جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

ژل پروفایلو چند سی سی است؟

ژل پروفایلو چند سی سی است؟

پوست صورت انسان به عنوان یک ارگان بزرگ تأثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد. متاسفانه پوست در سنین پیری دچار مشکلاتی می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها ایجاد چین و چروک می‌باشد. علت اصلی بروز این مشکل کاهش موادی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و الاستین در ساختار پوست می‌باشد. امروزه روش‌های متنوعی برای رفع پیری پوست ایجاد شده است که یکی از آن‌ها تزریق ژل می‌باشد. در میان ژل‌هایی که می‌توان به پوست صورت تزریق کرد، ژل پروفایلو از بهترین‌ها محسوب می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این ژل ارائه کرده و به پاسخ سؤال ژل پروفایلو چند سی سی است؟ بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ژل تزریقی پروفایلو

پیش از آنکه به پاسخ سؤال ژل پروفایلو چند سی سی است؟ بپردازیم باید بدانید ژل پروفایلو چیست؟ ژل پروفایلو در واقع یک ژل فیلر یا پرکننده است که از آن برای رفع پیری و جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود. این ژل دارای میزان بسیار زیادی هیالورونیک اسید می‌باشد.

هیالورونیک اسید یک ماده در ساختار پوست است که از سنین میانسالی دچار به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. وظیفه این ماده حفظ رطوبت و طراوت در ساختار پوست می‌باشد. زمانی که این هیالورونیک اسید کاهش پیدا می‌کند، پوست صورت دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود. تزریق ژل پروفایلو به این نواحی باعث می‌شود تا علائم پیری برطرف شده و پوست شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

بهترین کاندیدا برای تزریق ژل پروفایلو

برای آنکه بتوانیم به پاسخ سؤال ژل پروفایلو چند سی سی است؟ بپردازیم باید بدانید آیا کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش هستید یا خیر؟ همانطور که گفته شد ژل پروفایلو یک ژل کاملاً طبیعی است که از مواد موجود در ساختار پوست ساخته شده است. بدون شک تزریق این ژل دارای هیچگونه محدودیتی نبوده و تمام افراد می‌توانند از این روش استفاده کنند. در صورتی که تمایل دارید از کاربرد پرکنندگی این ژل استفاده کنید، باید بدانید پروفایلو هیچگونه محدودیت سنی ندارد. این ژل از سنین نوجوانی قابل استفاده بوده و می‌توان با استفاده از آن به رفع نواقص صورت پرداخت.

بهترین کاندیدا برای تزریق ژل پروفایلو

اما در صورتی که قصد دارید از کاربرد جوانسازی این ژل استفاده کنید، توصیه می‌شود تا 30 سالگی صبر کنید. بسیاری از پزشکان تزریق پروفایلو را تا قبل از بروز اولین نشانه‌های پیری در صورت توصیه نمی‌کنند. از آنجایی که این کاربرد برای جوانسازی پوست است، بهتر است تا بروز اولین چین و چروک‌ها در صورت صبر کنید. به طور کلی افرادی که دارای ویژگی‌های زیر هستند بهتر است از این روش استفاده نکنند:

  • افرادی که سابقه حساسیت به هیالورونیک اسید دارند.
  • کسانی که دارای عفونت فعال در محل تزریق هستند.
  • کسانی که از بیماری دیابت کنترل نشده رنج می‌برند.
  • کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.
  • افرادی که انتظارات غیرواقعی از تزریق پروفایلو دارند.

بیشتر بخوانید: ژل لب هیالورونیک اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

جلسات تزریق ژل پروفایلو

تزریق پروفایلو معمولاً در چند جلسه انجام می‌شود. شما می‌توانید بخشی از نتایج درمان را بلافاصله پس از تزریق مشاهده نمایید. اما ژل پروفایلو چند سی سی است؟ در جلساتی که ژل پروفایلو برای حجم دهی تزریق می‌شود، معمولاً 0.2 سی سی در 5 نقطه مختلف پوست صورت تزریق می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که میزان تزریق ژل به هدف جوانسازی کاملاً به نظر پزشک متخصص بستگی دارد.

پزشک متخصص با بررسی میزان چین و چروک‌ها و سن افراد به تزریق مقدار مشخصی پروفایلو می‌پردازد. یکی از مهمترین نکات درباره تزریق پروفایلو برای جوانسازی، تاثیرگذاری آن روی افراد بالای 60 سال می‌باشد. این ژل تأثیر بسیاری در جوانسازی پوست افراد مسن داشته و به همین دلیل بیشتر مراجعین این روش افراد مسن هستند.

