند و همچنین مراکز معتبر و حرفه‌ای درمانی نیز در این شهر واقع شده است. از مراکز درمانی گرفته تا کلینیک‌های زیبایی در شهر تهران فعالیت کرده و انواع خدمات را به مراجعین ارائه می‌دهند. از مهمترین خدماتی که در کلینیک‌های معتبر تهران ارائه می‌شود، می‌توان به کاشت ابرو اشاره کرد. مشکل ریزش مو تنها برای موهای سر نبوده و موهای ابرو نیز دچار ریزش و کاهش تراکم می‌شوند. پزشکان متخصص با ابداع روش کاشت ابرو توانسته‌اند از ریزش ابروها جلوگیری کرده و باعث افزایش تراکم آن‌ها شوند. این روش حرفه‌ای امروزه توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره کاشت ابرو در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابرو در تهران به چه صورت است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که کاشت ابرو در تهران به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو یکی از روش‌های مدرن برای زیباسازی ابروها است که دارای نتایجی طبیعی و دائمی می‌باشد. در این روش پزشکان با استفاده از برداشت فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها در ناحیه ابرو به زیباسازی ابروها می‌پردازند.

فولیکول‌ها در واقع ارگان‌های کوچکی هستند که باعث رشد مو در نواحی مختلف بدن از جمله ابرو می‌شوند. زمانی که این فولیکول‌ها دچار مشکل شوند، رشد مو در نواحی مختلف دچار مشکل خواهد شد. پزشکان در طول روش کاشت ابرو، فولیکول‌ها را از نواحی مناسب که معمولاً پشت گردن، پشت گوش و پشت سر هستند برداشت کرده و به ابروها پیوند می‌زنند.

کاشت ابرو در تهران به چه صورت است؟

اینکار با دقت زیاد و زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود. برداشت فولیکول‌ها در روش کاشت ابرو معمولاً با دو متد زیر انجام می‌شود:

  1. FUT: یکی از متدهای برداشت فولیکول‌ها در کاشت ابرو متد FUT می‌باشد. این روش از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت ابرو محسوب می‌شود که در آن فولیکول‌ها را با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا انجام می‌دهند. فولیکول‌ها در این روش با برش و خونریزی برداشت شده و این موضوع باعث طولانی شدن دوران نقاهت آن می‌شود.
  2. FUE: یکی دیگر از روش‌های کاشت ابرو که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد، روش FUE می‌باشد. در طول این روش پزشکان فولیکول‌ها را بدون خونریزی و برش برداشت می‌کنند. این روش یک روش غیرجراحی برای برداشت فولیکول‌ها محسوب می‌شود. در طول روش FUE پزشکان فولیکول‌ها را به صورت واحدی مجزا با استفاده از ابزار مخصوصی به نام پانچ انجام می‌دهند. این روش دارای دوران نقاهت کوتاه و نتایج طبیعی‌تری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو خوب در تهران

بهترین کاندیدای کاشت ابرو در تهران

بهترین کاندیدای کاشت ابرو در تهران کیست؟ یکی از مهمترین موضوعاتی که در کاشت ابرو به آن توجه می‌شود، بررسی بیمار برای استفاده از این روش می‌باشد. بسیاری از پزشکان بر این باورند که هر روش زیباسازی دارای کاندیدای مناسب خود بوده و در صورتی که به این موضوع توجه نشود، بیمار دچار مشکل خواهد شد.

کاشت ابرو نیز مانند دیگر روش‌های زیبایی دارای کاندیدای مناسبی است که بیمار باید به آن توجه داشته باشد. طبق نظر متخصصین در صورتی که بیمار بانک موی مناسب یا فولیکول‌های سالم برای اهدا داشته باشد، می‌تواند از روش کاشت ابرو استفاده کند. بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو در کلینیک‌های معتبر تهران به شرح زیر می‌باشد:

  • بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو افرادی هستند که به دلایل ژنتیکی و مادرزادی دچار مشکل ریزش ابرو، کاهش تراکم و نازکی موهای این ناحیه هستند.
  • اگر موهای ابروی شما به علت سوختگی، شکستگی و… دچار ریزش شده است، می‌توانید از کاشت ابرو برای فرم دهی به ابروهای خود استفاده کنید.
  • افرادی که به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای و اختلالات هورمونی دچار ریزش ابرو شده‌اند، می‌توانند پس از کنترل بیماری به کاشت ابرو بپردازند. برای مثال افرادی که از مشکل تیروئید رنج می‌برند، گزینه مناسبی برای کاشت ابرو هستند.
  • برخی از خانم‌ها به علت کندن بیش از حد ابروها دچار کاهش تراکم ابرو می‌شوند. این افراد نیز می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر از این روش استفاده کنند.
  • خانم‌هایی که از هاشور و تاتو استفاده کرده‌اند، می‌توانند برای طبیعی شدن نتایج از کاشت ابرو نیز استفاده کنند.

