جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

کاشت ابروی طبیعی در تهران

کاشت ابروی طبیعی در تهران

اعضای مختلف صورت در زیبایی افراد تاثیرگذار هستند. برای مثال ابروها یکی از مهمترین اعضا در زیبایی هستند که کاهش تراکم آن‌ها می‌تواند باعث کاهش زیبایی و اعتماد به نفس در افراد شود. بسیاری از خانم‌ها در دنیای امروزه با انجام روش‌های مختلفی باعث پهن شدن ابروهای خود می‌شوند. همانطور که می دانید یکی از معیارهای زیبایی در دنیای امروز داشتن ابروهایی پرپشت است. بسیاری از متخصصین با ابداع روش‌هایی توانسته‌اند تا باعث افزایش تراکن ابروها شوند. یکی از بهترین روش‌هایی که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است روش کاشت ابرو می‌باشد. این روش از روش‌های مدرن زیباسازی ابروها است که برای مردان و زنان مناسب می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره نحوه انجام کاشت ابروی طبیعی در تهران ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کاشت ابروی طبیعی در تهران 

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که کاشت ابروی طبیعی در تهران چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو یکی از روش‌های بسیار کاربردی برای فرم دهی به ابروها است که امروزه مورد توجه بسیاری از کلینیک‌های معتبر تهران قرار گرفته است. در روش کاشت ابرو پزشکان فولیکول‌ها را از پشت گردن، پشت گوش و سر برداشت کرده و در ناحیه مورد نظر می‌کارند.

فولیکول‌ها که ارگان‌های کوچک و حیاتی مو در نواحی مختلف بدن هستند، پس از پیوند در ابرو باعث رشد مو در این ناحیه می‌شوند. یکی از مهمترین نکاتی که در کاشت ابرو باید به آن توجه داشته باشید انتخاب فولیکول‌ها می‌باشد. اینکار باید زیر نظر متخصصین انجام شود. بنابراین انجام کاشت ابرو در کلینیک معتبر از اهمیت بسیاری برخوردار است. از آنجایی که تهران پایتخت است، بسیاری از مراکز درمانی معتبر در این شهر قرار دارند. بنابراین بسیاری از افراد برای کاشت ابرو به شهر تهران مراجعه می‌کنند.

کاشت ابروی طبیعی در تهران 

علت ریزش ابرو چیست؟

برای توضیح کاشت ابروی طبیعی در تهران باید بدانید علت ریزش ابروها چیست؟ همانطور که گفته شد ابروها تأثیر بسیاری در زیبایی افراد دارند. بنابراین متخصصین زیبایی، داشتن ابروهایی پرپشت را دلیل زیبایی چهره می‌دانند. متاسفانه موهای ابرو نیز مانند موهای سر دچار ریزش می‌شوند. این ریزش مو در بدن طبیعی است اما زمانی که باعث کاهش تراکم مو می‌شود، باید فکری برای آن کرد. مهم‌ترین علت ریزش ابرو، افزایش سن است. افراد در سنین پیری با مشکلاتی مواجه می‌شوند که یکی از مهمترین آن‌ها ریزش ابرو می‌باشد.

البته امروزه افزایش آلودگی‌ها و سبک زندگی انسان باعث شده است تا ابروها در سنین جوانی نیز دچار ریزش شوند. بیماری‌هایی مانند آلوپسی آره تا یا ریزش موی سکه‌ای، بیماری‌های عمومی و سیستمیک و مشکلات و اختلالات مادرزادی نیز می‌تواند در ریزش موهای ابرو مؤثر باشد. برخی از افراد به علت سوانح مختلف مانند سوختگی دچار ریزش می‌شوند. در مواردی نیز عفونت می‌تواند باعث کاهش تراکم موهای ابرو شود. شما می‌توانید در صورت مواجه شدن با هر یک از مشکلات نام برده از روش کاشت ابرو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ابرو در تهران

انواع کاشت ابروی طبیعی در تهران

برای دستیابی به کاشت ابروی طبیعی در تهران باید بهترین کلینیک را انتخاب کنید. بهترین کلینیک‌های تهران معمولاً با انجام متدهای مختلفی به کاشت ابرو می‌پردازند. یکی از مهمترین مسائل در کاشت ابرو متد انجام آن می‌باشد.

