کاشت ابرو ارزان

کاشت ابرو ارزان

کاشت ابرو ارزان حکایت ضرب و المثل “هم خدارو میخواد هم خرمارو” را بیان میکند.زیبایی یک موضوع بسیار مهم در زندگی بیشتر انسان‌ها است. بنابراین مردم در تلاشند تا با استفاده از راه و روش‌های مختلف به زیباسازی صورت خود بپردازند. یکی از مهمترین مشکلاتی که باعث کاهش زیبایی می‌شود، مسئله ریزش مو می‌باشد. شاید تصور شما از ریزش مو تنها درباره ریزش موهای سر باشد اما باید بدانید تمام موهای بدن از جمله ابروها ممکن است دچار ریزش شوند. ریزش ابروها باعث تراکم موهای این قسمت از صورت شده و این موضوع تأثیر بسیاری در زیبایی آن‌ها دارد. امروزه پزشکان با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌اند روش‌های متنوعی را برای رفع کاهش تراکم مو در قسمت ابرو ایجاد کنند. یکی از این روش‌ها کاشت ابرو می‌باشد. از آنجایی که موضوع هزینه برای بسیاری از افراد در اولویت قرار دارد، ممکن است مسئله کاشت ابرو ارزان یکی از دغدغه‌های شما باشد.

ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این روش درمانی و هزینه‌های آن ارائه کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

روش کاشت ابرو چیست؟

با اینکه بسیاری از خانم‌ها روش‌هایی مانند هاشور و تاتو را بهترین راه حل برای رفع کاهش تراکم ابروها می‌دانند، باید گفت روش کاشتن ابرو یک راه حل بی نظیر برای این مشکل است. قبل از آنکه به توضیح کاشت ابرو ارزان بپردازیم،بهتر است کمی درباره این روش درمانی بدانید.

به طور کلی کاشت ابرو در واقع همان کاشت مو است که در ناحیه ابرو انجام می‌شود. در این روش پزشکان با برداشت فولیکول‌ها از قسمت‌های مناسب و انجام کارهای لازم روی آن، به کاشت آن‌ها در ناحیه ابرو می‌پردازند. این روش بی نظیر را می‌توان یک راه حل دائمی برای رفع ریزش موهای ابرو دانست. زیرا در کاشت ابرو فولیکول‌ها از نقاطی برداشته می‌شوند که نسبت به ریزش مقاوم هستند. علاوه بر این روش کاشت ابرو بسیار طبیعی‌تر از روش‌های دیگر می‌باشد. فولیکول‌های کاشته شده در این روش، از موهای سر و پشت گردن متقاضی برداشت شده و به همین دلیل قابلیت رشد و حتی اصلاح دارند.

روش کاشت ابرو چیست؟
کاشت ابرو ارزان

عوامل موثر در قیمت کاشت ابرو

با توجه به توضیحات داده شده روش کاشتن ابرو یک روش طبیعی و دائمی برای جلوگیری از ریزش ابرو و کاهش تراکم آن می‌باشد. یکی از موضوعاتی که درباره این روش برای بسیاری از مردم دارای اهمیت است، مسئله هزینه‌ها می‌باشد. بیشتر مردم در تلاشند تا یک کاشت ابرو ارزان را انجام دهند، در صورتی که این موضوع می‌تواند در کیفیت نتیجه کاشت مؤثر باشد. با این حال قیمت کاشتن ابرو در کلینیک‌های مختلف متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود به انجام این روش بپردازید. البته این تفاوت قیمت‌ها به عوامل مؤثر در هزینه کاشت ابرو بستگی دارد. در ادامه مطلب به معرفی و توضیح این عوامل خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: مراحل کاشت ابرو

روش کاشت ابرو ارزان

همانطور که کاشت مو دارای روش‌های متنوعی است، کاشت ابرو نیز به سه روش مختلف FUT، FIT و SUT انجام می‌شود. هر کدام از این روش‌ها دارای هزینه‌های متفاوتی است که در نهایت در قیمت کاشت ابرو مؤثر است.

در میان این روش‌ها، FUT یک روش کاشت ابرو ارزان می‌باشد. در این روش پزشکان با ایجاد یک برش نواری در ناحیه اهدا به برداشت گرافت ها می‌پردازند. در صورتی که در روش‌های دیگر کاشت پزشکان به برداشت فولیکول‌ها از نواحی مختلف می‌پردازند. روش FUT تنها روش جراحی کاشت ابرو می‌باشد و به علت ایجاد برش، دارای دوران نقاهت طولانی‌تری نیز می‌باشد. به طور کلی روش کاشت تأثیر چندانی روی قیمت کاشت ابرو ندارد اما طبیعتاً هزینه روش‌های مدرن کاشت که با استفاده از دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود، بیشتر است. روش‌های کاشت از لحاظ مراحل تفاوتی با یکدیگر ندارند اما معمولاً روش‌های جراحی نسبت به روش‌های جراحی ترجیح داده می‌شوند.

