جوانسازی

تزریق زیبایی

دپارتمان کاشت

هایفوتراپی

لیزر مو زائد

مراقبت جوانسازی

مراقبت تزریق

مراقبت کاشت

پروفایلو اصل و تقلبی

پروفایلو اصل و تقلبی

پروفایلو اصل و تقلبی سنین پیری مشکلات بسیاری را برای انسان به همراه دارد که یکی از شایع‌ترین آن‌ها پیری پوست می‌باشد. پیری پوست برای انسان گریزناپذیر بوده و هر انسانی از سنین میانسالی علائم آن را روی پوست صورت و دیگر نقاط بدن خود مشاهده می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایل پیری پوست کاهش کلاژن آن در سنین بالا می‌باشد. کلاژن یک ماده بسیار مهم در پوست است که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و شادابی آن می‌شود. کاهش این ماده باعث می‌شود تا چین و چروک‌ها روی صورت افزایش پیدا کرده و جلوه ناخوشایندی را ایجاد کنند. پزشکان متخصص پوست امروزه توانسته‌اند با روش‌هایی به رفع پیری پوست بپردازند. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار تزریق ژل پروفایلو می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح پروفایلو اصل و تقلبی بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ژل پروفایلو چیست؟

قبل از آن که بخواهید پروفایلو اصل و تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهید، باید با این ژل تزریقی و کاربردهای آن آشنایی کامل داشته باشید. اما ژل پروفایلو چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت ژل پروفایلو یک ژل تزریقی کاملاً طبیعی است که از هیالورونیک اسید ساخته شده است. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی موجود در بدن انسان است که باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود. کاهش این ماده در سنین پیری تأثیر بسیاری در کاهش زیبایی و عدم شادابی و طراوت پوست می‌شود. در ژل پروفایلو مقدار قابل توجهی هیالورونیک اسید وجود دارد که با تزریق آن به زیر پوست می‌توان باعث جوانسازی پوست شده و طراوت را به آن بازگرداند. تزریق این ژل همچنین باعث تحریک کلاژن سازی و الاستین سازی پوست شده و در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست افزایش پیدا می‌کند. افزایش کلاژن و الاستین پوست باعث کاهش چین و چروک‌ها در صورت شده و جوانی را به چهره شما بازمی گرداند. ژل پروفایلو بیش از آنکه یک فیلر باشد، یک آبرسان است که با افزایش حجم و آبرسانی به پوست باعث زیبایی چهره شما می‌شود.

ژل پروفایلو چیست؟
پروفایلو اصل و تقلبی

نحوه تشخیص پروفایلو اصل و تقلبی

افراد بالای 30 سال به طور قابل توجهی شروع به از دست دادن کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می‌کنند. همراه با بالا رفتن سن این مواد در بدن کاهش یافته و در نتیجه پوست با پیری مواجه می‌شود. افزایش چین و چروک‌ها، عمیق شدن خطوط اخم و لبخند، افتادگی پوست و کاهش شادابی از جمله علائم آشکار پیری پوست می‌باشند. پزشکان امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های متنوعی را برای جوانسازی پوست ایجاد کرده‌اند که بدون شک یکی از بهترین آن‌ها تزریق ژل پروفایلو می‌باشد. اما چرا پروفایلو بهترین است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت این ژل دارای مقدار قابل توجهی هیالورونیک اسید می‌باشد. تزریق این ماده به زیر پوست باعث تحریک کلاژن و الاستین سازی پوست نیز می‌شود. البته توجه داشته باشید که اصل بودن این ژل از اهمیت بسیاری برخوردار است. در ادامه مطلب به توضیح نحوه تشخیص پروفایلو اصل و تقلبی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: ژل لب هیالورونیک اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

ژل پروفایلو اصل و تقلبی؛ ژوویدرم

یکی از ژل‌های پروفایلو که کاربرد بسیاری در جوانسازی پوست دارد ژل ژوویدرم می‌باشد. این ژل که مبتنی بر هیالورونیک اسید است دارای اثرات بسیار زیادی بر زیبایی و شادابی پوست می‌باشد. این ژل محصول کشور فرانسه بوده و از معتبرترین محصولات جوانسازی در ایران و جهان می‌باشد. متاسفانه امروزه در ایران تعداد زیادی از ژل ژوویدرم از کشور چین وارد شده و تقلبی می‌باشد. محبوبیت ژوویدرم و زیاد شدن تعداد تقلبی این محصول در بازار باعث شده است تا برای توضیح نحوه تشخیص ژل پروفایلو اصل و تقلبی به توضیح تفاوت‌های نشانه‌های ژوویدرم اصل و تقلبی بپردازیم. این نشانه‌ها به شرح زیر می‌باشند:

بسته بندی: اولین و شاید واضح‌ترین نشانه‌ای که می‌توان از طریق آن اصل یا تقلبی بودن ژل ژوویدرم را تشخیص داد نوشته اسم محصول روی بسته بندی می‌باشد. نوشته روی بسته بندی ژوویدرم اصل با نقره کوب و برجسته است. این برجستگی به صورتی است که اگر انگشت خود را روی آن بگذارید می‌توانید آن را حس کنید. در صورتی که ژل‌های ژوویدرم تقلبی نوشته روی بسته بندی را با رنگ سفید می‌زنند و اگر هم نقره‌ای یا طوسی باشد، برجسته نیست.