با اینکه مدت زمان طولانی از ابداع این روش نگذشته است اما پزشکان و متخصصین با ابداع روش‌های مختلفی به کاشت ابرو می‌پردازند. این روش‌ها دارای یک تفاوت هستند و آن هم نحوه برداشت فولیکول‌ها می‌باشد. دو روش رایج برای کاشت ابرو به شرح زیر است:

  1. کاشت FUT: شاید قدیمی‌ترین روش کاشت ابرو روش FUT باشد. در این روش جراح با ایجاد برشی نواری شکل در محل برداشت به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازد. در طول این روش جراح برشی نواری شکل در محل اهدا ایجاد کرده و سپس برداشت فولیکول‌ها را انجام می‌دهد. این روش با خونریزی و جراحی همراه بوده و باعث ایجاد اسکار در محل درمان می‌شود. پس از برداشت فولیکول‌ها، پزشکان برش را بخیه زده و این موضوع باعث می‌شود تا دوران نقاهت این روش طولانی باشد. این روش نتایجی متراکم دارد.
  2. کاشت FUE: روش غیرجراحی FUE از روش‌های مدرن کاشت ابرو است که امروزه بسیاری از مردم به استفاده از آن می‌پردازند. در این روش پزشکان بدون برش و خونریزی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این روش معمولاً کمترین تهاجم را داشته و برداشت فولیکول‌ها در آن با استفاده از ابزاری به نام پانچ انجام می‌شود. فولیکول‌ها در این روش به صورت واحدی مجزا برداشت می‌شوند. از مزایای این روش می‌توان به نتایج طبیعی آن اشاره کرد. دوران نقاهت روش غیرجراحی FUE بسیار کوتاه می‌باشد.

انواع کاشت ابروی طبیعی در تهران

بهترین کاندیدای کاشت ابروی طبیعی در تهران

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که بهترین کاندیدای کاشت ابروی طبیعی در تهران چه افرادی هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت روش کاشت ابرو از روش‌هایی است که دارای کمترین خطر و ایمنی بسیار زیادی است. بنابراین بسیاری از افراد می‌توانند بدون نگرانی از این روش استفاده کنند.

بیشتر پزشکان بر این باورند که روش کاشت ابرو دارای محدودیت خاصی نبوده و افراد در صورت مواجه شدن با کاهش تراکم ابروها، می‌توانند از این روش بی نظیر بهره ببرند. البته نباید این نکته را فراموش کنید که کاندیدای مناسب برای این روش نتایج بهتری را از کاشت ابرو دریافت می‌کند. بنابراین افراد باید به این نکته توجه خاصی داشته باشند. افرادی که دارای بانک موی مناسبی هستند در صورت دارا بودن شرایط زیر، کاندیدای مناسبی برای استفاده از روش کاشت ابرو هستند:

  • اگر از فرم ابروهای خود ناراضی هستید، می‌توانید از کاشت ابرو به عنوان بهترین روش فرم دهی به ابروها بهره ببرید.
  • در صورتی که به علت ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند تیروئید دچار ریزش ابرو شده‌اید، می‌توانید پس از کنترل بیماری و با تجویز پزشک به استفاده از کاشت ابرو بپردازید.
  • اگر ابروهای شما به صورت مادرزادی دچار مشکل و کاهش تراکم است، کاشت ابرو بهترین گزینه برای شما می‌باشد.
  • در صورتی که ابروهای شما به دلیل سوختگی و یا سوانح دچار ریزش شده است، از کاشت ابرو استفاده کنید.
  • خانم‌هایی که به دلیل استفاده بیش از حد از روش‌های اصلاح ابرو دچار کم پشتی ابرو شده‌اند، می‌توانند از این روش استفاده کنند.
  • کاشت ابرو برای افرادی که تاتو و هاشور انجام داده‌اند، بسیار مناسب است. این افراد می‌توانند با کاشت ابرو نتایجی طبیعی به ابروهای خود بدهند.

بهترین کاندیدای کاشت ابروی طبیعی در تهران

3 مرحله کاشت ابروی طبیعی در تهران چیست؟

به طور کلی پزشکان و متخصصین کاشت ابروی طبیعی در تهران را در سه مرحله زیر انجام می‌دهند:

  1. اولین مرحله از کاشت ابرو طراحی می‌باشد. پزشکان در این مرحله با استفاده از بررسی‌های لازم به انتخاب بهترین مدل ابرو برای بیمار می‌پردازند. این مرحله دارای اهمیت بسیاری در کاشت ابرو می‌باشد. مدل ابرو بر اساس مدل پیشنهادی بیمار طراحی می‌شود.
  2. دومین مرحله در جلسه کاشت انجام می‌شود. در این مرحله پزشکان با استفاده از داروی بی حسی موضعی به بی حس کردن محل برداشت و کاشت فولیکول‌ها می‌پردازند. سپس با استفاده از متد مورد نظر و ابزارهای لازم به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. این مرحله باید با دقت بسیار زیادی انجام شود.
  3. آخرین مرحله از کاشت ابرو مرحله‌ای است که در آن فولیکول‌ها را پیوند می‌زنند. در این مرحله پزشکان با ایجاد برش‌هایی روی ابرو به کاشت فولیکول‌ها درون این برش‌ها می‌پردازند. این برش‌ها بسیار ظریف بوده و فولیکول‌ها با میکروسکوپ درون این برش‌ها قرار گرفته می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.