جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

پروفایلو برای گردن

پروفایلو برای گردن

جوانی و حفظ آن همیشه یکی از مهمترین دغدغه‌های انسان در طول تاریخ بوده است و افراد مختلف همواره با ابداع روش‌هایی سعی کردند تا از پیری جلوگیری کنند. یکی از عوامل تاثیرگذار در پیری، پوست می‌باشد. می دانید که پوست انسان در سنین پیری دچار مشکلات بسیاری از جمله افتادگی و چین و چروک می‌شود. این چین و چروک‌ها حاصل کاهش موادی مانند کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در ساختار پوست می‌باشد. امروزه با پیشرفت علم پزشکان توانسته‌اند روش‌هایی را برای به تعویق انداختن پیری و حفظ جوانی پوست ایجاد کنند. یکی از این روش تزریق پروفایلو می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره این ژل و تأثیر تزریق پروفایلو برای گردن ارائه دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ژل پروفایلو چیست؟

پیش از آنکه به توضیح تزریق پروفایلو برای گردن بپردازیم باید بدانید این ژل چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت پروفایلو در واقع یک فیلر یا پرکننده کاملاً طبیعی است که باعث رفع مشکلات پوستی می‌شود. این ژل در واقع انقلابی در جوانسازی پوست بوده که تأثیر مستقیم روی سستی پوست دارد. پروفایلو همچنین به تغذیه سلول‌ها پرداخته و باعث استحکام بیشتر آن می‌شود.

یکی از مواد تشکیل دهنده پروفایلو که بیشتر آن را شامل می‌شود، هیالورونیک اسید می‌باشد. هیالورونیک اسید یک ماده کاملاً طبیعی در ساختار پوست است که باعث حفظ رطوبت، تولید کلاژن و افزایش خاصیت کشسانی پوست می‌شود. بنابراین استفاده از پروفایلو علاوه بر رفع مشکل سستی پوست، به افزایش آبرسانی و رطوبت آن نیز می‌پردازد. از این ژل می‌توان در مناطقی مانند صورت، گردن، اسلحه، دست‌ها، دکولته، شکم و زانو استفاده کرد.

 

نحوه عملکرد پروفایلو برای گردن

از آنجایی که پروفایلو یک ژل کاملاً طبیعی محسوب می‌شود، تأثیر آن در پوست نیز بسیار طبیعی می‌باشد. نحوه عملکرد پروفایلو برای گردن به این صورت است که پس از تزریق ژل به زیر پوست، هیالورونیک اسید درون ژل با ساختار پوست ترکیب می‌شود. همانطور که گفته شد هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در پوست وجود داشته و این موضوع باعث عدم واکنش منفی بدن به تزریق پروفایلو می‌شود.

زمانی که هیالورونیک اسید توسط ساختار پوست جذب می‌شود، به هیدراته کردن پوست می‌پردازد. هیالورونیک اسید آب را به خود جذب کرده و باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود. این افزایش رطوبت باعث از بین رفتن خشکی پوست، رفع افتادگی و برطرف شدن چین و چروک‌های گردن می‌شود. امروزه بسیاری از مردم از این روش برای برطرف کردن چین و چروک‌های گردن خود استفاده می‌کنند.

نحوه عملکرد پروفایلو برای گردن

مزایای استفاده از پروفایلو برای گردن

جوانسازی پوست امروزه یکی از دغدغه‌های افراد به خصوص خانم‌ها می‌باشد و در طول ماه بسیاری از افراد از روش‌های مختلف جوانسازی استفاده می‌کنند. موضوع مهمی که باعث ترجیح یک روش نسبت به روش دیگر می‌شود، مزایای آن می‌باشد. اما مزایای استفاده از پروفایلو برای گردن به چه صورت است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت مهم‌ترین مزیت استفاده از این روش تاثیرگذاری سریع آن می‌باشد. با استفاده از این روش شما می‌توانید بلافاصله پس از تزریق نتایج مثبتی را مشاهده کنید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که نتایج اصلی مدتی پس از تزریق نمایان می‌شوند. مزیت دیگر تزریق این ژل کم تهاجمی بودن آن می‌باشد. تزریق پروفایلو نیاز به مراقبت خاصی نداشته و فرد پس از تزریق می‌تواند به راحتی به زندگی روزمره خود بازگردد. البته انجام برخی مراقبت‌ها ضروری است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. در آخر باید گفت این ژل کاملاً بی خطر بوده و شما می‌توانید بدون نگرانی به تزریق آن بپردازید. پروفایلو به محض تزریق با بافت و چربی پوست ترکیب شده و باعث جوانسازی پوست گردن می‌شود.