نحوه ژل پروفایلو اصل و تقلبی
پروفایلو اصل و تقلبی

براق بودن: دومین نشانه تشخیص ژل ژوویدرم اصل از تقلبی نیز در بسته بندی قابل مشاهده است. بسته بندی ژل ژوویدرم اصل براق است و در صورتی که آن را زیر نور آفتاب بگیرید متوجه تلالو رنگ بنفش در آن خواهید شد. البته برای تشخیص این موضوع باید بسته بندی را زیر نور آفتاب مستقیم قرار دهید. بسته بندی ژوویدرم اصل دارای سلفون براق بوده و به کمک این نشانه می‌توانید سریعاً به اصل یا تقلبی بودن این محصول پی ببرید. بسته بندی‌های ژوویدرم تقلبی براق نبوده و دارای لایه UV روی بسته بندی می‌باشد.

نوشته زیر اسم: اگر قصد دارید به تشخیص پروفایلو اصل و تقلبی بپردازید باید نوشته‌ها دقت کافی را داشته باشید. سومین نشانه تقلبی بودن ژل ژوویدرم نوع نوشته زیر اسم محصول می‌باشد. همانطور که می دانید در ژل ژوویدرم پایین اسم محصول یک نوشته قرار دارد. این نوشته که ULTRA4 است باید به صورت نقره کوب و برجسته باشد. در ژل‌های ژوویدرم تقلبی این نوشته با رنگ سفید نوشته شده است. در صورتی که از نشانه‌های مهم اصل بودن محصول نقره کوب بودن این نوشته زیر اسم محصول می‌باشد. در برخی مواقع تشخیص رنگ این نوشته دشوار است. بنابراین بهتر است شما برجستگی این نوشته را معیار خود در نظر بگیرید.

ابعاد جعبه: آخرین راه تشخیص ژل ژوویدرم اصل از تقلبی ابعاد جعبه می‌باشد. البته تشخیص این نشانه ممکن است برای شما دشوار باشد. زیرا تفاوت ابعاد جعبه ژوویدرم اصل از تقلبی حدوداً 3 میلیمتر می‌باشد. همچنین این نشانه را در صورتی می‌توان در نظر گرفت که پزشکان جعبه اصلی را در دست داشته باشند. از آنجایی که این ژل معمولاً در کلینیک‌ها و مطب پزشکان تزریق می‌شود، دسترسی به جعبه اصلی غیرممکن است و راه تشخیص اصل یا تقلبی بودن ژوویدرم را سخت می‌کند.

با توجه به توضیحات داده شده اگر قصد دارید از اصل بودن ژل پروفایلو اطمینان حاصل کنید باید به بسته بندی دسترسی داشته باشید. از آنجایی که تهیه این ژل ممکن است برای شما دشوار باشد، بهتر است برای تزریق پروفایلو به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید.

ژل پروفایلو اصل و تقلبی؛ ژوویدرم
پروفایلو اصل و تقلبی

عوارض پروفایلو اصل و تقلبی

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که عوارض پروفایلو اصل و تقلبی به چه صورت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت اگر پروفایلو اصل باشد شما پس از تزریق هیچگونه عارضه خطرناکی را تجربه نخواهید کرد و یک جوانسازی پوست کاملاً بی خطر خواهید داشت. اما اگر ژل پروفایلو تزریق شده به زیر پوست شما تقلبی باشد علاوه بر کوتاه بودن ماندگاری ژل،  شما با عوارض خطرناکی روبرو خواهید شد. عوارض ژل پروفایلو تقلبی به شرح زیر می‌باشد:

  • تورم پوست در تزریق ژل پروفایلو یک عارضه طبیعی محسوب می‌شود. اما اگر این تورم با گذشت زمان رفع نشود، می‌تواند باعث ایجاد مشکل برای شما شود.
  • تزریق پروفایلو یک روش کم تهاجمی است که با استفاده از سوزن‌های مخصوص انجام می‌شود. بنابراین طبیعی است که در حین تزریق و پس از آن کمی درد تجربه کنید. اما اگر این درد با گذر زمان بیشتر شود، نگران کننده است.
  • پس از تزریق ژل پروفایلو افراد در زیر پوست خود احساس گرما خواهند داشت که به مرور زمان از بین می‌رود. در صورت بیشتر شدن احساس گرما با گذشت چندین ساعت از تزریق باید با پزشک خود مشورت کنید.
  • قرمزی در پوست به علت تزریق بسیار طبیعی است اما اگر این قرمزی پس از چند ساعت افزایش یابد باعث نگرانی می‌شود.

برای مشاوره رایگان فرم زیر را پر نمایید.