آیا کاشت ابرو ارزان به تجربه و مهارت پزشک مرتبط است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت یکی دیگر عوامل مؤثر در قیمت کاشتن ابرو تجربه و مهارت پزشک می‌باشد. این روش درمانی یک کار کاملاً تخصصی است که باید تحت نظر پزشکان متخصص مو انجام شود.

کاشت فولیکول‌ها در ناحیه ابرو بسیار حساس بوده و هرگونه خطا در این فرآیند می‌تواند در نتیجه عمل مؤثر باشد. می دانید که موهای ابرو با موهای سر متفاوت هستند. پزشکان باید تجربه و مهارت کافی را در انتخاب بهترین فولیکول برای کاشت در ناحیه ابرو داشته باشند. در غیر این صورت ابروهای کاشته شده غیرطبیعی به نظر رسیده و عملاً کاشت بی نتیجه می‌باشد. بدون شک هرچه تجربه و مهارت پزشک در این زمینه بیشتر باشد، قیمت کاشتن ابرو بیشتر می‌شود. برای جلوگیری از مشکلات ذکر شده، بهتر است کاشت ابرو را تحت نظر یک پزشک حرفه‌ای و با تجربه انجام دهید.

آیا کاشت ابرو ارزان به تجربه و مهارت پزشک مرتبط است؟
کاشت ابرو ارزان

کلینیک و کاشت ابرو ارزان

از عوامل بسیار مهم و مؤثر در قیمت کاشت ابرو می‌توان به کلینیک اشاره کرد. بسیاری از مردم تصور می‌کنند هرچه کلینیک قیمت کمتری دریافت کند بهتر است. همچنین برعکس این موضوع نیز صدق می‌کند. برخی از افراد تصور می‌کنند برای یک کاشت با کیفیت باید هزینه بسیاری پرداخت کنند. اما واقعیت این است که این روش درمانی باید با قیمت مناسب و طبق عرف انجام شود و کلینیکی که به کاشت ابرو ارزان قابل اعتماد نیست.

همانطور که پیش از این گفته شد کاشتن ابرو با ابزارها و دستگاه‌های پیشرفته‌ای انجام می‌شود. در صورتی که کلینیک دارای این تجهیزات نباشد، احتمال عدم نتیجه از کاشت بسیار بالا می‌رود. ابزارهای موجود در کلینیک‌های حرفه تأثیر بسیاری در کاهش عوارض و کوتاه شدن دوران نقاهت دارند. بنابراین نتیجه کاشت با تجهیزات کلینیک رابطه مستقیم دارد. از آنجایی که قیمت این تجهیزات بسیار زیاد است، میزان تجهیزات کلینیک در قیمت کاشت مؤثر است. سعی کنید کاشت ابرو را در یک کلینیک پیشرفته و حرفه‌ای انجام دهید.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو به چه صورت است؟

ضمانت کاشت ابرو ارزان چیست؟

آخرین عامل مؤثر در قیمت عمل کاشتن ابرو، ضمانتنامه ای است که کلینیک بعد از عمل به شما ارائه می‌دهد. کلینیک‌های معتبر و حرفه‌ای پس از کاشت، یک برگه ضمانت به شما ارائه می‌دهند. این ضمانت در واقع یک بیمه نامه است که در آن تعهدات کلینیک نسبت به شما ذکر شده است. اما ضمانت کاشت ابرو ارزان چیست؟ در صورتی که این عمل با هزینه بسیار کم انجام شود، کلینیک هیچ تضمینی به شما در مقابل موهای کاشته شده ارائه نمی‌دهد. با برگه ضمانتنامه شما می‌توانید در صورت عدم رشد ابروهای کاشته شده از کلینیک شکایت کرده و بیمه قسمتی از هزینه عمل شما را بازگرداند. در صورتی که اگر کاشت ابرو ارزان انجام شود این امکان وجود ندارد.

ضمانت کاشت ابرو ارزان چیست؟
کاشت ابرو ارزان

چرا نباید کاشت ابرو ارزان انجام دهیم؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت چرا که این کار می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند. ابروها دارای حساسیت بسیاری بوده و ارزان بودن قیمت کاشت می‌تواند در کیفیت نتیجه کاشت مؤثر باشد. با توجه به دلایل زیر انجام کاشت با قیمت ارزان اشتباه است:

  • جهت موهای ابرو در نقاط مختلف متفاوت است. در صورتی که پزشک به این موضوع اهمیت ندهد نتیجه کاشت غیرطبیعی می‌شود.
  • موهای ابرو بر خلاف موهای سر روی صورت خوابیده هستند. در صورتی که پزشک به موهای ابرو نسبت به فولیکول بی اهمیت باشد نتیجه غیرطبیعی می‌شود.
  • برداشت فولیکول‌های چند تارمویی می‌تواند باعث ناخوشایندی ظاهر ابروها بعد از کاشت شود.
  • چرخه رشد موهای ابرو با موهای سر متفاوت است. موهای ابرو دارای رشد کمتری نسبت به موهای سر هستند. بنابراین پزشکان باید نزدیک‌ترین از قسمت اهدا فولیکول به موهای ابرو را برداشت کنند.