بیشتر بخوانید: پروفایلو برای لک صورت

مراقبت‌های بعد از تزریق پروفایلو برای گردن

همانطور که می دانید هر روش جوانسازی دارای مراقبت‌هایی است که باید بعد از جلسه درمان رعایت شود. انجام این مراقبت‌ها می‌تواند باعث کاهش عوارض و تسریع روند بهبودی شود. مراقبت‌هایی که باید بعد از تزریق پروفایلو برای گردن رعایت شود به شرح زیر می‌باشد:

  • به هیچ عنوان نباید محل تزریق را فشار داده و یا لمس کنید.
  • از ماساژ دادن محل تزریق بپرهیزید. اینکار باعث حرکت ژل زیر پوست می‌شود.
  • سعی کنید تا چند روز روی صورت خود نخوابید.
  • مصرف دخانیات و الکل به مدت یک هفته بعد از تزریق پروفایلو ممنوع می‌باشد.
  • به مدت سه روز پس از تزریق از مصرف غذا و داروهای رقیق کننده خون بپرهیزید. اینکار باعث افزایش احتمال خونریزی در محل تزریق می‌شود.
  • با استفاده از کمپرس سرد می‌توانید از طولانی شدن عوارض جلوگیری کنید.
  • استفاده از آب گرم، رفتن به سونا، استخر و جکوزی تا چند روز پس از تزریق ممنوع است.
  • تا جایی که می‌توانید از نور مستقیم آفتاب دوری کرده و سعی کنید پوست گردن و صورت خود را با کرم ضدآفتاب بپوشانید.
  • انجام فعالیت‌های بدنی سنگین و ورزش کردن تا چند روز پس از تزریق ممنوع است.

مراقبت‌های بعد از تزریق پروفایلو برای گردن

میزان ماندگاری تزریق پروفایلو برای گردن

یکی از موضوعات مهم درباره تزریق پروفایلو برای گردن بحث ماندگاری آن می‌باشد. اما ماندگاری پروفایلو به چه صورت است؟ همانطور که می دانید ژل‌های فیلر به دو دسته جذبی و غیرجذبی تقسیم می‌شوند. ژل پروفایلو جزو ژل‌های جذبی محسوب می‌شود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های ژل‌های جذبی ماندگاری کم آن‌ها می‌باشد. این موضوع شاید در اولین نگاه از معایب این ژل محسوب شود اما باید بدانید برعکس، این موضوع از مزایای این ژل می‌باشد. میزان ماندگاری پروفایلو به صورت کلی بین 6 ماه تا یک سال است. نکته‌ای که در اینباره اهمیت دارد طبیعی بودن آن است. در این تزریق هیچ اثری از ژل زیر پوست باقی نمانده و تمام آن به ساختار پوست جذب می‌شود. پزشکان توصیه می‌کنند بهتر است پیش از آنکه اثرات این ژل از بین برود، به تزریق مجدد آن بپردازید.

بیشتر بخوانید: پروفایلو برای جای جوش

بهترین سن تزریق پروفایلو برای گردن

بهترین سن تزریق پروفایلو برای گردن چه سنی است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت پروفایلو از جمله روش‌های جوانسازی است که دارای محدودیت سنی می‌باشد. این محدودیت به این علت نیست که پس از تزریق این ژل در سنین پایین تاثیرات بدی را مشاهده می‌کنید. در واقع این محدودیت به علت عدم تاثیرگذاری این ژل در سنین جوانی می‌باشد.

بهترین سن برای تزریق پروفایلو بین 30 تا 45 سالگی می‌باشد. بنابراین پزشکان توصیه می‌کنند قبل از 30 سالگی از این روش درمانی استفاده نکنید. البته این روش برای افراد بالای 60 سال نیز مؤثر است. اما باید با معاینات بیشتر انجام شود تا مقدار و نوع ژل با دقت بیشتر تعیین شود.

هزینه تزریق پروفایلو برای گردن

به طور کلی یکی از مسائل مهم برای مردم در انتخاب یک روش جوانسازی بحث هزینه‌ها می‌باشد. بنابراین افراد پیش از آنکه به انتخاب روشی بپردازند، هزینه‌های آن را با دقت محاسبه می‌کنند. اما هزینه‌های تزریق پروفایلو برای گردن به چه صورت است؟

هزینه تزریق پروفایلو برای گردن

در پاسخ به این سؤال باید گفت هزینه‌های این روش به عوامل بسیاری بستگی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها میزان هیالورونیک اسید موجود در ژل می‌باشد. پروفایلو بسته به نوع ژل دارای درصد هیالورونیک اسید متفاوتی است. همچنین میزان تزریق ژل در هر جلسه تزریق نیز تأثیر بسیاری در هزینه‌ها دارد. افرادی که دچار چین و چروک و افتادگی بیشتر در ناحیه گردن شده‌اند، باید مقدار بیشتری هزینه کنند. این درمان ممکن است در شرایطی نیاز به تعداد جلسات درمان بیشتری نیاز داشته باشد. در این صورت نیز هزینه‌ها تغییر کرده و بیشتر خواهد شد. در آخر برای محاسبه هزینه باید اعتبار کلینیک و دستمزد پزشک را نیز در نظر داشته باشید.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.