بهترین کاندیدای کاشت ابرو در تهران

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

یکی دیگر از سؤالات مهمی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران دارای چه ویژگی‌هایی است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت امروزه مراکز مختلفی در تهران به کاشت ابرو می‌پردازند، اما تمام آن‌ها دارای اعتبار لازم نیستند. طبق نظر متخصصین بهترین مراکز در تهران دارای ویژگی‌های خاصی هستند که در ادامه مطلب به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

مجوزدار بودن:

یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین مراکز کاشت ابرو، مجوزدار بودن آن‌ها می‌باشد. وزارت بهداشت با در نظر گرفتن استانداردهایی مجوزی را برای مراکز زیبایی صادر می‌کند. در صورتی که یک کلینیک دارای مجوز باشد، برخی استانداردها به صورت پیش فرض در آن رعایت شده است. برای پی بردن به مجوز یک مرکز باید به کلینیک مراجه کنید. طبق قانون مجوز باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

جراحان متخصص:

بهترین مراکز کاشت ابرو دارای جراحان متخصص هستند. همانطور که می دانید روش کاشت ابرو یک روش کاملاً وابسته به مهارت پزشک می‌باشد. در صورتی که جراح دارای تخصص و مهارت کافی در این زمینه نباشد، بیمار مشکلات بسیاری را تجربه خواهد کرد. بنابراین یک مرکز حرفه‌ای دارای پزشکان متخصص نیز می‌باشد.

رعایت بهداشت:

یکی دیگر از مواردی که در کلینیک‌های معتبر باید به آن توجه شود، رعایت بهداشت است. در کلینیک‌های معتبر رعایت بهداشت از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مراکز بیشتر از وسایل یکبار مصرف استفاده شده و تمامی دستگاه‌ها و تجهیزات ضدعفونی می‌شوند.

تجهیزات مدرن:

در کلینیک‌های حرفه‌ای تجهیزات مدرن استفاده می‌شود. بسیاری از متدهای جدید کاشت ابرو با تجهیزات مناسب قابل انجام است. این مراکز باید با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه‌ها به کاشت ابرو بپردازند. بیمار باید حق انتخاب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: خطرات کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو در تهران

با اینکه بسیاری از افراد تصور می‌کنند کاشت ابرو دو مرحله انجام می‌شود اما باید بدانید مراحل کاشت ابرو در تهران در کلینیک‌های معتبر تهران کاشت ابرو به شرح زیر می‌باشد:

  1. اولین و مهترین مرحله کاشت ابرو در کلینیک‌های حرفه‌ای مرحله طراحی می‌باشد. این مرحله قبل از کاشت ابرو و در جلسات پیش از کاشت انجام می‌شود. پزشکان در جلسات مشاوره با بررسی فرم صورت و نوع ابروهای بیمار به انتخاب یک مدل مناسب ابرو برای بیمار می‌پردازند. البته نباید این نکته را فراموش کنید که این مدل بر اساس مدل پیشنهادی بیمار طراحی می‌شود. انتخاب بهترین محل برای برداشت فولیکول‌ها در این مرحله انجام می‌شود.

مراحل کاشت ابرو در تهران

2. پس از طراحی مدل ابروی مناسب برای بیمار، پزشکان جلسه کاشت را آغاز می‌کنند. در ابتدای جلسه کاشت، جراح با استفاده از بی حسی موضعی محل کاشت و برداشت را بی حس می‌کند. این مرحله با دقت بسیار زیاد و زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود. پس از بی حسی پزشکان به برداشت فولیکول‌ها از محل اهدا می‌پردازند. این برداشت می‌تواند با متدهای مختلفی انجام شود. پزشکان فولیکول‌های مناسب و سالم برای کاشت را انتخاب می‌کنند.

3. در آخرین مرحله از کاشت ابرو جراح برش‌های ظریفی روی ابرو ایجاد کرده و سپس فولیکول‌های برداشت شده را در آن می‌کارند. اینکار زیر میکروسکوپ و با دقت بسیار انجام می‌شود. در آخر پزشکان با استفاده از بخیه و بافت چسبی روی برش‌ها را می‌پوشانند.