5 نقطه تزریق ژل پروفایلو

با توجه به توضیحاتی که درباره سؤال ژل پروفایلو چند سی سی است؟ داده شد، ژل پروفایلو معمولاً در 5 نقطه از صورت تزریق می‌شود. این 5 نقطه که به عنوان نقاط زیبایی زیستی شناخته می‌شود، دارای بیشترین میزان هیالورونیک اسید هستند. بنابراین کاهش هیالورونیک اسید در این نقاط می‌تواند تأثیر بسیاری در پیری پوست و کاهش زیبایی داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک این 5 نقطه دور بودن آن‌ها از رگ‌ها و سیستم عصبی می‌باشد.

5 نقطه تزریق ژل پروفایلو

این موضوع باعث می‌شود تا پزشکان بدون نگرانی سوزن تزریق را به این نقاط وارد کنند. نقاط زیبایی زیستی چانه، پایه بینی، تراگوس یا پایین‌تر از لاله گوش، ماندیبولار یا زاویه فک پایین و برآمدگی گونه می‌باشند. توجه داشته باشید که در صورت تزریق پروفایلو در یک مرکز معتبر هیچگونه مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد. اما اگر پروفایلو را در یک مرکز نامعتبر انجام دهید احتمال افزایش عوارض بسیار زیاد است.

 

عوارض ژل پروفایلو چیست؟

میزان تزریق ژل پروفایلو چند سی سی است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت میزان تزریق این ژل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورتی که این ماده به اندازه کافی وارد پوست نشود احتمال بروز عوارض و یا بی اثر شدن تزریق بسیار زیاد می‌شود. به طور معمول ژل پروفایلو دارای عوارض خاصی نیست و به همین بسیاری از افراد بدون نگرانی از این روش بی نظیر استفاده می‌کنند. نکته قابل توجه درباره عوارض پروفایلو کلینیکی است که در آن به تزریق این ژل می‌پردازید.

در صورتی که کلینیک نامعتبر باشد احتمال بروز عوارض بسیار زیاد است اما اگر پروفایلو را در یک مرکز معتبر تزریق کنید، هیچگونه مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. از عوارض رایج پروفایلو می‌توان به قرمزی و التهاب در محل تزریق اشاره کرد که به علت وارد شدن سوزن در پوست ایجاد می‌شود. این عارضه پس از گذشت چند ساعت از تزریق برطرف خواهد شد. همچنین عوارضی مانند کبودی و یا احساس بی حسی در محل تزریق نیز از عوارض رایج این روش هستند که پس از گذشت چند ساعت برطرف می‌شوند.

 

مزایای تزریق ژل پروفایلو چیست؟

پس از توضیحاتی که درباره سؤال ژل پروفایلو چند سی سی است؟ داده شد، باید متوجه شده باشید که ژل پروفایلو از بهترین روش‌های جوانسازی پوست می‌باشد. این روش دارای مزایای بسیاری است که به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کند. از مزایای این روش می‌توان به سریع بودن عملکرد آن اشاره کرد. شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق نتایج این روش را مشاهده کنید.

همچنین این روش یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی است که بدون خونریزی و برش به زیباسازی صورت شما می‌پردازد. در این روش دوران نقاهت بسیار کوتاه است. به طوری که افراد پس از تزریق می‌توانند به راحتی به کارهای روزمره خود بپردازند. البته رعایت برخی مراقبت‌ها دارای اهمیت است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای تزریق ژل پروفایلو چیست؟

مراقبت بعد از تزریق ژل پروفایلو چگونه است؟

میزان تزریق ژل پروفایلو چند سی سی است؟ در هر جلسه برای حجم دهی به صورت میزان 0.2 سی سی از این ژل به پوست تزریق می‌شود. البته میزان این ژل برای جوانسازی با توجه به شدت مشکلات پوستی متفاوت است. علاوه بر میزان پروفایلو، مراقبت‌های پس از تزریق نیز اهمیت بسیاری در نتیجه تزریق دارند. این مراقبت‌ها به شرح زیر هستند:

  • محل تزریق را فشار ندهید.
  • از ماساژ دادن محل تزریق خودداری کنید.
  • برای مدت چند روز از نور مستقیم خورشید دوری کرده و یا از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • برای کاهش التهابات می‌توانید از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • سعی کنید برای مدت چند روز از خوابیدن روی صورت خودداری نمایید.
  • مصرف الکل و دخانیات به مدت یک هفته پس از درمان ممنوع است.
  • انجام فعالیت‌های ورزشی و بدنی برای مدت چند روز پس از تزریق ممنوع است.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.